Цікаво, якщо, (по закінченню всесвітнього карантину звичайно), зробити прямим поїздам з Києва зупинку на ст. Великий Березний чи буде попит?
тут раз ми взялись обговорювати те, що неактуально зараз, а матиме значення лише у майбутньому, при чому оптимістичному майбутньому - тут питання наскільки райдужно ми його собі уявляємо.
Потік пішоходів справді досить невеликий - адже на Словаччину пасажиропотки загалом дуже помірні (в рази менші, ніж на Угорщину чи Польщу наприклад), а надодачу тут проблема у тому, що окрім того, що потрібно на таксі їхати з Великого Березного до КПП (що насправді не така вже й проблема, бо у порівнянні з тими коштами, що доведеться далі за проїзд платити - це так, невеличка розминка) - потім на словацькому боці потрапляєш у село, з котрого надто довго вибиратись до більших місць, а більшість тих, хто прибуває на кордон з-далека - прямує саме туди.
Що гірше - більшість тих, хто переходив до covidа кордон пішки у Малому Березному - Ублі - також наспрвді прямували звідкись здалеку і кудись далеко до більших міст, тобто за умови якби через кордон пускали на переході Ужгород - Вишнє Немецьке - то вони воліли б перетинали кордон там.
Тобто якщо ми обговорюємо те майбутнє, у котрому все буде "як треба", зокрема і дозволений прохід пішоходів в Ужгороді через кордон - то в цьому майбутньому - через Ублю мабуть буде бажаючих ходити в N разів менше, ніж було до covidу, суто тому що при відкритому КПП в Ужгороді та Убля нікому не здалась, крім місцевих мешканців. До речі перехід в Ужгороді як раз зараз через covid тимчасово дозволили - як в компенсацію того, що в Малому Березному перехід закрили і взагалі знизилась інтенсивність автомобільного руху зокрема і в Ужгороді, а там же така штука, що основним приводом, котрим виправдовували непропуск пішоходів через кордон у Ужгороді була як-раз відсутність виділеної пішохідної інфраструктури і потенційна небезпека на котру б наражались-би пішоходи, якби їм дозволили б швендяти по дорозі поміж машинами при тих обсягах автомобілепотока, що мав місце у докарантинні часи). Коротше якщо раптом дозвіл для пішоходів переходити в Ужгороді так чи інакше збережеться - то в Ублі ніхто крім місцевих не ходитиме, а їм можливість комбінувати 13/14 і перехід у Словаччину в одній поїздці зазвичай не потрібна.
В карпатському регіоні майже всі станції можна віднести до умовно туристичних.
зовсім ні.
Це може Вам здається з незвички, коли ви лише починаєте знайомитись з цими краями і порівнюєте ну не знаю, може з київською областю. Спершу дивує як багато різних принад у маленьких містечках і селах і як деколи вони розпорошені і спершу може виникнути ілюзія що вони мало не усюди.
Але ні.
Але з часом коли Ви познайомитесь з регіоном краще, то зрозумієте, що все не так райдужно і все-таки більшість місць які ніяк не можна вважати туристичними навіть умовно.
Але ж це не означає, що умовному "Київ-Солотвино" треба робити зупинки на кожній станції, правда?
звісно. Хоча якщо подивитись на відстані між зупинками (дуже наочно видно на сайтах, що уміють показувати зупинки на мапі) - то аж надто наочно видно, що проміжок Перечин - Сянки - аномально завеликий, і ми чудово пам'ятаємо що відсутність зупинки тут - наслідки свавільного волюнтаризму. Якщо раптом хто призабув - я не полінуюсь нагадати.
Це районний центр (колишній), тому зупинка там необхідна.
особисто я з таким формулюванням не погоджусь. Я б сказав, що зупинка була б корисною хоч одна де небуть в колишньому великоберезнянському районі. На мою думку взимку їй-би краще бути у Кострині, бо в Красію насправді зручніше звідти потрапляти, з Великого Березного до Красії на таксі їхати дороговувато і далекувато вийде, а автобусів-маршруток майже немає. Влітку - з зупинки 13/14 по Кострині користі менше, тому може справді оптимальніше Великий Березний.
Інша проблема, що навколишні села не надто велелюдні.
насправді проблема не в цьому. Можна пригадати є багато залізничних станцій України в містечках з не більшим ніж у Великого Березного населенням і не більшою людністю навколишніх сіл, але при цьому з рази більшим пасажиропотоком на залізниці. Зазвичай такий пасажирооббіг стає можливий через підвезення людей автобусами. А от з цим-то у Великому Березному біда і проблема малуватого потоку Великого Березного в першу черегу на мою думку не в його власному населенні і не в населенні навколишніх сіл, а в його "малоавтобусності".
При запуску 13/14 зупинка була, проте протрималась недовго.
ось з цього треба було усю розмову розпочинати.
Ось саме як раз у той рік ЛЬВ різала свавільно зупинки дешевим ПДСам в таких місцях незалежно від пасажиропотоків і не зважаючи на наслідки. Різали зовсім з інших міркувань - бо як раз тоді ЛЬВ наважилась запровадити приміський тариф вищий ніж у інших залізниць і на деяких відстанях, зокрема і на тій що між Ужгородом в Великим Березним - плацкартний без постелі у нефірмовому вагоні виходив дешевше ніж приміський квиток, тому скасування зупинок ПДСам ЛЬВ з переляку домагалась від пасдепу зі страшною силою, бо боялась провальних показників виручки у приміських.
Тому скасування цієї зупинки у тому році - ніяк не свідчить про малий пасажиропотік (але й про достатній теж не свідчить, з нього просто не можна зробити жодних висновків, бо ЛЬВ у тому році таку б зупинку намагались-би скасувати незалежно від цього).
Але чому якщо повертати зупинку десь у цьому районі, то краще на зиму її зробити у Кострині - я пояснив.
В карпатському регіоні майже всі станції можна віднести до умовно туристичних. Але ж це не означає, що умовному "Київ-Солотвино" треба робити зупинки на кожній станції, правда?
Тоді виникає питання, нащо він (№ 13/14) взагалі їздить тією дорогою?
А Ви теж, як перший день на світ народились. ЛЬВ його перевела свого часу з мукачівського напрямку, бо мала хитрожовтий план, зі сподіваннями що частина пасажирів 601/602 перейде на 13/14 і ситуативно виникне падіння попиту на 601/602, що можна буде використати як гарний привід щоб 601/602 скасувати (ну і + сподівання що на скасування 601/602 менше скаржитимуться якщо по цій ліній там ходитиме 13/14).
Коротше цей план не спрацював, 601/602 вижив, а забирати 13/14 назад на мукачівський хід тепер трохи незручно.