Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.11.20 , 16:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Сполучення Житомира

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Print
Author Topic: Сполучення Житомира  (Read 1745 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #30 on: 21.11.20 , 16:11 »
Share

Можна і цим розкладом по Коростень - Козятин. Тільки ще не вказувалось, що робити з існуючими дизелями.
Коростень - Ковель я закладав 4:30 із зупинками по всіх станціях. Зараз для 68 закладено 4:11 без зупинок.
Та а чи треба там усі ці зупинки. Якщо позиціонувати, як хутку альтернативу до Бандери, то під питанням. А яке твоє бачення -- ще не оголошував.

Я брав менший час руху за 67/68, виходячи з того, що бус/крюк може хуткіше прискорюватися, надійно тримати 100 км/год (старі М62 -- 80-90). У випадку з бусом -- ще й їхати з більшими допустими швидкостями. Приклад: ділянка Львів - Франківськ. Там крюк (під час замін -- 630м) без технічних долав її за 1:40, в той же час для трансформера під 2М62 необхідно 2 години.

Для Вінниця - Ковель є один підводний камінь, який варто враховувати -- перевищення довжини маршруту 1000 км на одну заправку. У той же час з Києва (Дарниці), цей кілометраж менший.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2109


View Profile
« Reply #31 on: 21.11.20 , 16:11 »
Share

Так, виходить:
Коростень - Вінниця - 222 км
Коростень - Ковель - 297 км
Разом - 519 км в один бік, 1038 - туди і назад. Перевищення складає 3,8% від 1000 км.
І для PESA 620M, PESA 630M, і для ДПКр3 встановлено обмеження 1000 км на одну заправку?
« Last Edit: 21.11.20 , 16:11 by jbond989 » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #32 on: 21.11.20 , 16:11 »
Share

Для крюка -- так, недавно постив. Через хвилин 20 ще раз вкажу точне формулювання. Для Песи -- запам'ятав, бо воно було однакове. Ще раз перепровірю.
Logged
bond
Active user

Posts: 1706


View Profile
« Reply #33 on: 21.11.20 , 17:11 »
Share

887 Вінниця - Коростень завжди обслуговується одним і тим же чотиривагонним складом, який раніше по неділях ще й до Козятина мотався, а от по понеділках в нього ТО і в цей день в розкладі значиться 877 Коростень - Житомир, який потім їде назад у Коростень, то кілька років тому на понеділок припав якийсь чи то святковий день, чи 1 вересня і 877 видовжували до Вінниці, я спеціально ходив дивитись - прибув 6-вагонний ДР, тому варіанти з рухомим складом є.
Знайшов у нас на форумі розклад 877 разово видовжений до Вінниці, це було 31.08.2015:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=27525.msg409474;topicseen#msg409474
« Last Edit: 21.11.20 , 17:11 by bond » Logged
GenkaUA
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #34 on: 21.11.20 , 17:11 »
Share

Ковель-Вінниця-Ковель перекриє відсутній ранковий на Сарни та вечірній на Ковель дизель-потяг. Але ж щоб він був більш менш рентабельний потрібно відмінити пільгових проїзд. 
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #35 on: 21.11.20 , 17:11 »
Share

Що знайдено по ДПКр-3.
З техзвдання. Як захочеш, можу скрін дати
Офіційно, у техзавданні на склад вказано так: -- довжина ділянки обороту - до 1000 км. Чим вона визначається? Порившись, окрім запасу ходу не менше 1000 км нічого не знайшов. Може ще наявні вимоги додавати воду у туалет чи пісок у бункер. Так це хіба не можна зробити у тих же Чернівцях.
Далі, з інших джерел поки не знайшов. Зате є по ДПКр2

Запас хода на одной заправке топлива, км: 1000
https://delo.ua/business/chem-otlichajutsja-dizel-poezda-kvsz-i-pesa-kotorye-hochet-kupit-329541/

Практически на 70 % поезд ДПКР-2-001 комплектуем запчастями, которые производили украинские предприятия, а остальные 30 % являются лучшими узлами иностранных производителей. К примеру, силовые установки и пневмотормоза являются запчастями компании Mercedes. Каждые вагоны обладают баками объемом на 1300 литров для дизельного топлива. Этого количества топлива хватит на 900-1000 километров без дозаправки, зависимо от того, при каких условиях эксплуатируется поезд.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%9F%D0%9A%D1%802

У ДПКр-3, палива 2300 літрів (1000+300+1000). В загалом.
« Last Edit: 21.11.20 , 18:11 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #36 on: 21.11.20 , 17:11 »
Share

Первый одновагонный дизель-поезд ДП-1 для Белорусской железной дороги прошел приемочные испытания. Об этом сообщили корреспонденту БЕЛТА в пресс-службе БЖД.
.........
Длина поезда составляет 27,5 м, количество мест, предусмотренных для сидения, - 91. Эксплуатационная скорость движения - 120 км/ч. Дальность хода на одной заправке топлива составляет 1 тыс.км. Расчетный срок службы поезда - до 40 лет.
http://www.moyby.com/news/75716/

ДП-1 == 620м. 630м -- просто спаренные 620м.

upd:
Предназначался для использования на малонагруженных линиях Украинских железной дороги (Южная, Львовская). В период с 2005 по 2009 годы поставлено 10 единиц. В 2008 году серию из 12 единиц заказали Литовские железные дороги. Также из машинокомплектов фирмы «PESA Bydgoszcz SA» в Белоруссии изготовлялась модернизированная версия 620McB для Белорусской железной дороги, где получила обозначение ДП1.

...
Представляет собой самоходный вагон максимальной вместимостью 110 пассажиров + 95 мест для сидения, оборудованный двумя кабинами машиниста, с силовой установкой (PowerPack) под полом кузова. Максимальная скорость 120 км/ч, дальность хода на одной заправке — 1000 км. Эксплуатироваться может как одиночно, так и по системе многих единиц (до 3 секций).
https://ru.wikipedia.org/wiki/620M

upd2: про 630м, со статьи
Дальность хода на одной заправке топлива, км................................................................................ 1 000
Researchgate
« Last Edit: 21.11.20 , 18:11 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #37 on: 21.11.20 , 18:11 »
Share

Трохи бентежить це.
У ДПКр-3, палива 2300 літрів (1000+300+1000). В загалом.
М.б. переплутали літри з кілограмами. Та зараз це єдині цифри, що зустрічаються.
***********

У той же час:
- Київ - Ковель по служебці 453*2=906 км. І є можливість дозаправки по кінцевій. Та час на це.
- Козятин - Коростень 160 км. По три ходки, це 960 км.
- Козятин - Коростень - Вінниця - Коростень - Козятин, це 764 км.

Якось так.
« Last Edit: 21.11.20 , 18:11 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #38 on: 21.11.20 , 22:11 »
Share

В результаті. Формально.
Бус 620м, бак 800 літрів, витрати 0.8л/км. Для 630м, відповідно, 1.6 л/км.
Тривагонний  дизель ДПКр3, баки 2000 літрів (300 у середньому вагоні, няп, для опалення), витрати 2л/км.

Однак на перший погляд це забагацько. Я думаю, для бусів, дані узяті під приміський рух, із зупинками кожні 3-7 км. Крюк – кожні 10-20, як регіональний. У випадку нетривалих та рідких зупинок, показники будуть ліпшими.

Та навіть з вищенаведеними отримуються досить економні результати. Так, умовний 630м на маршруті 887-890, на ділянці від Житомира до Вінниці (139 км) спалить 0.139*2*800=222 літра. По вартості, 22*222=~4900 грн. При ціні квитка по фрагменту маршруту 50 грн. (більш ніж удвічі дешевше за автобус), для компенсації палива, необхідно хоча б сума еквівалентна 98 квиткам.
Logged
maksimka
Active user

Posts: 174


View Profile
« Reply #39 on: 21.11.20 , 22:11 »
Share

Нас колись вчили- паливо- максимум 20% сумарних витрат. А витрати палива ну дуже залежать від кількості зупинок, режиму ведення, профілю і зношеності самого дизеля
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!