Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 13:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19603 times)
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #140 on: 22.01.21 , 00:01 »
Share

Раз пішла згадка про євроколію, то пригадалось, як румуни (бачив на власні очі 1,5 роки тому) в околицях Кошларіу докорінно перебудовували розв'язку... і при цьому пас поїзди перебували в русі. Загугліть (зображення): coslariu modernizare cfr і побачите масштабні реконструкції IV залізничного коридору в околицях Кошларіу. Румунські бригади збудували б цю колію до Чернівців значно дешевше, ніж наші "будівельники".
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #141 on: 22.01.21 , 00:01 »
Share

Iwan, будь-ласка, як буде можливість, спитайте "фахівців" про фактичні питомі витрати палива ДПКр2. Або, скільки він споживає за одну ходку Львів - Чернівці - Львів.
« Last Edit: 22.01.21 , 00:01 by sergius » Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #142 on: 22.01.21 , 00:01 »
Share

Прочитав щодо можливого транзиту через Молдову і далі на Могилів-Подільський. Так трохи коротше і це було вигідно при союзі. Але чи погодиться Молдова на такий протяжний транзит через Окницю. І платня за використання буде більше бо до 33 км добавляється ще 50(із 160 по 210км) Так склалось, що Гречани із Ларги(Кельменців) немає шпал із дерева, якби все нормально в Укрзалізниці то заміною рейок можна вийти на 70 км/ Ларга - Кам'янець-Подільський, 80-100 км/г Кам'янець-Подільський - Гречани. В 2007 році коли запустили експрес до Києва саме такі швидкості і були. Зараз значно знижені по всіх ділянках залізниць
А я навпаки, вважаю, що вигідніше було б транзитом проїхати через Могилів-Подільський-Сокиряни-Ларгу-Новоселицю-Чернівці, бо таким чином частково зекономиться час , і для цього треба попередити офіційно Молдову про наприклад зміну маршруту для тої ж Буковини.
Попередити і все :)
Все решту саме собою. Трухляві шпали самі зазалізобетоняться...
Ну так, бо на основі міждержавної угоди між Україною та Молдовою  було пущено 117/118, де саме там вказувався маршрут потяга через К-П. Якщо буде "Буковина" через М-П, то туди ж треба внести зміни щодо маршруту, бо це той же потяг.
 А ось якщо запускаються нові  потяги, в тому числі  через М-П, чи подовжується той же 7хх Київ-М-П до Чернівців, то треба укладати нову угоду щодо транзиту та маршруту, або прописувати на майбутнє  всі бажані потяги в одній угоді, які йтимуть транзитом через Молдову (в т.ч колись і Чернівці-Рені)
« Last Edit: 22.01.21 , 00:01 by Vovan » Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #143 on: 22.01.21 , 11:01 »
Share

Так, повторюсь - через Могилів-Подільський коротший по відстані. Але це не означає, що туди треба прокладати маршрути. Я писав раніше, що це додаткові кошти на транзит і причому більші чим зараз. І пропонуєте вважаючи що Молдова без проблем дасть дозвіл на транзит. В них козирна карта Окниця, де зміна напрямку руху всім поїздам і вантажним, і пасажирським. Тобто звичайна поїзна робота. А тут ще і наші поїзди треба буде пропускати без зупинки Єдиний вихід проблеми залізничного сплучення із Чернівцями: побудова обходу Мамалига - Ларга(Кельменці) Немає в нас потужного лоббі в регіоні, щоб пробити цю проблему
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #144 on: 22.01.21 , 22:01 »
Share

Колись воно мало більше сенсу, бо навіть до Хмеля не було електрифікації, не було обходу Жмеринки і швидкості на подільському ходу (та й на північному) були значно менші.

Та й не був сокирянський хід таким швидким за теперішніми мірками, і надто популярним теж не був. На 1990 — два потяги на Болгарію (між Чернівцями і Києвом майже 11 годин), ще один літній (найшвидший в один бік — 9:58) і Мск - ІФ (цей ішов майже 12 годин). У 1991 з'явився ще по днях Мск - Чернівці, теж 12 з чимось годин. Решта румунсько-болгарських (два цілорічних, один літній і один туристичний навіть з опцією до Констанци, цікаво хто ним тоді їздив) — через Унгени.

Через КП було ще менше і повільніше, а саме тільки "Буковина" (14:20-14:21 у дорозі) і за вказівкою 673/674 Київ - ІФ, до Чернівців 17:20-17:25. Цей чомусь довго відстоювався в КП і Ларзі. Ну і 623/624 до самого КП, з гусятинською причепкою. Усьо.

Через Львів на Київ і взагалі ПЗЗ, звісно, не було нічого, і взагалі зі Сходом Чернівці та ІФ фактично не мали сполучення. Трансмолдавський на Одесу і усьо. Харків у 1986-87 мав 2,5 поїзда на ЛЗ — півтора до Львова (причому південним ходом — черезденний, інший північним з Луганська) і один до Ужгорода теж північним. Навіть на Азербайджан було більше (3 щоденних цілорічних), були вагони (з Москви) до Туреччини та Ірану, цілий поїзд Харків - Владивосток і безліч звідусюди до Москви, а до ІФ і Чернівців нічого зовсім! Отак совок сегрегував Україну. Поїзд Харків - Чернівці з'явився лише в 1995 раз на тиждень як експеримент, а відтак прижився і видовжився до ІФ в певний період навіть щодня, поки його не "покращили".

Тому в принципі немає там за чим ностальгувати. Якщо трохи підшаманити кам'янецький хід, то навіть через Молдову можна щось зафігачити за 9:55 і побити хвалений рекорд совка. А взагалі УЗ варто купити або орендувати кілька автобусів і підвозити узгоджено до Хмеля на 715/716 і ще якісь ключові поїзди східного напрямку за єдиним квитком. Тим більше що там дорогу ніби вже нормально зробили, включно з об'їздом Дунаївців. Це найкраще, що зараз можна зробити для реального прискорення сполучення з Буковиною, до 7 годин +/-.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #145 on: 22.01.21 , 23:01 »
Share

_vs_, цікавий екскурс! Та чому б не наводити номери цих рейсів? Довелось трохи поритись )). Рекордсменом за 9:58 був 113/114 Москва - Київ - Варна (1990) [1, 2]. Однак!. Він же у 1986 році долав ділянку Чернівці -- Київ ще швидше, за 9:36. Щойно знайшов.


Фрагмент Жмеринка - Могильов - Ларга долався в середньому за 4.5 години, як і попередньо було встановлено. Якщо повіднімати зупинки, то виходить мінімум 4 години.

В розкладі вказується, що весь тепловозний шлях до Вадулу склад проходив під ТЕ7 депо Жмеринка. Няз, це більш швидкісна пасажирська модифікація вантажного ТЕ3.
« Last Edit: 22.01.21 , 23:01 by sergius » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 2072


View Profile
« Reply #146 on: 22.01.21 , 23:01 »
Share

Якщо вже про ретро-графіки заговорили, от посилання на деякий сайт по них, зокрема там по Чернівцях досить немалий список. Не знаю, правда, які то роки там приведені, але деякі з них навіть я ще у дитинстві (і студентських роках) застав...

http://www.rzdmsk.ru/sno/chernovcy.htm
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #147 on: 22.01.21 , 23:01 »
Share

_vs_, цікавий екскурс! Та чому б не наводити номери цих рейсів? Довелось трохи поритись )). Рекордсменом за 9:58 був 113/114 Москва - Київ - Варна (1990) [1, 2]. Однак!. Він же у 1986 році долав ділянку Чернівці -- Київ ще швидше, за 9:36. Щойно знайшов.


Фрагмент Жмеринка - Могильов - Ларга долався в середньому за 4.5 години, як і попередньо було встановлено. Якщо повіднімати зупинки, то виходить мінімум 4 години.

В розкладі вказується, що весь тепловозний шлях до Вадулу склад проходив під ТЕ7 депо Жмеринка. Няз, це більш швидкісна пасажирська модифікація вантажного ТЕ3.
Була зупинка по Садгорі )
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #148 on: 22.01.21 , 23:01 »
Share

На тій станції він пропускав "сам себе", подивіться на зустрічний розклад.
« Last Edit: 22.01.21 , 23:01 by sergius » Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #149 on: 23.01.21 , 00:01 »
Share

На тій станції він пропускав "сам себе", подивіться на зустрічний розклад.
Ви не зовсім зрозуміли) Я казав про тарифну по Садгорі в один бік, рівно так само , як і зупинка по Сокирянах в бік Москви, а зворотно не було. І ще, зверніть будь ласка увагу, що Ларга була Молдовською залізницею, а не Львівською, тобто були інші кордони?)
« Last Edit: 23.01.21 , 00:01 by Vovan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!