Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.11.20 , 15:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Сполучення Житомира

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Print
Author Topic: Сполучення Житомира  (Read 1741 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #40 on: 21.11.20 , 22:11 »
Share

Тоді чого полюбляють волати про дороге пальне, якщо його частка по витратній частині мала. Щось не сходиться. Мабуть маєте на увазі стару локомотивну тягу, де є перепричепки.
Logged
GenkaUA
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #41 on: 22.11.20 , 16:11 »
Share

На мою думку, якщо і запускати регіональний потяг, але з двома умовами:
- мінімальна кількість зупинок (щоб не тормозити біля кожного стовпа)
- максимальна швидкість
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #42 on: 22.11.20 , 18:11 »
Share

Тут була б доречна статистика по 141/142. Причому у період до завертання на Житомир.  Колись хтось (може Undertaker) тут її викладав, та поки не знаходжу.

Ви проводили аналіз ?
Logged
GenkaUA
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #43 on: 22.11.20 , 18:11 »
Share

Тут була б доречна статистика по 141/142. Причому у період до завертання на Житомир.  Колись хтось (може Undertaker) тут її викладав, та поки не знаходжу.

Ви проводили аналіз ?
Десь приблизно років два назад викидали. То я пам'ятаю, що потяг возив 1 пасажира вдень із Житомира
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #44 on: 22.11.20 , 18:11 »
Share

Та не з Житомира, а лінії Коростень - Ковель. Якщо одна людина, то це скоріше на якусь конкретну дату (дати) на початку курсування.
« Last Edit: 22.11.20 , 18:11 by sergius » Logged
GenkaUA
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #45 on: 22.11.20 , 18:11 »
Share

Та не з Житомира, а лінії Коростень - Ковель. Якщо одна людина, то це скоріше на якусь конкретну дату (дати) на початку курсування.
Цієї інфи точно не було, бо давали запит на те чи взагалі сідають пасажири в Житомирі на цей потяг. То і була інфа, що 1 пасажир вдень на далеке сполучення і чоловік 20-30 обласна міграція
Logged
olegavr
User

Posts: 52


View Profile
« Reply #46 on: 22.11.20 , 19:11 »
Share

Та не з Житомира, а лінії Коростень - Ковель. Якщо одна людина, то це скоріше на якусь конкретну дату (дати) на початку курсування.
Цієї інфи точно не було, бо давали запит на те чи взагалі сідають пасажири в Житомирі на цей потяг. То і була інфа, що 1 пасажир вдень на далеке сполучення і чоловік 20-30 обласна міграція

В прошлое воскресение был в Житомире  так видел посадку на 141/142
Довольно нормальная, человек по 10 на вагон
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #47 on: 23.11.20 , 00:11 »
Share

То я пам'ятаю, що потяг возив 1 пасажира вдень із Житомира
Знайшов
10/12 141/142 Львов - Бахмут (за 30/11)

П:   ЛЬВІВ    -061   СОСНІВКА    -001   ЧЕРВОНОГР    -005   СОКАЛЬ    -006   ІВАНИЧІ    -006
   ВОЛОД-ВОЛ    -011   КОВЕЛЬ    -003   ПОВОРСЬК    -001   МАНЕВИЧІ    -003   ЧАРТОРИЙС    -001
   РАФАЛІВКА    -020   АНТОНІВКА    -001   САРНИ    -022   КЛЕСІВ    -002   ТОМАШГОРОД   -002
   РОК ВОЛИН    -011   ОСТКИ    -003   ОЛЕВСЬК    -003   КОРОСТЕНЬ    -001   ЖИТОМИР    -002
   КИЇВ ПАС    -003   ДАРНИЦЯ    -001   ХАРКІВ-ПАС   -008            
 
В:   КОВЕЛЬ    -002   РАФАЛІВКА    -011   САРНИ    -001   ЖИТОМИР    -009   КИЇВ ПАС    -120
   ЛУБНИ    -004   ПОЛТАВА-К    -003   ХАРКІВ-ПАС   -009   СВЯТОГІРСЬ   -003   ЛИМАН    -001
   БАХМУТ    -014   
Одна людина сіла по Коростеню. По Житомиру -- 9. Та це на перший рейс зміненим маршрутом (2018 рік), за півтори неділі до відправлення. Тому дані не істинні. Скоріше, відстеження динаміки продаж.

Спробуємо прикинути попит станцій по кількості жителів міст чи сіл. За даними держстату (2018 рік). У скобках позначимо кількість жителів на увесь район

Ковель 69089
Коростень 63525

Попит є. Однак ці міста мають і альтернативи. Особливо друге.

Далі, у середині проміжку.

Вараш 42401 //з.п. Вараш та/або ст. Рафалівка
Сарни 29260 (104 353)
Маневичі 10825 (54 261)
Олевськ 10457 (41 423)
Рокитне 6787 (57 583)
Клесів 4654

Усе інше -- менше.

Як матиметься статистика -- глянемо. Або хоча б скажіть про своє місто, яка там ротація
« Last Edit: 23.11.20 , 00:11 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #48 on: 23.11.20 , 23:11 »
Share

Після невдалого експерименту з ДПКР-3 до Черкас (навіть за смішну ціну і в прекрасних умовах їзди) переконати представників УЗ зробити таке саме із Житомиром мені здається буде нереально. Що Черкаси, що Житомир міста із однієї густотою населення, до речі.
Забирати заїзд до Житомир у 141/142 погодяться лише, якщо буде альтернатива. Просто так, бо хтось захотів? Навряд чи.
От зараз ні "за", ні "проти". Просто констатація.

Крюк до Шеви їздить неспішно. Частково із-за наявності двоколійних вставок, з часом руху і ціною т.з. третього класу на рівні автобусів. По ділянці, де лише на куцому фрагменті можна було "газанути" до 100 км/год. Да і то, не варто, бо розклад був адаптований під повноваговий склад локомотивної тяги. Тому чухав неспішно 40-70.

Розглянемо фрагмент Житомир - Коростень. Я не знаю як зараз, та ще кілька років тому автодорога М 21 на вказаному фрагменті була у хлам уграна. Для типового рейсового автобусу типу БАЗ до Коростеня, на шлях 90 км, закладали аж 2 години ходу. По факту, він міг ще й спізнитись на хвилин 30 (кажу так, бо сам мав нагоду їздити особисто). Тобто їхати по часу як приміський дизель-поїзд з усіма зупинками. У той же час стан колії був добрим та лишається таким. Типові 800-хх ДР1А роблячи по кілька зупинок, долали проміжок 83 км в середньому за ~1:30. А популярний 887/890 Коростень - Вінниця взагалі примудрявся за 1:20 зупинячись по Новій Боровій та Горбшам. При цьому рухаючись переважно 80 км/год (за потреби, наганяв до десятка хвилин).  А от сам стан цієї колії, по обмеженням (2018) має давати можливість їхати 100-120. І якщо впровадити туди більш прудкий р.с. типу Песи, то і показник буде на 15-20% ліпший.

Фрагмент Житомир - Козятин менш швидкісний. Однак і діючий 887-890 долає його у півтора рази швидше за автобус.

« Last Edit: 23.11.20 , 23:11 by sergius » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5655


View Profile
« Reply #49 on: 24.11.20 , 15:11 »
Share

Після невдалого експерименту з ДПКР-3 до Черкас (навіть за смішну ціну і в прекрасних умовах їзди) переконати представників УЗ зробити таке саме із Житомиром мені здається буде нереально. Що Черкаси, що Житомир міста із однієї густотою населення, до речі.
Забирати заїзд до Житомир у 141/142 погодяться лише, якщо буде альтернатива. Просто так, бо хтось захотів? Навряд чи.

И это правильно. А теперь еще и полесская линия жизни на маршрут наложилась, как узкоколейку заглушили --- Антоновка, через которую курсирует 141/142 (причем во вполне вменяемое время в обоих направлениях), осталась единственным порталом цивилизации.

Текущее расписание удовлетворительно, с поправкой на экстремальную ситуацию с сообщением.
« Last Edit: 24.11.20 , 15:11 by Emblaze » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!