Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 02:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Расстояние и номер маршрута

Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Author Topic: Расстояние и номер маршрута  (Read 2137 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23026


View Profile
« Reply #40 on: 15.01.21 , 21:01 »
Share Reply with quote

Так, але уявимо, що ви "прилитіли з Місяця", звідки ви мали знати з цього єдиного квитка, що спочатку треба їхати двома приміськими? тільки зі слів касира?
Тут я з вами не погоджуюсь.
У загальному випадку навіть звичайнісінький приміський квиток може не містити достатньої інформації, щоб суто з неї знати на який приміський поїзд сідати, навіть для найпримітивнішого випадку, коли до пункту призначення їхати прямим поїздом без пересадок.
Тому неможливісь суто з того, що написано в квитку дізнатись на який поїзд сідати - це скоріше норма.

Quote
І повертаючись до вартості, виходить, що ви заплатили за всю дорогу за проїзд в плацкартному чи купейному вагоні пасажирського поїзда, хоча істотну ділянку проїхали в приміському, тобто в загальному вагоні пасажирського поїзда.
до 1990-х структура тарифа була не такою як зараз, тому все було простіше і логічніше і ніхто там ні за що не переплачував.

Тоді в загальному вагоні плацкарта була не потрібна (тобто іншими словами її вартість=0), а вартість квитка (без плацкарти) у купейному і плацкартому - збігався по ціні з вартістю квитка у загальний.
А потім розвели таку єересь як зараз, коли у вагони усіх категорій є квиток і плацкарта, навіть у загальному є плацкарта (хоч вона становить мізерну частку від загальної провізної плати), і при цьому квиток і плацкарта в усі категорії вагону різна.

Тому у ті часи це працювало просто прекрасно, бо більшість ПДС була пасажирськими (тобто не швидкими), тому квиток у загальний вагон пасажирського поїзда на весь маршрут, і потім доплати за місце за ті ділянки, що їхатимуться у К або П - і все чудово складалось. Невеличка складність виходила якщо треба було ПДСну ділянку швидким їхати, там треба було доплатити різницю квитка у швидкому і пасажирському, ну або взяти квиток у швидкий на всю ділянку, а приміську ділянку вийде що їхати по тарифу швидкого.
При чому хоча старий принцип (у вищих категоріях вагона - частка плацкарти в загальній провізній платі зростає) зберігається - якщо тариф нефірмовий - але все одно - різноманітність тарифу квитка залежно від категорії вагона ускладнювала б все це діло зараз, якби зараз було так можна.
Помимо такого вот билета там же выдывалась не знаю как, Макс назвал ее "плацкарта",
називалась вона тоді справді не так. Це дещо інше, хоч і споріднене явище, свого роду прикмета часу. Там починаючи з 60-х було жонглювання з термінами, не зрозуміло навіщо потрібне. Коротше запровадили були дещо інакшу термінологію, що діяла 60-ті, 70-ті, 80-ті, а потім у 90-х повернулись до того, що було до 60-х. Мені та термінологія 60-х - 80-х страшенно не подобається, а зважаючи на її неаткуальність на сьогоднішній і скороминучість (лише трохи більше 30 років протрималась, по залізничних мірках - тьху, недовго) - пропоную її вважати тимчасовою єрессю і зайвий раз по можливості навіть не згадувати (і навіть описуючи квитки тодішніх часів - по можливості користуватись не тодішними термінами, а нормальними).

Коротше в термінології 60-х - 80-х - квиток з плацкартою називали комбінованим квитком, а плацкарту - спершу перед тим, у 50-х ще - посадковим талоном, потім "доплатою" (іноді ще казали - квитканція доплат), ще під "доплатою за місце", якщо не говорилось в явний спосіб в який вагон - часто мали на увазі доплату саме у плацкартний вагон, а якщо у купейний - то казали - доплата за купейність. Таке враження що когось в управі дратувало слово "плацкарта" і намагались все так переназвати, щоб викрутитись без нього. Але при цьому остаточно "витративити" стару термінологію не виходило, бо офіційно зберігалась "пряма плацкарта" (в тодішній термінології - це така квитанція доплат, що видавалась при проїзді з пересадками на ділянку після станції пересадки і там якщо є різниця в категорії поїзда, то одразу з доплатою за швидкість) . В принципі така термінологія свою логіку мала, але ця логіка остаточно втратила сенс, коли квиток без плацкарти перестав коштувати однаково у різні категої вагонів.

« Last Edit: 15.01.21 , 21:01 by Maxy » Logged
dots2004
Active user

Posts: 336


View Profile
« Reply #41 on: 16.01.21 , 13:01 »
Share Reply with quote



Quote
І повертаючись до вартості, виходить, що ви заплатили за всю дорогу за проїзд в плацкартному чи купейному вагоні пасажирського поїзда, хоча істотну ділянку проїхали в приміському, тобто в загальному вагоні пасажирського поїзда.
до 1990-х структура тарифа була не такою як зараз, тому все було простіше і логічніше і ніхто там ні за що не переплачував.

Тоді в загальному вагоні плацкарта була не потрібна (тобто іншими словами її вартість=0), а вартість квитка (без плацкарти) у купейному і плацкартому - збігався по ціні з вартістю квитка у загальний.
А потім розвели таку єересь як зараз, коли у вагони усіх категорій є квиток і плацкарта, навіть у загальному є плацкарта (хоч вона становить мізерну частку від загальної провізної плати), і при цьому квиток і плацкарта в усі категорії вагону різна.

Тому у ті часи це працювало просто прекрасно, бо більшість ПДС була пасажирськими (тобто не швидкими), тому квиток у загальний вагон пасажирського поїзда на весь маршрут, і потім доплати за місце за ті ділянки, що їхатимуться у К або П - і все чудово складалось. Невеличка складність виходила якщо треба було ПДСну ділянку швидким їхати, там треба було доплатити різницю квитка у швидкому і пасажирському, ну або взяти квиток у швидкий на всю ділянку, а приміську ділянку вийде що їхати по тарифу швидкого.
При чому хоча старий принцип (у вищих категоріях вагона - частка плацкарти в загальній провізній платі зростає) зберігається - якщо тариф нефірмовий - але все одно - різноманітність тарифу квитка залежно від категорії вагона ускладнювала б все це діло зараз, якби зараз було так можна.

Але дописувач наполягає, що квиток відразу на весь шлях був один, без доплат зі станції пересадки
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!