Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 15:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 32778 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23069


View Profile
« Reply #460 on: 01.02.21 , 20:02 »
Share

Ще пару років поки добудують автодорогу  Н-31 Дніпро-Решетилівка, і про пасажиропотік по залізниці Полтава-Дніпро дорівнюватиме 0.
можна подумати там зараз істотно відмінна від нуля цифра і що ті нечислекнні пасажири, хто зараз героїчно їде цю ділянку по залізниці - це той прошарок пасажирів,про втрату котрого варто сильно перейматись.
У будь-якому колись у невизначено далекому майбутньому, після появи адекватного поїзда з Полтави у Дніпро - пасажирів доведеться накатувати з нуля і це скоріш за все - це буде зовсім інша множина людей і збіг з множиною тих, хто зараз по-геройськи через Красноград - можливий хіба-що випадково.

Еще ни один из автобусов Днепр - Киев не имеет официальной остановки в почти 50-тысячных Лубнах
це Ви про що взагалі пишете?
Яка може бути зупинка у Лубнах у автобуса, що через них не проходить?
Я не знаю жодного автобуса Київ - Дніпро чи там Київ - Запоріжжя, що їхав-би тією дорогою, тому нічого дивного що у Лубнах зупинки немає, вони ж там не проходять. У нещодавному минулому - взагалі не було автобусів з таким маршрутом, щоб з Дніпра через Полтаву на Київ.

З дніпропетровської області через Полтаву на Київ - традиційно ходила частина автобусів Донецьк - Київ - з маршрутом Донецьк - Павлоград - Новомосковськ (не Дніпро!!!) - Полтава - Лубни - Київ і зупинка у Лубнах у них завжди була. Інші автобуси Донецьк - Київ - прямували іншим маршрутом через Дніпро (але тоді жодної Полтави) коротше тією ж догорою як нормальні автобуси Запоріжжя/Дніпро - Київ ходять.

Власне нечисленні їх нащадки ходять аналогічно - ранковий автобус гюнсел Київ- Покровськ - через Кременчук - Дніпро, а нічний - через Лубни - Полтаву - Новомосковськ.

Нещодавно з'явилось кілька рейсів що через Дніпро на Київ прямують через Полтаву, але це або міжнародні на Польщу (пасажирів по Україні не беруть), або транзитний з Маріуполя. Чому він ходить такою, поки-що не зовсім оптимальною дорогою - не знаю точно, але можливо сподівається підхопити тих пасажирів з проміжних зупинок, що "накатані" колись великою кількістю автобусів що ходили на Донецьк через Полтаву.

Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5953


View Profile
« Reply #461 on: 01.02.21 , 20:02 »
Share


Нещодавно з'явилось кілька рейсів що через Дніпро на Київ прямують через Полтаву, але це або міжнародні на Польщу (пасажирів по Україні не беруть), або транзитний з Маріуполя. Чому він ходить такою, поки-що не зовсім оптимальною дорогою - не знаю точно, але можливо сподівається підхопити тих пасажирів з проміжних зупинок, що "накатані" колись великою кількістю автобусів що ходили на Донецьк через Полтаву.

Міжнародні автобуси з Дніпра ще й не такі маршрути вигадують) Десь рік тому, чи трохи дпвнвше, один знайомий їхав автобусом Дніпро-Прага. Терміново треба було виходити на роботу, а квитків на літак за прийнятну для нього ціну не було. То казав, що з Дніпра автобус поїхав у Харків, а тоді вже на Київ та Львів. У Львові їх пересадили на інший автобус і потім вони далі поїхали.
Щойно глянув, цей маршрут і досі існує: http://bus.com.ua/cgi-bin/bus-order?b=009300&r=205
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1576


View Profile
« Reply #462 on: 01.02.21 , 20:02 »
Share

це Ви про що взагалі пишете?
Яка може бути зупинка у Лубнах у автобуса, що через них не проходить?


Бердянськ - Київ регулярно ходив через Дніпро і Лубни, щодо зараз не впевнений, чи він ще курсує. Але він дійсно один.
А от блаблакаром я вже двічі з Києва в Лубни їхав з водіями, які їхали саме в Дніпро, тому що дорога краще.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23069


View Profile
« Reply #463 on: 01.02.21 , 20:02 »
Share

ох. не припиняю дивуватись нашим людям. Дякую що трошки пролиили світла на мотивацію тих, хто такими автобусами їздить.

На Прагу взагалі рідко коли бувають авіаквитки навіть по терпимій ціні, не кажучи вже по прийнятну ціну. Але зазвичай на ті ж дати можна полетіти занедорого у якийсь там Вроцлав чи там Братиславу, у гіршому разі - у Катовіце і їхати до Праги по землі суто звідти.
Але поки наші люди не можуть цього самотужки це у голові скласти і спланувати - то справді, значить така їх доля, щоб їздити автобусом з Дніпра через Харків по 1,5 доби у дорозі.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1576


View Profile
« Reply #464 on: 01.02.21 , 20:02 »
Share

це Ви про що взагалі пишете?
Яка може бути зупинка у Лубнах у автобуса, що через них не проходить?


Бердянськ - Київ регулярно ходив через Дніпро і Лубни, щодо зараз не впевнений, чи він ще курсує. Але він дійсно один.
А от блаблакаром я вже двічі з Києва в Лубни їхав з водіями, які їхали саме в Дніпро, тому що дорога краще.

це Ви про що взагалі пишете?
Яка може бути зупинка у Лубнах у автобуса, що через них не проходить?


І зараз теж курсує такий

http://bus.com.ua/cgi-bin/bus-order?b=231600&r=4714(675004714)
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3520


View Profile
« Reply #465 on: 01.02.21 , 23:02 »
Share


Яка може бути зупинка у Лубнах у автобуса, що через них не проходить?
Я не знаю жодного автобуса Київ - Дніпро чи там Київ - Запоріжжя, що їхав-би тією дорогою, тому нічого дивного що у Лубнах зупинки немає, вони ж там не проходять. У нещодавному минулому - взагалі не було автобусів з таким маршрутом, щоб з Дніпра через Полтаву на Київ.

То есть Гюнсел и Автолюкс едут через Золотоношу? Думал, что они едут через Хорол  и далее по трассе Киев - Харьков...
Но все равно, даже те автобусы, которые едут через Полтаву, часто Лубны проезжают по объездной... Рейсы Киев - Мариуполь так и едут, между Киевом и Полтавой останавливаются только в Пирятине. Есть рейс Днепр - Лубны, но он не очень удобен для поездок из Днепра на выходные... И по сути единственным адекватным вариантом добраться из Днепра в Лубны как раз и есть те международные автобусы, которые едут через Харьков, и в отличие от рейсов Киев - Мариуполь в сами Лубны заезжают.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1576


View Profile
« Reply #466 on: 02.02.21 , 11:02 »
Share


Яка може бути зупинка у Лубнах у автобуса, що через них не проходить?
Я не знаю жодного автобуса Київ - Дніпро чи там Київ - Запоріжжя, що їхав-би тією дорогою, тому нічого дивного що у Лубнах зупинки немає, вони ж там не проходять. У нещодавному минулому - взагалі не було автобусів з таким маршрутом, щоб з Дніпра через Полтаву на Київ.

То есть Гюнсел и Автолюкс едут через Золотоношу? Думал, что они едут через Хорол  и далее по трассе Киев - Харьков...
Но все равно, даже те автобусы, которые едут через Полтаву, часто Лубны проезжают по объездной... Рейсы Киев - Мариуполь так и едут, между Киевом и Полтавой останавливаются только в Пирятине. Есть рейс Днепр - Лубны, но он не очень удобен для поездок из Днепра на выходные... И по сути единственным адекватным вариантом добраться из Днепра в Лубны как раз и есть те международные автобусы, которые едут через Харьков, и в отличие от рейсов Киев - Мариуполь в сами Лубны заезжают.

потік з Дніпра в Лубни такий, що його спокійно вивозить блаблакар
Logged
tera
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #467 on: 02.02.21 , 12:02 »
Share

Quote
Серед його активів журналісти, зокрема, знайшли офіс компанії, на яку оформлені землі у Закарпатській області, де планують побудувати курорт під Зимові олімпійські ігри. Незаконне заволодіння цими землями, як з’ясували раніше журналісти, розслідує НАБУ.
Хто не знає,ці кадри хочуть Зимову Олімпіаду провести .
Quote
яка через низку українських фірм володіє понад пів тисячею гектарів землі на Закарпатті, де за підтримки Офісу президента Володимира Зеленського мають намір побудувати гірськолижний курорт «Боржава»,
Quote
Як нагадали журналісти, у липні 2020 року Офіс президента повідомив, що на Банковій відбулася нарада, на якій обговорювалося створення високогірного всесезонного спортивно-туристичного кластеру в Карпатах. Проект презентував громадянин Австрії Гернот Ляйтнер. Він є директором згаданої словацької Carpathian Mountain Resort, яка володіє пів тисячею гектарів землі на Закарпатті, де планують побудувати новий курорт. Наразі ці землі арештовані в рамках кримінальної справи НАБУ.
https://zaxid.net/zmi_rozpovili_pro_slovatski_mayetki_rodini_vladislava_kaskiva_n1513792
А сніг привозити будуть?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23069


View Profile
« Reply #468 on: 02.02.21 , 14:02 »
Share


Яка може бути зупинка у Лубнах у автобуса, що через них не проходить?
Я не знаю жодного автобуса Київ - Дніпро чи там Київ - Запоріжжя, що їхав-би тією дорогою, тому нічого дивного що у Лубнах зупинки немає, вони ж там не проходять. У нещодавному минулому - взагалі не було автобусів з таким маршрутом, щоб з Дніпра через Полтаву на Київ.

То есть Гюнсел и Автолюкс едут через Золотоношу?
саме так, при чому і Золотоноша і Переяслав - по об'їзній, тому тарифних зупинок ніде між Кременчуком і Борисполем немає.
Quote
Думал, что они едут через Хорол  и далее по трассе Киев - Харьков...
у цьому немає особливого сенсу. Дорога H08, хоч вузькувата, але швидка. Там єдине нудотне місце - це проїзд крізь місто Бориспіль, але з Лубен так сак само через Бориспіль довелось-би їхати, бо об'їзна Борисполя ще більш блювотна, вона вузька і перевантажена вантажівками, надодачу там ще переїзд через залізницю Київ - Харків.
А так втрати часу між Кременчуком і Хоролом будуть більші, ніж виграш за рахунок швидкшої їзди з Хорола до Борисполя
Quote
Но все равно, даже те автобусы, которые едут через Полтаву, часто Лубны проезжают по объездной... Рейсы Киев - Мариуполь так и едут, между Киевом и Полтавой останавливаются только в Пирятине.
це мабуть якісь нелегали чи сірі перевізники. Я от зараз навмисне передивився, всі рейси, які наприклад ДОПАС знає - не знайшов автобус щоб має початок маршрута або проміжну зупинку у дніпропетровській області проїздив Лубни без зупинки.
З легальних перевізників, хто їздить без заїзду у Лубни - знаю лише деякі рейси Харківського напрямку, зокрема ті ж залишки рейсів Автолюкса, що лишились на цьому напрямку. Маю підозру - що це через те. що їм доводиться конкурувати з IC+, щоб програш у часу в дорозі був не таким безнадійним - через що довиться аж надто безжально іґнорувати всі проміжні зупинки з Києва до Полтави.  
Quote
Есть рейс Днепр - Лубны, но он не очень удобен для поездок из Днепра на выходные...
там крім пізнього виїзду - халепа ще й у маршруті - через Кременчук в принципі їхати до Лубен було б довше навіть якби не особливості графіка. Але більша халепа що у ньго взагалі у нього розклад "як з 80-х", таких автобусних рейсів нажаль збереглось дуже багато (ідеальний приклад такого графіка - це автобус Дніпро - Канів з часом у дорозі 10:38). Для подібних рейсів було досить типово, що вони були малопридатні для поїздок по повному маршруту (але при цьому можуть лишатись досить незамінними для якихось проміжних зупинок, наприклад Дніпро- Канів - прямує через Чигирин). Але добре що хоч не через Градизьк.
Quote
И по сути единственным адекватным вариантом добраться из Днепра в Лубны как раз и есть те международные автобусы, которые едут через Харьков,
переважно ні, бо вони зазвичай не беруть пасажирів по Україні, хоча бувають винятки, але це треба з'ясовувати окремо по кожному рейсу.
Тому надійно і адекватно по швидкості з Дніпра до Лубен якщо треба виїзд зранку раненько - це нажаль двома автобусами через Полтаву.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1423


View Profile
« Reply #469 on: 04.02.21 , 01:02 »
Share

ох. не припиняю дивуватись нашим людям. Дякую що трошки пролиили світла на мотивацію тих, хто такими автобусами їздить.

На Прагу взагалі рідко коли бувають авіаквитки навіть по терпимій ціні, не кажучи вже по прийнятну ціну. Але зазвичай на ті ж дати можна полетіти занедорого у якийсь там Вроцлав чи там Братиславу, у гіршому разі - у Катовіце і їхати до Праги по землі суто звідти.
Але поки наші люди не можуть цього самотужки це у голові скласти і спланувати - то справді, значить така їх доля, щоб їздити автобусом з Дніпра через Харків по 1,5 доби у дорозі.
Днями на ютубі, в обговоренні запорізького РІЦ хтось згадав, що йому батьки-аерофоби свого часу пропонували їхати в такому вагоні до Праги і він, на щастя, відмовився, бо тісно і все таке.
Звісно, в 2000-х толком ще не було онлайн-квитків (і навіть у 2019 конкретно в напрямку Варшава/Краків - Прага) та інших сервісів, але коли я ще в 2007 планував (скасовану потім) поїздку на балтійське узбережжя Польщі, то цілком розгуглив, які там поїзди, їх розклад і ціни, поряд з автобусами і літаками (тоді ще значно дорожчими і лише до Варшави), а також готелями — задовго до появи букінгу, прямо на їхніх сайтах. Уся інформація була вже тоді доступна в мережі, в т. ч. російською та українською.

"Десь рік тому" з Дніпра до Праги можна було доїхати відносно зручною зв'язкою 41 + 107 + 961 (другий Мукачево - Кошице) + 442 (або регіоджет) щодня або 3 + 963 (перший) + 444 через день, чи як варіант 738 + 15 + 107... у той самий черездень, виїхавши дещо пізніше, але все одно раніше цього автобуса. Ну й авіаквитки мабуть і до Польщі за день-два коштували огого. Тобто в принципі можу уявити ситуацію, коли такий автобус залишався б останньою можливістю вчасно доїхати, але зазвичай закордонні подорожі плануються дещо заздалегідь і тих 2-4 години не були б критичними, якщо це означає принаймні одну ніч у лежачому вагоні замість автобуса.

Я свого часу (листопад 2018) їхав з Києва до Мукачева додатковим 239 за 330 грн (купе), відтак регіоджетом за 23 з чимось євро, тобто загалом трохи більше ніж 1000 грн. Теж майже півтори доби, але з них годин 6 розгулював по Мукачеву, а ніч у відкритій сидячці RJ — це все-таки не 36 годин в автобусі. Кошицького поїзда тоді ще не було, інакше б скористався ним і не "псував" суто залізничний маршрут Київ - Брюгге і назад. Але навіть після його запуску, до самої весни 2020 не раз натрапляв на людей, які вже вміли доїхати до Львова для пересадки, але звідти не знаходили нічого кращого за прямий бас, і зовсім не за акційною ціною. І жалілися, чому немає поїзда:)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!