Залізниці західних сусідів не гадають, а призначають зупинки для зручності пасажирів - в т.ч., Інтерсітям в межах міста та в приміській зоні. УЗ (і немало користувачів форуму) за усталеними стандартами мислить про "незаповнення, незначну посадку і т.д.". Звідки ж тому заповненню взятись, якщо вони і не намагаються призначати зупинки. Тим часом райцентри все більше і більше залишаються без потягів.
На залізницях західних країн буває по-різному. Наприклад ТЖВ Париж-Марсель навіть не заходить у Ліон та Авіньон (зупинється недалеко від міста). Або ближче - недавно хтось писав, що польскому Express Intercity Premium відмінили одну з зупинок навіть у Варшаві. І від Варшави до Гданська або Кракова цей потяг зупинок не робить.
Також досить дивно, що найпопулярнніший метод вирішення транспортних проблем райцентрів - "давайте призначимо зупинку ІС+". Дивний тому що
- Далеко не у всіх райцентрах є залізниця (ШЗМ)
- Перелік маршрутів IC+ обмежений
- Українські IC+ і так балансують на межі для комфортного денного руху
І останнє може бути легко зіпсоване еффектом "годинника за 100 доларів"
Разглядывая часы, Сергей столкнулся с интересной закономерностью. Оказывается, часы за девятьсот долларов практически ничем не отличались от часов за тысячу. Сергей долго их сравнивал и пришел к выводу, что они выглядят совершенно одинаково. Решив, что Игорь при всей его хваленой «глазастости» уж никак не сможет увидеть разницу между часами за тысячу долларов и часами за девятьсот, Сергей переместился чуть правее и стал себе выбирать часы из новой ценовой категории.
Но только он присмотрел себе довольно симпатичный и стильный хронометр, как вдруг выяснилось, что часы за восемьсот долларов, лежащие рядышком, тоже совершенно не отличаются от часов за девятьсот. Почти такие же модели, такие же цвета и варианты корпусов. Правда, там чаще попадались стальные браслеты, но ведь браслет, как справедливо рассудил Сергей, это еще не часы. Главное в часах — сами часы, заявил Сергей сам себе и аж поразился от такой удачной мысли.
Разумеется, часы за семьсот долларов, лежащие еще правее, тоже почти не отличались от часов за восемьсот. И Сергей, каждый раз поражаясь внешнему сходству хронометров разных ценовых категорий, все дальше и дальше удалялся от часов за тысячу.
Ось так декілька призначень зупинок, і IC+ вже не IC+.
Я так думаю варто звернути увагу на те, яким саме потягам які зупинки призначають. У тій же Польщі я б виділив 4 категорії. Крім супершвидких потягів, та місцевих (наші 6***) там є швидкі регіонали (аналог 8**) та TLX - як наші Інтерсіті.
Прблизно така ж ситуація в Чехії. Доцільно мати до Львова крім IC+ ще й Інтерсіті, зі більшою кількістю зупинок, і дешевшим. Але ж знову, не перетворювати його на черепаху вимогами "от іще тут зупиночку і все". Ще один рівень регіонал, скажімо Київ-Рвіне та Рівне-Львів. Але без ось цього "після Фастова зупинки по всіх ОП і вагон для продажу в режимі 6***".
Але ж чомусь не пропонують. Хоча швидки 8** свого часу були успішні. Якби їм ще рухомий склад покраще.