Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7
Print
Author Topic: Пропозиція: 2-групний поїзд 267/268-269/270 Ужгород - Чернівці/Кам.-Подільський  (Read 3706 times)
Philip
Active user

Posts: 219


View Profile
« Reply #50 on: 22.12.20 , 23:12 »
Share

Народ дивіться який варіант є (лише не кидайте тухлими яйцями).
Якщо все таки 667/668 відновлять розглянути можливість для пеприцепки хоч 2 вагонів по Львову до  Київ- Солотвино вони більш менш  не погано стикуються.

Хоч краще б було якби вони їхали з чимось через Мукачево .


З нетерпінням буду чекати щоб ідея із 117/118 втілилась в життя. Потім проаналізуємо детально. Слава Богу що хоч із 117/118 це вже не моя пропозиція. :)

Ну так тільки от дехто не курсі про обслуговування поїзда в Чернівцях і як проводитимуть екіпіровку ремонти?
Добре хай буде Гарвона ви заберете робочі місця в Чернівецького депо що ви дасте в Чернівці аналогічно для того щоб люди не пішли під скорочення???
 
« Last Edit: 22.12.20 , 23:12 by Philip » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #51 on: 22.12.20 , 23:12 »
Share

Дуже великий гак на Львів
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5831


View Profile
« Reply #52 on: 23.12.20 , 00:12 »
Share


Добре хай буде Гарвона ви заберете робочі місця в Чернівецького депо що ви дасте в Чернівці аналогічно для того щоб люди не пішли під скорочення???
 

В поданих Пропозиціях (якщо брати пакет загалом) Чернівцям роботи буде нормально. Чого не скажеш за наш улюблений Кременчук, бгг )))
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #53 on: 23.12.20 , 01:12 »
Share

А через Калуш -- рельєф складний. Тому приріст по часу не надто великий.

Проблема у іншому, 13/14 курсуватиме лише першу половину січня.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5793


View Profile
« Reply #54 on: 23.12.20 , 01:12 »
Share

А через Калуш -- рельєф складний. Тому приріст по часу не надто великий.

Проблема у іншому, 13/14 курсуватиме лише першу половину січня.
Это изначально предусматривалось или связано с очередными ремонтными работами?

А 601/602 останется?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #55 on: 23.12.20 , 08:12 »
Share

Первое.

Да.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #56 on: 23.12.20 , 22:12 »
Share

Дивно, ви завжди такий активний на сторінці Перца, а коли некий Лозовенко його про це просив і збирав лайки, ви йому цього не написали. Хоча може він вас забанив, як ви мене втіхаря ))), щоб не бачили, не могли коментувати й не могли заважати йому просувати власні ідеї. Я ще можу передумати і не просувати цю дічь від нас, бо дійсно виглядає непривабливо.

Це наче цей Лозовенко... Три роки поспіль... має добре терпіння... не кожному таке під силу:
Підкинули мені цікавий скріншот на тему вкрай низької забезпеченості ІФ залізничними сполученнями з іншими закутками України:


Це мені трохи нагадало наш спектр фантазій відображений у першому дописі цієї теми.
Не вдаючись у репрезентативність опитування, найбільше голосів віддано за Чернівці-ІФ-Стрий-Мукачеве-Чоп-Ужгород. Це трохи корелюється із Рахів-Ковель на ділянці ІФ-Стрий... дозволить 2-3 вагони (як ПГВ до цих гіпотетичних поїздів) ганяти із Рахова через Стрий на Ужгород.

Держтуризм висловлював прохання, щоб з Кам'янця не лише у Львів можна було доїхати, а й у Франик. Це мене збентежило. А графік Ужгород — КП через Львів, Франик все одно не підбереш таким щоб всі точки влаштовував час, бо всі точки туристичні. Будь-хто, хто сяде за клавіатуру з чіткою метою обсрати, за три хвилини знайде як втілити задум на вентилятор.
Тут можна або одразу до Львова або лише до ІФ + ще щось між КП і Львовом (без Чернівців).

З іншого боку, Держтуризм і Ужгород — Рахів бачив наскрізним, для цих колег перепон не існує.
Можеш (за бажання) перетранслювати їм моє бачення - останній комент у першому цитуванні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #57 on: 23.12.20 , 22:12 »
Share

З нетерпінням буду чекати щоб ідея із 117/118 втілилась в життя. Потім проаналізуємо детально. Слава Богу що хоч із 117/118 це вже не моя пропозиція. :)

Якщо вже турагентства так пргагнуть зв'язок ІФ, Коломиї та КП, то краще вже тоді 117/118 видовжити лише до ІФ і не приплітати сюди Львів.
Тим більше, що зі Львова до КП буде набагато швидше проїхатися через Тернопіль - Хмельницький, ніж через ІФ.
Плюс на ділянці Чернівці - Львів буде конкуренція із 701/702.
На мою суб'єктивну думку гіпотетичний через денний Ужгород - КП через Львів - Тернопіль - Хмельницький зможе заповнити групу до 8 вагонів. Враховуючи всі нюанси, посткарантинне життя, кількість зупинок у поїзда і тд.

Львів — КП вже вирішили у Перца на сторінці. Подамо продовження 118 до Львова й не будемо придумувати хитрі завороти. Сила простих рішень!

Свого часу Валерій саме так і пропонував (на противагу моїй пропозиції видовженню тільки до ІФ):
117/118 в моїх фантазіях найкраще віддати на обслугу до ІФ (з відповідним видовженням маршруту).
Тоді вже краще 117/118 аж до Львова дотягнути.

В мене це було обґрунтоване тим, що половину 43/44 - на Рахів, іншу половину - до Чернівців (тоді ще не було задумів про 7/8), а ІФ віддати 117/118. Здається, що саме тоді ми з Валерієм прораховували варіант до Львова - було наче впритик, але цілком можливо, щоб мати мінімальнодостатній обіг по Львову... і наче було в пропозиціях ГКУЗ на розклад відповідного року.
« Last Edit: 23.12.20 , 22:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #58 on: 23.12.20 , 22:12 »
Share

Був колись відповідний персонаж... і я прокоментував його таким чином:

Ваня Львів-Захід, Ви мабуть не могли втриматися аби взяти участь у цій бурхливій дискусії, що виникла зненацька, після того, як призначили Харків-Рахів.... і це добре, бо нові учасники із-за Збруча (якщо дивитися з Києва) завжди приносять нові ідеї, виходячи із того, що вони там реально бачать.

Щодо Ваших коротких підсумків,
Quote
А тепер давайте, в короткому варіанті побачимо, що ми маємо після таких змін:
1) № 357/358 "Гуцульщина" Київ - Рахів - у теперішньому варіанті як є, не чіпаючи його, в першу чергу, поїзд для соціальних пасажирів, а потім для туристів.
2) № 115/116 "Мармарощина" Київ - Рахів - новий швидкий фірмовий поїзд, з хорошим графіком, терпимим цінником, в першу чергу для туристів, а потім для соціальних пасажирів.
3) № 143/144 "Галиччина" Київ - Ужгород - частково новий маршрут, аби задовольнити аудиторію "Мукачево - Стрий" для зв'язку з Києвом після переводу 13/14 на Сянківський хід, та згвалтованого графіка поїзда № 046/045 (ех. 100/99) Ужгород - Лисичанськ.
4) № 118/117 "Буковина" Чернівці - Київ - прискорений нічний фірмовий швидкий поїзд, який повністю буде обслуговувати місто Чернівці.
5) № 249/220 Київ - Чернівці - як вивізний поїзд по п'ятницям, при умові якщо поїзди № 117 та № 115 будуть повністю заповнені.
6) № 770/769 "Подільський Експрес" Кам'янець-Подільський - Київ - прискорений денний експрес з новим графіком.
то дещо прокоментую:

1) 357/358 буде більш соціальніший, якщо виїздитиме із Києва в межах 20:00..20:20 (це, щоправда, для Києва прайм-тайм), у зворотний бік - без змін, схрещення сам на себе - у Квасах (пролобіюю там роз'їзд, 50-60 хв перегінні ходи на стратегічному напрямку - це абсурд)... далі, по Рахову ці склади від 357/358 вже не зможуть мінятися "сам на себе", тому як варіант, їх можна задіяти на Рахів-Ковель зручним сполучення як для добирання до Львова, так і для добирання до Рівного та Луцька:
Рахів(20:10)-ІФ(*)-Львів(5:00-5:25)-Рівне(8:20-8:25)-Луцьк(9:45-10:10)-Ковель(12:10);
Ковель(16:05)-Луцьк(17:50-18:15)-Рівне(19:35-19:40)-Львів(22:35-23:00)-ІФ(**)-Рахів(7:45).
*/** – проходження ст. Івано-Франківськ орієнтовно 01:00-01:40 / 02:30-03:00, залежно від варіанту маршруту Івано-Франківськ – Львів через Ходорів або Моршин.
Деталі тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg471759#msg471759
Це поки що сира ідея такого обігу київських вагонів на регіональних маршрутах... можливо, по Стрию є сенс розділити вагони з Рахова на Ковель та Ужгород, можна фантазувати про Кобзар через Стрий, який частину вагонів у Стрию відчіпляє на Трускавець, а до тих, що прямують на Ужгород - долучають рахівські вагони, бо вже не так критично із Самбором, адже там курсуватиме 13 Київ-Солотвино.

3) № 143/144 "Галиччина" Київ - Ужгород в такому разі не завадило б схрестити з Кобзарем "з метою економії ниток та локомотивної тяги", адже зараз вони вирушають із Києва з інтервалом 7 хв (49 - 20:12, 143 - 20:20)... тобто, спільне (в межах встановленої довжини) відправлення цих поїздів із Києва не завдасть пасажирам незручностей, бо час відправлення залишається фактично незмінним.

2) № 115/116 "Мармарощина" Київ - Рахів - я б обмежився більш короткою назвою "Мармароси", і курсуванням не "за призначенням" і не "щоденно", а цілорічно - по днях тижня"... принаймні для початку, аби пасажири не розплилися по цих 10 поїздах до Рахова (щоб не було скрізь ледь населено), пропоную 1 склад з перестоєм по Рахову з суботи на неділю (може кудись додатково зганяти до Львова чи Кам'янця-Подільського (через Львів) але це не головне - опція), орієнтовно так з Києва: Пн, Ср, Пт, з Рахова Нд, Вт, Чт , чи 1, 3, 5 та 2, 4, 7 відповідно (хто до якого формату звик).

4) № 118/117 "Буковина" Чернівці - Київ не повірите, але теж сьогодні (до того як прочитав Ваш допис) думав про це, але дещо в іншому ракурсі:
можливо це стосуватиметься не 118/117, а 135/136... одним словом повинно бути щось таке, що покриє функціонал наявного 607/608:
старт у Львові близько 17:00 і до 21:30 повинен бути у Чернівцях (допустиме незначне зміщення на раніше відправлення зі Львова), далі - до нього (якщо буде короткий) дочіпляють вагони чернівецького формування (або не чернівецького, які встигли побувати у Вадул-Сіреті) і то все прямує до Києва(118/117) або до Одеси(135/136) або те що зі Львова - побіжить на Одесу, а те що дочепили у Чернівцях - на Київ (або комбінація).
Через КП чи МП - не хочу зараз коментувати, бо причетні не уміють домовитись про тарифи на беззупинкові транзити... це окрема велика тема для розмов.
Аби Чернівецьке депо не втратило трудогодин, то віддавна існує відповідна тема видовження 141/142 до Чернівців (зараз це повністю відповідає політиці УЗ - видовжування маршрутів замість тривалих перестоїв). Крім того, видовжений 141/142 до Чернівців замінить функціонал наявний 135/136 на ділянці Львів-Чернівці (і вранці і ввечері), а чернівецьке та львівське депо поміняться нитками, які перебуватимуть у них на обслуговуванні. У тій темі жартували про рокадність поїзда... і нічого страшного ... з'явиться ще одне сполучення Ковель-Чернівці через Червоноград, а інший Ковель-Чернівці бігатиме через Чортків і не буде якихось неймовірних негативних наслідків.
п.м. чекати ще кілька років допоки інші формучани посунуть прибуття 141 до Львова в адекватний час - немає сенсу... вже 2 роки пройшло, а обіцяного зсуву немає... можливо воно й не так актуально для пасажирів з Києва до Волині, то навіщо його гвалтувати? буде адекватне прибуття на Прикарпаття та Буковину, до того ж - щоденне. Це аж ніяк не зменшить населеність маршруту, тим паче, що він там (в ранковий час - зі Львова і у вечірній - до Львова) курсуватиме замість 135/136, а 135/136 стартуватиме біля 16:00..17:00 зі Львова і через Чернівці (дочепить кілька вагонів) і Ларгу - до Одеси.

5) № 249/220 Київ - Чернівці воно в такому варіанті наче і працює - систематично призначають

6) № 770/769 "Подільський Експрес" Кам'янець-Подільський - Київ кілька сторінок тому пропонував його функціонал поєднати із Київ-Тернопіль зі зчепленням/розчепленням по Гречанах, оскільки це ефективно (в т.ч. з огляду на сумірний час прямування з Гречан до КП та Тернополя)... тільки от навчились би вони відчепляти за 15 хв, як у ІФ відчепляли раніше московські вагони від 606.

Можливо це комусь не вкладається у голову, то прошу не матюкатися. Можете письмово викласти свої контраргументи.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #59 on: 23.12.20 , 22:12 »
Share

Дивно, ви завжди такий активний на сторінці Перца, а коли некий Лозовенко його про це просив і збирав лайки, ви йому цього не написали. Хоча може він вас забанив, як ви мене втіхаря ))), щоб не бачили, не могли коментувати й не могли заважати йому просувати власні ідеї. Я ще можу передумати і не просувати цю дічь від нас, бо дійсно виглядає непривабливо.

Це наче цей Лозовенко... Три роки поспіль... має добре терпіння... не кожному таке під силу:
Підкинули мені цікавий скріншот на тему вкрай низької забезпеченості ІФ залізничними сполученнями з іншими закутками України:


Це мені трохи нагадало наш спектр фантазій відображений у першому дописі цієї теми.
Не вдаючись у репрезентативність опитування, найбільше голосів віддано за Чернівці-ІФ-Стрий-Мукачеве-Чоп-Ужгород. Це трохи корелюється із Рахів-Ковель на ділянці ІФ-Стрий... дозволить 2-3 вагони (як ПГВ до цих гіпотетичних поїздів) ганяти із Рахова через Стрий на Ужгород.

Держтуризм висловлював прохання, щоб з Кам'янця не лише у Львів можна було доїхати, а й у Франик. Це мене збентежило. А графік Ужгород — КП через Львів, Франик все одно не підбереш таким щоб всі точки влаштовував час, бо всі точки туристичні. Будь-хто, хто сяде за клавіатуру з чіткою метою обсрати, за три хвилини знайде як втілити задум на вентилятор.
Тут можна або одразу до Львова або лише до ІФ + ще щось між КП і Львовом (без Чернівців).

З іншого боку, Держтуризм і Ужгород — Рахів бачив наскрізним, для цих колег перепон не існує.
Можеш (за бажання) перетранслювати їм моє бачення - останній комент у першому цитуванні.
Роблячи висновок із скріншоту, то можна сказати, що більшість голосів була дана в першому випадку (Чернівці-ІФ-Стрий-Ужгород) на мій погляд саме за відновлення курсування місцевого екс 604 Чернівці-Ужгород. Для західного регіону це все конкурує з колишніми 6хх Чернівці-Ковель та ІФ-Шепетівка, цікаво було б побачити, який саме варіант набрав би більше голосів))))
« Last Edit: 23.12.20 , 23:12 by Vovan » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!