В пропонованому варіанті прибуття й так на півтори години раніше. А ще раніше у нас є пригород, який теж хоче їздити, і над яким я проводжу зараз унікальний по дикості експеримент з тактовим рухом кожні 30 хвилин )
Зрозуміло. Ні, так ні 😉 не я це запропонував. Для особистих цілей при потребі раннього прибуття до столиці користуюся 82-им. Ну, то таке.
Даний абзац можете віднести до області фантастики, бо колись Ви казали, що ВОНИ бояться подібних операцій, як цнотлива дівчинка статевих стосунків у задній прохід, але все ж, маю час і бажання, напишу:
- з метою економії використання тягового рухомого складу, для забезпечення швидшого просування та, відповідно, реалізації Вашої вище поданої ідеї, враховуючи теперішнє проходження поїздами 81/82 ст. Батьово та пропоноване Вами для 13/14,:
Пропоную:
1. Двогрупний потяг 13/14 Київ - Чоп/Солотвино розчіплювати/зчіплювати по ст. Львів.
2. Двогрупний потяг 81/82 Київ - Чоп/Ужгород розчіплювати/зчіплювати по ст. Львів.
3. Групи вагонів Київ - Чоп від поїздів 13/14 та 81/82 обєднувати по ст. Львів та відправляти до ст. Чоп через Сянки, Ужгород.
4. Групи вагонів Київ - Солотвино від поїзда 13/14 та Київ - Ужгород від поїзда 81/82 об'єднувати по ст. Львів та відправляти разом до ст. Батьово, далі Королево, Солотвино та Есень (Чоп обвід), Ужгород відповідно.
Хай дана ідея видасться комусь нереальною, але все ж. Тоді буде можливість мешканцям як південного, так північного ходів безпересадково заїхати як на сянківську, так на лавочнянську лінію.