Був колись відповідний персонаж... і я прокоментував його таким чином:
Ваня Львів-Захід, Ви мабуть не могли втриматися аби взяти участь у цій бурхливій дискусії, що виникла зненацька, після того, як призначили Харків-Рахів.... і це добре, бо нові учасники із-за Збруча (якщо дивитися з Києва) завжди приносять нові ідеї, виходячи із того, що вони там реально бачать.
Щодо Ваших коротких підсумків,
А тепер давайте, в короткому варіанті побачимо, що ми маємо після таких змін:
1) № 357/358 "Гуцульщина" Київ - Рахів - у теперішньому варіанті як є, не чіпаючи його, в першу чергу, поїзд для соціальних пасажирів, а потім для туристів.
2) № 115/116 "Мармарощина" Київ - Рахів - новий швидкий фірмовий поїзд, з хорошим графіком, терпимим цінником, в першу чергу для туристів, а потім для соціальних пасажирів.
3) № 143/144 "Галиччина" Київ - Ужгород - частково новий маршрут, аби задовольнити аудиторію "Мукачево - Стрий" для зв'язку з Києвом після переводу 13/14 на Сянківський хід, та згвалтованого графіка поїзда № 046/045 (ех. 100/99) Ужгород - Лисичанськ.
4) № 118/117 "Буковина" Чернівці - Київ - прискорений нічний фірмовий швидкий поїзд, який повністю буде обслуговувати місто Чернівці.
5) № 249/220 Київ - Чернівці - як вивізний поїзд по п'ятницям, при умові якщо поїзди № 117 та № 115 будуть повністю заповнені.
6) № 770/769 "Подільський Експрес" Кам'янець-Подільський - Київ - прискорений денний експрес з новим графіком.
то дещо прокоментую:
1) 357/358 буде більш соціальніший, якщо виїздитиме із Києва в межах 20:00..20:20 (це, щоправда, для Києва прайм-тайм), у зворотний бік - без змін, схрещення сам на себе - у Квасах (пролобіюю там роз'їзд, 50-60 хв перегінні ходи на стратегічному напрямку - це абсурд)... далі, по Рахову ці склади від 357/358 вже не зможуть мінятися "сам на себе", тому як варіант, їх можна задіяти на Рахів-Ковель зручним сполучення як для добирання до Львова, так і для добирання до Рівного та Луцька:
Рахів(20:10)-ІФ(*)-Львів(5:00-5:25)-Рівне(8:20-8:25)-Луцьк(9:45-10:10)-Ковель(12:10);
Ковель(16:05)-Луцьк(17:50-18:15)-Рівне(19:35-19:40)-Львів(22:35-23:00)-ІФ(**)-Рахів(7:45).
*/** – проходження ст. Івано-Франківськ орієнтовно 01:00-01:40 / 02:30-03:00, залежно від варіанту маршруту Івано-Франківськ – Львів через Ходорів або Моршин.
Деталі тут:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg471759#msg471759Це поки що сира ідея такого обігу київських вагонів на регіональних маршрутах... можливо, по Стрию є сенс розділити вагони з Рахова на Ковель та Ужгород, можна фантазувати про Кобзар через Стрий, який частину вагонів у Стрию відчіпляє на Трускавець, а до тих, що прямують на Ужгород - долучають рахівські вагони, бо вже не так критично із Самбором, адже там курсуватиме 13 Київ-Солотвино.
3) № 143/144 "Галиччина" Київ - Ужгород в такому разі не завадило б схрестити з Кобзарем "з метою економії ниток та локомотивної тяги", адже зараз вони вирушають із Києва з інтервалом 7 хв (49 - 20:12, 143 - 20:20)... тобто, спільне (в межах встановленої довжини) відправлення цих поїздів із Києва не завдасть пасажирам незручностей, бо час відправлення залишається фактично незмінним.
2) № 115/116 "Мармарощина" Київ - Рахів - я б обмежився більш короткою назвою "Мармароси", і курсуванням не "за призначенням" і не "щоденно", а цілорічно - по днях тижня"... принаймні для початку, аби пасажири не розплилися по цих 10 поїздах до Рахова (щоб не було скрізь ледь населено), пропоную 1 склад з перестоєм по Рахову з суботи на неділю (може кудись додатково зганяти до Львова чи Кам'янця-Подільського (через Львів) але це не головне - опція), орієнтовно так з Києва: Пн, Ср, Пт, з Рахова Нд, Вт, Чт , чи 1, 3, 5 та 2, 4, 7 відповідно (хто до якого формату звик).
4) № 118/117 "Буковина" Чернівці - Київ не повірите, але теж сьогодні (до того як прочитав Ваш допис) думав про це, але дещо в іншому ракурсі:
можливо це стосуватиметься не 118/117, а 135/136...
одним словом повинно бути щось таке, що покриє функціонал наявного 607/608:
старт у Львові близько 17:00 і
до 21:30 повинен бути у Чернівцях (допустиме незначне зміщення на раніше відправлення зі Львова), далі - до нього (якщо буде короткий) дочіпляють вагони чернівецького формування (або не чернівецького, які встигли побувати у Вадул-Сіреті) і то все прямує до Києва(118/117) або до Одеси(135/136) або те що зі Львова - побіжить на Одесу, а те що дочепили у Чернівцях - на Київ (або комбінація).
Через КП чи МП - не хочу зараз коментувати, бо причетні не уміють домовитись про тарифи на беззупинкові транзити... це окрема велика тема для розмов.
Аби Чернівецьке депо не втратило трудогодин, то віддавна існує відповідна тема
видовження 141/142 до Чернівців (зараз це повністю відповідає політиці УЗ - видовжування маршрутів замість тривалих перестоїв). Крім того, видовжений 141/142 до Чернівців замінить функціонал наявний 135/136 на ділянці Львів-Чернівці (і вранці і ввечері), а чернівецьке та львівське депо поміняться нитками, які перебуватимуть у них на обслуговуванні. У тій темі жартували про рокадність поїзда... і нічого страшного ... з'явиться ще одне сполучення Ковель-Чернівці через Червоноград, а інший Ковель-Чернівці бігатиме через Чортків і не буде якихось неймовірних негативних наслідків.
п.м. чекати ще кілька років допоки інші формучани посунуть прибуття 141 до Львова в адекватний час - немає сенсу... вже 2 роки пройшло, а обіцяного зсуву немає... можливо воно й не так актуально для пасажирів з Києва до Волині, то навіщо його гвалтувати? буде адекватне прибуття на Прикарпаття та Буковину, до того ж - щоденне. Це аж ніяк не зменшить населеність маршруту, тим паче, що він там (в ранковий час - зі Львова і у вечірній - до Львова) курсуватиме замість 135/136, а 135/136 стартуватиме біля 16:00..17:00 зі Львова і через Чернівці (дочепить кілька вагонів) і Ларгу - до Одеси.
5) № 249/220 Київ - Чернівці воно в такому варіанті наче і працює - систематично призначають
6) № 770/769 "Подільський Експрес" Кам'янець-Подільський - Київ кілька сторінок тому пропонував його функціонал поєднати із Київ-Тернопіль зі зчепленням/розчепленням по Гречанах, оскільки це ефективно (в т.ч. з огляду на сумірний час прямування з Гречан до КП та Тернополя)... тільки от навчились би вони відчепляти за 15 хв, як у ІФ відчепляли раніше московські вагони від 606.
Можливо це комусь не вкладається у голову, то прошу не матюкатися. Можете письмово викласти свої контраргументи.