Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський  (Read 3705 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5831


View Profile
« Reply #40 on: 21.12.20 , 13:12 »
Share

Львів — КП вже вирішили у Перца на сторінці. Подамо продовження 118 до Львова й не будемо придумувати хитрі завороти. Сила простих рішень!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #41 on: 21.12.20 , 14:12 »
Share

Львів — КП вже вирішили у Перца на сторінці. Подамо продовження 118 до Львова й не будемо придумувати хитрі завороти. Сила простих рішень!
А ще щось до Кам'янця планується?
Це я до того, що при наявності по Кам' янцю чогось більше, ніж є зараз, однозначно зручніше буде проїхати до Львова з пересадкою через Хмельницький, ніж через Молдову.
А от подовження Буковини до Ужгорода (через Коломию, Калуш, Стрий) може й мати сенс, бо проїзд з Чернівців до Ужгорода або дуже кривий (через Львів), або дуже дрочний (через Калуш). Єдине що, там він може не  обернутися сам на себе, тоді з чимось його буде треба ув'язувати в оборот.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #42 on: 21.12.20 , 18:12 »
Share

Для туристів класне буде прибуття до КП в 23:52 із нічною прогулянкою по замках.
І відправлення з КП в сторону Чернівців/Львова в 03:50. Та ще й конкуренція із 702 з Чернівців до Львова.
Для місцевих жителів ще більш-менш підійде варіант із 117/118. Для туристів точно ні.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5831


View Profile
« Reply #43 on: 22.12.20 , 17:12 »
Share

Для туристів класне буде прибуття до КП в 23:52 із нічною прогулянкою по замках.
І відправлення з КП в сторону Чернівців/Львова в 03:50. Та ще й конкуренція із 702 з Чернівців до Львова.
Для місцевих жителів ще більш-менш підійде варіант із 117/118. Для туристів точно ні.

Дивно, ви завжди такий активний на сторінці Перца, а коли некий Лозовенко його про це просив і збирав лайки, ви йому цього не написали. Хоча може він вас забанив, як ви мене втіхаря ))), щоб не бачили, не могли коментувати й не могли заважати йому просувати власні ідеї. Я ще можу передумати і не просувати цю дічь від нас, бо дійсно виглядає непривабливо.

Держтуризм висловлював прохання, щоб з Кам'янця не лише у Львів можна було доїхати, а й у Франик. Це мене збентежило. А графік Ужгород — КП через Львів, Франик все одно не підбереш таким щоб всі точки влаштовував час, бо всі точки туристичні. Будь-хто, хто сяде за клавіатуру з чіткою метою обсрати, за три хвилини знайде як втілити задум на вентилятор.

З іншого боку, Держтуризм і Ужгород — Рахів бачив наскрізним, для цих колег перепон не існує.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #44 on: 22.12.20 , 18:12 »
Share

З нетерпінням буду чекати щоб ідея із 117/118 втілилась в життя. Потім проаналізуємо детально. Слава Богу що хоч із 117/118 це вже не моя пропозиція. :)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5831


View Profile
« Reply #45 on: 22.12.20 , 18:12 »
Share

Тут показовий сам факт: Держтуризм з очільницею з Тернополя через нардепа з Бучача подав маршрут в Кам'янець через Франик, а не через Заліщики, куди ви хотіли їх просити, граючи на їхніх почуттях до рідних місць. Але й вони розуміють, що Франик з Коломиєю по дорозі не лише краще, а й реалістичніше. А як прокласти графік — да, питання.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #46 on: 22.12.20 , 18:12 »
Share

Пропозиція від початку була подана спеціально щоб не зачіпати Молдавський транзит (і не бути заручником цього транзиту). Хотілось щось змінити і чим швидше.
Звісно, якщо домовляться і відкриють проїзд через Молдову, то відповідно, Ужгород - КП не потрібно буде таким розкладом. Я це розумію.
Почекаю і подивлюсь, що з цього вийде.
« Last Edit: 22.12.20 , 18:12 by Entony » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5793


View Profile
« Reply #47 on: 22.12.20 , 19:12 »
Share

Пропозиція від початку була подана спеціально щоб не зачіпати Молдавський транзит (і не бути заручником цього транзиту). Хотілось щось змінити і чим швидше.
Звісно, якщо домовляться і відкриють проїзд через Молдову, то відповідно, Ужгород - КП не потрібно буде таким розкладом. Я це розумію.

Молдавский транзит дело тухлое, если бы кто-то в нем был заинтересован, то уже давно бы реализовали хоть бы в таком варианте, как с отмершими пригородными через Окницу или Теткино. Закопать и забыть. Спасибо!
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5831


View Profile
« Reply #48 on: 22.12.20 , 19:12 »
Share

Тут вопрос в другом. На сколько вагонов вы оценивали ежедневный поток по маршруту УжГород - Львов - Франковск - Черновцы - Кампод в доковидобесные времена и во сколько оцениваете их сейчас.

Это справедливей, нежели позиция "Я посмотрю а потом обгажу". Кроме того, это честнее, так как дает возможность понять "вот тот и этот не гнушаются подавать поезда, оценивая поток во столько то и столько то". И более понятный базис для оценки того, кто был ближе в случае провала.

Розпочну з себе.

З потоком УжГород - Львів - Франківск - Чернівці - Кампод, з урахуванням усіх пасажирозмін і за умови найідеальнішого графіку, в доковідобісні часи справилось би 8-9 вагонів, зараз – три-чотири.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #49 on: 22.12.20 , 19:12 »
Share

Якщо вже турагентства так пргагнуть зв'язок ІФ, Коломиї та КП, то краще вже тоді 117/118 видовжити лише до ІФ і не приплітати сюди Львів.
Тим більше, що зі Львова до КП буде набагато швидше проїхатися через Тернопіль - Хмельницький, ніж через ІФ.
Плюс на ділянці Чернівці - Львів буде конкуренція із 701/702.
На мою суб'єктивну думку гіпотетичний через денний Ужгород - КП через Львів - Тернопіль - Хмельницький зможе заповнити групу до 8 вагонів. Враховуючи всі нюанси, посткарантинне життя, кількість зупинок у поїзда і тд.
« Last Edit: 22.12.20 , 19:12 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!