Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 15:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19616 times)
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #120 on: 21.01.21 , 12:01 »
Share

Зав'язалась цікава беземоційна фахова дискусія... в якій не зайвим буде нагадати про державну політику щодо сполучення Чернівців із Півднем.

Для початку з'ясуємо, що таке "Південь" для Чернівців. Всі одразу скажуть, це напрям на який вказує червона стрілка компаса. Саме так і є. Відкриваємо мапу

шукаємо Чернівці (орієнтир: крайня верхня позначка "Заліщики" (чорним), опускаємо погляд вниз - до станції Лужень, і праворуч - до напису "Чернеуць" (великими літерами));

далі рухаємось у південному напрямку - до низу мапи... і що бачимо? Полоєшть, Букурешть і Джюрджю.



Принагідно нагадаю, з Бухареста до Констанци 2 години їзди (+/- кілька хвилин, залежить від поїзда).

Тому уживати термін "Південь" у розмові із буковинцями на позначення Миколаєва та Хесона - це географічно некоректно, і має такий же неприємний присмак, як "бліжнєє зарубєжьє" для мешканців Ужгорода у розмові про Владивосток.

Тепер повернімося до державної політики. Тут не можна не процитувати заступника Міністра інфраструктури з питань євроінтеграції (у 2016 - 2019 роках) Віктора Довганя:

Quote
Залізничне сполучення

Проект №1 Чернівці-Сучава (Румунія)

Стосовно надання послуг з залізничних пасажирських перевезень у прикордонній зоні, Румунія запропонувала, починаючи з 1 січня 2019 року, запровадити курсування двох пар нових поїздів, які забезпечать з`єднання між м. Сучава (Румунія) та м. Чернівці (Україна). На дільниці Сучава - Вадул-Сірет євроколія 1435 мм в обидві сторони чотири поїзди забезпечує CFR Calatori. На дільниці Вадул-Сірет в обидві сторони до Чернівців колія 1520 мм, чотири поїзди забезпечуються ПАТ "Укрзалізниця".

Є пропозиція румунської сторони продовжити вузьку колію з Сучави до Чернівців (за прикладом Мукачево-Дебрецен), але спочатку треба підготувати ТЕО та спільний інвестиційний проект з ЄС. Необхідно проаналізувати ризики, адже у випадку швидкісного сполучення до години між Чернівцями та Сучавою аеропорти цих міст будуть конкурувати за пасажира.

Проект №2: Одеса-Чернівці та Київ-Чернівці

Суть проблеми: в Чернівців немає адекватного сполучення зі Києвом та Одесою. Зараз потяг до Одеси їде 16 годин, а до Києва 12 годин. Необхідно підготувати проект скорочення часу проходження поїзда "Чернівці-Одеса", відновлення наскрізного руху станціями "Могилів-Подільський" до станції "Чернівці" з беззупинковим проходженням двох відрізків на території Молдови. Наскрізний рух через Молдову дасть нам економію близько 300 км та мінімум 4 години. Ми розвантажимо львівський напрямок та з’являться транспортні потоки через чотири області України.

Чернівецька область знаходиться між Румунією, Молдовою та Карпатами. Розвиток транспорту тут матиме великий вплив саме на розвиток туризму, він в цьому регіоні має величезний потенціал. Фактично, транспортна інфраструктура стримує розвиток як внутрішнього, так і зовнішнього туризму.

Джерело: https://cfts.org.ua/blogs/rozvitok_chernivtsiv_za_dopomogoyu_spivrobitnitstva_z_rumunieyu_369

Детальніше зупинимося на важливій фразі:

Quote
Є пропозиція румунської сторони продовжити вузьку колію з Сучави до Чернівців (за прикладом Мукачево-Дебрецен), але спочатку треба підготувати ТЕО та спільний інвестиційний проект з ЄС. Необхідно проаналізувати ризики, адже у випадку швидкісного сполучення до години між Чернівцями та Сучавою аеропорти цих міст будуть конкурувати за пасажира.

Тут усі буковинці повинні були б уже кричати про те, що за їх спиною власники чернівецького аеропорту усіляко лобіюють ізоляцію Північної Буковини від Південної Буковини і Румунії (чи ЄС) загалом. Мотив: ми захищаємо інтереси власників аеропорту Чернівців від ризику втрати північнобуковинських пасажирів у зв'язку з тим, що вони можуть надати перевагу літакам, що курсують з/до Сучави (там значно привабливіші сполучення, ніж із Чернівців).

Шановні північнобуковинці, повірте, наші українські "фахівці" на замовлення зацікавлених власників складуть таке ТЕО, що потім усі сторони скажуть: "дійсно, усе, що пов'язане з Україною є збитковим апріорі".

Однак, дивує той факт, що Волинська область закладає у свої генплани розвитку (і платить проектним інститутам за це чималі кошти (знаю, бо спілкувався з цими проектантами із Києва)) євроколію через усю область у напрямку Сучави, а Північна Буковина каже "не вигідно". Чому в однієї області ТЕО оптимістичне, а у північнобуковинців - контрастно песимістичне. В результаті виходить проект "євроколія в нікуди". Чому північнобуковиніці не стоять з пікетами перед мерією та/або ОДА з плакатами "дотягніть колію 1435мм з Вадул-Сірета до Чернівців). Якщо там все так збиткове з приміським, збиткове з вантажним, то перекуйте ту колію з Чернівців до кордону на 1435 із матимете повний спокій. Одразу у Чернівцях з'явиться купа поїздів на море, до Бухареста чи навіть до банальної Варни. Чернівці можуть стати повноцінним хабом. ... але хліба і видовищ хочуть "вже". А "вже" можна зліпити щось недолуге, аби красиво подати "хліб і видовища" в маси. Ніхто не хоче думати про 20 чи 30 років до переду, всі кричать "вже".

Те ж саме з добудовою колії на КП. Кажуть "перевезення збиткові"... але ж до аналізу беруть збитковість проїзду через Молдову... і не враховують те, що в такому разі поїзд із Києва до Чернівців був би швидшим, ніж із Києва до Тернополя... а також те, що поїзди до ІФ (також Яремчого, Ворохти, Ясіні і Рахова) курсували б переважно через Чернівці, а не через Здолбунів, Тернопіль чи Львів.

Роками на це ніхто не звертає увагу, бо країна роками працює під гаслом "Нам потрібні швидкі рішення, які дозволять до закінчення каденції похизуватись перед нашими виборцями, щоб нас обрали ще на одну каденцію". Це наше все.

Тим часом, форумчани чомусь на це не звертають увагу, поляки добудовують 1800 км колій в рамах проекту CPK (Centralny Port Komunikacyjny) /загугліть зображення для: CPK 10 szprych/. Бо в них ТЕО складають оптимісти, які відклали у бік усілякі варшавські чи краківські хотєлки і будуть шикарний багатосмуговий (багато ЗПС) аеропорт в "чистому полі", десь посередині між Варшавою і Лодзею. Тобто, наші сусіди вирішили, що краще усю пасажирську авіацію концентрувати у "чистому полі", а пасажирів довозити швидкісними поїздами. Детальніше: Про колійну програму проекту CPK. На тих мапах вказані тільки ті ділянки, які задіяні в проекті CPK. Коли побачите суміщені мапи, то будете вражені: і так достатньо густа мережа PKP отримала купу "перемичок" та десятки покращень, що уможливлюють радіальний швидкісний рух від/до CPK у всі напрямки Польщі, у т.ч. 2 напрямки зістиковані з наявними переходами 1435 до України.

Нагадаю, в Україні якісь куці відтинки добудовують понад 10 років. Приклад: колія до Борисполя.

Тому, домагатись чогось зручного між КП і Чернівцями з часом ходу між цими містами 4 год - це фантастика/утопія. Якщо поїзд з (умовно) Запоріжжя чи Дніпра буковинці хочуть бачити в себе на 8:00, то в КП він повинен бути о 4:00, а коли в КП буде о 8:00, то в Чернівцях - о 12:00... а у ІФ - о 15:00. Я вже мовчу про "лижників", яким кортить вдосвіта прибути до станцій Яремче, Ворохта, Ясіня і Рахів.
« Last Edit: 21.01.21 , 12:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #121 on: 21.01.21 , 12:01 »
Share

Якщо в одному реченні, то в Україні 30 років роблять косметичний ремонт, і далі продовжують це робити.
« Last Edit: 21.01.21 , 12:01 by Iwan » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #122 on: 21.01.21 , 12:01 »
Share

Тому, домагатись чогось зручного між КП і Чернівцями з часом ходу між цими містами 4 год - це фантастика/утопія. Якщо поїзд з (умовно) Запоріжжя чи Дніпра буковинці хочуть бачити в себе на 8:00, то в КП він повинен бути о 4:00, а коли в КП буде о 8:00, то в Чернівцях - о 12:00... а у ІФ - о 15:00. Я вже мовчу про "лижників", яким кортить вдосвіта прибути до станцій Яремче, Ворохта, Ясіня і Рахів.
Все ж варто підмітити, що у епоху Остапюка, він їхав 3.5 години. Якщо відновити коротку перемичку біля Ларги, то це ще мінус 20-25 хвилин.

Тобто, до чого це. Прискорення досяжне і у межах існуючої інфраструктури. Ну, з урахуванням відбудови ~1 км колії.
« Last Edit: 21.01.21 , 13:01 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #123 on: 21.01.21 , 13:01 »
Share

Тому, домагатись чогось зручного між КП і Чернівцями з часом ходу між цими містами 4 год - це фантастика/утопія. Якщо поїзд з (умовно) Запоріжжя чи Дніпра буковинці хочуть бачити в себе на 8:00, то в КП він повинен бути о 4:00, а коли в КП буде о 8:00, то в Чернівцях - о 12:00... а у ІФ - о 15:00. Я вже мовчу про "лижників", яким кортить вдосвіта прибути до станцій Яремче, Ворохта, Ясіня і Рахів.
Все ж варто підмітити, що у епоху Остапюка, він їхав 3.5 години. Якщо відновити коротку перемичку біля Ларги, то це ще мінус 20-25 хвилин.

Тобто, до чого це. Прискорення досяжне і у межах існуючої інфраструктури.

Тамтешні автобуси, хоч і не літаки, але долають ту відстань утричі швидше. Звісно, можна робити "косметику" "сьогодні на сьогодні" але...
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #124 on: 21.01.21 , 13:01 »
Share

Так що автобуси. Мова про далеке сполучення Чернівців.

А щодо лінії через Могилів, то є прикидки по беззупинковому часу руху? Чи буде виграш.
Logged
yambor
Active user

Posts: 1760


View Profile
« Reply #125 on: 21.01.21 , 14:01 »
Share

Не буде там виграшу. По кілометрах від Жмеринки до Ларги через КП зараз 251 км, а через МП - 226, якщо я правильно порахував все. Тобто різниця в 25 км, яку ще можна зменшити розконсервуванням базарної вітки і обходу Ларги. Ну іще як їхати з Києва то і саму Жмеринку можна обїхати.
З 251 км через КП - 106 км електрифікованої двоколійної магістралі, а решта однопутка, досить пряма і з нормальним профілем, навіть перехід через Дністер. Через МП там вся дорога неелектрифікована однопутка зі складним профілем, особливо перехід через Дністер. Якщо через КП можна швидкість підняти до 120 і більше багато де, то через МП - майже ніде

Ну іще через КП маршрут зачіпає Хмель 270 тис і КП 100 тис, а через МП - найбільший налелений пункт - це сам МП -30 тис, решта всі взагалі менше 10 тис
« Last Edit: 21.01.21 , 14:01 by yambor » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #126 on: 21.01.21 , 14:01 »
Share

Так що автобуси. Мова про далеке сполучення Чернівців.

А щодо лінії через Могилів, то є прикидки по беззупинковому часу руху? Чи буде виграш.

Я лише здогадуюсь (99%), хто пролобіював ті фантазії. Про це іноді тут згадував. Він же співавтор автор цього Комплексного бачення.

Колії ж там старі і топологія "неправильна" - румунська (не українська). Без цього немає сенсу говори про це.

А так, можна було б усе спрямувати і винятково по українській стороні кордону зробити сполучення Кельменці (не Ларга) - Могилів-Подільський з переходом Дністра в Новодністровську.

У більш профільній темі про це також згадував:

Якщо вже розглядати тему будівництва залізничного обходу Молдови Новоселиця-Ларга, то на мою думку це має бути нерозривно пов'язано з перспективним обходом Молдови Сулятицька-Дністер (Новодністровськ). ...

Згода 100%. Майже 4 роки тому писав про це на форумі Льв.Зал..

Там ще пропонував альтернативний варіант.

Можете перечитати ту тему, бо не така вона й довга ... але є цікаві моменти. Деякі - вже історичні.

Кхм, ну Ви загнули... Напевно буде легше домовитись про беззупинковий транзит з Молдовою.
До слова, місяць тому проїзжджав через Романківці і навмисно звернув увагу на відгалуження на станцію Дністер - виглядало закинутим. ...
Такі роздуми нагадують мені міркування чиновників.
Не хочу повторювати те, про що писав на форумі ЛЗ: буде нормальна колія - будуть обсяги перевезень і буде швидша, ніж за 200 років окупність.
Зрештою, колії відіграють стратегічне значення. Австрійський цісар чи російський цар не сумнівалися у доцільності прокладання колій на своїх підконтрольних територіях.
І чомусь окупність тоді була швидшою... бо відкатів не було таких як зараз.

Кому цікаво - перечитайте оригінальну дискусію - наступні дописи у тій темі. Там є посилання, яким вже 10 років, "а віз і нині там".
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 2072


View Profile
« Reply #127 on: 21.01.21 , 14:01 »
Share

Якщо в одному реченні, то в Україні 30 років роблять косметичний ремонт, і далі продовжують це робити.
Іван, усі ці Ваші попередні (і наступні) висновки правильні. От лише біда в тому, що у держбюджеті-2021 закладена електрифікація ділянки Черкаси - ім. Т.Г. Шевченко, а не якісь євроколії до Чернівців, чи обхідні залізничні гілки в обхід Молдови (чи Румунії).

Там є посилання, яким вже 10 років, "а віз і нині там".

От тому "віз і потім там ще залишиться"..., бо УЗ за свої кошти не візьмется, вони ніяк не можуть розпочати електрифікацію Долинська - Миколаїв - Колосівка (хоч це не за власні кошти УЗ має робитися, наскільки я знаю).
 
А якщо ініціативна група Віктора щось доб'ється зі сполучення з Чернівцями, то це видовжений якийсь нинішній потяг НШ (як з 134/133 до Рахова зробили), або новий Нічний Експрес (наприкладі 21/22), чи фірмач наприкладі 5/6 і на тому все закінчиться до "кращих часів"... (Моя особиста думка)!
« Last Edit: 21.01.21 , 14:01 by Дніпровець » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #128 on: 21.01.21 , 14:01 »
Share

Нарешті детальніше прочитав преамбулу/топік "чернівецької проблеми":
... Враховуючи надмірну активність рахоботів, ...
... Ми ставимо перед собою амбітні цілі на 2021, а розпочнемо з лобіювання запровадження декількох потягів, які об‘єднають Чернівці зі сходом та півднем України. Далі — ще цікавіше.»

... і мимоволі пригадав, які саме події передували відбулися у 2015 році:
...
... Раховщине уже грех жаловаться - поездато там всё. А вот про электрификаию участка Гречаны-КП и продление пути КП-Черновцы это мысль стоящая. А петицию на мой взгляд интересно подписать, дабы увидеть реакцию УЗ, хотя 99,9999999999% будет отписка.
Рахівщина тут жодним боком на Чернівці не впливає. Якщо мова про теперішній 15/16 (попередні 115/116), то це так причетні вміють схиблено реалізувати цікаві ідеї:
Тут питання, що саме ґвалтувать будемо. Не кожен потяг підійде на роль жертви зґвалтування.
...

А от 115/116, можливо, й цікавий з точки зору загнати трохи вагонів до Ворохти, у ньому хоча б за вишуканий проїзд гарними людьми суттєве бабло сплачується. Там хоч регресивка, але покладена на добрий множник до тарифу – нормально каси додасть.

Віктор подав ідею красивого гвалтування 115/116, а вони його згвалтували в межах своїх фантазій/можливостей.
...

За іронією долі, Вікторе, зараз тобі доводиться боротися із наслідками власних фантазій/дій/зусиль (звісно, у злоякісному поєднанні із кривими здібностями окремих причетних), які тепер ти називаєш модним словосполученням "активність рахоботів".
Як бачиш, історія - циклічна, і поза твоєю волею захопила тебе у "вир рахоботів".

До слова, Красноштан не дасть збрехати про мої "попередні неофіційні" потуги викинути з Рахова 15/16, на що він відповів "До Ясіні ми вкоротити не можемо (відсутній ПТК), ми можемо вкоротити до Ворохти, але за хребет їде багато пасажирів, і ми їх втратимо". Мова йшла про вкорочення до Ясіні, бо в той Рахів він інколи не вписувався винятково у інфраструктурному контексті (найперше - відсутність роз'їзду у Квасах). З іншого боку, при укороченні 15/16 до Ясіні, вивільняється 2 години з активного обігу, що розширює поле фантазій, у т.ч. для побудови нормального графіка руху. За такого вкорочення до Ясіні, доїзд до Квасів та Рахова і зворотно був би забезпечений 357/358, який би: 1) мав по Ясінях схрещення "сам на себе", 2) 357 приходив би за 30 хі після прибуття до Ясіні 15, а 358 - за 30 хв перед виїздом 16. Тобто, 15/16 стоїть в Ясіні 1 годину, і рівно посередині цього інтервалу прибувають 357 (підбирає на Каси і Рахів) та 358 (підвозять пасажирів із Рахова та Квасів), схрещуються і роз'їжджаються. Економія часу обігу (2 години), економія палива, а пасажирам 15/16 - бездоплатний доїзд на 357/358 між Ясінею і Раховом (в обидва напрямки). До речі, з таким же успіхом можна укоротити до Ворохти, але продавати квиткти з Харкова аж до Рахова з приміткою дрібним шрифтом: на станції Ворохта - пересадка до поїзда 357. Тривалість пересадки = 30хв. В будь-якому разі це донаселить 357/358 на ділянці Ворохта - Рахів. Це трохи офтоп. Якщо б хтось хотів закоментувати, то тільки у прикарпатській темі (або у темі 357/358).
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #129 on: 21.01.21 , 14:01 »
Share

Iwan-е, так, дякую за посилання. Та мав на увазі саме
Quote
Залізничне сполучення
...................
...................

Проект №2: Одеса-Чернівці та Київ-Чернівці

Суть проблеми: в Чернівців немає адекватного сполучення зі Києвом та Одесою. Зараз потяг до Одеси їде 16 годин, а до Києва 12 годин. Необхідно підготувати проект скорочення часу проходження поїзда "Чернівці-Одеса", відновлення наскрізного руху станціями "Могилів-Подільський" до станції "Чернівці" з беззупинковим проходженням двох відрізків на території Молдови. Наскрізний рух через Молдову дасть нам економію близько 300 км та мінімум 4 години. Ми розвантажимо львівський напрямок та з’являться транспортні потоки через чотири області України.

Чернівецька область знаходиться між Румунією, Молдовою та Карпатами. Розвиток транспорту тут матиме великий вплив саме на розвиток туризму, він в цьому регіоні має величезний потенціал. Фактично, транспортна інфраструктура стримує розвиток як внутрішнього, так і зовнішнього туризму.

Джерело: https://cfts.org.ua/blogs/rozvitok_chernivtsiv_za_dopomogoyu_spivrobitnitstva_z_rumunieyu_369
Економія 4 години стосувалася рейсу Одеса - Чернівці через Львів. А чив був би профіт у 117/118.

Особисто я, зараз, прикинув на основі розкладів теперішніх, та минулих, того ж 47/48 у часи "подорожей" через КП.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=17389.msg156292#msg156292

Ділянка Жмеринка - Ларга через Могилів без зупинок долатиметься за ~4.5 години, мінімум 4. Може у 80-хх хуткіше їздили, та зараз не пригадаю які рейси курсували.

Існуюча Буковина проходить Жмеринка-Подільська -- Ларга за 5:02/5:18. Ну і стоїть 20+ хвилин для зміни напрямку.

Тобто питання прискорення стає таким: що ліпше, переклад маршрутів через Могилів чи відлагодження ділянки КП з впровадженням більш хутких/відремонтованих локомотивів.
« Last Edit: 21.01.21 , 15:01 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!