Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 2616 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #50 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share

ІС+ це інший рівень безпеки, швидкості та ціни, порівняно з купе фірмачів. Попит буде: великий відсоток молоді (особливо дівчата) користуються саме ІС+.
Ну і раніше незважаючи на багато нічників 705 Львів цілком собі вигрібав з тим же відправленням.
Тобто, що значить інший рівень безпеки? У купе фірмачів відвалюються колеса, чи там тільки озброєні злочинці їдуть?
Стосовно дівчат, ну, це не поїздки з дому на навчання та на роботу, на лижі найчастіше їдуть компаніями, а не поодинці, тому це не настільки актуально
Ну й сам Львов не показник, бо саме до Львова нічником не дуже комфортно їхати, особливо на 91, через відносно невеликий час нічної поїздки (так само як і до Дніпра чи Харкова), а ось до Славсько чи Воловця - цілком ок.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #51 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share


Тобто, що значить інший рівень безпеки? У купе фірмачів відвалюються колеса, чи там тільки озброєні злочинці їдуть?


відкритий салон Інтерсіті менше сприяє домаганням та спробам крадіжок тощо, на відміну від нічного поїзду і сну.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #52 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share

Для багатіїв, що не сплять у поїздах - теж не варіант, бо тоді не спати дома половину ночі. Ну, таке....
Взимку, темний час доби настає з 4-5 PM годин.
А до чого тут темний доби? Якщо людина працює з 9 до 18 або з 8 до 17, то й вона не лягає спати о 18.00 та не прокидається о 4.30, якщо, звичайно, її робочий день не починається в 6.00. Від цього й працює її "біоритм". Так, півгодини-година туди-сюди - це норм, але ніяк не +- 3 години.

Стосовно молоді - ну для студентів знижка 50% буде норм, та квитки все одно дешевші за купе, навіть без знижки, але знову таки - відсутність міського транспорту в Києві з'їсть усю економію.
Добре, побачимо, як він буде заповнюватися....
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #53 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share


Тобто, що значить інший рівень безпеки? У купе фірмачів відвалюються колеса, чи там тільки озброєні злочинці їдуть?


відкритий салон Інтерсіті менше сприяє домаганням та спробам крадіжок тощо, на відміну від нічного поїзду і сну.
Так, при поїздках наодинці це має значення, але якось я не дуже бачив, щоб їхали в поїзді одинокі лижниці. Найчастіше їдуть компаніями та частіше в кількості більше 2 осіб, тобто компаніями часто заповнюють повністю купе (а часто й не одне).
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #54 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share

До того, що за потреби можна лягти і на три години раніше, та виспатись. Не розумію, до чого тут біоритми. Це ж не кожного дня доводиться вставати, а раз на неділю/місяць/квартал.
Logged
www3
Active user

Posts: 1499


View Profile
« Reply #55 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share


Тобто, що значить інший рівень безпеки? У купе фірмачів відвалюються колеса, чи там тільки озброєні злочинці їдуть?


відкритий салон Інтерсіті менше сприяє домаганням та спробам крадіжок тощо, на відміну від нічного поїзду і сну.

Вибачте, а до Вас чи до Ваших знайомих часто "домагались" в поїздах??? Так, для статистики...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #56 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share

ІС+ це інший рівень безпеки, швидкості та ціни, порівняно з купе фірмачів. Попит буде: великий відсоток молоді (особливо дівчата) користуються саме ІС+.
І ще питання. На яких напрямах молодь переважно користуюється ІС+?
Київ - Харків, Дніпро, Львів?
Так, звичайно, бо для студентів це дешевше десь 2,5 рази, бо на купе дня них немає знижок. А з поїздів, де є плацкарти, ну, наприклад, на напрямку Дніпро - Київ - це зараз лише 83/84 з графіком м'яко кажучи "не дуже". Все інше - фірмове купе, що значно дорожче ІС+ по студентському.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #57 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share

До того, що за потреби можна лягти і на три години раніше, та виспатись. Не розумію, до чого тут біоритми. Це ж не кожного дня доводиться вставати, а раз на неділю/місяць/квартал.
Не знаю як Ви, а ось я не можу просто так  заснути, якщо ляжу, наприклад, о 19 годині, бо звик лягати у 23.00. Навіть якщо це дуже потрібно. І, думаю я не один такий. Лягли спати на три години пізніше та прокинутися аналогічно - ок, а ось раніше може лише людина з серйозною аутогенною підготовкою.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5784


View Profile
« Reply #58 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share

ІС+ це інший рівень безпеки, швидкості та ціни, порівняно з купе фірмачів. Попит буде: великий відсоток молоді (особливо дівчата) користуються саме ІС+.
Ну і раніше незважаючи на багато нічників 705 Львів цілком собі вигрібав з тим же відправленням.
Так, це правда. Частина моїх київських знайомих (в т.ч. і дівчат) - родом зі Львова, то всі їздять саме ІС+. З їх слів:  так швидше, немає хропунів чи алкашів (якщо вони й є, то їх не так помітно в порівнянні з купе).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #59 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share


І ще питання. На яких напрямах молодь переважно користуюється ІС+?
Київ - Харків, Дніпро, Львів?
Так, звичайно, бо для студентів це дешевше десь 2,5 рази, бо на купе дня них немає знижок. А з поїздів, де є плацкарти, ну, наприклад, на напрямку Дніпро - Київ - це зараз лише 83/84 з графіком м'яко кажучи "не дуже". Все інше - фірмове купе, що значно дорожче ІС+ по студентському.

А що для 745/746 є альтернативою?
81/82 - 1 плацкартний вагон, фірмові купе
17/18 - фірмові купе і нічна сидячка
29/30 - не зупиняється
45/46 - так, але він дефіцитний навіть зараз через ціну
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!