Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 07:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський  (Read 3703 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5831


View Profile
« Reply #30 on: 16.12.20 , 19:12 »
Share

Так а просто попередити нє? А не лізти в ескалацію там, і як зараз пробуєте лізти в ескалацію тут зі 133-м, маючи на руках такі самі результати з лижним експресом? Я ж кажу, зараз мало що буде добре заповнюватись, тому я не можу наобум підписуватись під нове, хз з тим старим, ви ж це робити. У цьому й різниця в підходах.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #31 on: 16.12.20 , 19:12 »
Share

Я знаю. Робимо помилки, виправляємось і працюємо далі. :)
Logged
opex
Active user

Posts: 12411


View Profile
« Reply #32 on: 17.12.20 , 08:12 »
Share

Мне кажется, то, что начиналось неплохо - какие-то пропозиции со стороны в сторону УЗ, начинает сваливаться в треш. Причиной тому, конечно, закостенелость, несовершенное понимание и желание понимать у УЗ насчет потоков пассажиров и их предпочтений.
Но этот активистский задор сваливается в какой-то треш и мы видим прожекты, которые явно вредны и воздуховозы - типа Луцк-Тернополь, Львов-Киев через Житомир.
Не знаю как, но по моему, этот юношеский задор надо как-то лимитировать. А то докатится до поездов от села где мамка живет до города где юноша учится со всеми остановками чтоб одногруппников подобрать. Я могу себе представить как они все в УЗ всех задолбали :)
Впрочем УЗ и не жалко, это, как известно, днище :)
« Last Edit: 17.12.20 , 08:12 by opex » Logged
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #33 on: 17.12.20 , 08:12 »
Share

Взагалі не маю ніякого відношення до будь якого із регіонів від Ужгорода до Чернівців. :)
Але забавний факт, пропозиція лише надіслана до УЗ. І не прийнята. І не зрозуміло чи буде прийнята.
Logged
Philip
Active user

Posts: 219


View Profile
« Reply #34 on: 20.12.20 , 03:12 »
Share

Ладно давайте конструктивно.
По ідеї то кращим варіантом було бу Чернівці-Ужгород зробити через Рахів.

А от подумати над Ковель-Ужгород я думаю мож подумати.
Logged
Tripper
User

Posts: 105


View Profile
« Reply #35 on: 20.12.20 , 03:12 »
Share

А от подумати над Ковель-Ужгород я думаю мож подумати.
Було б дуже непогано і мешканці Луцька були б дуже вдячні. Особливо якщо не відновлять 667 або не запустять інші можливі варіанти потягів з Волині на Львів та/або Прикарпаття.

До речі, у УЗ цікавий підхід до відновлення та запуску потягів. 58 Ковель-Одеса на новорічний період запустили, а у Карпати ні. Одеса, напевне, на чиюсь думку, взимку є дуже затребуваним напрямком, на відміну від Карпат.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5793


View Profile
« Reply #36 on: 20.12.20 , 04:12 »
Share

Одеса, напевне, на чиюсь думку, взимку є дуже затребуваним напрямком, на відміну від Карпат.
Я себе представляю вариант ответа на это возражение примерно таким:

"Сполучення з Карпатами забезпечується пересадкою по ст. Здолбунів-Пас. в напрямку станцій Ужгород, Солотвино та Тересва" ©
« Last Edit: 20.12.20 , 04:12 by Emblaze » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #37 on: 20.12.20 , 11:12 »
Share

Ужгород Чернівці хороша ідея але чому не пустити його через Здолбунів Шепетівку

WTF???

В принципі, цим завершуються всі теми, де було щось від Івана. Бо один політ думок завжди служить каталізатором буйства інших.

А до слів Кримчанина додати нічого. На цей раз обклав по ділу ))
Хоч це і було сказано як жарт, та викликало цікавість. А що може запропонувати Старкон.

Quote

Пам'ятки Старокостянтинова: прогулюємся по місцях князів Острозьких



Старокостянтинів, Хмельницька область

У Хмельницькій області знаходиться старе і цікаве місто Старокостянтинів. Заснований в XVI столітті, місто зберегло безліч цікавих місць і архітектурних пам'яток, які користуються популярністю серед туристів. Чому варто приїхати хоча б на один день до Старокостянтинів і що там дивитися – читай в нашому матеріалі.

Так у нас краєвиди

Спочатку Старокостянтинів був заснований як село Колішенці, а через майже 40 років був проданий князю Костянтину-Василю Островському. Князь Островський зайнявся розвитком і розширенням поселення. Так, буквально за три місяці князь отримав не тільки дозвіл польського короля на заснування міста, проведення ярмарку, а також місто отримало і магдебурзьке право. За князя Островського було побудовано 5 церков. За всю свою історію місто перебувало в складі Речі Посполитої, Російської імперії та УНР.



Як ми вже розповідали, в місті до наших днів "дожили" багато цікавих місць, правда не в кращому стані. Для залучення туристів в місті регулярно проводиться середньовічний фестиваль Старконфест.



Замок князів Острозьких. Замок побудував Костянтин Островський в XVI столітті, після покупки населеного пункту. Замок був зведений на берегах річок Случ та Ікопоть, які забезпечували його недоступність. З боку міста він був огороджений глибоким ровом з водою, насипним валом і стінами. Незважаючи на те, що зараз замок знаходиться в напівзруйнованому стані, раніше він був добре укріпленим і неприступним: його ні разу не могли взяти татари. Одного разу його захопило лише військо Богдана Хмельницького. Після штурму замок був дуже зруйнований, незабаром відбулася його реконструкція. У 19 столітті замок в Старокостянтинові пристосували під урядові установи. У 1929 році на основі замку був створений історичний заповідник, який проіснував до 1954 року. З тих пір замок віддали під господарські структури.



Вартова вежа. У центральній частині міста біля річки розташована сторожова вежа, яка вважається символом Старокостянтинова. Вежа піднімалася на 70 метрів, мала пристосування для стрільби з різних видів зброї і входила в систему укріплень міста. Пізніше біля неї збудували костел і довгий час вежа виконувала функцію дзвіниці. Зараз тут проводяться реставраційні роботи.



Троїцька церква. У Старокостянтинові знаходиться унікальний пам'ятник архітектури – Троїцька церква XVI століття. Церква знаходиться на території замку князів Островських і була сімейним храмом князя Костянтина Островського. Церква була побудована з цегли і каменю, вікна виконані в готичному стилі, а розпис в ренесансному. Церква входила в оборонну систему замку, тому в ній маленькі вікна і є бійниці. У церкві збереглися фрески XVII століття і герб князів Островських.



Водяний млин. У Старокостянтинові на протилежному березі від замку знаходиться красивий водяний млин. Будівля була побудована в 1905 році на перешийку при впадінні річки Ікопоть в річку Случ. Водяний млин була побудована на замовлення цукрозаводчика Дубасова. Монументальна будівля з червоної цегли є одним з найяскравіших пам'яток індустріальної архітектури епохи модерну в Україні.

tochka.net
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #38 on: 21.12.20 , 00:12 »
Share

... Ми неодноразово проходили ситуації, що нам озвучують те що опрацьовують подання Шостака яке виключає наше, Шостаку озвучують що опрацьовують подання ГКЗ яке виключає його, а по факту і тим і другим буй. Може потім комусь і прийде відписка про гостру нестачу зношеності, а на Робочій групі скажуть що не можуть нічого вдіяти, якщо ви навіть між собою не можете домовитись. ...
Шо правда, то правда... всі мої офіційні пропозиції йдуть тобі копією. За останні 2 роки взагалі нічого не пропоную іншого, окрім оптимізації 357/358 та 43/33 і супутніх корекцій, які ми наче узгодили (ти прийняв мою частину, а я - твою). Але цілком можливо, що вони так можуть казати. Цього разу на черговій нараді в режимі "одне козеня і семеро вовків" тривалістю 1год. 20хв. охопив широке коло питань, у т.ч. знайшлося 20 хв на маршрути і графіки... і вони вперше чують про перенесення 49-го кудись на пізніше... а це - (19:12) готова нитка для 357 із Києва до Тернополя... навіть 117 не доведеться рухати. Тому усі розбіжності, якщо виникатимуть, надсилай завчасно - розгляну без проблем.

...Варіант 2 (маршрут через туристичні місця Тернопільщини)
Ковель 16:45 – Луцьк 18:40-19:00 – Рівне 20:10-20:15 – Львів 23:15-23:55 – Тернопіль 02:25-03:00 – Заліщики 07:05-07:10 – Чернівці 08:40
Чернівці 21:15 – Заліщики 22:45-22:50 – Тернопіль 02:55-03:30 – Львів 06:00-06:40 – Рівне 09:40-09:45 – Луцьк 10:55-11:15 – Ковель 13:10

Мій варіант пропозиції буде щось середнім між варіантом Entony і Віктор Гарвона, але 1) не на разі (тільки після того, як зрозумію коли 357 зможе виїхати із Києва, щоб не було танців із бубнами у Тернополі); 2) нехай втрясеться з локдаунами. Якщо це дійсно актуально, то за 2-3 місяці зможу щось підготувати на розклад із грудня 2021.

Ужгород Чернівці хороша ідея але чому не пустити його через Здолбунів Шепетівку
... В принципі, цим завершуються всі теми, де було щось від Івана. Бо один політ думок завжди служить каталізатором буйства інших. ...
Я не відповідаю за фантазії третіх осіб, що базуються на моїх фантазіях 3-річної давнини. Крім того, в мене основна група була Ковель-Ужгород(Чоп), а Чернівці - Ужгород - опція на 2 вагони. Погодься, можна взяти будь-чию пропозицію, і так модернізувати її, що від первинної і сліду не зостанеться. Це як малюєш крокодила, а прийшов колега і домалював ще по 18 ніг з кожного боку, і стала сороканіжнка... буває.

... На додачу велике крадівництво активно ремонтує дорогу М-19, так що та залізниця з часом руху майже 6 годин від Тернополя до Чернівців, сподіваюся, скоро ще більше пасажирів втратить, бо вже зараз гугл малює по шосе 175 км і 3 години в дорозі. Особливо з притаманними УЗ відправленнями-прибуттями посеред ночі.
Класний текст/слова, ще б ноти/музику написати і можна перебити муз. твір "к чьорту поєзда" (чи як там він правильно зветься), який лунає в маршрутці, майже, як гімн колісних перевізників. А по суті - то варто (не конче саме зараз, можна до літа) проварити цю тему, і гуртом дійти якогось консенсусу..., бо є ще й Чортків, та й 8-9 годин між Львовом і Чернівцями (через Тернопіль) це трохи краще, ніж 5 годин через ІФ, бо як не крути - десь точно в кращому випадку буде або відправлення о 1 ночі, або прибуття о 5 ранку.

зараз - це сумне село. Поки не буде умов для масового туризму - доріг, в т ч локальних, нормальних готелей (зараз на букінгу безпосередньо у Заліщиках 0 (нуль) помешкань), аттракцій - ошатної набережної з орендою човнів-каяків, якихось кафешок, інфоцентру, облаштованої смотрової на іншому березі, щоб будь-який матіз міг заїхати, а не тільки лендкрузер, і т д - не буде масового туризму ніякого.
+1.
Даже если сравнивать с КамПодом - в КамПоде много отелей на любой вкус, в этих отелях часто проводятся какие-то выездные тренинги, в самом городе куча мероприятий, в городе сервис пешеходных экскурсий и сопутствующих фишек сопоставим со Львовом, плюс рядом с КамПодом есть несколько интересных мест, да и город по сути является местным узлом, через который в соседние села и пгт люди добираются. И даже при всем этом ночной поезд из Киева далеко не всегда заполняется. А о поездах во все уголки страны там только мечтают, но это скорее из-за неудачного расположения железной дороги относительно границы и одного крупного вещевого рынка, если бы не эти 2 проблемы, поездов в КамПоде было бы больше, через КамПод вполне удачно ложится маршрут из Киева в Рахов (только указанные 2 проблемы мешают), и так даже получается короче, чем через Львов... А транзитные поезда КамПод бы хорошо дозаполнял. ...
Той же 117/118 половиною вагонів міг би гіпотетично прямувати до Рахова, але Одеса - Рахів через КП і Чернівці - теж хороша ідея. На разі все вперлося в Молдову, як стверджують причетні. Чому усі інші країни можуть нормально домовлятися про такий транзит, а тут нічого не вдається.

... Щоправда, за умови для туристів тут невиправдано накидали. Один раз помню жили ми при в'їзді в Заліщики в мегакрутому комплексі. Шикарні номери, бесідки, мангали, в підвалі — величезний басейн і сауна. Ми в тому комплексі нах.рачились як футболісти, парились, плавали, грали в більярд. ...
Мабуть ти про МішинСіті в околицях Заліщиків (напрямок на Добрівляни) згадуєш.

Цим хлопцям вже не потрібен форум навіть для мінімальної легалізації їхніх ідей — напряму валять нардепшу з Бучача. І 100% перших коментарів у Перца й Шевченка — їхні. Досить потужно працюють.
Сьогодні шостакобот Васьків скопіпастив нардепші пост Ентоні:
...
Цей Васьків колись ставив на аватарку фото одного львівського журналіста, потім коли його розкусили — зник на деякий час, і вернувся з фото якогось іншого чувака. Я до кінця не розумію нахрена Шостаку ці боти, може ховається від когось, але суть в іншому. Вашу думку вони почули і клали на неї куй з високої гори. Тому майбутню відповідальність за призначення завідомо воздуховозів доведеться з ними ділити, хлопці працюють настільки агресивно, що іміджевих втрат не уникнути.
:))) Дивно, що ти не зміг відрізнити крокодила від сороканіжки із 32-ма домальованими ногами. Іміджеві втрати можна ділити лише між людьми, які щось подають і ручаються за те своїм підписом. Я два роки нічого не подаю нового, винятково лише те, про що тут сотні коментів, і те, що ти 100% знаєш. Ще раз кажу, що я бачу дещо інший розклад... та й узагалі не бачу цього поїзда до того моменту, поки не стане зрозуміло яка частка високомобільних людей виживе після ковіду, і наскільки їх мобільність не буде поділена на страх заразитись у поїзді чи взагалі - у мандрівці.

Як я вже написав вам у ФБ Шостакобот - це більше Ви. Моя пропозиція лише на 50% співпадає із Івановою. Ваша про Ковель - Чернівці на 100%. Плюс я не знаю чи з Іваном Ви говорили, коли пропонували його ж ідею.
Я з Іваном спілкувався про модифіковану ідею. Він не був противником подачі. Тому я її подав.
А кому я пишу і скільки пишу - це вже мої справи.
...
Так, я не встановлюю авторські права і не забороняю комусь щось подавати... але з підписом (і відповідальністю) нового автора, а не моїм (моєю). Я про це чітко застерігав: я тут ні при чім - хочеш подавай і відповідай сам. Бо зараз - не на разі. Це моя думка.

Мне кажется, то, что начиналось неплохо - какие-то пропозиции со стороны в сторону УЗ, начинает сваливаться в треш. Причиной тому, конечно, закостенелость, несовершенное понимание и желание понимать у УЗ насчет потоков пассажиров и их предпочтений.
Но этот активистский задор сваливается в какой-то треш и мы видим прожекты, которые явно вредны и воздуховозы - типа Луцк-Тернополь, Львов-Киев через Житомир.
Не знаю как, но по моему, этот юношеский задор надо как-то лимитировать. А то докатится до поездов от села где мамка живет до города где юноша учится со всеми остановками чтоб одногруппников подобрать. Я могу себе представить как они все в УЗ всех задолбали :)
Впрочем УЗ и не жалко, это, как известно, днище :)
Ви встигли забути, бо у задумах було Ковель/Луцьк - Хмельницький. Знайдіть і прочитайте. Віктор подавав прекрасний варіант... в мене теж була якась альтернатива, але ж ні - зробили "всім на зло": тільки до Тернополя і криво. Спілкувався із провідниками ковельськими... вони про це знали, я сказали, що автобусники були категорично проти, тому Хмельницький відкинули. Як автобусники лобіюють - здогадатись не важко.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #39 on: 21.12.20 , 02:12 »
Share

... Но этот активистский задор сваливается в какой-то треш и мы видим прожекты, которые явно вредны и воздуховозы - типа Луцк-Тернополь, Львов-Киев через Житомир.
Не знаю как, но по моему, этот юношеский задор надо как-то лимитировать. А то докатится до поездов от села где мамка живет до города где юноша учится со всеми остановками чтоб одногруппников подобрать. Я могу себе представить как они все в УЗ всех задолбали :)
Впрочем УЗ и не жалко, это, как известно, днище :)
Ну ось, знайшов. Це були наші варіанти, які пропонували до УЗ. Вікторів: Хмельницький - Луцьк (формування Хм.), і мій: розширена опція до Ковель - КП/Ларга (формування Ковель). Що зробили по факту - всім відомо. Хто всрався винен? Невістка Активісти!
До речі, варіант із заїздом до Львова вимагатиме більше складів, але з'єднає КП зі Львовом. Ділянка КП - Львів в обидва боки буде вночі. Отож, варіантів - купа. До серпня бажано сформувати пропозицію.Звісно, якщо ковід залишить по собі достатню к-ть живих пасажирів.

Мені прикро, що форум після опублікування подібної інформації, яка є лише пробною кулькою, скочується до полюцій через Шепетівку. Так, я підібрав влучне слово, це все -- "полюції".

Озвучу пантоміміку Віктора: "Я ж зрозуміло розтлумачив про шепетівські полюції !!! Годі вже !!!"

Заодно накинув варіант до Вікторової пропозиції
для дослідної експлуатації з наявним рухомим складом депо Ковель:


КОВЕЛЬ         ------21:43                            01:01------
РОЖИЩЕ         22:35-22:37                            00:11-00:13
КІВЕРЦІ        22:53-23:15                            23:34-23:56
ЛУЦЬК          23:35-23:57  22:57------  ------23:57  22:57-23:19
КІВЕРЦІ        00:12-00:14  22:42-22:44  00:12-00:14  22:42-22:44
РІВНЕ          01:09-01:14  21:44-21:49  01:09-01:14  21:44-21:49
ЗДОЛБУНІВ      01:29-01:32  21:26-21:59  01:29-01:32  21:26-21:59
ДУБНО          02:09-02:11  20:51-20:53  02:09-02:11  20:51-20:53
РАДИВИЛІВ      02:42-02:44  20:18-20:20  02:42-02:44  20:18-20:20
БРОДИ          02:52-02:54  20:07-20:09  02:52-02:54  20:07-20:09
КРАСНЕ         03:23-03:44  19:17-19:37  03:23-03:44  19:17-19:37
ЗОЛОЧІВ        04:06-04:08  18:53-18:55  04:06-04:08  18:53-18:55
ТЕРНОПІЛЬ      05:00-05:05  17:57-18:03  05:00-05:05  17:57-18:03
ВОЛОЧИСЬК      06:00-06:02  17:03-17:05  06:00-06:02  17:03-17:05
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ   06:56-07:18  15:52-16:10  06:56-07:18  15:52-16:10
= = = = = =
КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОД. 09:50-09:55  13:15-13:20  09:50-09:55  13:15-13:20
= = = = = =
ЛАРГА          11:10------  ------12:00  11:10------  ------12:00


Коментарі:
1) все виділене - доповнення до оригінальної пропозиції (КП і Ларга - опції (не обов'язково));
2) можливі інші озвучені модифікації (Речовий ринок, Підволочиськ тощо)
3) таким розкладом можна курсувати максимум 6 днів на тиждень,
наприклад 4 дні на тиждень 2х2 (2 "повні" обороти по 2 ночі);
4) можливо молдованам буде цікава причіпка Кишинів-Окніца-Ларга-Львів-(Пшемисль-Краків-Вроцлав).

Це один із варіантів задіяння рухомого складу депо Ковель.
Я можу помилятись щодо доцільності такої організації... але для експерименту - нормально.

Можливо варто подумати над продовженнням маршруту до Сокирян (чи Окніци),
а там у взаємний оборот із Окніца-Ларга-КП (близько опівночі) -...- Львів (ранній ранок) - (Трускавець).

Таким чином, )))) Молдова матиме зручний доїзд до Трускавця (можливо ЧФМ ще подбає про ВБС Кишинів-Трускавець).

Можна ще мріяти про беззупинковий транзит (не дешевий + повільний) для МогилівПод-Львів... але не зараз.

Для Волині та Поділля було б цікаво потрапляти до Бакотського моря з боку Комарова...
Дуже цікава і невідома багатьом місцина. Раджу відвідати. Там і турецька хата є...
Але туристичну привабливість того кутка потрібно ще сильно розкручувати...
Зараз тільки сарафанне радіо цьому сприяє.

п.м. ... і депо Ковель буде у Трускавці (через Сокиряни/Окніцу).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!