Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 14:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 32771 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10500


View Profile
« Reply #440 on: 26.01.21 , 15:01 »
Share

Для Шкоди я запропонував би розглянути Кропивницький. Таким чином можна значно покращити транспортне сполучення Кропивницького зі столицею, прискорити його суттєво за рахунок зміни напрямку руху по станції Чорноліська (замість Знам'янки), на яку було б достатньо всього 12 хвилин. Кропивницький доволі проблемний облцентр щодо сполучення зі столицею, у набагато гіршому становищі, ніж Вінниці. Існуючу нічну сидячку в напрямку Кропивницького навряд чи можна назвати зручним сполученням зі столицею, тим більше що фактично виходить овернайт.
Функціонал Вінниці для сполучення зі столицею куди доречніше задовільнити переглядом розкладу регіонального поїзда № 867/868, або ж запуском замість нього чернігівської ЕР9Т з Чернігова, як пропонує Вітя.
Наче колись писали, що колійний розвиток станції Чорноліська не дає можливості виїхати на Кропивницький, якщо, звичайно, не їхати неправильною колією, не тільки складом локомотивної тяги, але й МВРСу.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10500


View Profile
« Reply #441 on: 26.01.21 , 15:01 »
Share

Не треба забувати двосистемність Правда тоді треба аби на базі некиївського депо проводили ТО. Або ж одну на Харків, а інщу на КР. А на Тернопіль локорюк під ЧС.
Я сумніваюся, що Кривбас у найближчий перспективі адекватно буде заповнювати склад на 600+ місць.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1583


View Profile
« Reply #442 on: 26.01.21 , 16:01 »
Share

Хотів би особисто глянути ТРА станції Чорноліська
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10500


View Profile
« Reply #443 on: 26.01.21 , 18:01 »
Share

Хотів би особисто глянути ТРА станції Чорноліська
Мені також цікаво глянути хоча б схему
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2405


View Profile
« Reply #444 on: 26.01.21 , 18:01 »
Share

Хотів би особисто глянути ТРА станції Чорноліська
Мені також цікаво глянути хоча б схему
По карті все там нормально. Поїзд зайдьот. Біля платформи на 4й колії від вокзалу можна змінити кабіну і виїхати хоч на Кропивницький, хоч на Шеву.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3520


View Profile
« Reply #445 on: 26.01.21 , 22:01 »
Share

Не треба забувати двосистемність
+1.
По этой причине маршрут Киев - Харьков безальтернативен. Или даже Купянск - Киев. Можно Шкоду в Купянске ночью обслуживать? Если да, то можно ежедневно рейсы утром из Купянска и вечером обратно, а в пиковые дни вторым составом встречные вечером в Киев и утром обратно. Ну и конечно же с дополнительными остановками в Гребинке, Лубнах, Люботине, Чугуеве.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #446 on: 27.01.21 , 13:01 »
Share

Водночас. Маємо те, що маємо.

З початку курсування «Лижний експрес» Київ – Славське перевіз майже 20,5 тис. пасажирів.

Новим швидкісним поїздом Укрзалізниці Інтерсіті+ №745/746 Київ – Славське, ...

Правильно воспринимайте инфо, думаю так и есть. В Славское посадка/высадка по 50 чел. в поезд - примерно (считаем поезд пустой). И там написано "воспользовались поездом", пассажир Киев - Львов, тоже ведь пользовался этим поездом (этого пассажира там 90%), поэтому всё правильно написано. Там же нет информации про посадку и высадку по ст. Славськое ; )

Чи зможе Шкода подолати Карпатські схили з меншими проблемами чим Хюндай і Тарпан свого часу?
Нет. Учитывая её эксплуатацию и обслуживание на сегодня нет.

Для Шкоди я запропонував би розглянути Кропивницький. Таким чином можна значно покращити транспортне сполучення Кропивницького зі столицею, прискорити його суттєво за рахунок зміни напрямку руху по станції Чорноліська (замість Знам'янки), на яку було б достатньо всього 12 хвилин. Кропивницький доволі проблемний облцентр щодо сполучення зі столицею.
Вы забыли про большой центр, не имеющий сообщения со столицей, с горами, Раховом.. это Первомайск : )! Ваши друзья предложили ЦЛ продлить Киев-Кропивницкий до Первомайска с удобным отправлением из Первомайска около 1 часа ночи, или это были именно вы?
Не вижу проблем с Кропивницким, есть ежедневный поезд, есть разная цена дешевле-дороже, свободные места в день отправления тоже есть и резерв для пополнения вагонами. Проблема разве что в скоростях одесской жд.

Купянск - Киев. Можно Шкоду в Купянске
С Киева в Купянск есть ночной поезд с удобным отправлением и прибытием в обе стороны.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5138


View Profile
« Reply #447 on: 27.01.21 , 13:01 »
Share

Дякую. Так ніхто ж і не говорить, що всі пасажири їдуть дальше Львова. Зрозуміло, що 90% - це Львів, а 10% - це Стрий, Сколе та Славсько.
Водночас у Славсько поїзд продовжує курсувати. І по дуже попередній інформації в березні теж.
Тоді прийдеться його перейменовувати у "Бойківський експрес". :)
« Last Edit: 27.01.21 , 13:01 by Entony » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3520


View Profile
« Reply #448 on: 28.01.21 , 23:01 »
Share

Купянск - Киев. Можно Шкоду в Купянске
С Киева в Купянск есть ночной поезд с удобным отправлением и прибытием в обе стороны.
Так расчет тут явно не на прямого пассажира. Из Купянска в Харьков не наберется людей на поезд? Особенно если развести его во времени с волнами пригорода. А дальше пассажиропоток всегда был, есть и будет, в том числе со сменяемостью по Полтаве, Миргороду, Лубнам. Только нужен адекватный ценник на расстояния 100-150 км.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #449 on: 28.01.21 , 23:01 »
Share


Так расчет тут явно не на прямого пассажира. Из Купянска в Харьков не наберется людей на поезд? Особенно если развести его во времени с волнами пригорода. А дальше пассажиропоток всегда был, есть и будет, в том числе со сменяемостью по Полтаве, Миргороду, Лубнам. Только нужен адекватный ценник на расстояния 100-150 км.
Не сильно знаю цей напрямок, але, думаю, що в Купянську всі жителі не вклалися  минулого року в біткоін чи акції Тесли і це середньостатичне місто з таким ж рівнем доходу). З таким цінником до Харкова там ніхто не поїде.

Ну і чи наберется 600 пасажирів з менш ніж 30титисячного міста, навіть за умови адекватного цінника - питання відкрите.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!