Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 2620 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #70 on: 20.11.20 , 10:11 »
Share

Звідки впевненість про 10 років. Може проект виявиться вдалим, та під це діло підлаштують коня.
Я тільки "за". Побачимо. Надіюсь мій прогноз не справдиться. :)
Ну дійсно. Чому усі ставлять корейця за еталон.
В нас ЕРки тягають електровозами, і швидше за 50 км/год. Яка перепона буде у випадку з Тарпаном.
Приїхати до Славське чи Лавочне, за 10 хвилин електровоз в голову, і вперед. Енергопостачання не треба, бо він сам себе забезпечує.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #71 on: 20.11.20 , 10:11 »
Share

Оце так спеціалісти в лижних питаннях. Заповниться ІС, бо ніхто не хоче в тих нічниках вічність їхати.
Я не вважаю себе спецом по лижах, але невже прибуття о 13.16 це норм для лижника чи сноубордиста?
А від вокзалу до підйомників не так і далеко. Можна з поїзда вже готовим до катання вийти. :)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22986


View Profile
« Reply #72 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Оце так спеціалісти в лижних питаннях. Заповниться ІС, бо ніхто не хоче в тих нічниках вічність їхати.
ох, якби-ж то воно так все просто було.
В різних прошарках населення - з цього приводу думка вельми різна.
У Вашій "бульбашці" кола спілкування мабуть справді переважна більшість людей (а може навіть усі без винятку) міркують саме так, як Ви написали. В моїй ближній бульбашці також ...  і як то кажуть - and I think that's beautiful :-)
Але я знаю що бувають люди з вельми інакшим спектром думок з цього приводу і носіїв протилежних поглядів на це питання вельми багато. Значною мірою це будуть старші люди, але не тільки.
Тут все питання наскільки специфіка напрямка "сегрегує" носіїв відповідного погляду на цю проблему. Он досвід курсування IC+ до Трускавця дуже наочно показав, наскільки все може бути безнадійно, коли маємо справу з напрямком, де їздять переважно старші люди.
Славсько звісно не настільки "старопердунське" місце, як Трускавець, але у порівнянні зі своїми "колегами" (тобто іншими місцями в межах України, де можна покататись на лижах) - майбуть найбільшою мірою антимодне, "радянсько-профспілкове", коротше не hip. Тому я б звісно чекав-би дещо підвищеного % бажаючих їхати туди повільнішим нічним поїздом.

Ну і плюс не забувайте відому проблему (що мала місце і з Трускавцем і багато ще де) - при часі дорозі понад 5 годин - буквально кожні зайві 15 хв в дорозі різко знижують привабливість денного поїзда (за умови що вибір між денним і нічним є), а на короткі відстані у нас тариф IC/IC+ неадекватний, тому виходить що з Києва до Славська - привабливість виходить сильно зіпсована тим, що аж надто довго їхати, а для тих хто виїздить зі Львова - привабливість знижена тим, що надто дорого, плюс місць у маршруті поїзда, що були б ближче до Славського ніж Київ (щоб було б +/-5 годин в дорозі), але дальших ніж Львова (щоб ціна в перерахунку на 1 км не відлякувала пасажирів)  і щоб в рахунок змінюванюсті пасажирів по цьому місцю поїзд був-би не надто порожнім між Львовом і Славськом - по маршруту поїзда немає.
« Last Edit: 20.11.20 , 11:11 by Maxy » Logged
adul
Active user

Posts: 239


View Profile
« Reply #73 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Звідки впевненість про 10 років. Може проект виявиться вдалим, та під це діло підлаштують коня.
Я тільки "за". Побачимо. Надіюсь мій прогноз не справдиться. :)
Ну дійсно. Чому усі ставлять корейця за еталон.
В нас ЕРки тягають електровозами, і швидше за 50 км/год. Яка перепона буде у випадку з Тарпаном.
Приїхати до Славське чи Лавочне, за 10 хвилин електровоз в голову, і вперед. Енергопостачання не треба, бо він сам себе забезпечує.


Це занадто розумне рішення таке ж як і локо-крюк запустити під чс7?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5719


View Profile
« Reply #74 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Я підняв на зустрічі також питання Мукачева. Мої побоювання справдились – прогон коня їм потім виліз в дикі проблеми, хоч на око конь продемонстрував здатність подолати перевал. Теоретиків-любителів лохокрюків хотів би застерегти, що мінімум +1 годину отримаємо вже до Стрия, при цьому графісти з локомотивщиками ще й істеритимуть.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #75 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Оце так спеціалісти в лижних питаннях. Заповниться ІС, бо ніхто не хоче в тих нічниках вічність їхати.
ох, якби-ж то воно так все просто було.
В різних прошарках населення - з цього приводу думка вельми різна.
У Вашій "бульбашці" кола спілкування мабуть справді переважна більшість людей (а може навіть усі без винятку) міркують саме так, як Ви написали. В моїй ближній бульбашці також ...  і як то кажуть - and I think that's beautiful :-)
Але я знаю що бувають люди з вельми інакшим спектром думок з цього приводу і носіїв протилежних поглядів на це питання вельми багато. Значною мірою це будуть старші люди, але не тільки.
Тут все питання наскільки специфіка напрямка "сегрегує" носіїв відповідного погляду на цю проблему. Он досвід курсування IC+ до Трускавця дуже наочно показав, наскільки все може бути безнадійно, коли маємо справу з напрямком, де їздять переважно старші люди.
Славсько звісно не настільки "старопердунське" місце, як Трускавець, але у порівнянні зі своїми "колегами" (тобто іншими місцями в межах України, де можна покататись на лижах) - майбуть найбільшою мірою антимодне, "радянсько-профспілкове", коротше не hip. Тому я б звісно чекав-би дещо підвищеного % бажаючих їхати туди повільнішим нічним поїздом.

Ну і плюс не забувайте відому проблему (що мала місце і з Трускавцем і багато ще де) - при часі дорозі понад 5 годин - буквально кожні зайві 15 хв в дорозі різко знижують привабливість денного поїзда (за умови що вибір між денним і нічним є), а на короткі відстані у нас тариф IC/IC+ неадекватний, тому виходить що з Києва до Славська - привабливість виходить сильно зіпсована тим, що аж надто довго їхати, а для тих хто виїздить зі Львова - привабливість знижена тим, що надто дорого, плюс місць у маршруті поїзда, що були б ближче до Славського ніж Київ (щоб було б +/-5 годин в дорозі), але дальших ніж Львова (щоб ціна в перерахунку на 1 км не відлякувала пасажирів)  і щоб в рахунок змінюванюсті пасажирів по цьому місцю поїзд був-би не надто порожнім між Львовом і Славськом - по маршруту поїзда немає.

Бачу ви давно бували у Славському. Я майже ніколи там не бачив людей старших за 50+. Хіба, що місцеві жителі. :)
Останнім раз я був у Славському десь в кінці вересня. Їхав вечірньою приміською Львів - Славсько в п'ятницю ввечері. В основному у Славському вийшли компанії молодих людей, приблизно з 80 точно.
Шодо зимового відпочинку, то якраз Славсько називають "дешевою альтернативою" Буковелю.

Ось сама свіжа порівняльна стаття. Можливо хтось щось нове для себе дізнається.

Куда поехать зимой в Карпаты: Славское или Яремче

Зимний отдых в Карпатах – это отличная возможность соединить активные развлечения, чистый горный воздух и живописные виды в одну поездку. Куда поехать лучше в Славское или Яремче, и чем же они отличаются? Обо всем по порядку.
Славское – горнолыжные спуски любого уровня
Славское (украинское название – Славське, Славсько) – это поселок городского типа во Львовской области, который расположен в Карпатах на высоте 590 м над уровнем моря.
Поселок находится среди семи гор: Высокий Верх высотой 1243 м, Тростян – 1232 м, Менчул – 1072 м, Ильза – 1066 м, Маковка – 933 м, Кремень – 850 м и Погар – 857 м. Именно такое расположение и сделало Славское одним из крупнейших украинских горнолыжных курортов. Спуски рассчитаны как на новичков, так и на опытных лыжников.
Здесь также можно прокатиться на снегоходах, санках и заняться спидрайдингом – ездой на лыжах с крылом над головой.
Кроме этого в Славском стоит посетить:

    Пещеру Писана Криниця с источником, который не замерзает даже в мороз.

    Водопад Каменка.

    Озеро Хащеванское.

Кроме того, недалеко от Славского, находится горнолыжный курорт «Захар Беркут». Зимой здесь можно покататься на лыжах, а если решите когда-нибудь приехать в теплое время, то отдохнуть в летнем комплексе с бассейном.



Что касается жилья, то отель в Славском обойдется вам дешевле, чем отель на другом известном горнолыжном курорте – Буковеле. Цены стартуют от 350 грн/сутки за номер. Цена зависит от уровня комфорта и удаленности от подъемников. Немного дороже можно снять комнату в частной усадьбе. И, как практически везде в Карпатах, можно арендовать отдельный коттедж. В Славском это будет стоить примерно 1500 грн/сутки.
В Славское отели в большинстве случае расположены недалеко от центра города (а центр міста у Славському - це по суті залізничний вокзал). Это позволяет удобно добираться домой от основных подъемников.


Яремче – жемчужина Карпат.


В Ивано-Франковской области на высоте 585 м над уровнем моря расположился горный курорт Яремче, который по праву называют «жемчужиной Карпат». Место не просто необычайно красиво, но и имеет множество природных чудес и исторических достопримечательностей.
Водопады, старинные замки и церкви, тропа Довбуша, скала Слон – и это еще не полный список местных достопримечательностей. Даже зимой Яремче выглядит завораживающе, а в период рождественских праздников и вовсе преображается. Гуцульская культура и кухня – то, ради чего стоит приехать в Яремче.
Однако любителям горных спусков в Яремче делать особо нечего. Потому что на курорте всего две трассы и они рассчитаны на лыжников начинающего уровня. Здесь можно покататься на санях или снегоходах, но если вы хотите экстремальных развлечений, лучше отправиться в Буковель.
Жить в Яремче можно в коттеджах, гостиных дворах, частных усадьбах и отелях. Коттеджи в Яремче стоят от 500 грн/сутки за номер. Если арендовать весь коттедж для семейного отдыха или большой компании, то цена будет стартовать от 2800 грн/сутки. Но такое жилье определенно стоит своих денег. Великолепный запах дерева, лучшие виды на горы и собственная терасса для отдыха – за это и многое другое туристы выбирают коттеджи.
Стоимость проживания в гостином дворе и мини-отеле варьируется от 350 грн/сутки.
Чтобы снять коттедж в Яремче, номер в отеле или частной усадьбе необходимо бронировать жилье заранее. Особенно это актуально в высокий сезон.




Как выбрать курорт для отдыха зимой?


Планируя поездку в Карпаты зимой, определите цели этой поездки и свои пожелания к отдыху.
Вам стоит выбрать Славское, если:

    вы планируете весь отдых проводить на горных склонах на лыжах, сноуборде или заниматься другими видами зимнего спорта;

    вы хотите посетить высокогорную местность и наладиться этой красотой на подъемниках;

    вам необходимо еще больше впечатлений и горнолыжных спусков, тогда можно отправиться покорять «Захар Беркут».

Яремче стоит выбрать, если:

    катание на лыжах – не основная цель поездки;

    вам интересны исторические достопримечательности и природные чудеса;

    вы хотите поближе познакомиться с гуцульской культурой и ощутить себя настоящим жителем Карпат.

Еще важно не забывать о вашей компании в этой поездке. Все ли умеют/любят кататься на лыжах? Интересны ли вашей семье или друзьям исторические и природные достопримечательности? Перед поездкой нужно обязательно ответить на эти и другие вопросы.
Стоит помнить, все горные курорты – разные, но завораживающая красота зимних Карпат доступна на любом из них. Свежий горный воздух, заснеженные вершины, активные зимние игры и культура гуцульского народа – это все доступно вам, куда бы вы не решили поехать. Коттеджи в Яремче и другие аутентичные карпатские домики помогут вам реализовать свои ожидания от этого курорта. А Славское станет для вас достойной и более бюджетной альтернативой Буковелю.

https://ipne.ws/novosti-zakarpatya/lifestyle/kuda-poekhat-zimoy-v-karpaty-slavskoe/
« Last Edit: 20.11.20 , 11:11 by Entony » Logged
Zayats
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #76 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Важко в Дубно зупинку було зробити...
Logged
adul
Active user

Posts: 239


View Profile
« Reply #77 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Я підняв на зустрічі також питання Мукачева. Мої побоювання справдились – прогон коня їм потім виліз в дикі проблеми, хоч на око конь продемонстрував здатність подолати перевал. Теоретиків-любителів лохокрюків хотів би застерегти, що мінімум +1 годину отримаємо вже до Стрия, при цьому графісти з локомотивщиками ще й істеритимуть.

В чому були проблем? В прессі дуже мало інфи про ці події.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #78 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Це занадто розумне рішення таке ж як і локо-крюк запустити під чс7?
А що, треба багато розуму, коли прості електрички чіпляють до вильників.
Поки ніхто не дав аргументованої відповіді, що буде перепоною. Фізично чи по інструкціям.
Мої побоювання справдились – прогон коня їм потім виліз в дикі проблеми, хоч на око конь продемонстрував здатність подолати перевал.
Так а які саме. В розумінні, чи то не чергові байки-відмовки.
Теоретиків-любителів лохокрюків хотів би застерегти, що мінімум +1 годину отримаємо вже до Стрия, при цьому графісти з локомотивщиками ще й істеритимуть.
Так не зараз же. В майбутньому, якщо таки зможуть повноцінно відремонтувати сіменси. І тоді буде +10-20 хвилин.

Хоча дійсно, локомотивна тяга є менш презентабельною із-за зростання часу руху.
« Last Edit: 20.11.20 , 11:11 by sergius » Logged
adul
Active user

Posts: 239


View Profile
« Reply #79 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Це занадто розумне рішення таке ж як і локо-крюк запустити під чс7?
А що, треба багато розуму, коли прості електрички чіпляють до вильників.
Поки ніхто не дав аргументованої відповіді, що буде перепоною. Фізично чи по інструкціям.
Мої побоювання справдились – прогон коня їм потім виліз в дикі проблеми, хоч на око конь продемонстрував здатність подолати перевал.
Так а які саме. В розумінні, чи то не чергові байки-відмовки.
Теоретиків-любителів лохокрюків хотів би застерегти, що мінімум +1 годину отримаємо вже до Стрия, при цьому графісти з локомотивщиками ще й істеритимуть.
Так не зараз же. В майбутньому, якщо таки зможуть повноцінно відремонтувати сіменси. І тоді буде +10-20 хвилин.

Хоча дійсно, локомотивна тяга є менш презентабельною із-за зростання часу руху.

До речі так ДС3 взагалі зщез з маршруту
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!