Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 07:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський  (Read 3700 times)
opex
Active user

Posts: 12411


View Profile
« Reply #10 on: 15.12.20 , 08:12 »
Share

Полуоффтоп, але ви так малюєте потяги для Тернпопільщини туристичної, наче це Лазурне Узбережжя чи Коста-дель-Соль. У Тернопільщини є звичайно туристичний потенціал, але він настільки мізерний, що ним можна знехтувати. Пам"ятки в жалюгідному стані, інфраструктури нема. Туристи - хіба що купка невибагливих ентузіастів.
На додачу велике крадівництво активно ремонтує дорогу М-19, так що та залізниця з часом руху майже 6 годин від Тернополя до Чернівців, сподіваюся, скоро ще більше пасажирів втратить, бо вже зараз гугл малює по шосе 175 км і 3 години в дорозі. Особливо з притаманними УЗ відправленнями-прибуттями посеред ночі.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #11 on: 15.12.20 , 08:12 »
Share

Ух. Оце зашквар! 😀
Чесно навіть не хочеться когось в чомусь переконувати. Відкрийте історію Заліщиків і почитайте трохи. Нічого нового не видумується. Все просто повертається, що було 81 рік назад. Плюс трохи покращень у вигляді, чи Ужгорода, чи Ковеля.
Вікторе я за Вашу пропозицію щодо Ковель - Львів - Чернівці через ЗаТернопілля. При можливості напишу пану П., що не наполягатиму саме на моїй модифікованій ідеї щодо Ужгород - Чернівці. Нехай самі в УЗ вирішують, що для них буде краще. ЗаТернопілля в будь-якому разі у виграші. Плюс пані депутат із Слуг родом із Чорткова. Тому думаю, що, можливо, проблем не буде.
« Last Edit: 15.12.20 , 08:12 by Entony » Logged
opex
Active user

Posts: 12411


View Profile
« Reply #12 on: 15.12.20 , 08:12 »
Share

Ух. Оце зашквар! 😀
Чесно навіть не хочеться когось в чомусь переконувати. Відкрийте історію Заліщиків і почитайте трохи. Нічого нового не видумується. Все просто повертається, що було 81 рік назад.

У нас не на купку істориків та краєзнавців потоки розраховані. Тих можна в один бусик умістити. Хоч там у минулому Заліщики будуть Римом, Шанхаєм і Мачу-Пікчу одразу, але зараз - це сумне село. Поки не буде умов для масового туризму - доріг, в т ч локальних, нормальних готелей (зараз на букінгу безпосередньо у Заліщиках 0 (нуль) помешкань), аттракцій - ошатної набережної з орендою човнів-каяків, якихось кафешок, інфоцентру, облаштованої смотрової на іншому березі, щоб будь-який матіз міг заїхати, а не тільки лендкрузер, і т д - не буде масового туризму ніякого. Три людини приїдуть, куплять сосисок і пива у сільмагу і поїдуть далі.
І це все "розкіш всепольського курорту" не просто повертається, доречі.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1610


View Profile
« Reply #13 on: 15.12.20 , 09:12 »
Share

Тобто з черезденним проходженням?
Ентоні дуже чітко розписав, що задіюється по одній групі вагонів, графік нічний у обидві сторони, тобто, цей двогрупний поїзд планується не щоденний, а черезденний спочатку.
В принципі, інакше й бути не могло (точніше не мало сенсу) через низький пасажиропотік та необхідність задієння додаткового рухомого складу.
Так, я це пропонував з розрахунком на щоденне курсування поїзда Чернівці - Ковель/Ужгород. Щоб в 1 день він їхав через Коломию - Стрий, а в інший - через Стефанешти - Тернопіль.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #14 on: 15.12.20 , 09:12 »
Share

https://youtu.be/tgKWedDi5bg

Можете ознайомитися спеціалісти. Найближчими днями на кожен коментар в темі буде дана відповідь.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1391


View Profile
« Reply #15 on: 15.12.20 , 10:12 »
Share

А звідки взагалі планується взяти склад на весь цей шик і коли?
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #16 on: 15.12.20 , 11:12 »
Share

Думаю, вони хочуть взяти лише склад(и) з 668, але його буде недостатньо)))
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #17 on: 15.12.20 , 20:12 »
Share

https://youtu.be/tgKWedDi5bg

Можете ознайомитися спеціалісти. Найближчими днями на кожен коментар в темі буде дана відповідь.
Ознайомився, дякую.
Ведмежий горіх, це звісно супер, я, якщо чесно обожнюю такі мандрівки, але, давайте будемо чесними - ну не варта шкурка обробки. Це я про уродування маршруту поїзда Ужгород - Чернівці.

Ну приїдуть в середньому на рейс 20-30 чоловік (й то в теплу пору року), проте більше втратить Коломия, Івано-Фраківськ та самі Чернівці, бо пасажири з Чернівців саме й будуть сплачувати ці покатушки.
Я згоден на те, щоб там їздив 135/136 Одеса - Чернівці та хай вже навіть 133/134 Херсон - Рахів (я його бачу саме таким через Миколаїв, Колосівку, Вознесенськ, Первомайськ-на-Пузі - Тернопіль в оборті з тим же 101/102, або, як варант з 251/252 якому змінити порядок заїзду до Херсону через Миколаїв) - це хоча б "по дорозі", і нічого страшного не буде, якщо потік буде недостатнім саме по Заліщикам. Львів хай вже їде у Заліщики з пересакою по Тернополю або Коломиї. 
Logged
Philip
Active user

Posts: 219


View Profile
« Reply #18 on: 15.12.20 , 20:12 »
Share

Ужгород Чернівці хороша ідея але чому не пустити його через Здолбунів Шепетівку

WTF???

В принципі, цим завершуються всі теми, де було щось від Івана. Бо один політ думок завжди служить каталізатором буйства інших.

А до слів Кримчанина додати нічого. На цей раз обклав по ділу ))
Ну якщо фантазувати так по повній.

Ужгород Ковель Сарни Рівне Здолбунів а далі хоч Шепетівка хоч Львів
Logged
tera
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #19 on: 15.12.20 , 20:12 »
Share

Ух. Оце зашквар! 😀
Чесно навіть не хочеться когось в чомусь переконувати. Відкрийте історію Заліщиків і почитайте трохи. Нічого нового не видумується. Все просто повертається, що було 81 рік назад.

У нас не на купку істориків та краєзнавців потоки розраховані. Тих можна в один бусик умістити. Хоч там у минулому Заліщики будуть Римом, Шанхаєм і Мачу-Пікчу одразу, але зараз - це сумне село. Поки не буде умов для масового туризму - доріг, в т ч локальних, нормальних готелей (зараз на букінгу безпосередньо у Заліщиках 0 (нуль) помешкань), аттракцій - ошатної набережної з орендою човнів-каяків, якихось кафешок, інфоцентру, облаштованої смотрової на іншому березі, щоб будь-який матіз міг заїхати, а не тільки лендкрузер, і т д - не буде масового туризму ніякого. Три людини приїдуть, куплять сосисок і пива у сільмагу і поїдуть далі.
І це все "розкіш всепольського курорту" не просто повертається, доречі.
Тут пасує вислів,що було першим,яйце чи курка.
Ніхто не їздить, бо нема переліченого:чи нема переліченого,бо ніхто не їздить.
Спрос рождает предложение.
Ось велике крадівництво переходить в нову реальність.
Quote
Гроші на Замки. Протягом 4-х років із держбюджету має бути виділено 55 млрд грн на реставрацію пам'яток культури та архітектури. Львівщина хоче отримати 25% із цього бюджету, тому що на території області розташовано чверть усіх – загалом понад 8 тисяч різноманітних об'єктів.

Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!