Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 2617 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #60 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share


Вибачте, а до Вас чи до Ваших знайомих часто "домагались" в поїздах??? Так, для статистики...

Так, маю таких знайомих, далеко не одна людина. Це може не важкий випадок, але може відвернути від поїздок нічними поїздами за наявності альтернатив.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #61 on: 20.11.20 , 00:11 »
Share

До того, що за потреби можна лягти і на три години раніше, та виспатись. Не розумію, до чого тут біоритми. Це ж не кожного дня доводиться вставати, а раз на неділю/місяць/квартал.
Не знаю як Ви, а ось я не можу просто так  заснути, якщо ляжу, наприклад, о 19 годині, бо звик лягати у 23.00. Навіть якщо це дуже потрібно. І, думаю я не один такий. Лягли спати на три години пізніше та прокинутися аналогічно - ок, а ось раніше може лише людина з серйозною аутогенною підготовкою.
Можна штучно "втомитись". Наприклад, зробити пробіжку у парку/лісі. Або прочитати 3-4 десятки сторінок якогось складного тексту типу квантової механіки. Для кожного індивідуально.
************************
Не агітую за ранішні відправлення. Для того ж 705, у випадку до Львова, презентабельніше вигляда минула версія
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122725.msg453274#msg453274 А от у випадку подовження за Славське, є виправданою і поточна.

Трохи дивує видавання власних вподобань за загальноприйняті. Комусь треба приїхати до вокзалу на громадському транспорті. А комусь іншому -- прибути у пункт призначення до обіду. Хтось сова, а сусід напроти – жайворонок. Як тут бути? Мабуть, "ринок" вирішить.
« Last Edit: 20.11.20 , 00:11 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #62 on: 20.11.20 , 09:11 »
Share


І ще питання. На яких напрямах молодь переважно користуюється ІС+?
Київ - Харків, Дніпро, Львів?
Так, звичайно, бо для студентів це дешевше десь 2,5 рази, бо на купе дня них немає знижок. А з поїздів, де є плацкарти, ну, наприклад, на напрямку Дніпро - Київ - це зараз лише 83/84 з графіком м'яко кажучи "не дуже". Все інше - фірмове купе, що значно дорожче ІС+ по студентському.

А що для 745/746 є альтернативою?
81/82 - 1 плацкартний вагон, фірмові купе
17/18 - фірмові купе і нічна сидячка
29/30 - не зупиняється
45/46 - так, але він дефіцитний навіть зараз через ціну
Та, в принципі, будь який поїзд можна розглядати як альтернативу за ціною (маю на, увазі купе) з цього списку, якщо буде відправлення до початку руху міського транспоту по Києву, то в розрахунку + таксі зі спального мікрорайону (хай, навіть, з Академмістечка, а не з Троєщини) зроблять вже ціну на поїзд не такою привабливою.


Вибачте, а до Вас чи до Ваших знайомих часто "домагались" в поїздах??? Так, для статистики...

Так, маю таких знайомих, далеко не одна людина. Це може не важкий випадок, але може відвернути від поїздок нічними поїздами за наявності альтернатив.
Ну, я наприклад, з Дніпра до Києва їзджу вже 6 років теж виключно денними поїздами, по суті усіма, окрім 734 з Києва (іноді не тільки 700-ми, а й літніми денними 200-ми допами). Хоч сам у відрядження, хоч з сім'єю. В тому числі й через описані, Ігорем причини. Ще через те, що відправлення 733 та 732 вже після 7 ранку, а 731 прибуває в Київ хоч і трішечки пізнуввто, але має теж плюси, бо мій робочий день дозволяє в п'ятницю поїхати вже після роботи, та прибуття до Києва ще дозволяє хоча б на метро доїхати куди треба. Але основна причина - досить малий час для нічної подорожі.
Наприклад, якщо буде денне ІС Дніпро - Одеса з відправленням по Дніпру о 6 ранку, то я вже особисто оберу нічний поїзд.
Logged
sean
Active user

Posts: 5216


View Profile
« Reply #63 on: 20.11.20 , 09:11 »
Share

Оце так спеціалісти в лижних питаннях. Заповниться ІС, бо ніхто не хоче в тих нічниках вічність їхати.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #64 on: 20.11.20 , 10:11 »
Share

Тезово:

- дивлюсь на букінгу 745/746 завели саме як ІС, а не ІС+. Це вже плюс, якщо так буде. Квитки вже десь скоро почнуть продавати. Можливо інші нюанси враховують, що вже згадувались у темі.

- наступний плюс. Будь-якою самою швидкою машиною з Києва до Славського за 7 годин 16 хв. на заїдете. Самий швидки поїзд (17/18) їде більше 9 годин з Києва до Славського і коштуватиме квиток в купе чи СВ точно дорожче чим у 745/746.

- "до кольору, до вибору". При такій кількості поїздів з Києва в сторону Славського немає жодного денного поїзду. І, як мінімум, ще з років 10 точно нічого швидкісного чи до Мукачева, чи до Ужгород не поїде.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #65 on: 20.11.20 , 10:11 »
Share

Звідки впевненість про 10 років. Може проект виявиться вдалим, та під це діло підлаштують коня.
Logged
adul
Active user

Posts: 239


View Profile
« Reply #66 on: 20.11.20 , 10:11 »
Share

Тезово:
- "до кольору, до вибору". При такій кількості поїздів з Києва в сторону Славського немає жодного денного поїзду. І, як мінімум, ще з років 10 точно нічого швидкісного чи до Мукачева, чи до Ужгород не поїде.


Це дивлячись яка позиція буде щоб "взібнути" то можливо і буде.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #67 on: 20.11.20 , 10:11 »
Share

Звідки впевненість про 10 років. Може проект виявиться вдалим, та під це діло підлаштують коня.
Я тільки "за". Побачимо. Надіюсь мій прогноз не справдиться. :)
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #68 on: 20.11.20 , 10:11 »
Share

Шото графісти намудрували. Трохи підкоригували розклад. Я так розумію, що тепер призначення зупинки по Святошині під питанням.

Розклад підкоригували. Додали не +1 хвилину.
Не потрібно було робити "психологічні" 59 хв. з Києва. :)

Зустрічаємо новий (старий) швидкісний.

745 КИЇВ - СЛАВСЬКО з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Київ-Пас.            06:00
Коростень   07:31    07:32
Підзамче     11:00    11:01
Львів          11:09    11:20
Стрий          12:19     12:21
Славсько           13:16

Час в дорозі - 7 год. 16 хв.


745 КИЇВ - СЛАВСЬКО з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Київ-Пас.            05:59
Коростень   07:29    07:30
Підзамче     11:00    11:01
Львів          11:09    11:20
Стрий          12:19     12:21
Славсько           13:16

Час в дорозі - 7 год. 17 хв.

746 СЛАВСЬКО - КИЇВ з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Славсько        16:20
Стрий        17:18  17:20
Львів        18:26  18:46
Підзамче    18:54   18:55
Коростень  22:22    22:23
Київ-Пас.        23:57    

Час в дорозі - 7 год. 37 хв.


746 СЛАВСЬКО - КИЇВ з 15/12 до 17/01-2021 щоденно

Славсько        16:20
Стрий        17:18  17:20
Львів        18:26  18:46
Підзамче    18:54   18:55
Коростень  22:24    22:25
Київ-Пас.        23:57    

Час в дорозі - 7 год. 37 хв.

Тут лише по Коростеню добавили 2 хвилин.


До речі, а навіщо 20 хвилин по Львові? Для Хюндаїв достатньо було і 10-11 хвилин по Львові в часи курсування до Перемишля.
В сторону Славського 11 хвилин зупинка по Львову.
« Last Edit: 20.11.20 , 10:11 by Entony » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #69 on: 20.11.20 , 10:11 »
Share

Оце так спеціалісти в лижних питаннях. Заповниться ІС, бо ніхто не хоче в тих нічниках вічність їхати.
Я не вважаю себе спецом по лижах, але невже прибуття о 13.16 це норм для лижника чи сноубордиста?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!