Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
02.03.21 , 07:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Чи потрібна зупинка у Великому Березному?

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Author Topic: Чи потрібна зупинка у Великому Березному?  (Read 1432 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23072


View Profile
« Reply #30 on: 29.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote

Кстати, бегали же раньше дневные дальнобойные собакены Львов-Чоп,  они просто отменены или укорочены?
Ну сейчас по выходным есть Львов-Мукачево в виде ускореного поезда и обычной електрички ежедневно. Пока все. Мне другое интересно, что ход через Сянки не используют даже для допов. Только пригород, 2 пассажирских и немного грузовых.
це ви мабуть про різні речі говорите.
7001/7002 Львів - Мукачево - це колишній ЕПК 807/808. У нього набір зупинок той-же що й у ЕПК був, просто тепер він на приміському тарифі і без вагонів 2-го класу.
А були ще бували приміські Львів - Чоп/Батьово/Мукачево з усіма зупинками. Вони були не весь час і ситуативно.
Тобто зовсім давно, до 2000-х були місцеві поїзди 6хх що фактично виконувались електричками на приміському тарифі, але так далеко пропоную не копати, зрештою грубо кажучи їх справу продовжили ЕПКшки (одна з котрих наразі переродилась у 7001/7002). Потім напочатку 2000-х довгих рейсів - крім ЕПКшок - не було.
Просто якось в 2008 році якось ситуативно стало зручним ув'язати у спільний оббіг електрички Львів - Стрий/Лавочне, і Стрий/Лавочне - Мукачево і ситуативно виникло їх одразу одним махом 3 пари. Це було так дивовижно, про це навіть окрема тема на форумі була, можете перечитати і згадати події 12-річної давності
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=14387.0
Потім воно мутувало і окремі з цих рейсів видовжились (як правило асиметрично, з поверненням коротким рейсом), там бував Львів - Батьово один рейс і здається в Чоп.
 Потім воно потихеньку скорочувалось, частина рейсів в один бік зберігалась довгими, а в інший бік це вже були рейси з пересадкою, але поступово зійшло до того, що ми маємо зараз - з дових рейсів з усіма зупинками є лише Львів 9:07 - 15:08 Мукачево лише в один бік, у зворотньому напрямку лише з пересадками.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23072


View Profile
« Reply #31 on: 29.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote

Цікаво, якщо, (по закінченню всесвітнього карантину звичайно), зробити прямим поїздам з Києва зупинку на ст. Великий Березний чи буде попит?
тут раз ми взялись обговорювати те, що неактуально зараз, а матиме значення лише у майбутньому, при чому оптимістичному майбутньому - тут питання наскільки райдужно ми його собі уявляємо.

Потік пішоходів справді досить невеликий - адже на Словаччину пасажиропотки загалом дуже помірні (в рази менші, ніж на Угорщину чи Польщу наприклад), а надодачу тут проблема у тому, що окрім того, що потрібно на таксі їхати з Великого Березного до КПП (що насправді не така вже й проблема, бо у порівнянні з тими коштами, що доведеться далі за проїзд платити - це так, невеличка розминка) - потім на словацькому боці потрапляєш у село, з котрого надто довго вибиратись до більших місць, а більшість тих, хто прибуває на кордон з-далека - прямує саме туди.
Що гірше - більшість тих, хто переходив до covidа кордон пішки у Малому Березному - Ублі - також наспрвді прямували звідкись здалеку і кудись далеко до більших міст, тобто за умови якби через кордон пускали на переході Ужгород - Вишнє Немецьке - то вони воліли б перетинали кордон там.
Тобто якщо ми обговорюємо те майбутнє, у котрому все буде "як треба", зокрема і дозволений прохід пішоходів в Ужгороді через кордон - то в цьому майбутньому - через Ублю мабуть буде бажаючих ходити в N разів менше, ніж було до covidу, суто тому що при відкритому КПП в Ужгороді та Убля нікому не здалась, крім місцевих мешканців. До речі перехід в Ужгороді як раз зараз через covid тимчасово дозволили - як в компенсацію того, що в Малому Березному перехід закрили і взагалі знизилась інтенсивність автомобільного руху зокрема і в Ужгороді, а там же така штука, що основним приводом, котрим виправдовували непропуск пішоходів через кордон у Ужгороді була як-раз відсутність виділеної пішохідної інфраструктури і потенційна небезпека на котру б наражались-би пішоходи, якби їм дозволили б швендяти по дорозі поміж машинами при тих обсягах автомобілепотока, що мав місце у докарантинні часи). Коротше якщо раптом дозвіл для пішоходів переходити в Ужгороді так чи інакше збережеться - то в Ублі ніхто крім місцевих не ходитиме, а їм можливість комбінувати 13/14 і перехід у Словаччину в одній поїздці зазвичай не потрібна.
В карпатському регіоні майже всі станції можна віднести до умовно туристичних.
зовсім ні.
Це може Вам здається з незвички, коли ви лише починаєте знайомитись з цими краями і порівнюєте ну не знаю, може з київською областю. Спершу дивує  як багато різних принад у маленьких містечках і селах і як деколи вони розпорошені і спершу може виникнути ілюзія що вони мало не усюди.
Але ні.
Але з часом коли Ви познайомитесь з регіоном краще, то зрозумієте, що все не так райдужно і все-таки більшість місць які ніяк не можна вважати туристичними навіть умовно.
Quote
Але ж це не означає, що умовному "Київ-Солотвино" треба робити зупинки на кожній станції, правда?
звісно. Хоча якщо подивитись на відстані між зупинками (дуже наочно видно на сайтах, що уміють показувати зупинки на мапі) - то аж надто наочно видно, що проміжок Перечин - Сянки - аномально завеликий, і ми чудово пам'ятаємо що відсутність зупинки тут - наслідки свавільного волюнтаризму. Якщо раптом хто призабув - я не полінуюсь нагадати.
Це районний центр (колишній), тому зупинка там необхідна.
особисто я з таким формулюванням не погоджусь. Я б сказав, що зупинка була б корисною хоч одна де небуть в колишньому великоберезнянському районі. На мою думку взимку їй-би краще бути у Кострині, бо в Красію насправді зручніше звідти потрапляти, з Великого Березного до Красії на таксі їхати дороговувато і далекувато вийде, а автобусів-маршруток майже немає. Влітку - з зупинки 13/14 по Кострині користі менше, тому може справді оптимальніше Великий Березний.
Quote
Інша проблема, що навколишні села не надто велелюдні.
насправді проблема не в цьому. Можна пригадати є багато залізничних станцій України в містечках з не більшим ніж у Великого Березного населенням і не більшою людністю навколишніх сіл, але при цьому з рази більшим пасажиропотоком на залізниці. Зазвичай такий пасажирооббіг стає можливий через підвезення людей автобусами. А от з цим-то у Великому Березному біда і проблема малуватого потоку Великого Березного в першу черегу на мою думку не в його власному населенні і не в населенні навколишніх сіл, а в його "малоавтобусності".
Quote
При запуску 13/14 зупинка була, проте протрималась недовго.
ось з цього треба було усю розмову розпочинати.
Ось саме як раз у той рік ЛЬВ різала свавільно зупинки дешевим ПДСам в таких місцях незалежно від пасажиропотоків і не зважаючи на наслідки. Різали зовсім з інших міркувань - бо як раз тоді ЛЬВ наважилась запровадити приміський тариф вищий ніж у інших залізниць і на деяких відстанях, зокрема і на тій що між Ужгородом в Великим Березним - плацкартний без постелі у нефірмовому вагоні виходив дешевше ніж приміський квиток, тому скасування зупинок ПДСам ЛЬВ з переляку домагалась від пасдепу зі страшною силою, бо боялась провальних показників виручки у приміських.
Тому скасування цієї зупинки у тому році - ніяк не свідчить про малий пасажиропотік (але й про достатній теж не свідчить, з нього просто не можна зробити жодних висновків, бо ЛЬВ у тому році таку б зупинку намагались-би скасувати незалежно від цього).
Але чому якщо повертати зупинку десь у цьому районі, то краще на зиму її зробити у Кострині - я пояснив.
В карпатському регіоні майже всі станції можна віднести до умовно туристичних. Але ж це не означає, що умовному "Київ-Солотвино" треба робити зупинки на кожній станції, правда?
Тоді виникає питання, нащо він (№ 13/14) взагалі їздить тією дорогою?
А Ви теж, як перший день на світ народились. ЛЬВ його перевела свого часу з мукачівського напрямку, бо мала хитрожовтий план, зі сподіваннями що частина пасажирів 601/602 перейде на 13/14 і ситуативно виникне падіння попиту на 601/602, що можна буде використати як гарний привід щоб 601/602 скасувати (ну і + сподівання що на скасування 601/602 менше скаржитимуться якщо по цій ліній там ходитиме 13/14).
Коротше цей план не спрацював, 601/602 вижив, а забирати 13/14 назад на мукачівський хід тепер трохи незручно.
« Last Edit: 30.11.20 , 15:11 by Maxy » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5894


View Profile
« Reply #32 on: 30.11.20 , 16:11 »
Share Reply with quote


п.013/014 Київ – Чоп/Солотвино

Збільшити схему з 14 до максимальної 18-20 вагонів, зробити двогрупним Київ – Чоп (8-10 вагонів) та Київ – Солотвино (10 вагонів) з розгрупуванням по Львову в нічний час. За рахунок зменшення часу в дорозі (вагони Київ – Солотвино не прямуватимуть через Чоп) зробити краще відправлення/прибуття по Києву.

Орієнтовний графік по ключових точках:
Київ 18:15 – Здолбунів 00:15-00:45 – Львів 03:20 – 03:45/03:55 (Ужгород 08:55-09:05 – Чоп 09:30) / (Батьово 08:45-09:05 – Солотвино 12:50)
(Солотвино 14:45 – Батьово 18:25-18:45 – Львів 23:30) / (Чоп 17:30 – Ужгород 17:55-18:05 –
Львів 23:20) – 00:10 – Здолбунів 02:45-03:15 – Київ 09:15

Пропозиція за зверненням туристичних асоціацій: додати зупинку Великий Березний з метою вивчення пасажиропотоку.
« Last Edit: 30.11.20 , 16:11 by jbond989 » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3623


View Profile
« Reply #33 on: 30.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote


п.013/014 Київ – Чоп/Солотвино

Збільшити схему з 14 до максимальної 18-20 вагонів, зробити двогрупним Київ – Чоп (8-10 вагонів) та Київ – Солотвино (10 вагонів) з розгрупуванням по Львову в нічний час. За рахунок зменшення часу в дорозі (вагони Київ – Солотвино не прямуватимуть через Чоп)


А если даже через Ужгород, то может все равно и через Чоп:

Entony posted today at 10:21 in График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (только графики!)

213 КИЇВ ― СОЛОТВИНО з 3/05-17 по непарним

КИЕВ ПАСС    -    -    18:34
[...]
МУКАЧЕВО    08:06    5 мин    08:11
БАТЕВО    08:40    3 мин    08:43
ЧОП    09:06    44 мин    09:50
БАТЕВО    10:14    2 мин    10:16

БЕРЕГОВО    10:45    2 мин    10:47
[...]
СОЛОТВИН1    13:42    -    -

13  21,22/05/2019 19:59


Київ-Пас.  17:11
[...]
Мукачево 06:48 06:52
Батьово-Пас. 07:26 07:29
Чоп-Пас. 07:50 08:55
Батьово-Пас. 09:18 09:20

Косини 09:35 09:36
Берегове 09:53 09:57
8...]
Солотвино-1



зробити краще відправлення/прибуття по Києву.

Орієнтовний графік по ключових точках:
Київ 18:15 – Здолбунів 00:15-00:45 – Львів 03:20 – 03:45/03:55 (Ужгород 08:55-09:05 – Чоп 09:30) / (Батьово 08:45-09:05 – Солотвино 12:50)
(Солотвино 14:45 – Батьово 18:25-18:45 – Львів 23:30) / (Чоп 17:30 – Ужгород 17:55-18:05 –
Львів 23:20) – 00:10 – Здолбунів 02:45-03:15 – Київ 09:15

Пропозиція за зверненням туристичних асоціацій: додати зупинку Великий Березний з метою вивчення пасажиропотоку.


Он же будет (или даже есть) двухгруппным, правда без деления на разные маршруты.

СХЕМА СОСТАВА ПОЕЗДА 013К КИЇВ - ЧОП - СОЛОТВИНО (на 13.12)

ПКУЗ      01   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   П      001   052   052
ПКУЗ      02   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   П      001   052   052
ПКУЗ      03   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   П      001   052   052
ПКУЗ      04   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   П      001   052   052
ПКУЗ      05   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   К      001   036   036
ПКУЗ      06   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   К      001   036   036
ПКУЗ      07   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   К      005   036   032
ПКУЗ      08   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   Л      001   018   018
ПКУЗ      09   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   К      001   036   036
ПКУЗ      10   КИЕВ ПАСС -СОЛОТВИН1   К      001   036   036

ПКУЗ      11   КИЕВ ПАСС -ЧОП   К      001   036   036
ПКУЗ      12   КИЕВ ПАСС -ЧОП   К      001   036   036
ПКУЗ      13   КИЕВ ПАСС -ЧОП   К      001   036   036
ПКУЗ      14   КИЕВ ПАСС -ЧОП   К      001   036   036


С уважением, Ульф
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1611


View Profile
« Reply #34 on: 30.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote


п.013/014 Київ – Чоп/Солотвино

Збільшити схему з 14 до максимальної 18-20 вагонів, зробити двогрупним Київ – Чоп (8-10 вагонів) та Київ – Солотвино (10 вагонів) з розгрупуванням по Львову в нічний час. За рахунок зменшення часу в дорозі (вагони Київ – Солотвино не прямуватимуть через Чоп) зробити краще відправлення/прибуття по Києву.


Орієнтовний графік по ключових точках:
Київ 18:15 – Здолбунів 00:15-00:45 – Львів 03:20 – 03:45/03:55 (Ужгород 08:55-09:05 – Чоп 09:30) / (Батьово 08:45-09:05 – Солотвино 12:50)
(Солотвино 14:45 – Батьово 18:25-18:45 – Львів 23:30) / (Чоп 17:30 – Ужгород 17:55-18:05 –
Львів 23:20) – 00:10 – Здолбунів 02:45-03:15 – Київ 09:15

Пропозиція за зверненням туристичних асоціацій: додати зупинку Великий Березний з метою вивчення пасажиропотоку.

По Батьово зміна напрямку і тяги, як було на початках?

В принципі, досить непогано. Лиш би знайшлося 2 живих постійнострумових локомотива для цього.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5894


View Profile
« Reply #35 on: 30.11.20 , 18:11 »
Share Reply with quote

По Батьово зміна напрямку і тяги, як було на початках?

Саме так. Як сказав Перц, тепер пасажир має бути в пріоритеті :))
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1611


View Profile
« Reply #36 on: 30.11.20 , 18:11 »
Share Reply with quote

По Батьово зміна напрямку і тяги, як було на початках?

Саме так. Як сказав Перц, тепер пасажир має бути в пріоритеті :))

Добре.
А чи можливо посунути загальний графік на -1 годину? Щоб відправка з Києва була, як зараз, а прибуття в 8 з копійками. Бо десь вище по темі були скарги, що потяг троха запізно прибуває до столиці.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5894


View Profile
« Reply #37 on: 30.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

В пропонованому варіанті прибуття й так на півтори години раніше. А ще раніше у нас є пригород, який теж хоче їздити, і над яким я проводжу зараз унікальний по дикості експеримент з тактовим рухом кожні 30 хвилин )
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #38 on: 30.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

В пропонованому варіанті прибуття й так на півтори години раніше. А ще раніше у нас є пригород, який теж хоче їздити, і над яким я проводжу зараз унікальний по дикості експеримент з тактовим рухом кожні 30 хвилин )

При предлагаемом расписании дублирующая укаждостолбная королевская утренняя собака Батёво-Тересва утянется за ним как раз с интервалом 30-40 минут (дальше увеличится).

Это специально или само получилось?

« Last Edit: 30.11.20 , 19:11 by Emblaze » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5894


View Profile
« Reply #39 on: 30.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Само получилось )
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!