Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 15:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19622 times)
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #130 on: 21.01.21 , 17:01 »
Share

Якщо в одному реченні, то в Україні 30 років роблять косметичний ремонт, і далі продовжують це робити.
Іван, усі ці Ваші попередні (і наступні) висновки правильні. От лише біда в тому, що у держбюджеті-2021 закладена електрифікація ділянки Черкаси - ім. Т.Г. Шевченко, а не якісь євроколії до Чернівців, чи обхідні залізничні гілки в обхід Молдови (чи Румунії).
Андрію, "якісь євроколії з Чернівців до ЄС" могли б фінансуватись коштами ЄС, а там де фінансує ЄС - вкрасти важко, тому "проект не вигідний", та ще й краде авіапасажирів у чернівецького аеропорту - це вже геть нікому не потрібно. Тому й так. Тому "у держбюджеті-2021 закладена електрифікація ділянки Черкаси - ім. Т.Г. Шевченко". Ти ж математик, і легко прокорелюєш це з іншою новиною про (станом на зараз) голову комітету ВРУ з питань транспорту:
Сказочные олени в том комитете, я так смотрю.
Пусть сначала отчитается об успехах своего супер-проджекта - сколько там жителей Черкас воспользовалось ДПКр?
Офф: Олені пішли далі, зелебобіки віджигають:
Скічко очолить Черкаську ОДА
Колишній шоумен та ведучий Олександр Скічко стане очільником Черкаської обласної державної адміністрації. Відповідне призначення підтримали на засіданні Кабміну.
https://novyny.24tv.ua/oleksandr-skichko-ocholit-cherkasku-oda-shho-pro-nogo-vidomo_n1517879/amp
Я не даю оцінку щодо пріоритетності якогось із цих двох проектів, а лише співставляю факти. Це не тільки мені одному видно. Це було видно усім ще на стадії призначення ДПКр на маршруті Черкаси - Ім. Т. Шевченка. Я не винен в тому, що мої співгромадяни працюють нелегально і не сплачують близько 40% із власних надходжень (доданої вартості). Таких досить багато, саме тому ми сплачуємо близько 40%.... а з урахуванням ПДВ, то усі 50% від фонду оплати праці.

Там є посилання, яким вже 10 років, "а віз і нині там".

От тому "віз і потім там ще залишиться"..., бо УЗ за свої кошти не візьмется, вони ніяк не можуть розпочати електрифікацію Долинська - Миколаїв - Колосівка (хоч це не за власні кошти УЗ має робитися, наскільки я знаю).
Ти ніколи не замислювався над тим, чому поляки можуть добудувати 1800 км нових колій... чому китайці за цей час будують сотні кілометрів швидкісних ліній "на воді" між островами... чому ми такі бездарні? бо бідні? а бідні, бо бездарні? чому? Можливо тому, що усе побудовано на емоціях, на враженнях, на красивих пафосних словах без наміру втілення. Сучасна українська політка - це обіцяння косметичного ремонту, "красивого вигляду вже сьогодні" тощо. Ніхто не наважується на стратегічні рішення. Чому досі УЗ бідкається про відсутність компенсацій за приміські перевезення? Бо їй це вигідно - ходити до кожної ОТГ і випрошувати кошти. Їм не подобається принцип "отримувати сповна кошти від пасажира, а пасажиру - автоматична компенсація від автора/ініціатора пільги". Бо одразу втратять роботу сотня чиновників з УЗ. Так скрізь, армія чиновників від ранку до вечора обгрунтовує свою потрібність, аби бодай їх "незамінних" не замінили штучним інтелектом (у т.ч. по відшкодуванню коштів). ... Україна не далеко найбідніша країна Світу (за ресурсами: природними і робочими), але виглядає наче одна з найбідніших. Якби УЗ хотіла, то знайшла б спонсорів на той шматок євроколії - просто перешити колію. Всю перевалку вантажів перетягнули б у Чернівці... сухий порт і все таке. Нові робочі місця. Але ж ні - "не вигідно". Он, Полякам і словакам вигідно затягувати до себе колію 1520, а Україні затягувати 1435 - "категорично не вигідно".

А якщо ініціативна група Віктора щось доб'ється зі сполучення з Чернівцями, то це видовжений якийсь нинішній потяг НШ (як з 134/133 до Рахова зробили), або новий Нічний Експрес (наприкладі 21/22), чи фірмач наприкладі 5/6 і на тому все закінчиться до "кращих часів"... (Моя особиста думка)!
Одне одного не заперечує. Ти можливо не знаєш, але причетне керівництво Чернівецької ОДА мало усі ці пропозиції упродовж 5 років (час від часу надавав їм)... але у розмові пояснював, якщо Ви дасте згоду і підтримку, то ми (командою, разом із Вами) запускаємо ці проекти. Вони вперто не хотіли = зволікали = тягнули кота за мошонку. Їх завдання на той час було "ввійти в посаду", "закріпитись на посаді", "перетриматись на посаді при зміні керівника ОДА"... у кожного нового все роками по колу. Ніщо інше їх (чиновників) не цікавить... і пасажирські поїзди у тім числі. От власне з тих причин вони не ініціюють нічого, ні діалогу про те куди саме хочете поїзди, ні власні ініціативи. Вони мовчать - вчергове переживають зміну влади. Зауваж, все ініціює громадськість. Звісно, іноді для публіки щось можуть показати. Он, прилаштували той ДПКр2-001... якого відмовився прийняти Казахстан... і львівські залізничники досі згадують цю недоробку незлим тихим словом (читай відгук від Кримчанин UA: або швидко їде, або кондиціонує). Заводу добре - вдало збувся "виріб", і Чернівцям "добре", бо влалось по тихому ліквідувати 607/608.

До речі "ініціативна група Віктора" - це не об'єктивна назва. Наче ініціатором була інша людина - львівський студент із Чернівців, чи Андрій Гулей, який першим цього (2021) року побачив, що Чернівці обділені сполученнями з рештою України.
Андрію, тут це все багато разів проговорювалось... купа проектів (і мої в тім числі були*), але біда в тому, що північнобуковинців тут представляли лише 2 особи, які іноді щось коментували... часом брали ідеї звідси і подавали до депутатів, але ніхто ніколи від імені північнобуковинців тут активно не обговорював їх проблеми. Все зводилось до банального "немає поїздів". На запитання "куди саме немає поїздів" ми тільки зараз бачимо:



що в першу чергу Чернівці мріють, як не дивно, про Ужгород. Залишається зрозуміти яким саме шляхом:
1) класичний/історичний маршрут через Снятин, Коломию, Ланчин, Яремче, Ворохту, Ясіню, Кваси, Рахів, Ділове, (беззупинковий транзит Румунією), Великий Бичків, Солотвино, Тересву, Тячів, Хуст, Королево, Виноградів, Берегове, Батьово, Чоп (інфраструктура на разі не готова, потрібно 7 млн грн на відновлення ділянки Рахів - Ділове, окремо - кошти на відновлення мосту у Великому Бичкові і на відновлення колії В. Бичків - Солотвино);
2) не такий вже історичний через Снятин, Коломию, ІФ, Калуш, Долину, Моршин, Стрий, Мукачево, Чоп;
3) те ж, що і "2", але замість "Калуш, Долина, Моршин" буде "Ходорів і Львів";
4) дещо схиблений (модифікація цього), але не менш цікавий/привабливий (бо "Львів буде о шостій ранку, а не посеред ночі") через Кіцмань, Заліщики, Чортків, Теребовлю, Тернопіль, Зборів, Золочів, Красне, Львів, Стрий, "те ж саме Славське", Мукачеве та Чоп; цікавий в першу чергу тим, що між Львовом та Чернівцями буде зручний нічний проїзд в обидва боки.
На користь першого можна додати ще голоси за Яремче,Буковель,Рахів = +100 голосів.
На користь третього - Львів = +47 голоси.
На користь четвертого - Тернопіль = +94 голоси.
Тому доцільно запустити оновлене голосування для вибору одного із чотирьох варіантів. При цьому поруч із назвою варіанту необхідно вказати усі проміжні станції маршруту (зупинки поїзда), щоб пасажири розуміли не тільки наявність кінцевих пунктів (вони однакові, але й наявність усіх проміжних пунктів. В ідеалі це мало б бути подане із концепт-розкладом, щоб потім не казали, "ми сподівались, що він у Львові буде вранці... а серед ночі нам таке не потрібно".

* приклад мого проекту: 26 - щоденно на Чернівці (Львів 7:07 - Чернівці 12:00), 135/136 - щоденно половини по ІФ на Чернівці/Рахів (пізніше 135/136 - через КП - 16 вагонів, у т.ч. з Чернівців до Рахова тільки 8 вагонів (ЩОДНЯ). Це є відображено у профільних темах. Це нікому, крім Віктора і ще може 2-3х осіб, не було цікаво. Якщо немає цікавості - я не працюю "на вітер". Не раз тут згадували: тут немає зацікавлених пасажирів із Чернівців, які готові долучитися до обговорення. Це дуже добре, що Віктор безкорисно жертвує себе на суспільні справи але ... (не хочу забігати на перед) ... щоб це все не вперлось у байдужість північнобуковинських чиновників (місцевих, державних та залізниці). Було б добре найперш порозмовляти із Ярославом Лучком - нач. ст. Чернівці (раніше - ДН-4, перерізав пуповину 457 у Рахові, не розуміючи навіщо він (457) там, але через рік-два казав "ми мали великі сподівання, які виправдали себе". Він про все це (чернівецькі проекти) також знав роками, але йому ці пас. поїзди ... сам розумієш до чого. Інша річ з рахівськими чиновниками (місцевими, державними та залізниці) - всі як один все підтримують. Пишу звернення о 23 вечора, і на 8:10 ранку отримую відскановану (з підписами і печатками) лист-підтримку від РДА, міської ради і районної ради. З такими людьми хочеться працювати. З кам'янецькою міською радою - теж все Ок - все підтримують... але без Чернівців КП сам по собі не дотягує до важливості. Не раз кажу - все потрібно робити інтегровано: так, наче б не існувало меж областей і районів. Бо оці всі обласні поділи - то адміністративна умовність. Той же Рахів... хтось колись в іншій темі запитував до кого вони ближчі в економічному плані - до Прикарпаття (Покуття - до Буковини). Це також видно тут: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/14/Map_of_Ukrainian_dialects.png. Крім того "11" та "12" входило колись повністю у римську провінцію Дакія, пізніше Покуття і Північна Буковина були у Молдові, аж доки галичани не завоювали ці землі.

Ну, і на останок: Андрію, якщо ти вважаєш мене ворогом чернівецьких сполучень, то переглянь, будь ласка, топік прикарпатської теми там знайдеш перелік пропозицій і в багатьох з них побачиш слово "Чернівці". А Чернівці тим часом як "принцеса на горошині": "це не так, і це не так, і все не так". Хочуть брати причіпку від Миколаїв - Рахів - будь ласка, беріть. Хто заважає? Я не раз писав, краще нехай вже їде на Чернівці (чи Заліщики), ніж без діла стоятиме у ІФ. При цьому звертав увагу на "ерозію пасажирів", значна частка яких неодмінно мігрує із 701/702, що зведе до непристойного к-ть пасажирів на ділянці Коломия - Чернівці, що в подальшому може стати мотивуванням для скорочення періодичності курсування 701/702. Таке вже було. Хто стежить, той знає. У випадку із Заліщиками - було б навпаки - вивільнились би місця для пасажирів до Чернівців. Ми рахували у профільній темі, що "нечернівецько-снятинські" пасажири займають близько 50% від загальної кількості пасажирів. От власне значна їх частина могла б їздити поїздом Миколаїв - Заліщики (до 5 вагонів). Причетні нехай вже самі вирішують ці головоломки: куди краще до Чернівців чи до Заліщиків.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #131 on: 21.01.21 , 18:01 »
Share

... Тобто питання прискорення стає таким: що ліпше, переклад маршрутів через Могилів чи відлагодження ділянки КП з впровадженням більш хутких/відремонтованих локомотивів.
Особисто я б зараз не чіпав тему з транзитом через Окніцу. Як кажуть, не на часі. Для косметичних рішень можна "хоч зараз" перекинути 135/136 на Заліщики, що одразу дає 1 годину виграшу.

Однак львівські пасажири одразу трубітимуть, що вони є важливішими за будь-яких кіцмансько-заліщицько-товстецько-чортківсько-копичинецько-хоростківсько-теребовлянсько-тернопільських пасажирів. І при цьому зараз Чернівці не переймаються тим, що Львів та ІФ "відбирає у них місця". А коли пропонується видовження 117/118 до ІФ чи Львова, то тут усі чернівчани в один голос кричать - вони відбиратимуть у нас місця. В ідеалі чернівчани прагнуть, щоб усі маршрути закінчувались у них, бо інакше хтось інший "вкраде" у них місця. Свіжий приклад: донедавна Рахів, Ясіня, Ворохта, Яремче і Коломия систематично викрадали у чернівчан місця. Вже не викрадають.

В ідеалі - 135/136 на КП. 16 вагонів. Після Чернівців - 8 вагонів на Рахів (щоденно). 26 - щоденно - на Чернівці. Все вперлося в невміння домовлятися з Молдовою.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #132 on: 21.01.21 , 19:01 »
Share

Особисто я б зараз не чіпав тему з транзитом через Окніцу. Як кажуть, не на часі.
Підтримую. Варто зосередитись на реальних можливостях. Чи "реалістичних".
В ідеалі - 135/136 на КП. 16 вагонів. Після Чернівців - 8 вагонів на Рахів (щоденно). 26 - щоденно - на Чернівці. Все вперлося в невміння домовлятися з Молдовою.
От думаю. Хтось вже порівнював енерговитратність? Чернівці - Львів - Тернопіль/Хмельницький (Гречани) vs Чернівці - Чортків - Тернопіль vs Чернівці - КП - Гречани. Може виявиться, що додаткові витрати на круголі будуть більші за "оргвнесок" для Молдови.
Звісно, іноді для публіки щось можуть показати. Он, прилаштували той ДПКр2-001... якого відмовився прийняти Казахстан... і львівські залізничники досі згадують цю недоробку незлим тихим словом (читай відгук від Кримчанин UA: або швидко їде, або кондиціонує). Заводу добре - вдало збувся "виріб", і Чернівцям "добре", бо влалось по тихому ліквідувати 607/608.
Він їздив ним після трьох років експлуатації без ремонту. Коли відлагодили, то і на кондиціонер "раптом" почало вистачати. І їхати на максимальних швидкостях по колії, витримуючи розклад.

Тут виправданням є те, що це перша одиниця у серії, "дослідна". Подивимось, що там буде ДПКр3.
« Last Edit: 21.01.21 , 19:01 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #133 on: 21.01.21 , 21:01 »
Share

Колеги хочуть на майбутнє добиватись продовження 702 до Пшемишля, в зв'язку з цим може хто знає. Чи атестований ДПКр-2 в Польщі, наскільки швидко можна зробити таку атестацію, й які проблеми можливі при обслуговуванні крюка в Чернівцях.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #134 on: 21.01.21 , 21:01 »
Share

Прочитав щодо можливого транзиту через Молдову і далі на Могилів-Подільський. Так трохи коротше і це було вигідно при союзі. Але чи погодиться Молдова на такий протяжний транзит через Окницю. І платня за використання буде більше бо до 33 км добавляється ще 50(із 160 по 210км) Так склалось, що Гречани із Ларги(Кельменців) немає шпал із дерева, якби все нормально в Укрзалізниці то заміною рейок можна вийти на 70 км/ Ларга - Кам'янець-Подільський, 80-100 км/г Кам'янець-Подільський - Гречани. В 2007 році коли запустили експрес до Києва саме такі швидкості і були. Зараз значно знижені по всіх ділянках залізниць
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 2072


View Profile
« Reply #135 on: 21.01.21 , 22:01 »
Share


Ну, і на останок: Андрію, якщо ти вважаєш мене ворогом чернівецьких сполучень, то переглянь, будь ласка, топік прикарпатської теми там знайдеш перелік пропозицій і в багатьох з них побачиш слово "Чернівці". А Чернівці тим часом як "принцеса на горошині": "це не так, і це не так, і все не так". Хочуть брати причіпку від Миколаїв - Рахів - будь ласка, беріть. Хто заважає? Я не раз писав, краще нехай вже їде на Чернівці (чи Заліщики), ніж без діла стоятиме у ІФ. При цьому звертав увагу на "ерозію пасажирів", значна частка яких неодмінно мігрує із 701/702, що зведе до непристойного к-ть пасажирів на ділянці Коломия - Чернівці, що в подальшому може стати мотивуванням для скорочення періодичності курсування 701/702. Таке вже було. Хто стежить, той знає. У випадку із Заліщиками - було б навпаки - вивільнились би місця для пасажирів до Чернівців. Ми рахували у профільній темі, що "нечернівецько-снятинські" пасажири займають близько 50% від загальної кількості пасажирів. От власне значна їх частина могла б їздити поїздом Миколаїв - Заліщики (до 5 вагонів). Причетні нехай вже самі вирішують ці головоломки: куди краще до Чернівців чи до Заліщиків.

Іван, мені навіть у голову не прийшло таке вигадати....
Quote
А якщо ініціативна група Віктора щось доб'ється зі сполучення з Чернівцями, то це видовжений якийсь нинішній потяг НШ (як з 134/133 до Рахова зробили), або новий Нічний Експрес (наприкладі 21/22), чи фірмач наприкладі 5/6 і на тому все закінчиться до "кращих часів"... (Моя особиста думка)!
Це я загальному логіку ПасДепу написав, а не про те, що на Рахів щось їздить, а на Чернівці - ні.

Навіщо ПасДепу робити "новий" потяг з Херсону/Миколаєва на Чернівці, якщо деяка кількість вагонів 134/133 і так по Франківську стоїть без діла...
Чернівці - ПРИДН добре узгоджені потягами 86/85 і 70/69 (в обидва боки відповідно) з 701/702. Хіба лише як Нічний експрес надумають...
З Харкова до ІФ і так щоденно поїзд ходить, на Чернівці хіба якщо через Заліщики тоді (тоді б це НШ якийсь мав би бути)...
« Last Edit: 21.01.21 , 22:01 by Дніпровець » Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #136 on: 21.01.21 , 23:01 »
Share

Прочитав щодо можливого транзиту через Молдову і далі на Могилів-Подільський. Так трохи коротше і це було вигідно при союзі. Але чи погодиться Молдова на такий протяжний транзит через Окницю. І платня за використання буде більше бо до 33 км добавляється ще 50(із 160 по 210км) Так склалось, що Гречани із Ларги(Кельменців) немає шпал із дерева, якби все нормально в Укрзалізниці то заміною рейок можна вийти на 70 км/ Ларга - Кам'янець-Подільський, 80-100 км/г Кам'янець-Подільський - Гречани. В 2007 році коли запустили експрес до Києва саме такі швидкості і були. Зараз значно знижені по всіх ділянках залізниць
А я навпаки, вважаю, що вигідніше було б транзитом проїхати через Могилів-Подільський-Сокиряни-Ларгу-Новоселицю-Чернівці, бо таким чином частково зекономиться час , і для цього треба попередити офіційно Молдову про наприклад зміну маршруту для тої ж Буковини.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #137 on: 21.01.21 , 23:01 »
Share

Колеги хочуть на майбутнє добиватись продовження 702 до Пшемишля, в зв'язку з цим може хто знає. Чи атестований ДПКр-2 в Польщі, наскільки швидко можна зробити таку атестацію, й які проблеми можливі при обслуговуванні крюка в Чернівцях.
Спитаю на днях про сертифікацію у наших польських колег (минулого року вони ще працювали в УЗ).
Однак від цих же колег дізнався про іншу істотну проблему: країни ЄС справляють збори (паливні та емісійні = викиди ШР у довкілля) при прямуванні далі, ніж прикордонна станція. Вони намагались вирішити цю проблему, але ковід і "їх пішли" зупинили цей процес.
От якби це був гібридовий Impuls Newg, то це б одразу вирішило усі проблеми.... оп... ні, мабуть і це не вирішить, хіба зливати солярку (як це зробити із пасажирами на борту), чи пломбувати паливні крани. тут хіба потрібне якесь політичне рішення.
Щодо лайна: досвідчені фахівці-експлуатанти сказали, що там такий здоровенний бак, що немає потреби щоразу висмоктувати його вміст у Львові. Тому через день чи по фіксованих днях може не спинятись у Львові з цією метою, а прямувати кудись далі.
Але найгірше (із користувацької точки зору) - комфорт. Цей "комфорт" не відповідає європейській класифікації другого класу. Нормативів не бачив, але чую нутром. На трьох місцях можуть сісти лише 2 пасажири, хіба дрібне дитя ще між ними втиснеться.



Хіба продавати як лише по 2 місця на 3 наявних (умовно: біля вікна і біля проходу). Постсовєцьке жлобство виробників&замовників, інакше це "першокласне компонування" не назвеш.

Щодо самої теми Чернівці - Перемишль, то мав намір продовжити свою попередню ідею, але ти мене з цим (темою Чернівці - Перемишль) випередив :) - це добра конкуренція. Добре, що нарешті Чернівці стали трохи активнішими. Головне, аби вони не залишили тебе наодинці зі своїми гнилими чиновниками. Якщо потрібно - дам тобі контакти (мобільні) усіх чернівецьких причетних, можу тебе їм відрекомендувати аби не питали "а де Ви мій номер дістали?". Я в них "на доброму рахунку" (не буйний), бо не гримав їм на барабанах під вікнами :) як це прийнято в інших активістів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #138 on: 21.01.21 , 23:01 »
Share

Іван, мені навіть у голову не прийшло таке вигадати....
Гаразд, Друже, вважатимемо, що то моя злобна інтерпретація таке "намалювала" в моїй голові.

Це я загальному логіку ПасДепу написав, а не про те, що на Рахів щось їздить, а на Чернівці - ні.
"Логіка пасдепу" не знаю що сказати. Мені здається, що ці два слова не можна писати поруч. Особливо коли вивчають збірник побажань на черговий графік руху від ГКУЗ. Переходять до другої сторінки і вже не пам'ятають про що на першій. Кажуть "не стикується", ти кажеш, що там враховано, а у відповідь "де, як, коли... це все не пройдьот". Це як флюгер на Північному полюсі, він ніби змінює напрям, але завжди показує північний вітер. Отаке й пасдеп: робить вигляд, що приймає та опрацьовує пропозиції, але результат очікуваний - нічого.

Навіщо ПасДепу робити "новий" потяг з Херсону/Миколаєва на Чернівці, якщо деяка кількість вагонів 134/133 і так по Франківську стоїть без діла...
Чернівці - ПРИДН добре узгоджені потягами 86/85 і 70/69 (в обидва боки відповідно) з 701/702. Хіба лише як Нічний експрес надумають...
З Харкова до ІФ і так щоденно поїзд ходить, на Чернівці хіба якщо через Заліщики тоді (тоді б це НШ якийсь мав би бути)...
От власне, ми про це проговорювали ще у березні, а потім - ближче до того, як Миколаїв-Рахів запустили в рух. Крім того, для цих 5 вагонів був альтернативний варіант на Заліщики (зі схемою складу)... хтось наче видалив, бо вже не знаходжу його.
Все це було - нічого нового, але активістів із Чернівців не було... тепер наче з'явились. Про решту згаданих поїздів - якось пізніше відкоментую.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #139 on: 21.01.21 , 23:01 »
Share

Прочитав щодо можливого транзиту через Молдову і далі на Могилів-Подільський. Так трохи коротше і це було вигідно при союзі. Але чи погодиться Молдова на такий протяжний транзит через Окницю. І платня за використання буде більше бо до 33 км добавляється ще 50(із 160 по 210км) Так склалось, що Гречани із Ларги(Кельменців) немає шпал із дерева, якби все нормально в Укрзалізниці то заміною рейок можна вийти на 70 км/ Ларга - Кам'янець-Подільський, 80-100 км/г Кам'янець-Подільський - Гречани. В 2007 році коли запустили експрес до Києва саме такі швидкості і були. Зараз значно знижені по всіх ділянках залізниць
А я навпаки, вважаю, що вигідніше було б транзитом проїхати через Могилів-Подільський-Сокиряни-Ларгу-Новоселицю-Чернівці, бо таким чином частково зекономиться час , і для цього треба попередити офіційно Молдову про наприклад зміну маршруту для тої ж Буковини.
Попередити і все :)
Все решту саме собою. Трухляві шпали самі зазалізобетоняться...
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!