Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.21 , 03:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чи потрібна зупинка у Великому Березному?

Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Author Topic: Чи потрібна зупинка у Великому Березному?  (Read 1381 times)
ЛиС
Active user

Posts: 12245


View Profile
« on: 26.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

Цікаво, якщо, (по закінченню всесвітнього карантину звичайно), зробити прямим поїздам з Києва зупинку на ст. Великий Березний чи буде попит?
« Last Edit: 29.11.20 , 10:11 by Г-дзе » Logged
sean
Active user

Posts: 5407


View Profile
« Reply #1 on: 26.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

Залізниці західних сусідів не гадають, а призначають зупинки для зручності пасажирів - в т.ч., Інтерсітям в межах міста та в приміській зоні. УЗ (і немало користувачів форуму) за усталеними стандартами мислить про "незаповнення, незначну посадку і т.д.". Звідки ж тому заповненню взятись, якщо вони і не намагаються призначати зупинки. Тим часом райцентри все більше і більше залишаються без потягів.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12245


View Profile
« Reply #2 on: 26.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

Звідки ж тому заповненню взятись, якщо вони і не намагаються призначати зупинки.
Ну це зрозуміло. Я мав на увазі трошки інше. Чи користується сам п/перехід попитом? Якщо попит є, то звісно що й пасажири будуть не в кількості 1-2 на поїзд.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4455


View Profile
« Reply #3 on: 26.11.20 , 14:11 »
Share Reply with quote

Залізниці західних сусідів не гадають, а призначають зупинки для зручності пасажирів - в т.ч., Інтерсітям в межах міста та в приміській зоні. УЗ (і немало користувачів форуму) за усталеними стандартами мислить про "незаповнення, незначну посадку і т.д.". Звідки ж тому заповненню взятись, якщо вони і не намагаються призначати зупинки. Тим часом райцентри все більше і більше залишаються без потягів.
На залізницях західних країн буває по-різному. Наприклад ТЖВ Париж-Марсель навіть не заходить у Ліон та Авіньон (зупинється недалеко від міста). Або ближче - недавно хтось писав, що польскому Express Intercity Premium відмінили одну з зупинок навіть у Варшаві. І від Варшави до Гданська або Кракова цей потяг зупинок не робить.
Також досить дивно, що найпопулярнніший метод вирішення транспортних проблем райцентрів - "давайте призначимо зупинку ІС+". Дивний тому що
  • Далеко не у всіх райцентрах є залізниця (ШЗМ)
  • Перелік маршрутів IC+ обмежений
  • Українські IC+ і так балансують на межі для комфортного денного руху
І останнє може бути легко зіпсоване еффектом "годинника за 100 доларів"

Quote
Разглядывая часы, Сергей столкнулся с интересной закономерностью. Оказывается, часы за девятьсот долларов практически ничем не отличались от часов за тысячу. Сергей долго их сравнивал и пришел к выводу, что они выглядят совершенно одинаково. Решив, что Игорь при всей его хваленой «глазастости» уж никак не сможет увидеть разницу между часами за тысячу долларов и часами за девятьсот, Сергей переместился чуть правее и стал себе выбирать часы из новой ценовой категории.

Но только он присмотрел себе довольно симпатичный и стильный хронометр, как вдруг выяснилось, что часы за восемьсот долларов, лежащие рядышком, тоже совершенно не отличаются от часов за девятьсот. Почти такие же модели, такие же цвета и варианты корпусов. Правда, там чаще попадались стальные браслеты, но ведь браслет, как справедливо рассудил Сергей, это еще не часы. Главное в часах — сами часы, заявил Сергей сам себе и аж поразился от такой удачной мысли.

Разумеется, часы за семьсот долларов, лежащие еще правее, тоже почти не отличались от часов за восемьсот. И Сергей, каждый раз поражаясь внешнему сходству хронометров разных ценовых категорий, все дальше и дальше удалялся от часов за тысячу.
Ось так декілька призначень зупинок, і IC+ вже не IC+.

Я так думаю варто звернути увагу  на те, яким саме потягам які зупинки призначають. У тій же Польщі я б виділив 4 категорії. Крім супершвидких потягів, та місцевих (наші 6***) там є швидкі регіонали (аналог 8**) та TLX - як наші Інтерсіті.
Прблизно така ж ситуація в Чехії. Доцільно мати до Львова крім IC+ ще й Інтерсіті, зі більшою кількістю зупинок, і дешевшим. Але ж знову, не перетворювати його на черепаху вимогами "от іще тут зупиночку і все". Ще один рівень регіонал, скажімо Київ-Рвіне та Рівне-Львів. Але без ось цього "після Фастова зупинки по всіх ОП і вагон для продажу в режимі 6***".
Але ж чомусь не пропонують. Хоча швидки 8** свого часу були успішні. Якби їм ще рухомий склад покраще.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5954


View Profile
« Reply #4 on: 26.11.20 , 16:11 »
Share Reply with quote

Ну це зрозуміло. Я мав на увазі трошки інше. Чи користується сам п/перехід попитом? Якщо попит є, то звісно що й пасажири будуть не в кількості 1-2 на поїзд.

Я так розумію, що в докарантинні часи цей КПП хоч і користувався попитом у туристів та місцевих, але не дуже й завантажений. Колега Interfan згадував про нього в своєму звіті:  http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124402.msg492584#msg492584
На початку цього року на форумі викладали відповідь-відписку УЗ на скаргу про відсутність зупинки по Великому Березному:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124364.msg541602#msg541602
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12245


View Profile
« Reply #5 on: 26.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote

Я так розумію, що в докарантинні часи цей КПП хоч і користувався попитом у туристів та місцевих, але не дуже й завантажений.
Місцеві навряд чи будуть користуватися тим же 13/14. А сама станція знаходится в не сильно великому населеному пункті, вірно? 
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #6 on: 26.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Це районний центр (колишній), тому зупинка там необхідна. Інша проблема, що навколишні села не надто велелюдні. При запуску 13/14 зупинка була, проте протрималась недовго. З туристичного там є ще околиці гори Красія. Тому як раз зимою треба починати призначати йому там зупинку.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12245


View Profile
« Reply #7 on: 26.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Це районний центр (колишній), тому зупинка там необхідна.
В Бобровиці теж колись пасажиські поїзди зупинялися. Аргумент "колишній районний центр" так собі. Давайте в усіх райцентрах на кшталт Бородянки влаштовувати зупинки. Більш вагомий аргумент - саме наявність п/переходу в Словаччину. Але знову таки питання - наскільки він завантажений.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #8 on: 26.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

В Убле большое стойбище евроблях. Это довольно крупный пункт их отстоя перед перегоном через границу или разбором на металлолом.

https://www.youtube.com/watch?v=V0hs92kxdPc




Из других значимых культурных объектов с украинской стороны границы поблизости только школа-интернат.
« Last Edit: 26.11.20 , 19:11 by Emblaze » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12245


View Profile
« Reply #9 on: 26.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

В карпатському регіоні майже всі станції можна віднести до умовно туристичних. Але ж це не означає, що умовному "Київ-Солотвино" треба робити зупинки на кожній станції, правда?
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!