Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 2621 times)
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #80 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Я підняв на зустрічі також питання Мукачева. Мої побоювання справдились – прогон коня їм потім виліз в дикі проблеми, хоч на око конь продемонстрував здатність подолати перевал. Теоретиків-любителів лохокрюків хотів би застерегти, що мінімум +1 годину отримаємо вже до Стрия, при цьому графісти з локомотивщиками ще й істеритимуть.

Ну от і повертаємось до того, що ще довго і нудно нічого в сторону Закарпаття швидкісне не поїде.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #81 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Почався пошук виправдань.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22986


View Profile
« Reply #82 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Звідки впевненість про 10 років. Може проект виявиться вдалим, та під це діло підлаштують коня.
Я тільки "за". Побачимо. Надіюсь мій прогноз не справдиться. :)
Ну дійсно. Чому усі ставлять корейця за еталон.
тому-що багато з тих, хто говорить про курсування денного поїзда до Мукачева - хоч і не проговорюють, але мають на увазі (можливо припускаючи як само собою належне) що це буде достатньо швидко (з часом в дорозі зі Львова до Мукачева 3,5 години і загальним часом з Києва до Мукачева назразок 8,5 годин, а краще щоб менше).
Всі варіанти з електровозом це буде повний провал саме з точки зору часу ходу, за таке буде замало бажаючих платити по ціні IC/IC+.
Плюс додаткова проблема у тому, що коли час в дорозі стає довший ніж 7,5 годин - стає неможливим щоденний оббіг одним складом (ну якщо не вдатись до таких фокусів як з IC+ Київ - Покровськ)

Ну і слід мати на увазі, що поки ковід - гіпотетичний IC+ Мукачево - Київ значно менші шанси має на успіх, ніж до ковіду і після - бо потік через кордон мізерний (а % іноземців ще більшою мірою просів).
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22986


View Profile
« Reply #83 on: 20.11.20 , 11:11 »
Share

Важко в Дубно зупинку було зробити...
єслі шо - я б скоріше за зупинку у Дубно, ніж проти. Але мушу визнати, що статистика висадки/посадки по Дубну для 743/744, котрому таку зупинку нещодавно зробили - поки-що аж надто невтішна.
Я б трохи більших надій покладав-би на Кривин (якщо раптом не зрозуміло чому - можу пояснити) - але це не точно.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #84 on: 20.11.20 , 12:11 »
Share

тому-що багато з тих, хто говорить про курсування денного поїзда до Мукачева - хоч і не проговорюють, але мають на увазі (можливо припускаючи як само собою належне) що це буде достатньо швидко (з часом в дорозі зі Львова до Мукачева 3,5 години і загальним часом з Києва до Мукачева назразок 8,5 годин, а краще щоб менше).
Бентежить трохи інше. Формула: раз Ху не проїде, то і Та тим більше не зможе, як і усе інше хутке. І це намагаються протовкнути у маси, що є хибно. Тільки от для чого? Не зрозуміло.
Всі варіанти з електровозом це буде повний провал саме з точки зору часу ходу, за таке буде замало бажаючих платити по ціні IC/IC+.
Тут погоджуюсь, та частково. Є ті, хто ставить за мету сам факт існування сполучення такого формату. Згадайте, розмови з часів побудови нового тунелю. "Чудотунелю", що має різко збільшити швидкості, що послугувало стартером до намагань запустити експрес.
Плюс додаткова проблема у тому, що коли час в дорозі стає довший ніж 7,5 годин - стає неможливим щоденний оббіг одним складом.
Так, зараз по Львову у 705/706 є 7 годин 16 хвилин, щоб повернутись на свою нитку. Встигнути до Мукачеве під питанням. А от до Сваляви -- реально.
... (ну якщо не вдатись до таких фокусів як з IC+ Київ - Покровськ)
просів).
А от на це нехай дадуть відповідь місцеві, чи буде прийнятно.
Logged
adul
Active user

Posts: 239


View Profile
« Reply #85 on: 20.11.20 , 12:11 »
Share

Логічною була б абсолютна нова нитка графіку зручного для Мукачево та Києва, не тільки для Львова.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #86 on: 20.11.20 , 12:11 »
Share

Наприклад, запропонуйте щось нове, що зручне для Мукачева та Києва, а не для Львова. :)
Мені здається вже все придумано давно. Це я в сенсі зручних нічних поїздів, як фірмових, дорогих, дешевих і тд.
Logged
sean
Active user

Posts: 5216


View Profile
« Reply #87 on: 20.11.20 , 14:11 »
Share

Ще відколи починали мову про сабж, мене відтоді мучить питання: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5
Logged
sean
Active user

Posts: 5216


View Profile
« Reply #88 on: 20.11.20 , 21:11 »
Share

Оце так спеціалісти в лижних питаннях. Заповниться ІС, бо ніхто не хоче в тих нічниках вічність їхати.
Я не вважаю себе спецом по лижах, але невже прибуття о 13.16 це норм для лижника чи сноубордиста?
It depends. У будь-якому випадку не гірше, ніж прибуття Дуная об 11.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #89 on: 20.11.20 , 21:11 »
Share

Оце так спеціалісти в лижних питаннях. Заповниться ІС, бо ніхто не хоче в тих нічниках вічність їхати.
Я не вважаю себе спецом по лижах, але невже прибуття о 13.16 це норм для лижника чи сноубордиста?
А від вокзалу до підйомників не так і далеко. Можна з поїзда вже готовим до катання вийти. :)
Еге. Особливо для інвалідів першої групи - лижників та їх супроводжцючих буде ще простіше - можна взути лижи ще у вагоні до прибуття в Славське, бо їм не треба буде виходити з вагону по сходах - їх спустять з вагону на спецпідйомнику - :)).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!