Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.21 , 03:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чи потрібна зупинка у Великому Березному?

Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Author Topic: Чи потрібна зупинка у Великому Березному?  (Read 1380 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #20 on: 27.11.20 , 14:11 »
Share Reply with quote

 А, понял. Утром ехали. Сейчас так не получится, она развалилась, и из Сянок дневная на Львов только в 14:50.
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #21 on: 27.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote

Да, к сожалению. Теперь только уезжать ночником со Львова и тупо убиваешь первый день ((
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #22 on: 27.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote

Я потому и подумал, что вы садились на вечернюю, и удивился.

А ведь несколько более грамотная прокладка графика мегасобаки Лавочное-Сянки могла бы это компенсировать, но нет, стоянка в Мукачево 585 минут. ;)
« Last Edit: 27.11.20 , 15:11 by Emblaze » Logged
dots2004
Active user

Posts: 362


View Profile
« Reply #23 on: 28.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

проливний дощ, поки в Кострино на електричку, поки в Сянках туди сюди - є що згадати.
А в Кострино небось вечером садились?

А почему там, не собственно в Великом Березном?
Кострино ближайшая станция к Красии и вечером только такси от готеля
Logged
interfan
Active user

Posts: 1215


View Profile
« Reply #24 on: 29.11.20 , 08:11 »
Share Reply with quote

В колишньому Великоберезнянському районі багато цікавих туристичних об'єктів, але інфраструктури у вигляді  достатньої кількості готелів,маркованих маршрутів, автодоріг та громадського транспорту немає, як і немає промоції. Пішому туризму по горам ще й ДПСУ заважає. Відносно зупинки у Великому Березному раніше були звернення від адміністрації Ужанського національного парку і від Березнівської РДА, але напевно не достатньо аргументовані та наполегливі. В велику кількість бажаючих користуватись переходом в Ублі я теж не вірю.

В нинішніх умовах, імхо достатньо було б якось узгодити після обіду електрички по Сянкам, аби можна було встигнути у Самборі на Трускавецький - бо приїзд після початку робочого дня в Київ більша проблема, ніж необхідність проїхати зайвих пару десятків кілометрів до Перечина.

А от в майбутньому, коли перехід Лубня-Волосате нарешті запрацює на постійній основі і навколишня інфраструктура підтягнеться, зупинка по Кострино чи Жорнаві для туристів була б доречна.
Logged
gooley
Active user

Posts: 768


View Profile
« Reply #25 on: 29.11.20 , 14:11 »
Share Reply with quote

Звідки ж тому заповненню взятись, якщо вони і не намагаються призначати зупинки.
Ну це зрозуміло. Я мав на увазі трошки інше. Чи користується сам п/перехід попитом? Якщо попит є, то звісно що й пасажири будуть не в кількості 1-2 на поїзд.
Я думаю, если будет удобный подвоз к КПП, то и спрос будет.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1611


View Profile
« Reply #26 on: 29.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote

1. Зупинка в Березному однозначно потрібна. І ще плюс по Кострино, на Красію. На загальний час в дорозі це суттєво не вплине, але зручності пасажирам додасть.
2. Щодо звернень місцевого населення та чиновників до влади, пригадується, десь у вересні я був в Перечині на посту ЕЦ. В той момент по станції ходили якісь 3 гламурних дядька (як виявилось пізніше, 1 з них - місцевий чинуша, інший - кандидат в депутати, а 3-ій - чи то потенційний інвестор, чи ще якийсь мажор. Але було явно видно, що до залізниці він такий далекий, як я до космонавтики). Щось дивились, щось фоткали, щось з розумними обличчями питали в ДС про проблеми, щось намікнули про туристичний потенціал, необхідність розбудови станції, щось пообіцяли і все на цьому. Тому, місцевий люд, можливо, і такий пасивний в плані звернень, бо бачить тільки таких безпорадних обіцяльників.
3. Щодо проблеми пізнього прибуття до столиці, то це легко вирішується, завязавши в загальний оборот по Солотвино 601/602-ий поїзд та солотвинську групу 13/14-го. Тоді відправку 13-го та його чопської групи до Києва можна змістити на годинки 3 швидше і отримаємо прибуття, як колись було у 99-го.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #27 on: 29.11.20 , 16:11 »
Share Reply with quote

Кстати, бегали же раньше дневные дальнобойные собакены Львов-Чоп,  они просто отменены или укорочены?
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #28 on: 29.11.20 , 16:11 »
Share Reply with quote

Ну сейчас по выходным есть Львов-Мукачево в виде ускореного поезда и обычной електрички ежедневно. Пока все. Мне другое интересно, что ход через Сянки не используют даже для допов. Только пригород, 2 пассажирских и немного грузовых.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #29 on: 29.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote

Использовался пару раз в прошлые сезоны, я по отчетам помню.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!