Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.11.20 , 15:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Сполучення Житомира

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: Сполучення Житомира  (Read 1740 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2109


View Profile
« on: 20.11.20 , 19:11 »
Share

Станом на сьогодні Житомир має лише один пасажирський поїзд 141/142 Львів - Бахмут, що курсує раз на три дні.
Пропоную обговорити організацію тактового руху за маршрутом Коростень - Житомир - Козятин із забезпеченням узгодженої пересадки з/на Інтерсіті та пасажирські поїзди по Коростеню та Козятину. Для цього можна задіяти рейкові автобуси PESA 630M, які зараз стоять під парканом та PESA 620M, які підготовлені для курсування за маршрутом Аероекспреса, але наразі не задіяні через зменшення кількості рейсів.
Logged
GenkaUA
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #1 on: 20.11.20 , 19:11 »
Share

Пропоную Львів-Бахмут забрати із Житомира
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2109


View Profile
« Reply #2 on: 20.11.20 , 19:11 »
Share

Це можна зробити за умови, якщо забезпечити сполучення Житомира зі Львовом з однією пересадкою, яке буде зручнішим, ніж є зараз. Наприклад, зробити зручний підвіз з/на новопризначений "Лижний експрес", який буде по Коростеню 07:31-07:32 та назад 22:22-22:23.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4804


View Profile
« Reply #3 on: 20.11.20 , 19:11 »
Share

Можні і так. Але деякі потяги все таки варто завернути до Житомира. Хтось вже колись згадував про 87/88. Можливо і навіть 133/134, якщо він продовжить курсувати через Козятин - Шепетівку. Тобто такі поїзди, які в дорозі перебувають досить довго і заїзд в Житомир не буде сильно відчутним для інших пасажирів та й для загального часу в дорозі.
Щодо Pesa тут 50 на 50. Давайте згадаємо Шевченко - Черкаси і відповідний пас. потік. До речі, маю таку інфоромацію (догадайтесь від кого), що скоро ДПКР-3 заберуть. Подивимось чи це правда. :)
Logged
olegavr
User

Posts: 52


View Profile
« Reply #4 on: 20.11.20 , 19:11 »
Share

А продлить какие нибудь Киевские поезда не Киевского формирования например 71/72 или 121/122 не?
Logged
Entony
Active user

Posts: 4804


View Profile
« Reply #5 on: 20.11.20 , 20:11 »
Share

Можна і так ще. Але чи є можливо у Житомирі провести якусь мінімальну обслугу поїздів? Точно не знаю.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #6 on: 20.11.20 , 20:11 »
Share

Пропоную обговорити організацію тактового руху за маршрутом Коростень - Житомир - Козятин із забезпеченням узгодженої пересадки з/на Інтерсіті та пасажирські поїзди по Коростеню та Козятину.
Отут тебе мушу підтримати, саме з вибором кінцевої. Вважаю, якщо вже і робити "шатл", то до хабу.
Для цього можна задіяти рейкові автобуси PESA 630M, які зараз стоять під парканом та PESA 620M, які підготовлені для курсування за маршрутом Аероекспреса, але наразі не задіяні через зменшення кількості рейсів.
Двовагонні склади -- так. А от з одновагонними -- неоднозначно. Адже пасажиропотік на Бориспіль може і зрости.
Альтернативний спосіб організації тактового руху -- зробити ставку на дво-/три-/чотиривагонні ДРи, що здатні їздити з темпом наявного 887/890.
Щодо Pesa тут 50 на 50. Давайте згадаємо Шевченко - Черкаси і відповідний пас. потік.
Є, та варто мати індивідуальний підхід.
Конкретно з Житомиром, там і так є "фідерні" регіонали до Коростеня. Та не щоденні, сезонні. Можна поміркувати, чи є зміст їх модифікувати. Та чи взагалі можливо, замінити шестивагонні ДРи на Песу з більшою частотою.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #7 on: 20.11.20 , 20:11 »
Share

У недалекому минулому, по Житомиру мали кінцеву 247/248 у двох версіях. Маршрутом через Знам'янку -- Київ та замістьрегіональний, прямий через Вінницю.

Щодо прибирання крюка з Шеви -- таки є здоровий глузд у любителя двох зарплат. Та куди його далі. Якщо з Дарниці, то мабуть усі (ще раніше) казали про маршрут на Ковель. При цьому, і 141/142 можна не прибирати з Житомира. Такий собі компроміс, якщо не матиметься можливості прибрати його звідти.
Logged
olegavr
User

Posts: 52


View Profile
« Reply #8 on: 20.11.20 , 20:11 »
Share

Поставили бы его на Харьков-Сумы, там бы он точно нашел своего  пассажира и пустым не ездил, а на Житомир надо реально продлевать какие нибудь поезда как и на Чернигов
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1464


View Profile
« Reply #9 on: 20.11.20 , 21:11 »
Share

Стосовно Житомира колись була ідея VSK:


Звісно що ж ні.
Потрібно шукати альтернативні шляхи сполучення Львова з Житомиром. 20 осіб між Львовом та Житомиром там якраз через невдалий графік 141/142. Що я пропоную:
Регіо експрес Львів-Одеса  складом 3С+2П+5К графіком приблизно(+-30хв)
          16.00   Львів                 06.10
17.20-17.22. Броди.              04.40-04.42
19.30.-19.32 Шепетівка.     02.40-02.42
20.20-20.40 Новоград-Вол 01.30-01.50
22.10-22.20.  Житомир.      23.50-00.00
23.10-23.12.   Бердичів.     23.00-23.02
23.40-00.00.   Козятин.      22.10-22.30
00.50-00.45.   Вінниця.       21.15-21.20
01.30-01.35.   Жмеренка.  20.30-20.32
02.30-02.32.   Вапнярка.    19.30-19.32
04.00-04.02.   Подільськ.   18.00-18.02
06.20.              Одеса.           15.40

Це і нормальне сполучення Житомир-Одеса і Житомир-Львів і до того ж ще перекриває функціонал покоєнного РЕ Вінниця - Одеса

Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!