Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський  (Read 3704 times)
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« on: 14.12.20 , 11:12 »
Share

А чому б не половинити Кобзар по Львову? Щоб не забирати сполучення у Самбора, там все ж цілком пристойна висадка/посадка.
Мабуть тому що це потребує додатковий електровоз

Нарешті маю знайшов трохи часу на візуалізацію:



УСІ ЦИФРИ ОРІЄНТОВНІ (відображено варіант із заїздом Чернівці-Ковель до Львова; на маневри закладено багато часу... можливо варто дещо зменшити цей час).

СИНЯ нитка: КИЇВ - ВОРОХТА (9 вагонів)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:09)-Чортків(5:41-5:45)-Заліщики(7:30-7:34)-Коломия(10:04-10:24)-Ворохта(12:21)
Ворохта(14:18)-Коломия(15:53-16:18)-Заліщики(18:59-19:01)-Чортків(20:43-20:45)-Тернопіль(23:13-23:44)-Київ(6:18) (без змін)

ЧЕРВОНА нитка: КИЇВ - ЧОП (9 вагонів)
Київ(20:05)-Тернопіль(2:30-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп)
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:44)-Київ(6:18)

ПОМАРАНЧЕВА нитка: ЧЕРНІВЦІ - ЧОП (4 вагони)
Чернівці(20:05)-Заліщики(22:07-22:10)-Чортків(23:53-23:57)-Тернопіль(2:25-3:15)-Львів(5:20-5:50)-Самбір(7:10-7:15)-Сянки(...)-Ужгород(11:50)...(Чоп);
(Чоп)...Ужгород(14:15)-Сянки(...)-Самбір(18:50-18:55)-Львів(20:15-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45)

ЗЕЛЕНА нитка: ЧЕРНІВЦІ - КОВЕЛЬ (із заїздом до Львова) (4 вагони)
Чернівці(20:05)-Заліщики(22:07-22:10)-Чортків(23:53-23:57)-Тернопіль(2:25-3:15)-Львів(5:20-6:00*)-Рівне(9:00-9:05)-Луцьк(10:25-10:50)-Ковель(12:40)
Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-20:45)-Тернопіль(22:45-23:25)-Чортків(1:55-1:59)-Заліщики(3:44-3:47)-Чернівці(5:45) (можна заповільнити до 6:хх, або видовжити до ВС)

ФІОЛЕТОВА нитка: РАХІВ - КОВЕЛЬ (4 вагони до Рахів-Львів (4 вагони)) (ОПЦІЯ)
Рахів(20:хх)-Львів(5:30-6:00*)-Рівне(9:00-9:05)-Луцьк(10:25-10:50)-Ковель(12:40)
Ковель(13:30)-Луцьк(15:15-15:40)-Рівне(17:00-17:05)-Львів(20:05-....занадто ранкове прибуття до Рахова (Яремчанщини та Рахівщини)
Тому при заїзді Чернівці-Ковель до Львова краще продовжувати 601/602 до Ковеля (частину складу)
а от  без заїзду Чернівці-Ковель до Львова можна вже пофантазувати над Ковель-Львів(22:40-23:0х)-Рахів(8:хх).

Отож маємо такий сценарій:
1) з Києва вирушає двогрупний поїзд Київ-Ворохта та Київ-Чоп;
2) в Тернополі розділення: 9 вагонів - на Ворохту, 9 вагонів - на Чоп; до Київ-Чоп долучають 8 вагонів із Чернівців (4 вагони - на Чоп і 4 вагони на Ковель);
3) Київ-Ворохта у складі 9 вагонів прямує через Чортків і Коломию на Ворохту;
4) тригрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп//Чернівці-Ковель (усього 17 вагонів) прямують до Львова;
5) у Львові від тригрупного відчіпляють групу Чернівці-Ковель (4 вагони) та чіпляють її до Рахів-Ковель (4 вагони), усього - 8 вагонів, які пізніше вирушають зі Львова на Ковель;
6) двогрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп у складі 13 вагонів зі Львова прямує на Чоп через Самбір і Сянки.

Альтернативний сценарій:
4*) тригрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп//Чернівці-Ковель (усього 17 вагонів) прямує до Красного, де залишає групу Чернівці-Ковель, і далі - двогрупним - до Львова;
5*) в Красному до Рахів-Ковель дочіпляють Чернівці-Ковель і далі - двогрупним Рахів-Ковель//Чернівці-Ковель - до Ковеля;
6*) у Львові двогрупний Київ-Чоп//Чернівці-Чоп без жодних маневрів з вагонами продовжить рух до Чопа.

Дискусійні питання:
1. Необхідно гарантовано "вписатися в один локомотив" (без допоміжних локомотивів) через перевал на ділянці Львів-Чоп, що накладає обмеження на к-ть вагонів... я не знаю скільки саме, але візьму цифру 10.
2. Із цих 10 вагонів 8 можуть бути "київськими", а 2 - "чернівецькими"; тоді, Київ-Ворохта буде 10 вагонів, а Чернівці-Ковель максимум - 6 (усього максимум 8 вагонів на ділянці Чернівці-Тернопіль).
3. Заїзд Чернівці-Ковель до Львова: за наявності достатньої кількості вагонів Чернівці-Чоп (зараз їх 2, що є недостатньо) можна відмовитись від заїзду до Львова, що дозволить раніше прибувати на Волинь та пізніше виїжджати з Волині (це важливо при кінцевому пункті у Ковелі, а не у Львові), а сполучення пасажирів Волині зі Львовом виконає група вагонів Рахів-Ковель;
4. У разі відмови від заїзду до Львова визріває такий компроміс зі складами (те, що озвучено на початку допису):
Чернівці-Ковель = 4 вагони;
Рахів-Ковель = 4 вагони (може бути у спільному обігу із Чернівці-Ковель, формування Чернівці);
Чернівці-Чоп = 4 вагони;
Київ-Чоп обчислити як різницю між гарантованою довжиною для одного лока (без допоміжного на перевалі) та к-тю вагонів групи Чернівці-Чоп;
Київ-Ворохта - як різницю між 18 вагонами (максимум для ділянки Київ-Тернопіль) та к-тю вагонів групи Київ-Чоп.

В сумі матимемо:
1) гарантовану (поза сумнівом) населеність 4-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Чернівці-Тернопіль-Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп;
2) гарантовану (поза сумнівом) населеність 4-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Чернівці-Тернопіль-Красне-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель;
3) гарантовану (поза сумнівом) населеність 4-х вагонів, що прямуватимуть за маршрутом Рахів-ІФ-Стрий-Львів-Красне-Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель;
4) гарантовану (поза сумнівом) населеність 6..8-ми вагонів (порахуйте скільки там буде), що прямуватимуть за маршрутом Київ-Тернопіль-Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп;
5) гарантовану (поза сумнівом) населеність 10..12-ти вагонів (порахуйте скільки там буде), що прямуватимуть за маршрутом Київ-Тернопіль-Чортків-Коломия-Яремче-Ворохта (з виходом із Києва о 20:05 та зручним ранковим прибуттям на Затернопілля... при відсутності 143 до Ворохти і видовженому 43 до Рахова).

Крім того (колись у майбутньому, коли відновлять роз'їзд у Квасах) можна буде відновити повний маршрут Київ(20:05)-Рахів у спільному обігу із Ковель/Львів-Рахів.
З київського боку теж можна витягувати маршрут до Сум або Полтави (почергово черезденно із ІФ-Суми/Полтава). Оскільки це важко зрозуміти, то покажу на гіпотетичному прикладі:
Пропонований Віктором умовний 143/144 (з оновленою нумерацією 43/44, франківського формування) ІФ-Суми може курсувати череденно ІФ-Суми та ІФ-Полтава (в добу відсутності 111/112 Львів-Харків) у спільному обігу із Рахів-Суми та Рахів-Полтава (поки буде вкорочений, то - Ворохта-Суми та Ворохта-Полтава) таким чином: ІФ-Суми // Суми-Ворохта // Ворохта-Полтава // Полтава-ІФ (цикл на 4 ночі). Полтава та Суми матимуть щодня поїзд або з ІФ або з Ворохти з черезденною почерговістю. Це все "з метою недопущення поїздів київського формування в гори".

Пізніше (як відновлять роз'їзд у Квасах) можна вийти на ідеальний цикл на 6 ночей (провідники сплять і мріють про такий цикл, щоб виходити на працю раз на 24 дні):
ІФ-Суми // Суми-Рахів // Рахів-Ковель // Ковель-Рахів // Рахів-Суми // Суми-ІФ (для умовно непарних складів);
ІФ-Полтава // Полтава-Рахів // Рахів-Ковель // Ковель-Рахів // Рахів-Полтава // Полтава-ІФ (для умовно парних складів).
Але прошу на цьому не заморочуватись, бо це на якесь світле майбутнє... зараз головне прикинути по скільки вагонів повинно бути у групі Київ-Чоп та Кив-Ворохта (укорочений варіант наявного 357/358).

Про Рахів-Ковель - згадував раніше (в інших дописах).
Із заїздом Чернівці-Ковель до Львова необхідно розвивати варіант Солотвино-Ковель, а з відчепленням/причепленням Чернівці-Ковель у Красному є сенс поєднувати із Рахів-Ковель (через Стрий).
З іншого боку Рахів-Ковель (через Стрий) - несумісний із мегатрамваєм, що запропонував Віктор, тому я зараз не педалюю Рахів-Ковель... вичікую що буде з мегатрамваєм... ідею з мегатрамваєм я перетранслював до Іванни, але в її очах це може виглядати жахіттям з огляду на час в дорозі.... але на те він і мегатрамвай.

Новий сезон. Думаю нова тема теж потрібна. Маю таку модифіковану ідею.
Запропонував УЗ призначити двогрупний поїзд № 267/268 - 269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський


Коротко про пропозицію:
- дві групи вагонів формування ПКВЧ-5 (Ужгород), або одна група формування ПКВЧ-5 (Ужгород) та одна група формування ПКВЧД-6 (Чернівці) ;
- 8 або 9 вагонів група Ужгород - Кам.-Подільський;
- 8 або 9 вагонів група Ужгород - Чернівці;
- роз'єднання/об'єднання груп вагонів відбувається у Тернополі.


ПОЇЗД № 267                                ПОЇЗД № 268
УЖГОРОД – ЧЕРНІВЦІ               ЧЕРНІВЦІ – УЖГОРОД

ЗАГАЛЬНИЙ ЧАС                       ЗАГАЛЬНИЙ ЧАС
В ДОРОЗІ 14:25                          В ДОРОЗІ 14:20

Приб. Зуп. Відпр. Роздільний пункт  Приб. Зуп. Відпр.

    -   -  18.00       УЖГОРОД            12.30   -      -

19.23   3  19.26   МУКАЧЕВО          11.05   5  11.10

21.27   2  21.29   СЛАВСЬКО           09.15   2  09.17
 
23.25  20  23.55   ЛЬВІВ                  06.45  20  07.05

02.04  30  02.34  ТЕРНОПІЛЬ-ПАС.   03.58  36  04.34

05.00   5  05.05    ЧОРТКІВ              01.25   5  01.30

06.50   5  06.55    ЗАЛІЩИКИ           23:40   5  23.45

08.25   -      -        ЧЕРНІВЦІ          -       -  22.10



ПОЇЗД № 269                                            ПОЇЗД № 270
УЖГОРОД – КАМ.-ПОДІЛЬСЬКИЙ          КАМ.-ПОДІЛЬСЬКИЙ – УЖГОРОД

ЗАГАЛЬНИЙ ЧАС                                      ЗАГАЛЬНИЙ ЧАС
В ДОРОЗІ 13:20                                         В ДОРОЗІ 13:30

Приб. Зуп. Відпр. Роздільний пункт  Приб. Зуп. Відпр.


    -   -  18.00          УЖГОРОД           12.30   -      -
                                  ...

02.04  40  02.44  ТЕРНОПІЛЬ-ПАС.    04.00  34  04.34

04.50  20  05.05  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ      01.40  20  02.00

07.20   -      -       КАМ.-ПОДІЛЬСЬКИЙ   -      -     23.00




Для групи Ужгород - Чернівці - Ужгород.

З Ужгорода до Чернівців:

- від Ужгорода до Тернополя діючою ниткою 207 Ужгород - Київ;
- від Тернополя до Чернівців розробленою ниткою;
- на ділянці Тернопіль - Чортків потрібно врахувати схрещення із Чернівці - Ужгород.

З Чернівців до Ужгорода повністю нова розроблена нитка, але із врахуванням ниток інших поїздів, з Тернополя до Львова відправлення за поїздом 25/26 Одеса - Львів/Рахів, зі Львова до Ужгорода за поїздом 201/202 Львів - Ужгород.


Для групи Ужгород - Кам.-Подільський - Ужгород.

- роз'єднання/об'єднання груп по Тернополі;
- заїзд до Хмельницького, або відразу після Гречан до Кам.-Подільського;
- від Кам.-Подільський до Гречан/Хмельницького потрібно врахувати схрещування із приміським № 6345 Гречани - Ларга (якщо, можливо, то схрещування може відбутись по станції Гуменці), а також із поїздом № 118 Київ - Чернівці (схрещування може відбутись по Гречанах, коли поїзд № 118 має стоянку 16 хвилин з 01:10 до 01:26).


Плюси даної пропозиції:

- Ужгород, Мукачево, Свалява, Воловець, Славсько та Львів вперше отримують пряме (зручне для туристів) сполучення з Заліщиками, Чортковом, Чернівцями та Кам.-Подільським. Ці всі перелічені міста та містечка є, або відомими туристичними центрами в Україні, або відомими рекреаційними зонами;
- Львів, Заліщики та Кам.-Подільський мають деяке "сакральне" значення для багатьох туристів з Польщі. Так як ці міста довгий час входили до складу Польщі і багато поляків на даний час проживають на цих теренах. Відповідно, після відкриття кордонів можна буде подумати і про сполучення Перемишль - Заліщики/Кам.-Подільський;
- також важливо, що пас. потік буде рівномірним, що з Ужгорода до Кам.-Подільського та Чернівців, що у зворотній бік, адже туристичні групи їздять і з/до Львова в Закарпаття та Карпати, так і на Поділля.

Даний поїзд можна спробувати призначити в любий час, адже приведений вище розклад не зачіпає інших ниток поїздів.
Туристичні фірми будуть лише "за" призначення такого поїзда.

За дуже довгий час поїзд 267/268 - 269/270 зможе безпересадково поєднати Закарпаття, Буковину та Поділля.

PS. В перспективі можна вже малювати групу вагонів до Перемишля, адже по Львові в дві сторону стикується з 35/36 Одеса - Перемишль.
PPS. Думав, що потрібно буде очкувати корекції графіків, але, як прокладав графік, то виявилось, що можна хоч завтра цей поїзд призначати.
« Last Edit: 14.12.20 , 11:12 by Entony » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2173


View Profile
« Reply #1 on: 14.12.20 , 11:12 »
Share

Для 269/270 заїзд у Хмельницький - обов'язково. Це дасть значну частину пасажиропотоку.
Передбачити зупинки:
1) на ділянці Львів - Хмельницький: Красне, Злочів, Тернопіль, Підволочиськ, Волочиськ
2) на ділянці  Хмельницький - Гречани: Ярмолинці, Дунаївці, Балин.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #2 on: 14.12.20 , 12:12 »
Share

Зупинки однозначно мають бути. Можливо і більше. Я так основі показав станції виключно.
Logged
tera
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #3 on: 14.12.20 , 19:12 »
Share

Quote
- на ділянці Тернопіль - Чортків потрібно врахувати схрещення із Чернівці - Ужгород.
Певно  і приміські теж.зараз є  Заліщики – Тернопіль-Пас. 6270 Чортків 4.43-4.45.
По карті можна схреститись,певно,по Копиченцях,можливо по Вигнанці.
Але є(був) ще приміський з Іванне -Пусте(Борщів). П.№ 6272               
                     ІВАНЕ-ПУСТЕ - ТЕРНОПІЛЬ  КОПИЧИНЦІ                      73          5.35   2  5.37
                                                               ВИГНАНКА                       82          5.16   1  5.17
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5831


View Profile
« Reply #4 on: 14.12.20 , 22:12 »
Share

Думаю, на цьому етапі є сенс озвучити те що подано від ГКЗ.

Ми неодноразово проходили ситуації, що нам озвучують те що опрацьовують подання Шостака яке виключає наше, Шостаку озвучують що опрацьовують подання ГКЗ яке виключає його, а по факту і тим і другим буй. Може потім комусь і прийде відписка про гостру нестачу зношеності, а на Робочій групі скажуть що не можуть нічого вдіяти, якщо ви навіть між собою не можете домовитись.


п.667/668 Ковель – Чернівці
Змінити маршрут через ст. Рівне для кращої заселеності. По ст. Львів додавати декілька безпересадкових вагонів Ужгород – Чернівці. Передбачити курсування цієї групи вагонів на ділянці Львів – Ужгород з п.025/026 Одеса – Ужгород.

Орієнтовний графік по ключових точках:
Варіант 1
Ковель 16:45 – Луцьк 18:40-19:00 – Рівне 20:10-20:15 – Львів 23:15-23:55 – Івано-Франківськ 02:35-02:55 – Чернівці 06:00
Чернівці 23:50– Івано-Франківськ 02:50-03:10 –– Львів 06:00-06:40 – Рівне 09:40-09:45 – Луцьк 10:55-11:15 – Ковель 13:10

Варіант 2 (маршрут через туристичні місця Тернопільщини)
Ковель 16:45 – Луцьк 18:40-19:00 – Рівне 20:10-20:15 – Львів 23:15-23:55 – Тернопіль 02:25-03:00 – Заліщики 07:05-07:10 – Чернівці 08:40
Чернівці 21:15 – Заліщики 22:45-22:50 – Тернопіль 02:55-03:30 – Львів 06:00-06:40 – Рівне 09:40-09:45 – Луцьк 10:55-11:15 – Ковель 13:10
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #5 on: 14.12.20 , 23:12 »
Share

А коли Ви плануєте втілити ці плани?
Якщо це на перспективу - питань немає, якщо "найближчим часом" - інша справа.
Якщо друге - ну, ми тут сумніваємося чи заповнить Кривбас один короткоскладовий хуткий поїзд Кривий Ріг - Львів через Тернопіль, Хмельницкий, Первомайськ-на-Пузі курсувнням через день, то тут дуже оптимістично подається така пропозиція, де пасажиропоток буде набагато нижчим... Ну, я дуже сумніваюся в актуальності (не плутати з доцільністю) цієї пропозиції зараз.

Ну, й стосовно доцільності.
Вибір самого маршруту як на мене вкрай невдалий.
Їхати з Ужгорода до Чернівців через Львів та Заліщики.... навіщо???? Це ж у 1,5 рази більша відстань за класичний маршрут через Калуш, Коломию. При цьому за бортом лишати промислову Прикарпатську агломерацію (Калуш, Долину, Болехів), Івано-Франківськ та Коломию (теж туристичну, доречі) заради дикого крюку до Чорткова із Заліщиками, пасажиропотік до яких буде значно менше, навіть за наявності "туристичної розкрутки" ніж до перерахованих вище міст.
До того ж давайте будемо відверті, нічний графік для туристичних поїздок Львів - Чортків та Львів - Заліщики - ну, дуже сумнівна річ, враховуючи незначну відстань.

Стосовно групи до Кам'янця та стосовно організації груп зі Львова на Поділля теж є певні нюанси.
Якщо би такий тур обирав би (або навіть організовував) я, то враховуючи, що від Львова це не так й близько, я би організовував тур одночасно до Камподу та Хотину. Тому, навіть якщо я б робив ставку саме на залізничний транспот, то так як до Хотину приблизно однакова відстань до Компоту та Чернівців, то, цілком логічно, що починав би я тур у Кам'янці-Подільському, потім їхав би в Хотин, потім до Чернівців, а далі повертався би до Львова. Або навпаки, починав у Чернівцях. Тому, враховуючи це, туристичний потік можна ділити навпіл та рекомендувати турфірми робити тури як з початком у Чернівцях, так і з початком у Кам'янці-Подільському задля рівномірного завантаження.

В ідеалі, це маршрут через Молдову того ж двогрупного поїзду через день з групами вагонів Львів - Кам'янець-Подільський та Ужгород - Кам'янець-Подільський через Чернівці з об'єднанням по Івано-Франківську. Тоді це був би логічний маршрут. Але навіть не знаю скільки часу треба на вирішення дипломатичних питань з пропуском через Молдову...
Logged
Philip
Active user

Posts: 219


View Profile
« Reply #6 on: 15.12.20 , 00:12 »
Share

Нє ну чого я згоден Ужгород Чернівці хороша ідея але чому не пустити його через Здолбунів Шепетівку з роз'єднанням 1 група піде на Тернопіль інша на Кам'янець-Подільський.

Перш ніж дрючити розклад 667/668 спочатку запустіть його.
Але в мене велика підозра що він поповнив ряд 603/604,607/608.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5831


View Profile
« Reply #7 on: 15.12.20 , 02:12 »
Share

Ужгород Чернівці хороша ідея але чому не пустити його через Здолбунів Шепетівку

WTF???

В принципі, цим завершуються всі теми, де було щось від Івана. Бо один політ думок завжди служить каталізатором буйства інших.

А до слів Кримчанина додати нічого. На цей раз обклав по ділу ))
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1610


View Profile
« Reply #8 on: 15.12.20 , 07:12 »
Share

Ідеї хороші. І доцільність однієї вища за іншу. Щоб було "і вашим, і нашим", можна ще через день Ковель - Чернівці разом з Ужгородською ПГВ пускати через Калуш/Чортків. Відповідно, причіпку робити у Львові/Стрию, якщо когось засмучуватися подвійне проходження ділянки Львів - Стрий. Хоча, з краснянською ділянкою у випадку прокладання через день через Чортків, як на мене, можна було б вирішити безболісно. Маєм же претенденти з Ківерцями. Але це все деталі. Головне - спробувати подати ідею з через денним проходженням поїзда різними маршрутами.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #9 on: 15.12.20 , 08:12 »
Share

Тобто з черезденним проходженням?
Ентоні дуже чітко розписав, що задіюється по одній групі вагонів, графік нічний у обидві сторони, тобто, цей двогрупний поїзд планується не щоденний, а черезденний спочатку.
В принципі, інакше й бути не могло (точніше не мало сенсу) через низький пасажиропотік та необхідність задієння додаткового рухомого складу.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!