Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19606 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« on: 16.01.21 , 09:01 »
Share

Наша відповідь Чемберлену.

Враховуючи надмірну активність рахоботів,

усвідомлюючи всі загрози, які нависли над Буковинським регіоном внаслідок викривлення політики щодо призначення поїздів,

з метою недопущення загрози сепаратизму,

для відстоювання права на адекватне сполучення,

об'єднались навіть Вітя з Європейською Солідарністю та, о боже, Демсокирою (уявіть, як треба було дістати, щоб таке трапилось))

Далі офіційно:

«Друзі, ми з вами розуміємо, наскільки швидке і зручне залізничне сполучення важливе для Чернівецької області та, зокрема, для Чернівців.

Послаблення інфраструктурних зв‘язків призводить до деградації регіону, зменшує інвестиційну привабливість та скорочує надходження податків та туристичного збору до місцевих бюджетів.

Реагуючи на виклики, ми — ініціативна група активістів, експертів та журналістів, які об‘єднують свій досвід та зусилля заради розвитку залізничного сполучення з Чернівцями та реалізації проекту «Потяг на Чернівці».

Христина Морозова — громадська діячка, співзасновниця ініціативи "Потяг на Маріуполь", прем'єр-міністерка Демократичної Сокири;

Рудоманов Олександр — співзасновник ініціативи "Потяг на Маріуполь", ексменеджер УЗ з покращення обслуговування пасажирів, журналіст, блогер;

Богдан Старик — координатор напрямку «Безпечні вулиці» ГО «Буковинська агенція регіонального розвитку»;

Артем Жук — громадський активіст, депутат Чернівецької районної ради;

Віктор Гарвона — співзасновник «Громадського контролю Укрзалізниці».

Ми ставимо перед собою амбітні цілі на 2021, а розпочнемо з лобіювання запровадження декількох потягів, які об‘єднають Чернівці зі сходом та півднем України. Далі — ще цікавіше.»

Адреса сторінки проекту "Потяг на Чернівці" у фб:
https://www.facebook.com/traintochernivtsi/
« Last Edit: 16.01.21 , 18:01 by jbond989 » Logged
GenkaUA
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #1 on: 16.01.21 , 10:01 »
Share

Не погано було б ще об'єднати Чернівці з Поліссям...)) Тим самим вбити курсування на Бахмут, бо від УЗ я адекватної відповіді не почув на своє звернення
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #2 on: 16.01.21 , 14:01 »
Share

... Ми ставимо перед собою амбітні цілі на 2021, а розпочнемо з лобіювання запровадження декількох потягів, які об‘єднають Чернівці зі сходом та півднем України. Далі — ще цікавіше.»
Вікторе і Ко, дякую, що нарешті долучилися до команди прихильників/ініціаторів/стимуляторів нових сполучень на Чернівці. Ця тема досить давня, однак, як не дивно, місцеве буковинське профільне керівництво (з ОДА) не бажало нічого робити... принципово. Вони мали на руках усі проекти.

2011 року (11 РОКІВ ТОМУ, коли багато новоприбулих борців за поїзди до Чернівців навчались ще в школах) ЛЗ писала:

Quote
Згiдно Вашого запиту служба колiї Львiвської залiзницi повiдомляє наступне:

1. На даний час проектним iнститутом „Київдiпротранс” розроблено двi передпроектнi пропозицiї щодо будiвництва дiльницi колiї мiж станцiями Чернiвцi – Хотин – Кам’янець Подiльський та Мамалига- Ларга в обхiд державного кордону з Республiкою Молдова. Орiєнтовна вартiсть будiвництва вiдповiдно буде складати 4,2 млрд. грн. та 1,02 млрд. грн. ( в цiнах 2007 р.).
Щорiчнi збитки вiд перевезень згiдно технiко-економiчних розрахункiв по дiльницi Чернiвцi – Хотин – Кам’янець Подiльський будуть складати 84,0 млн. грн., по дiльницi Мамалига-Ларга - 26,2 млн. грн. ( в цiнах 2007 р.).
Виходячи з вищенаведеного, враховуючи що дiльниця Мамалига-Ларга є малодiяльною та збитковою, будiвництво обходу державного кордону з Республiкою Молдова є недоцiльним та можливе лише за умови повного фiнансування за рахунок бюджетних коштiв (ст.10. Закону України « Про залiзничний транспорт»).

2. В зв’язку з прiоритетним розвитком залiзницi по розбудовi iнфраструктури для руху швидкiсних поїздiв на головних напрямках залiзницi та пiдготовкою до проведення Євро-2012 в 2011 роцi не передбачається виконання капiтального ремонту колiї на дiльницi –Завалля-Вижниця.
В подальшому, вiдповiдно до об’ємiв фiнансування, буде передбачатись покращення технiчного стану колiйної iнфракстуктури дiльницi Завалля-Вижниця. Пiсля виконання комплексу робiт швидкостi руху поїздiв будуть збiльшуватись вiдповiдно до плану та профiлю колiї даної дiльницi.
Джерело: http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=1997#p11143

Там же заторкували тему євроколії Перемишль - Сучава та Хелм - Сучава (обидві через Чернівці). Були генплани розвитку областей із цими євроколіями.

Також варто повернутись до обговорення побудови траси для буковинського експреса Київ - Чернівці:

Київ - Чернівці "не через Липкани"



Тонкими лініями позначені орієнтири за найкоротшим шляхом.
Жирними червоними - Київ - Чернівці "не через Липкани", можливо колись буде колія в обхід Жмеринки...
Жирним помаранчевим - обхід Ларги (з іншого боку Кельменців) та вихід на Мог.-Под.
Жирним жовтим - проект Меркулешти-Сорока-Ямпіль-Рудниця з доданням виходу на Мог.-Под.

Залежно від того, як саме прокладуть колію, денний експрес Київ-Чернівці може долати цей шлях за 5,5..6,0 годин.
Тоді б це переорієнтувало пасажирів з маршруток і був би попит на пасажирські залізничні перевезення.
Був би сенс у поїзді ІФ-Чернівці-КП-Київ чи навіть Львів-ІФ-Чернівці-КП-Київ.

п.м. Ларгу спрямувати і відкинути ту петлю, що прямує на Сокиряни.

Із крайніх (хоч уже ЗБІГЛО РІВНО ДВА РОКИ) була варта уваги пропозиція Віктора:

Для Одеса - Рахів я вагався не щодо графіка, а щодо доцільності його злучки по Гречанах зі 139 поїздом. Ідея, щоб по Гречанах лок з перемишльськими вагінами їхав далі, до групи Одеса - Рахів доціплялась група вагонів 139 Київ - Чернівці. Але по часу воно кладеться херово, тому за злучку поки не говоримо.

   --     --   19:05  Одеса        12:05   --     --
00:50  20  01:10  Жмеринка  05:50  20  06:10
02:50  25  03:15  Гречани     03:45  25  04:10
05:25  05  05:30  Кам.-Под.   01:35  05  01:40
09:35  20  09:55  Чернівівці   21:10  20  21:30
11:05  05  11:10  Коломия     19:55  05  20:00
14:55   --    --      Рахів              --    --   16:15

... і моя альтернатива до неї (у бік Одеси можна зробити -2:10, без заїзду у Вишівську Долину ... або ще якось суттєво покоригувати, бо з Чернівців до Рахова зараз легко за 5 годин доїде) :

Вікторе, з метою економії часу можеш пропустити мій попередній допис, і одразу аналізувати зустрічну пропозицію:

  --  --  16:05  Одеса       12:05  --     --
21:50  20  22:10  Жмеринка    05:50  20  06:10
23:50  25  00:15  Гречани     03:45  25  04:10
02:25  05  02:30  Кам.-Под.   01:35  05  01:40
06:35  20  06:55  Чернівці    21:05  25  21:30
08:05  05  08:10  Коломия     19:50  05  19:55
09:19  02  09:21  Делятин     18:33  02  18:35
09:39  03  09:42  Яремче      18:19  03  18:21
12:22   --    --  Рахів       --    --   15:50


Колись (у віддаленій перспективі) він би міг заїжджати до Берлибаша, Ділового... і до Вишівської Долини також (з ПМК за межами поїзда).

Для Чернівців - дуже шикарно, для Одеси - не дуже, для КП - "аби було" ... і без БД, або з БД але в обігу по Ізмаїлу на щось інше, що малоімовірне.

При цьому економимо для "РПЧ Коломия" аж 1 МВРС, який зараз задіяний з 8:10 до 23:13 на маршруті Коломия-Рахів-Коломия, і який можна задіяти з ночівлею в Заліщиках з таким раціональним добовим циклом:
1) Коломия(17:35)-ІФ(19:25) - наявний рейс 6435, можна зсунути на "мінус" 10..20хв;
2) ІФ(19:45)-Коломия(20:45-21:10)-Заліщики(00:10) - на ділянці ІФ-Коломия - експресом;
3) "ночівля/відпочинок" = 3:45;
4) Заліщики(3:55)-Коломия(6:55-7:20)-ІФ(8:20) - на ділянці Коломия-ІФ - експресом;
5) ІФ(9:03)- Коломия(10:53) - наявний рейс 6432;
6) 11:00 - 17:00 = 7 годин на ТО, заправлення паливом тощо.

... і можна залишити затію з витягуванням 701/702 до Заліщиків.

Також для Чернівців було багато фантазій з переліку: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.0

Зокрема / а також - сполучення Придніпров'я з Кам'янцем-Подільським, Буковиною та Прикарпаттям.

Пропоную пофантазувати на тему сполучення Придніпров'я з Кам'янцем-Подільським, Буковиною та Прикарпаттям.

Варіант 1 (раніше я його вже озвучував): з Дніпра та Запоріжжя щоденно вирушають групи по 8 вагонів, в околицях Помічної вони зчіпляються до поїзда 16-вагонного формату, і прямують через Гречани, КП, Чернівці до Коломиї, в Коломиї вони розчіпляються на дві групи по 8 вагонів, які прямують до Яремчого та ІФ. Дніпровська та Запорізька групи щодня мінятимуться кінцевими пунктами Яремче/ІФ, що забезпечить пряме (хоч і черезденне) сполучення Дніпра та Запоріжжя з двома містами Прикарпаття: Яремче та ІФ.



Щодо розкладу (ДУЖЕ ОРІЄНТОВНО):

"туди" Дніпро/Запоріжжя - ... - Гречани(3:40-3:55) - КП(6:00-6:05) - Чернівці(10:03-10:20) - Коломия(11:45) // Коломия(12:00) - ІФ(13:00), Коломия(12:10) - Яремче(13:15);

"назад" Яремче(16:00) - Коломия(17:05), ІФ(15:50) - Коломия(16:50) // Коломия(17:30) - Чернівці(18:50-19:10) - КП(23:00-23:05) - Гречани (1:30-1:45) - ... Дніпро/Запоріжжя.

Цікавить думка формучан щодо такого:
1) чи доцільне таке пасажирське сполучення "взагалі";
2) які технічні складнощі можуть виникати на ділянці Гречани - Дніпро/Запоріжжя;
3) альтернативні варіанти сполучень зі збереженням орієнтовного проходження ділянки Гречани-Коломия.

Прошу не загострювати увагу на транзит через Молдову (якщо таке сполучення доцільне, то питання транзиту вирішать політики).
Щось комбінувати із 117/118 не бачу сенсу, бо пасажири почнуть небезпідставно кричати, що "зменшуємо к-ть місць до Києва".

Окреме прохання до знавців Придніпров'я: доповнити мій орієнтовний розклад на придніпровській ділянці.

Варіант 2: Дніпро та Запоріжжя почергово черезденно формують групу із 8 вагонів (дніпровська група проходитиме через Запоріжжя, а запорізька група - через Дніпро), яка прямуватиме у складі 8 вагонів до Борщів, де поєднається із щоденною групою вагонів ІФ-БД, і у складі 16 вагонів попрямують до Прикарпаття (аналогічно як у варіанті 1 - з розчепленням по Коломиї).

Фактично, замість черезденного 16-вагонного поїзда Чернівці - БД, Чернівці отримають щоденно 8 вагонів до Одеси. Ці 8 вагонів стартуватимуть з ІФ, а Чернівці (я про депо) отримають на обслугу щоденну групу із 8 вагонів Чернівці-Чернігів у складі 43/44 (нагадаю: 12 інших вагонів 43/44 заплановані до видовження Київ-ІФ-Рахів).

Отримаємо відповідне фломастирування (умовно продовжено до Ворохти):



Недолік - те ж саме (як і у варіанті 1) зчеплення/розчеплення в Коломиї.

Варіант 3: позбуваємось зчеплення/розчеплення по Коломиї, а разом із ним позбуваємось ІФ-БД (залишається Чернівці-БД через КП).

Відповідне фломастирування (до Ворохти):



Одним словом, ідей було багато. Буковинців це особливо не цікавило, чи зовсім не цікавило. Аж тут зненацька їх це різко все зацікавило... аж до перенесення маршруту з молдовського транзиту на Заліщики. До речі, кілька років тому Красноштан інтенсивно пропагував цю тему.

Однак, де послідовність? Роками домагаємось молдовського транзиту, а потім з таким же завзяттям - відмову від молдовського транзиту.

Хвиля ФБ-активності згасне, а в команді прихильників чернівецьких сполучень залишаться найбільш стійкі, які, можливо, і будуть пропагувати колію навпростець із Чернівців до КП.

Час все покаже. 2011 - 2021 ... десять років збігло, як пісок у 3-хвилиному аналоговому таймері. Де та активність?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 2072


View Profile
« Reply #3 on: 16.01.21 , 16:01 »
Share


Ми ставимо перед собою амбітні цілі на 2021, а розпочнемо з лобіювання запровадження декількох потягів, які об‘єднають Чернівці зі сходом та півднем України. Далі — ще цікавіше.»

От можна якраз почати з Запоріжжя - Чернівці (через Дніпро). ПРИДН отримає регулярний на Прикарпаття, а Буковинцям до курортів Азовського моря недалеко вже буде... (Нитка 204/203 під нічний експрес готова вже :))) )
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2253


View Profile
« Reply #4 on: 16.01.21 , 16:01 »
Share

Наша відповідь Чемберлену.

На сьогоднішній зустрічі з причетними, в контексті обговорення наших пропозицій, також обговорювали можливість продовження маршруту 1/2 до Чернівців у загальному обігу з 7/8.
Так от: причетні не вбачають в продовженні економічної доцільності, оскільки, на їхню думку, при цьому суттєво виростуть експлуатаційні витрати, які не зможе компенсувати та невелика кількість пасажирів, що додасть це продовження. Тому потрібно політичне рішення, яке буде дуже тяжко вибити з Ч̶е̶м̶б̶е̶р̶л̶є̶н̶а̶ Перцовського, враховуючи що впливові політичні діячі з Чернівців (екс-міністр інфрастуктури Бурбак і ко) зараз перебувають в опозиції до діючої влади.
« Last Edit: 16.01.21 , 16:01 by jbond989 » Logged
VSK
Active user

Posts: 1076


View Profile
« Reply #5 on: 16.01.21 , 18:01 »
Share

В розпорядженні УЗ найближчим часом, надіюся, буде декілька ДПКр, і ними можна організувати шикарне сполучення Львів-Чернівці, з графіком схожим на тактовий. І це в рази більше відповідало б потребам населення, ніж якась незрозуміла злучка. І економічний ефект від цього буде набагато вищий.
Logged
Putnik
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #6 on: 16.01.21 , 18:01 »
Share

Я взагалі вважаю, що Чернівці справляться без укр(?)залізниці.
Її політика скасування потягів на Буковину  (двічі з Харкова, раз із Запоріжжя, Москви) та не призначення потягів на Генічеськ, Ковель з тих, що рухались, свідчить, що Буковина далеко за межами інтересів укр(?)залізниці.
Скасування потягу київ рахів було  обгрунтовано більш прямим сполученням між кінцевими пунктами, позбавивши обласний центр  більш раннього прибуття в Київ - і, як не дивно, сполученням Чернівців з тими горами, за які б'ються ніби миколаїв, одеса, київ, харків та інші.
Вважаю, що потрібно скасувати всі потяги на Чернівці, обгрунтовуючи це невигідним розташуванням та додатковими витратами укр(?)залізниці на сполучення з цим містом:
- через Молдову - хто буду утримувати шматок залізниці?
-через Чортків - складний профіль
- через Львів - об'їзд півукраїни.
Тому - хочеш - не хочеш - лише автобусне сполучення.
Те, що на Ужгород та Івано-Франківськ (укр?)залізниця призначає потяги зі сходу та півдня - це збіг обставин
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1640


View Profile
« Reply #7 on: 16.01.21 , 18:01 »
Share


Скасування потягу київ рахів було  обгрунтовано більш прямим сполученням між кінцевими пунктами, позбавивши обласний центр  більш раннього прибуття в Київ - і, як не дивно, сполученням Чернівців з тими горами, за які б'ються ніби миколаїв, одеса, київ, харків та інші.


Вже бачу натовпи чернівчан о 4 ночі, які пхаються в раховоз
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2253


View Profile
« Reply #8 on: 16.01.21 , 18:01 »
Share

Адреса сторінки проекту "Потяг на Чернівці" у фб:
https://www.facebook.com/traintochernivtsi/
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #9 on: 16.01.21 , 18:01 »
Share

Так а які маршрути пропонуються. З яким форматом – трамвай чи експрес.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!