Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 15:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 32790 times)
opex
Active user

Posts: 12491


View Profile
« Reply #420 on: 20.01.21 , 12:01 »
Share

Значить треба бути обличчям до челяді і як колись в київському метро оголошували "станція Політехнічний інститут, вихід до зоопарку", оголошувати "Кам'янецький переїзд, вихід до базару". А підзаробити можна, додаючи при цьому оголошення "найкращі труси, шкарпетки та бюстгалтери - у ряду 26, синій контейнер, Люда чи Зоя".
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1366


View Profile
« Reply #421 on: 20.01.21 , 13:01 »
Share

В розкладах залишається назва Кам'янецький переїзд, давно в тих краях не був, не скажу як воно зараз, "з полів" так би мовити ))
Про що ви сперечаєтесь, панове. Є і старий КамПер, і новий з.п. Речовий Ринок. На відстані 700 м.
Знову ж таки, згадую дитинство, поїздки гусятинським вагоном на ринок. І подив провідниці, коли вона отримувала квиток Київ - КамПер і запитувала, чи дійсно ми будемо спати у вагоні всю ніч. Хоча напевно таких клієнтів ринку тоді було немало.
Logged
sean
Active user

Posts: 5404


View Profile
« Reply #422 on: 20.01.21 , 14:01 »
Share

Значить треба бути обличчям до челяді і як колись в київському метро оголошували "станція Політехнічний інститут, вихід до зоопарку", оголошувати "Кам'янецький переїзд, вихід до базару".
Тільки "Речовий ринок, вихід до базару".
Logged
sean
Active user

Posts: 5404


View Profile
« Reply #423 on: 20.01.21 , 14:01 »
Share

Знову ж таки, згадую дитинство, поїздки гусятинським вагоном на ринок. І подив провідниці, коли вона отримувала квиток Київ - КамПер і запитувала, чи дійсно ми будемо спати у вагоні всю ніч. Хоча напевно таких клієнтів ринку тоді було немало.
Жирна пропозиція. А той гусятинський вбс норм так простоював по Хмелю, вірно? Приміський же наче не надто рано стартував.
Ох і часи були. Зараз хмельницький вокзал пустий в будь-яку пору доби.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1366


View Profile
« Reply #424 on: 21.01.21 , 10:01 »
Share

4-5 годин. Прибуття після полуночі, а відправлення після 4ої чи 5ої, там здається у різні роки графік приміського змінювався. У ті часи УЗ забезпечувала по максимуму зручність базарних турів - цей БПВ, легендарний 617й із загальними вагонами за три копійки. А ще згадується квест із покупкою квитків на 627 до КамПер на станціях, де про таку дичину не чули. У квитку друкувалося КАМ"ЯН ПЕР, якщо не помиляюся.
Нагуглив уз-шну сторінку із людськими зверненнями зразка 2009 року: https://www.uz.gov.ua/qa/index.php?pagenum=975. Там і Берлін - Сімфер, і Гусятин, і коростенські дизелі, і передача газового котла поїздом у Луганськ - і всі відповіді від УЗ більш-менш притомні. Хоча тоді вони здавалися негуманними.
Ми зайшли в офтоп, але яка ж ностальгія.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #425 on: 21.01.21 , 16:01 »
Share

Низькі ціни не рятують: чому у Славсько взимку їде мало туристів
https://travel.rbc.ua/ukr/show/nizkie-tseny-spasayut-pochemu-slavskoe-zimoy-1611149927.html
Logged
Entony
Active user

Posts: 5139


View Profile
« Reply #426 on: 22.01.21 , 13:01 »
Share

Водночас. Маємо те, що маємо.

З початку курсування «Лижний експрес» Київ – Славське перевіз майже 20,5 тис. пасажирів.

Новим швидкісним поїздом Укрзалізниці Інтерсіті+ №745/746 Київ – Славське, який почав курсувати більш як місяць тому, вже скористалися майже 20,5 тис. пасажирів.
Так, у період з 15 грудня 2020 року по 17 січня 2021 року «Лижний експрес» здійснив 33 рейси та перевіз в обох напрямках 20470 пасажирів.
Нагадаємо, на новому маршруті курсує швидкісний поїзд Hyundai Rotem.
Поїзд № 745 відправляється зі станції Київ-Пасажирський о 05:59 та прибуває до Славського о 13:20. У зворотному напрямку зі Славського поїзд № 746 вирушає о 16:20 та прибуває на станцію Київ-Пасажирський о 23:57.
На шляху прямування до гірськолижного курорту поїзд зупиняється на станціях Коростень, Підзамче, Львів, Стрий та Сколе.
Під час перевезення пасажирів Укрзалізниця забезпечує постійний контроль за дотриманням  протиепідемічних заходів.
Як повідомлялося раніше, поїзд «Лижний експрес» № 745 Київ – Славське перевіз мільйонного пасажира, який подорожував у період зимових свят.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/533381/
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #427 on: 22.01.21 , 14:01 »
Share

А вони нуль не забули? Бо якось 20,5 тисяч  для 9вагонного Ху не перемога зовсім...
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23069


View Profile
« Reply #428 on: 22.01.21 , 15:01 »
Share

нмд авторка чи то не врахувала (чи не придумала якими словами напистаи, щоб вийшло "пристойно") інший надважливий чинник, що заважає Славську - котрий буде виправити у рази складніше, ніж ситуацію зі скі-пасами, сніговими гарматами і мотлохом у прокаті - це проблема якості публіки. Бо насправді у такі відпустки багато хто їздить не так на лижах кататись, як у вільний від лиж час серед іншого і знайомитись-тусуватись - хоча не всі це усвідомлюють і не усі змогли-б про себе це словами проговорити. І штука у тому, що з Буковеля можна "привезти" так би мовити, цікавіші знайомства, ніж зі Славська.
Це не є специфічна для Славська проблема, це спостерігається практично в усіх місцях, відпочинок у котрих був популярний у радянські часи і різниця часто помітна порівнано з місцями, що такої функції у радянські часи не виконували.
« Last Edit: 22.01.21 , 16:01 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23069


View Profile
« Reply #429 on: 22.01.21 , 16:01 »
Share

А вони нуль не забули? Бо якось 20,5 тисяч  для 9вагонного Ху не перемога зовсім...
ви жартуєте? Який нуль, там навіть гіпотетично, при 100% заповненні з 1-м класом і інвалідськими місцями включно могло б бути максимум 38.2 тис пасажирів за цей період

 Було 33 пари рейсів. 20500/(33*2)= ~310 осіб на рейс. це цілком нормально, зважаючи що загальна місткість 579 осіб (у 2-му класі 411 місць і 168 місць у 1-му) і 1-й клас розпродається в останню чергу через неадекватне співвідношення ціни з 2-м (тому поки 2-й клас не розпродався - перший майже не беруть ) ну і те, що після 8-го січня мало хто їздив і перші тижні курсування поїзд прикатувався.

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!