Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 15:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 32781 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5953


View Profile
« Reply #470 on: 04.02.21 , 08:02 »
Share

"Десь рік тому" з Дніпра до Праги можна було доїхати відносно зручною зв'язкою 41 + 107 + 961 (другий Мукачево - Кошице) + 442 (або регіоджет) щодня або 3 + 963 (перший) + 444 через день, чи як варіант 738 + 15 + 107... у той самий черездень, виїхавши дещо пізніше, але все одно раніше цього автобуса.

Звісно, що Ви, я чи хтось інший з нашого форуму поїхав би залізницею. Або щось підібрали б з лоукостів, наприклад, до Вроцлава чи Катовіце. Але серед заробітчан є значна кількість людей, які  обирають автобуси, бо "без пересадок". Їм видається, що так простіше. Це ж там же мабуть ще й валіза величезна з речами, а у лоукостів довелось би доплатити за багаж.

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23069


View Profile
« Reply #471 on: 04.02.21 , 08:02 »
Share

єслі шо - в напрямку Польща - Чехія - на велику залізницю онлайн квитків не буває і досі. Онлайн квиток з Польщі на Чехію буває лише на поїзд Леоекспреса.

які вже вміли доїхати до Львова для пересадки, але звідти не знаходили нічого кращого за прямий бас, і зовсім не за акційною ціною. І жалілися, чому немає поїзда:)
ой не знаю, зазвичай жаліються зовсім не на це, а більше на те, що поїзд до Львова недостатньо зручно приходить, щоб на подібні автобуси пересідати.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4455


View Profile
« Reply #472 on: 04.02.21 , 09:02 »
Share

єслі шо - в напрямку Польща - Чехія - на велику залізницю онлайн квитків не буває і досі. Онлайн квиток з Польщі на Чехію буває лише на поїзд Леоекспреса.
Я б зазначив що проблема дещо ширша  - при перетині навіть внутрішньоЄСівського кородону можуть виникати різні складнощі. Наприклад, для проїзду Дрезден-Вроцлав не так просто купити норм квиток, доводилось розбивати.
Щодо Польші - Чехії - точно так, сам купував Лео або паперовий квиток.
Logged
tera
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #473 on: 04.02.21 , 13:02 »
Share

Quote
Сегодня стороны активно обсуждают условия меморандума по созданию кластера «Боржава». По данным источников «Наших грошей», государство планирует взять на себя следующие обязательства: реконструкция дорог в районе, где будет кластер; создание систем очистки воды для местных общин; совершенствование железнодорожного сообщения и маршрутов; финансовая поддержка через государственные гарантии или кредитование.

В то же время инвестор обязуется построить горнолыжные спуски и канатную дорогу, помещения для размещения 10 тыс человек, создать 5 тыс рабочих мест, Олимпийский центр для международных соревнований, систему рекреационных комплексов, привлекать не менее 250 тыс иностранных туристов ежегодно, инвестировать 150 млн евро (по другим данным - 250 млн евро).

Место расположения кластера пока окончательно не согласовано. Известно, что это будут земли как частные, так и предоставленные в аренду. В частности, как «Нашим грошам» сообщили в Офисе президента и Закарпатской ОГА, сейчас прорабатывается вопрос о выделении новых участков.https://crime-ua.com/node/28209
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5711


View Profile
« Reply #474 on: 04.02.21 , 13:02 »
Share

Так Боржава знаходиться аж за Берегове. Що, мають на увазі апгрейд колії до Королево.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2230


View Profile
« Reply #475 on: 04.02.21 , 15:02 »
Share

Тут йдеться про Боржавський хребет, який простягається від Воловця до Міжгір'я. Королево та Боржавська вузькоколійка тут ні при чому.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5711


View Profile
« Reply #476 on: 04.02.21 , 15:02 »
Share

Дякую Валерію.
Ще один привід видовжувати Коня чи йому подібний склад за перевал.
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #477 on: 04.02.21 , 15:02 »
Share

Ну хто поїде напряму 8-9 годин сидячи? А от робити хаб у Львові з модернізованим наприклад ЕПЛом (салон який завгодно , є кого у груників піднімати) саме те. Для "заперевалля" є нічні поїзди.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5711


View Profile
« Reply #478 on: 04.02.21 , 16:02 »
Share

Нічні рейси і так маються. А от денні недостатно розвинені. Вважаю.

І конкретно до Воловця їхати менше 8 годин.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1423


View Profile
« Reply #479 on: 04.02.21 , 20:02 »
Share

8 годин сидячи спокійно їздять, наприклад, у Фінляндії до Рованіємі. Або дещо ближчий до нас денний Яси - Тімішоара з 6 до 22 год. А крім нього ще є два нічних і більшість вагонів у них — сидячі. Ок, це швидше трамваї, але от Сучава - Бухарест (7 годин) точно ні. І в Польщі такого валом через пів або цілу країну. Має бути вибір, коли їхати, вночі чи вдень. Я не кажу про обов'язкове пряме сполучення, але має бути хоч якась можливість пересісти на щось по Львову чи Славському з ранкового хюндая. Того самого, якого ще в 2013 було "не треба".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!