Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті 745/746 Київ - Славсько "Лижний Експрес"  (Read 2618 times)
snookerok
Active user

Posts: 954


View Profile
« Reply #100 on: 21.11.20 , 00:11 »
Share

Бачу ви давно бували у Славському. Я майже ніколи там не бачив людей старших за 50+. Хіба, що місцеві жителі. :)
Останнім раз я був у Славському десь в кінці вересня. Їхав вечірньою приміською Львів - Славсько в п'ятницю ввечері. В основному у Славському вийшли компанії молодих людей, приблизно з 80 точно.
Славське - дуже популярна серед львівських студентів локація для різних святкувань і просто для "побухати на вихідних". Але це явно не контингент цього поїзда :)

Шодо зимового відпочинку, то якраз Славсько називають "дешевою альтернативою" Буковелю.
Без претензій на "лижну експертність", але можна врахувати ще такий нюанс, як відсутність у Славську опції нічного катання. Пишуть, що тільки на горі Погар воно теоретично можливе, але не завжди працює. Тобто якби воно було, як в Буковелі, наприклад, то приїхати в 13:16 і мати можливість кататись потім до ночі - було б ще ок. А так то світловий день короткий, підйомники працюють зазвичай години десь до 17, тому власне для самого катання цей день виходить ну практично wasted, денний скіпас брати нема сенсу, а скіпаси на півдня коштують зазвичай не набагато менше. Хоча там є такі зовсім не fancy комплекси, як от Політехнік, там спуск не надто довгий і там машинами вивозять нагору, кілька годин покататись можна. Мені чомусь здається, що цим поїздом скористаються більше люди, які їдуть "спробувати лижі/борди" чи сім"ї з дітьми, які їдуть на кілька днів і яким не принциповий час прибуття. А власне ті, хто їде з Києва суто за катанням і хоче мати його два дні - ну тут є нічні альтернативи. Львівське ІТ, яке катається може би й поїхало за ціною ІС, але знову ж таки, якщо їхати власне кататись, то треба бути раніше і є 46 і 108, та ще й 26 має бути, тому думаю на львівських можна сильно не розраховувати.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10008


View Profile
« Reply #101 on: 21.11.20 , 00:11 »
Share


Ну таке собі порівняння. Так само як порівнювати що краще, болід Формули-1, чи автомобіль БєлАЗ?
Але вважаючи, що в Дунаю невдалий лише час прибуття до Києва лише для бесарабців (для киян, це, все-таки другорядне)

ага, особливо тим, кому на роботу:)
А багато відпочивальників зразу бажають бігти на роботу?
Ну для того, щоб встигнути на роботу, прибуття повинно бути десь о 6 годині, максимум о 7. 00, якщо робота з 9.00, а не з 8.00, та десь недалеко від дому.
Але тоді відправлення з Ізмаїла буде десь пообіді, а виїхати з курортного містечка Вилкове доведеться зранку. Тобто день лише на дорогу, лише прокинувся в готелі, поснідав та вже треба їхати.
А от, наприклад, якщо було би відправлення з Ізмаїлу десь о 21.00, а прибуття до Києва хай навіть о 15.00 - то це як мінімум було би не гірше для київських відпочивальників. Хоча б тим, що була би можливість відпочити перед роботою, та не сплачувати зайвий день у готелі лише щоб тільки переночувати та зранку поїхати.

З тим же Раховом та відправленням у обід це дупа для туристів. От, наприклад, відправлення з Рахова на Київ влітку десь о 21.00 - 22.00 було би найкращім варіантом для туристів, а ось прибуття до Києва о 10 чи 14 годині не має великого значення.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22986


View Profile
« Reply #102 on: 21.11.20 , 01:11 »
Share

Якщо у коня проблеми через перевал - РА теоретично встигне між 13:16 і 16:20 змотатись зі Славського до Мукачева і назад?
ні.
Тим більше там є купа супітніх проблем, але не бачу сенсу на них зупинятись, бо там частина проблем роблять такий розклад неможливим і позбавляють змісту обговорювати інші.
Quote

Найшвидший із звичайних потягів долає відстань зі Славського до Мукачева за 1:46 з двома зупинками.
насправді 29/30 Ужгород - Київ ще трішки швидший, у нього в Славську зупинки немає, але з Мукачева до моменту проїзда Славського без зупинки він за 1:38 доходить з двома проміжними зупинками (+інкремент на гальмування по Славську, якби зупинка там була - становив-би близько 1 хвилини, тобто з таким темпом їзди і зупинкою по Славську час у дорозі був-би 1:39)
Quote
Мінус інкременти
ну так, ~9 хв можна виграти на тому, щоб Сваляву і Воловець без зупинок проїхати, але це втрачені пасажири з цих місць
Quote
плюс переваги короткого складу = досить, щоб зрізати 18-20 хв?
а ось тут ні, ні і ще раз ні.

620м на перевалі - жодного виграшу по часу у порівнянні з коротким поїздом під ЧС7 не матиме (ще раз, ми розглядаємо дуже абстрактну ситуацію, бо відповідного рухомого складу у найбжичих депо все-одно немає, ані так, ані сяк).
620м дизельний, і як і усякий дизельний рухомий склад - він сильно дохне на гірських ділянках, тому на перевалі з електричним рухомим складом - конкурувати по шидкості не зможе.
Зрештою 620м не такий "летючий", як ви собі звикли думати.
Ви звикли вважати 620м швидшим за "звичайний "рухомий склад, через низьку базу порівняння - бо зазвичай мали змогу порівнювати його або з поїздом під тепловозом - наприклад у часи коли 620М ходив Львів - ІФ - Яремче. Тепловозще більше ніж 620мм у горах дохне, тому 620м там був на його фоні як комета. Або навіть коли порівнювали з електровозом (наприклад коли на Євро-2012 дуже недовго 620м курсував по маршруту Львів - Трускавець з часом в дорозі 1:38, або один час Львівська залізниця балувалась і пускала його експресом до Тернополя) - то це було на рівнині і електовоз там був ВЛ10, що швидше 100 км/г їздити не умів, а 620м уміє до 120, цим і вигравав.
Від малої довжини per se - виграш досить незначний (якщо за базу порівняння брати поїзд зі складом як СЕ зразка 2002-2011 років, а занудний довгий поїзд з 20+ вагонів).

Втім якби якимось чарівним способом 18-20 хв зрізати було б можливо - це було б зовсім не достатнім, щоб таку конструкцію вибудовувати, бо якщо нам хочеться щоб фідерний поїзд  ходив по графіку (особливо критично на зворотньому шляху), а не з запізненням через раз - треба закладати в пункті оббігу запас часу і бажано побільшего
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 519


View Profile
« Reply #103 on: 21.11.20 , 01:11 »
Share

ДКПР-3, я так розумію, теж без варіантів?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #104 on: 21.11.20 , 01:11 »
Share

Або навіть коли порівнювали з електровозом (наприклад коли на Євро-2012 дуже недовго 620м курсував по маршруту Львів - Трускавець з часом в дорозі 1:38, або один час Львівська залізниця балувалась і пускала його експресом до Тернополя) - то це було на рівнині і електовоз там був ВЛ10, що швидше 100 км/г їздити не умів, а 620м уміє до 120, цим і вигравав.
Якось обійшли ділянки Львів -- Рівне, за 2:25. Це ще до модернізації.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22986


View Profile
« Reply #105 on: 21.11.20 , 02:11 »
Share

о, точно.

Але там знову-ж таки база порівняння була нікудишня, на фоні котрої неважко бути крутим.

Адже ті поїзди що приходили у Львів під київським ЧСом - йшли по обходу Здолбунова (і зазвичай без зупинок від Шепетівки до Львова), тому у наочне порівняння не потрапляли, а очевидно порівнювати можна було хіба що з поїздом під ВЛ80, що звісно ж програвав, бо ВЛ швидше 100 км/г їздити не уміє, ну або з електричкою - у ті часи найшвидша з електричок це була та, що з Підзамча до Красного без зупинок, а східніше Красного кланялась усім стовпам, тому звісно вона теж програвала. Зрештою коли 620м замінили на свіжовідкапіталену рижанку - час в дорозі практично не змінився, ну вірніше в остаточному варіанті трохи збільшився але там і  пододавали зупинок (адже у найпершому варіані цього рейса єдиною зупинкою між Львовом і Рівним були Броди, спершу додали Здолбунів, здається ще до заміни на рижанку, а коли там додали Дубно одному з рейсів - я вже призабув, а ліньки колупатись вишукувати).
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5784


View Profile
« Reply #106 on: 21.11.20 , 11:11 »
Share

Ще відколи починали мову про сабж, мене відтоді мучить питання: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5

Мене теж це питання цікавило. Може населений пункт - Славське, а станція - Славсько? На УЗ таке буває))
Ну так а що тут такого дивного??? Назви населених пунктів та залізничних станцій можуть відрізнятися як суттєво, так і несуттєво. Таких прикладів можна наводити безліч.
Станція офіційно називається Славсько, наскільки мене відомо, так само як у місті Золочеві (той що на Львівщині, а не на Харківщині) станція називається Злочів. Знайшли з чого робити зраду.
Це не зрада, а просто черговий УЗшний маразм. Ну тут хоч лише однією буквою відрізняється, то не так критично)
А коли  назви зовсім різні, то це плутає людей, особливо іноземних туристів.
Та не будемо оффтопити.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #107 on: 21.11.20 , 11:11 »
Share

Але там знову-ж таки база порівняння була нікудишня, на фоні котрої неважко бути крутим.

Адже ті поїзди що приходили у Львів під київським ЧСом - йшли по обходу Здолбунова (і зазвичай без зупинок від Шепетівки до Львова), тому у наочне порівняння не потрапляли, а очевидно порівнювати можна було хіба що з поїздом під ВЛ80, що звісно ж програвав, бо ВЛ швидше 100 км/г їздити не уміє, ну або з електричкою - у ті часи найшвидша з електричок це була та, що з Підзамча до Красного без зупинок, а східніше Красного кланялась усім стовпам, тому звісно вона теж програвала.
Так відносно визначається. Ділянка Рівне -- Здолбунів -- Бл.п. 142 км (примикання до Здолбунів-Півд. -- Львів) долається за 15-20 хвилин. КЕ169 долав фрагмент від Блок-поста до Львова більше, ніж за 2 години. Конкретно за 2010 рік -- 2:12/2:06 (по 2007 -- зараз даних не маю). Виходить, що на рівні було.
Звичайно, некоректно порівнювати розклади різних складів за різні роки. Однак тут відмінність не надто велика.

Зрештою коли 620м замінили на свіжовідкапіталену рижанку - час в дорозі практично не змінився, ну вірніше в остаточному варіанті трохи збільшився але там і  пододавали зупинок (адже у найпершому варіані цього рейса єдиною зупинкою між Львовом і Рівним були Броди, спершу додали Здолбунів, здається ще до заміни на рижанку, а коли там додали Дубно одному з рейсів - я вже призабув, а ліньки колупатись вишукувати).
Він збільшився ще із-за зниження максимальної швидкості руху для такого р.с.,
Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #108 on: 21.11.20 , 12:11 »
Share

Давайте продовжимо про СлавськО. Свіжа інформація і деякі роз'яснення на попердні пости.

Для селища Славське розробили новий слоган і бренд у стилі ретро.

Для бренд-буку розробники використали історичну назву селища – Славсько.

Приватне підприємство «Кіностудія ВТМН» розробило для курортного селище Славське новий бренд-бук у стилі ретро та слоган – «Славсько – гори вражень». Це коштувало селищній раді 536 тисяч гривень, пишуть «Наші гроші. Львів».
Як зазначають розробники у презентації, знання бренду «Славсько» є низьким, молодь про нього майже не чула, а лояльна аудиторія все частіше відпочиває за кордоном. Вони опитали 700 людей, які відпочивали в Україні у 2019 році чи планують у 2020-му, і виявили, що про Славське знає лише третина з них.
Тож «Кіностудія ВТМН» вирішила будувати знання бренду не на раціональних факторах і «не обіцяючи нічого, чого у нас немає». Цільовими аудиторіями стали лояльні відвідувачі селища, які перестали туди їздити, але все ще ностальгують, та молодь, яка ще не була у Славському і для якої важлива ціна.
«У дизайні ми хотіли виділятись і розважати одночасно. Бути зрозумілими і 40-річним, і 20-річним. Бути бойками, які починали ще за бабці Австрії. Хтось побачить у нашому дизайні соцреалізм, а хтось класичний німецький плакат середини минулого сторіччя. Усе в скарбничку вражень!» – йдеться в презентації.

Бренд-бук розробники створювали на основі старих фотографій з курорту. Вони розробили зимові та літні банери, перші брендовані прапори в селищі розвісять цьогоріч в день першого снігопаду. Також для Славського розробили дизайн сувенірів, брендованого одягу, ялинкових прикрас, чашок тощо.
Розробники використовували історичну назву селище – Славсько. У травні 2020 року депутати селищної ради підтримали її повернення, проте остаточно рішення про перейменування має ухвалити ще Верховна Рада.

Славська селищна рада замовила розробку свого бренду на початку жовтня. «Кіностудія ВТМН», яка виграла тендер, також мала створити десять трихвилинних роликів про туризм у селищі та просувати його сторінку в соціальних мережах. Цю частину роботи розробники ще не завершили: зараз готові лише сім тематичних роликів. У них йдеться про басейни селища, поїздки на квадроциклах та піші маршрути на гори Погар, Ільзу, Високий верх і Тростян.
Компанія «Кіностудія ВТМН» зареєстрована 2019 року в смт Славське. Її власником є маркетолог Віталій Соболевський. Йому також належить рекламне агентство Vitamin Branding Agency та відеопродакшн Vitamin FilmStudio. У 2016 році Віталій Соболевський представив знятий у співпраці повнометражний художній фільм #SelfieParty. У 2019 році його креативна агенція Vitamin на замовлення Української галицької партії зняла соціальний ролик про доцільність святкування Різдва в Україні 25 грудня.
Славська селищна рада також заплатить 98,9 тис. грн за створення та розміщення щонайменше 15 трихвилинних відеосюжетів з популяризацією туризму та громади режисеру Любомиру Левицькому, який зняв перші українські трилери «Штольня» та «Тіні незабутих предків». Створення роликів для Славська замовили в рамках програми розвитку туризму Славської об’єднаної територіальної громади.
Славське – найстаріший гірськолижний курорт України, інфраструктуру якого планують поступово відновлювати. Славська ОТГ вважається однією з найуспішніших у Львівській області за економічними показниками, торік ЛОДА назвала Славську ОТГ найбагатшою. Саме тут зареєстровані і сплачують податки компанії групи «ОККО» – однієї з найбільших мереж автозаправних комплексів України.

Фотки тут: https://zaxid.net/dlya_selishha_slavske_rozrobili_noviy_brend_u_retro_stili_ta_slogan_n1509655


Славська ОТГ є найбагатшою ОТГ у всій Львівській області
Подробиці тут: https://varianty.lviv.ua/76055-slavska-oth-ye-naibahatshoiu-na-lvivshchyni


В 2017 році була ще така інформація щодо побудови Славського гірськолижного комплексу, що за масштабами мав би бути більшим за "Буковель"
Всі плюси та мінуси цієї пропозиції ось тут: https://zaxid.net/pereplyunuti_bukovel_n1436291
На якій стадії зараз ця пропозиція? Невідомо.


Ну і вже пішла інформація в маси. :)

«Укрзалізниця» призначила новий поїзд Інтерсіті з Києва до Славського.

https://zaxid.net/news/ https://zaxid.net/ukrzaliznitsya_priznachila_poyizd_intersiti_z_kiyeva_do_slavskogo_n1510850
« Last Edit: 21.11.20 , 12:11 by Entony » Logged
Entony
Active user

Posts: 4786


View Profile
« Reply #109 on: 21.11.20 , 12:11 »
Share

Бачу ви давно бували у Славському. Я майже ніколи там не бачив людей старших за 50+. Хіба, що місцеві жителі. :)
Останнім раз я був у Славському десь в кінці вересня. Їхав вечірньою приміською Львів - Славсько в п'ятницю ввечері. В основному у Славському вийшли компанії молодих людей, приблизно з 80 точно.
Славське - дуже популярна серед львівських студентів локація для різних святкувань і просто для "побухати на вихідних". Але це явно не контингент цього поїзда :)

Шодо зимового відпочинку, то якраз Славсько називають "дешевою альтернативою" Буковелю.
Без претензій на "лижну експертність", але можна врахувати ще такий нюанс, як відсутність у Славську опції нічного катання. Пишуть, що тільки на горі Погар воно теоретично можливе, але не завжди працює. Тобто якби воно було, як в Буковелі, наприклад, то приїхати в 13:16 і мати можливість кататись потім до ночі - було б ще ок. А так то світловий день короткий, підйомники працюють зазвичай години десь до 17, тому власне для самого катання цей день виходить ну практично wasted, денний скіпас брати нема сенсу, а скіпаси на півдня коштують зазвичай не набагато менше. Хоча там є такі зовсім не fancy комплекси, як от Політехнік, там спуск не надто довгий і там машинами вивозять нагору, кілька годин покататись можна. Мені чомусь здається, що цим поїздом скористаються більше люди, які їдуть "спробувати лижі/борди" чи сім"ї з дітьми, які їдуть на кілька днів і яким не принциповий час прибуття. А власне ті, хто їде з Києва суто за катанням і хоче мати його два дні - ну тут є нічні альтернативи. Львівське ІТ, яке катається може би й поїхало за ціною ІС, але знову ж таки, якщо їхати власне кататись, то треба бути раніше і є 46 і 108, та ще й 26 має бути, тому думаю на львівських можна сильно не розраховувати.

Погоджуюсь 50 на 50.
Ну, по-перше, ми чомусь не враховуємо місцевих жителів. Звісно селище не велике, населення не багато: https://slavska-gromada.gov.ua/
Але це одна з найбагатших ОТГ у Львівській області (новина про це вище). Плюс останніми роками відновлено багато автомобільних доріг від Славського "навкргуги" по селам.
Плюс звичайна цікавість у багатьох може появитись проїхатись на Хюндаї. Можливо таких буде багато людей з місцевих. :)
Ціна на 745/746 точно не буде дорожчою за той же 81/82 чи 17/18.
По-друге, є ще близько 1 місяця щоб щось подумати місцевому бізнесу щодо покращання інфраструктури щодо катання, освітлення і тд.
По-третє, щодо студентів. Тут теж 50 на 50. Студенти теж їздять на Хюндаях. :)

І ще про відновлення доріг на майбутнє.  
Є новина про бажання створення так званого "Малого Карпатського кола" – нового автомобільного шляху, що сполучатиме гірськолижні курорти Львівської та Закарпатської області – Тисовець, Орявчик, Плай, Славське, Волосянка, Захар Беркут, Пилипець, Ізки.
Ось тут детальніше: https://zaxid.net/na_lvivshhini_pochali_kapitalniy_remont_dorogi_mizh_slavskim_i_zakarpattyam_n1507074
« Last Edit: 21.11.20 , 13:11 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!