Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 16:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 32791 times)
Entony
Active user

Posts: 5139


View Profile
« Reply #430 on: 26.01.21 , 10:01 »
Share

В світлі новини про відновлення курсування Шкод.

Укрзалізниця розглядає варіанти маршрутів швидкісних поїздів Skoda після ремонту.

Укрзалізниця вивчає маршрути для задіяння у пасажирських перевезеннях двох швидкісних поїздів Інтерсіті+ виробництва чеської Skoda після їхнього ремонту.
Так, розглядаються наступні напрямки для курсування електропоїздів Skoda: відновлення курсування поїзда №720/719 Київ – Харків – Київ; відновлення курсування поїзда №748/747 Київ – Тернопіль – Київ; організація тактового руху за маршрутом Київ – Вінниця – Київ.
Останній варіант цікавий ще й тим, що від нього виграють пасажири, які прямують з Києва до Львова або у зворотному напрямку, адже на сьогодні більшість пасажирів їде до Вінниці саме на львівському Інтерсіті+. Тож у пікові літні та різдвяні періоди цей напрямок стає перевантаженим і вільних місць не вистачає. Розширення прямого сполучення з Вінницею з можливістю курсування двох рейсів на день вивільнить місця до Львова та Перемишля. Після відновлення міжнародного залізничного сполучення це стане у нагоді сотням тисяч пасажирам. 
Ключові та найскладніші роботи, зокрема, ремонт моторних візків буде виконувати безпосередньо виробник – Skoda Transportation Group. Водночас, для зменшення витрат уся базова ремонтна підготовка вказаних поїздів проводитиметься на власному підприємстві Укрзалізниці – ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод». Тут виконуватимуться роботи, які економічно доцільніше провести в Україні, адже вони не потребують спеціалізованої експертизи Skoda як виробника. На заводі буде базуватись проектна група досвідчених спеціалістів із різних підрозділів Укрзалізниці, які мають досвід ремонтних робіт саме швидкісних поїздів. Ремонтні роботи, які локалізують на КЕВРЗ, передбачатимуть, зокрема, заміну зношених частин; ізоляцію та фарбування ділянок зі слідами корозії, нанесення змазки; ревізію візків і механічних частин; відновлення пошкодженого лакофарбового покриття; заміну несправного та пошкодженого салонного обладнання.
Строки завершення ремонтів залежатимуть від результатів діагностики, яку зроблять у Чехії та в Києві спеціалісти Skoda, а також від термінів постачання виробниками колісних пар, які будуть повністю замінені. Завершення ремонту першого електропоїзда попередньо заплановано вже до кінця 2021 року.
Нагадаємо, новим швидкісним поїздом Укрзалізниці Інтерсіті+ №745/746 Київ – Славське, який почав курсувати більш як місяць тому, вже скористалися майже 20,5 тис. пасажирів.
Довідка: Електропоїзд EJ675 Skoda City Elephant складається із шести двоповерхових вагонів на 623 місць (46 першого класу, 590 другого класу), він розрахований на швидкість роботи 160 км/год

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/533604/

Чи зможе Шкода подолати Карпатські схили з меншими проблемами чим Хюндай і Тарпан свого часу?
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #431 on: 26.01.21 , 11:01 »
Share

З Киева їхати на Шкоді 7-7,5 годин? Не рекомендую, їхав з Харкова 5,5 годин - це максимум за умови заповненості максимум 80%.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5139


View Profile
« Reply #432 on: 26.01.21 , 11:01 »
Share

Про Київ - Мукачево не йдеться. Можливо Львів - Ужгород чи Тернопіль - Ужгород, або й Рівне - Ужгород.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #433 on: 26.01.21 , 12:01 »
Share

Про Київ - Мукачево не йдеться. Можливо Львів - Ужгород чи Тернопіль - Ужгород, або й Рівне - Ужгород.
Можливо і Ужгород-Рівне з адекватним тарифом РЕ +- повітря не возив би, якщо пускати замість РП, але обслуговування в нього скоріше всього буде в Києві, і від цього потрібно відштовхуватися. І все таки є напрямки де цей склад можна використовувати набагато більш ефективно.
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #434 on: 26.01.21 , 12:01 »
Share

Наскільки я пам'ятаю там пробіг між ТО не більше 1000 км
Logged
Entony
Active user

Posts: 5139


View Profile
« Reply #435 on: 26.01.21 , 12:01 »
Share

Без проблем. Нехай використовують, де хочуть.
Але питання в іншому.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10500


View Profile
« Reply #436 on: 26.01.21 , 13:01 »
Share

Можливо і Ужгород-Рівне з адекватним тарифом РЕ +- повітря не возив би, якщо пускати замість РП
Поїзд на 623 місця за даним маршрутом возив би повітря в будь-якому випадку.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1583


View Profile
« Reply #437 on: 26.01.21 , 13:01 »
Share

Для Шкоди я запропонував би розглянути Кропивницький. Таким чином можна значно покращити транспортне сполучення Кропивницького зі столицею, прискорити його суттєво за рахунок зміни напрямку руху по станції Чорноліська (замість Знам'янки), на яку було б достатньо всього 12 хвилин. Кропивницький доволі проблемний облцентр щодо сполучення зі столицею, у набагато гіршому становищі, ніж Вінниці. Існуючу нічну сидячку в напрямку Кропивницького навряд чи можна назвати зручним сполученням зі столицею, тим більше що фактично виходить овернайт.
Функціонал Вінниці для сполучення зі столицею куди доречніше задовільнити переглядом розкладу регіонального поїзда № 867/868, або ж запуском замість нього чернігівської ЕР9Т з Чернігова, як пропонує Вітя.

« Last Edit: 26.01.21 , 13:01 by Мандрівник » Logged
Entony
Active user

Posts: 5139


View Profile
« Reply #438 on: 26.01.21 , 13:01 »
Share

До речі, щось про Черкаси забули. Вроді Шкода туди теж мала поїхати.
Нічого Скічко прийде і все ще раз "переграють". :)
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #439 on: 26.01.21 , 14:01 »
Share

Не треба забувати двосистемність Правда тоді треба аби на базі некиївського депо проводили ТО. Або ж одну на Харків, а інщу на КР. А на Тернопіль локорюк під ЧС.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!