Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.11.20 , 16:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Сполучення Житомира

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: Сполучення Житомира  (Read 1749 times)
Entony
Active user

Posts: 4806


View Profile
« Reply #10 on: 20.11.20 , 21:11 »
Share

На мою думку Житомир краще поєднати з Одесою поїздом 57/58 Ковель - Одеса.
А Львів - Житомир можна поєднати, як вже вказував Валерій "Лижним експресом", або будь-яким іншим поїздом по напрямку Київ - Львів. Тим же Кременчук - Ворохта, якщо відновлять його.
« Last Edit: 20.11.20 , 21:11 by Entony » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #11 on: 20.11.20 , 21:11 »
Share

... ідея VSK:
Була. так чого досі не реалізована?).

Ще раніше, подавалась пропозиція подовжити з Вінниці до Житомира діючий кілька років тому 797/798 регіонал. Хуткий та короткоскладовий, якраз під тамтешній пасажиропотік. Однак чинуші зробили по своєму, впровадили замість нього більш повільний 16-вагонний доп., який передбачувано заповнювався тільки по піках. І з кінцем сезону був відмінений із-за "недостатнього пасажиропотоку". А вагони регіонала порозкидали у Кременчук, Суми та Львів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10050


View Profile
« Reply #12 on: 20.11.20 , 22:11 »
Share

Станом на сьогодні Житомир має лише один пасажирський поїзд 141/142 Львів - Бахмут, що курсує раз на три дні.
Пропоную обговорити організацію тактового руху за маршрутом Коростень - Житомир - Козятин із забезпеченням узгодженої пересадки з/на Інтерсіті та пасажирські поїзди по Коростеню та Козятину. Для цього можна задіяти рейкові автобуси PESA 630M, які зараз стоять під парканом та PESA 620M, які підготовлені для курсування за маршрутом Аероекспреса, але наразі не задіяні через зменшення кількості рейсів.
Як на мене, це найбільш вдала пропозиція, бо щось пускати через Житомир з внутрішніх поїздів - це суходрочка ще та. Бо Житомир це не Херсон, через який пропускали усі поїзди зі Снігурівки до Миколаєва, тут все складніше. Це додаткова подвійна зміна локу та дикий крюк. Плюс ЛиС наче писав (якщо я не помиляюся), що зміна локу та напрямку по Бердичіву для поїзда локомотивної тяги ускладнений через колійний розвиток станції.
Щось продовжувати з Києва - ще більш безглузда ситуація. До Житомиру він довезе десь відсотків 10 пасажирів, бо навіть до Рівного той же 122 був лакмусовим папірцем.

Єдине що, чому саме тактовий? Як на мене - він має бути не стільки тактовим, а скоріше таким, який має найкращій підвіз до ПДСів та задля задоволення потреб мешканців Житомира, Бердичева та Коростеня.
Також я би більшість рейсів обмежив би маршрутом Коростень - Бердичів, бо потенційний паспотік найбільшим буде саме до Бердичева, а не Козлятина. До того ж це дозволить зменшити час обороту рухомого складу та зробити за добу більшу кількість рейсів.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #13 on: 20.11.20 , 22:11 »
Share

Плюс ЛиС наче писав (якщо я не помиляюся), що зміна локу та напрямку по Бердичіву для поїзда локомотивної тяги ускладнений через колійний розвиток станції.
Це не ЛиС, інший. Стосувалось НВ-1, і згодом було спростовано. Няп, стосувалось класу станції.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #14 on: 20.11.20 , 23:11 »
Share

Наприклад, зробити зручний підвіз з/на новопризначений "Лижний експрес", який буде по Коростеню 07:31-07:32 та назад 22:22-22:23.
Краще оголосити повний перелік по Козятину з Коростенем. Бо якщо тільки 745/746 з 743/744 (заради 745/746 -- вигадати задум), то це можна реалізувати на базі наявного 887/890, змістивши, та додавши кілька ходок до Житомира. Питання тільки, чи вистачить пального.

Однак. З логістичної точки зору, пряміше до НВ-1.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10050


View Profile
« Reply #15 on: 20.11.20 , 23:11 »
Share

Так, що стосується Львова та Луцьку - то дійсно найпряміше до Новограду-Волинського, а не до Бердичева та Коростеня.
В цьому є певний сенс, та й сам Новоград-Волинський теж не завадило би з'єднати з облцентром краще. Можна навіть пару раз зробити бонусні рейси на Коростишів - :)
А ось саме на Козятин вивіз треба лише на той самий "Дунай", ну та може ще на 110 до Херсону та Миколаєва, ну, ще може до Хмельницького та Тернополя., бо більше й нікуди так їхати з Житомира через Козлятин.
Дніпро, Запоріжжя - через Бердичів на 88, Харків, Суми, Лисичанськ, Ковель - на Коростень.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #16 on: 20.11.20 , 23:11 »
Share

НВ чи Коростень -- питання дискусійне. Так то на НВ оборот наче просто реалізувати. І простій матиметься помірний (з 745 на 744, та навпаки). Однак, для поїздок місцевого рівня він менш презентабельний, Імго. Є дійсно швидкісна автотраса.

... бо більше й нікуди так їхати з Житомира через Козлятин.
По Козятину, він мабуть захоче ще й експреси на Одесу узгоджувати. Хоч вони і різного рівня з дизелем/бусом. Зараз є настрій, спробую прикинути для випадку двох бусів.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #17 on: 21.11.20 , 01:11 »
Share

Нехай, воно буде експресоорієнтоване.
Довго мудрував. Більш-менш виходить, якщо розташовувати (базувати) машини по різних депо. У ідеалі -- три, та виглядатиме зажирно для одного Житомира.
Час руху, як для мврс хуткіше за ДР. Зупинки на шляху -- 0-2.
При цьому 887/890 не скасовується, це окремий зручний проект.

Орієнтувався на Коростень та Козятин. Як там буде по Бердичеву -- не дійшов, потім гляну. Або самі визначте, де воно буде доречним.

Допускається, що 705, 743 та 763 можуть робити додаткові зупинки.

Перший.
Варіант 1
Коростень 04:20 - Житомир 05:30, // з 98 від Ковеля
Житомир 06:00 - Коростень 07:10, // на 745 до Львова (Славськ)
Коростень 10:00 - Житомир 11:10, // з 744 від Львова

Житомир 17:30 - Коростень 18:40 // на 743 до Львова
Коростень 22:40 - Житомир 23:50 // з 746 від Львова (Славськ)
Житомир 00:20 - Коростень 00:30 // під 45 до Ужгорода

Варіант 2
Коростень 04:20 - Житомир 05:30, // з 98 від Ковеля
Житомир 06:30 - Новоград  08:00, // на 745 до Львова (Славськ)
Новоград  09:30 - Житомир 11:00, // з 744 від Львова

Житомир 18:00 - Новоград  19:30 // на 743 до Львова
Новоград  22:00 - Житомир 23:30 // з 746 від Львова (Славськ)
Житомир 00:20 - Коростень 00:30 // під 45 до Ужгорода



Другий
Козятин 05:30 - Житомир 06:40  // з 87 з Новоолексіївки, 81 з Ужгорода та 127 з Харкова
Житомир 07:00 - Козятин 08:10, // на 761 до Одеси та 715 до Львова
Козятин 08:50 - Житомир 10:00, // з 763 та 146 від Ізмаїлата 137 з Лисичанська
Житомир 10:20 - Козятин 11:30, // не встановлено, накладання на 887/890
Козятин 11:50 - Житомир 13:10. // з 764 від Одеси

Житомир 16:40 - Козятин 17:50, // на 763 до Одеси
Козятин 18:20 - Житомир 19:30, // з 772 від Хмельницька
Житомир 19:50 - Козятин 20:00, // на 145 до Ізмаїлу, 138 до Лисичанська та 81 до Ужгорода
Козятин 21:30 - Житомир 22:40, // з 762 від Одеси
Житомир 23:00 - Козятин 00:10, // на 41 до Дніпра, на 110 до Херсону, 771 Хмельницька
« Last Edit: 21.11.20 , 01:11 by sergius » Logged
Vovan
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #18 on: 21.11.20 , 10:11 »
Share

1. Якби було електрифіковано лінію НВ-1-Житомир, то зараз говорити було простіше.
2. Навіть в сьогоднішній ситуації при данному тепловозному відрізку всі потяги, які їдуть через НВ-1 , їдуть на Коростень (приклад 98, 43), і таким чином ,  по Вашому буде точно  сумнівним один з потягів для експерименту переправити через Житомир, при цьому зміна тяги буде лише по НВ-1. Всі ж розуміють, що таким чином буде витрачено соляри в рази більше, ніж передбачено, бо 40 хвилин витратити (20 по НВ-1 та 20 по Житомиру) замість ти ж двадцяти лише по НВ-1 на зміну тяги і напрямку  - не найс. Але, як показує графік 141/142 Львів-Бахмут, то треба за цим же принципом застосовувати вже з боку НВ-1 подвійну зміну локомотивів -по НВ-1 та Житомиру, тобто в будь -якому випадку +40 - 50 хвилин.
3. Чи варто таким чином жертвувати Коростенем та Святошином заради теоретичного проїзду через Житомир?
« Last Edit: 21.11.20 , 10:11 by Vovan » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #19 on: 21.11.20 , 12:11 »
Share

Якщо розглядати ближню перспективу, то ліпше не морочити з цим голову та просто зробити додаткові рейси з-під/на 887/890. Його складом інколи виконується рейс бурсоекспреса 879/880, до Козятина. То значить вистачає палива. А раз так, матиметься можливість зробити ще кілька ходок до Житомира, узгодивши з 745/746.
« Last Edit: 21.11.20 , 12:11 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!