Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 13:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19605 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5971


View Profile
« Reply #150 on: 23.01.21 , 01:01 »
Share


Через Львів на Київ і взагалі ПЗЗ, звісно, не було нічого, і взагалі зі Сходом Чернівці та ІФ фактично не мали сполучення. Трансмолдавський на Одесу і усьо. Харків у 1986-87 мав 2,5 поїзда на ЛЗ — півтора до Львова (причому південним ходом — черезденний, інший північним з Луганська) і один до Ужгорода теж північним. Навіть на Азербайджан було більше (3 щоденних цілорічних), були вагони (з Москви) до Туреччини та Ірану, цілий поїзд Харків - Владивосток і безліч звідусюди до Москви, а до ІФ і Чернівців нічого зовсім! Отак совок сегрегував Україну.

Конечно, доказывать скорее всего бесполезно, но я намекну, что на самом деле к сегрегации эта особенность никакого отношения не имеет, это сочетание факторов рельефа и разрушений, понесенных инфраструктурой западной части страны после Второй мировой.

Достаточно заметить, что, к примеру, железнодырожное сообщение Вижницы с Кутами-Белоберезкой так и не восстановили после подрыва моста при отступлении немцев.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #151 on: 23.01.21 , 10:01 »
Share

Констатація
Quote
Нещодавно я зустрівся з колишнім заступником начальника Чернівецької дистанції колії Прокопом Вахнюком. У неквапливій розмові ми повернулися в роки нашої молодості, хоча він колійник, а я - локомотивник, та об’єднує нас залізниця, бо нема на магістралі легшої чи менш відповідальної роботи, адже все у комплексі незалежно від фаху чи обов’язків працює на кінцевий результат - забезпечення перевезень та гарантування безпеки руху.
... У кабіну тепловоза приміського поїзда Чернівці-Окниця увійшов молодий стрункий чоловік.

- Начальник дільниці колії Вахнюк, - представився він та вручив мені поперед-ження про однохвилинну зупинку на перегоні Магала-Бояни для висадки залізнични¬ків на колійні роботи. - Я буду в кабіні до місця зупинки, до того ж перевірю стан колії на перегоні, де вчора вклали безстикові рейкові пліті довжиною по 800 метрів.
За станцією Садгора якраз і починалася безстикова колія. Під локомотивом зникало мерехтіння залізобетонних шпал із потужними рейками Р-65, стук коліс припинився, жодних вертикальних поштовхів. Обличчя молодого колійника сяяло посмішкою.

- До жовтня мусимо капітально замінити колію до станції Ларга, на лінійних станціях стрілочні переводи залишаться на дерев’яних шпалах, - поважно мовив Вахнюк.
Це був 1972 рік, а через рік безстикова колія вже пролягла аж до молдавської Окниці.
Безвідмовна робота колійної техніки, максимальне й ефективне використання “вікон”, що надавали поїзні диспетчери, та висока організація цієї роботи сприяла успішному завершенню прокладання безстикової колії на цій 172-кілометровій дільниці.

У цій масштабній роботі, що дала можливість підвищити швидкість пасажирських поїздів до 100-110 км/год., а вантажних - до 80 км/год. і таким чином збільшила пропускну спроможність вагонопотоків на цій дільниці, брав активну участь молодий спеціаліст-колійник Прокіп Вахнюк.
Регіональна філія "Львівська залізниця"
« Last Edit: 23.01.21 , 11:01 by sergius » Logged
yambor
Active user

Posts: 1760


View Profile
« Reply #152 on: 23.01.21 , 12:01 »
Share

Тим не менше зараз 118 витрачає 2:40 на проїзд 100 км до Ларги з одною короткою зупинкою...
 Далі до Сокирян хз як, останній ПДС там ходив більше 10 років тому - коли молдавські поїзд в обїзд МП їхали. Там було щось типу 40 хв КП-Ларга і 1 год Ларга-Сокиряни без зупинок. Чудо-вагони Київ-Сокиряни там щось типу 1:40 їхали, але там кілька зупинок було.
Там стан колії схоже дуже далекий до того що було в 80-х.
Це на відміну від того, що стан колії Жмеринка-Гречани і Гречани-Ларга сильно покращився з того часу. Хоча і ці ділянки вже деградували від свого найкращого стану на початку 2010-х. В перший рік Гречани-КП 106 км експрес проходив за 1:23, весь час руху з Києва був, здається, 6:31.
Якщо взяти найкращий стан колій в різні часи то через Хм можна нафантазувати Київ-Чернівці менше 9 годин - щось типу сьогоднішнього 716, потім 769 10 літньої давності, потім софійський потях з 80х
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #153 on: 23.01.21 , 14:01 »
Share

Тим не менше зараз 118 витрачає 2:40 на проїзд 100 км до Ларги з одною короткою зупинкою...
Та це не означає, що має бути завжди. Нагадаю, коли її тільки запустили у 2014 році, то було 2:06/2:10. По Молдові їхали поволі, та як тільки проходили Мамалигу -- різко прискорювались до 80-90 км/ч. Хз, які там були шпали, але швикості до 100 км/год ще зберігались до кордону. Вповільнювати почали з 2016.

Якщо таки відлагодять по нашій території до Мамалиги, то можна буде повернути колишні 58 хвилин ходу до кордону з однією зупинкою. Це дасть 30 хвилин прискорення.
Далі до Сокирян хз як, останній ПДС там ходив більше 10 років тому - коли молдавські поїзд в обїзд МП їхали. Там було щось типу 40 хв КП-Ларга і 1 год Ларга-Сокиряни без зупинок.
Там стан колії схоже дуже далекий до того що було в 80-х.
Вже розписував у деталях, на КП - Ларга була 51 хвилина. Ларга -- Окниця 55 хвилин. За стан колії не скажу, та час руху такий самий
МАРШРУТ ПОЕЗДА 047Ь МОСКВА КИВ -КИШИНЭУ (на 30.06)
2000000   МОСКВА    -   -   19.37   00   0
.................................
.................................
2200229   ГРЕЧАНЫ    14.26   18   14.44   01   1247
2200260   КАМЕН ПОД    16.37   15   16.52   01   1353
2218452   ЛАРГА    ТЕХСТОЯНКА [17:43]   2   17.45   01   1393
2218461   СОКИРЯНЫ    ТЕХСТОЯНКА [18:40]   30   19.10   01   1450
2300551   ОКНИЦА    19.24   40   20.04   01   1462
.................................
.................................
2300000   КИШИНЭУ    01.19   -   -   02   1745
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=17389.msg156292#msg156292

upd
Хоча, це ж не єдиний рейс. Буду радий, якщо знайдете інші.
« Last Edit: 23.01.21 , 15:01 by sergius » Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #154 on: 23.01.21 , 22:01 »
Share

Дякую, що навели графік поїзда № 47 Москва - Кишинів із Кам'янця-Подільського до Окниці, який я возив в липні 2009 року. Графік був жорстким, не враховувалось обмеження швидкості   40 км/г від Кам'янця-Подільського до Ларги на 5 км дільниці. Намазав я 5 хвилин, ще і тепловоз допоміг. Від Ларги до Сокирян я пару хвилин нагнав, бо були нормальні швидкості. Графік був писаний зі "стелі", на якусь хвилину менше ніж згадуваних вами поїздів № 43/44 Москва - Варна. Зараз таких швидкостей від Ларги(Кельменців) до Окниці немає. Де дерево(110 -114км, 123-125, 126,127, 135-139, 150-156км) швидкості значно знижені. Робити їх для пари пасажирських поїздів та транзиту через Молдову вантажних, якого і немає. А от Чернівці -Північна - Мамалига треба робити. Бо дерево від Боян до Новоселиці, Новоселиці -Мамалига теж великий відсоток дерева. Там познижували швидкість, "Буковині" через це додали 46 хвилин. А колія по Молдові не знаю чи хто там буде робити. Чи пілпишуть якийсь контракт, щоб ми зробили або вийдуть на побудову обхідної.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #155 on: 23.01.21 , 22:01 »
Share

Якби вийти на час Чернівці - Ларга(Кельменці) 1 год 50 хв плюс 20 хв обгін плюс 50 хв До Кам`янця-Подільського то виходить 3 години. До Гречан можна дати 2 години врахувавши стоянку по Кам'янцю-Подільському. Це реально найближчим часом, якщо не набагато підвищити швидкість, яка була знижена та довести хоч до більш-менш хорошого стану тепловозів. Тобто 5 годин із Чернівців до Гречан. Додамо 30 хвилин на всякі ризики. Та із Гречан до Києва 5,5 години. Виходить 11 годин проти 12-ти що зараз в графіку 117/118 "Буковини"
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #156 on: 24.01.21 , 14:01 »
Share

Може, тоді повідаєте нам загадку 2009 року?)
Интерестно зачем 15 минут в Каменце стоять при таком довольно шустром графике??
Локомотив менять - вряд ли. Там одна машка от Гречан до Окницы наверное будет тянуть.
Скорее всего, что будут менять локомотив.
Який лок вів, і чи змінювали його по КП.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #157 on: 24.01.21 , 16:01 »
Share

Із Гречан давали під 47-ий 2М62У, по Кам'янці-Подільському зміна бригад.Їхали із 47/48 до Окниці і назад резервом. Планувалось що із Ларги могли забирати вантаж. Але в ті дні не попадалось. Гречанська бригада після відпочинку везла вантажний на Гречани і в роботу по мірі формування поїзда. А я пару разів після Окниці їхав на М62 на Гречани коли був великий поїзд
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #158 on: 24.01.21 , 22:01 »
Share

... Це як Іван в нових темах вишукує мої цитати п'ятирічної давнини і дивиться суперечності, хоча для мене еволюція думок і поглядів — природній процес. ...
Ні, я теж знаю, що еволюція думок і поглядів — природній процес. Ці, 5-річної давнини цитати:
Тут питання, що саме ґвалтувать будемо. Не кожен потяг підійде на роль жертви зґвалтування.
...
А от 115/116, можливо, й цікавий з точки зору загнати трохи вагонів до Ворохти, у ньому хоча б за вишуканий проїзд гарними людьми суттєве бабло сплачується. Там хоч регресивка, але покладена на добрий множник до тарифу – нормально каси додасть.

жодним чином не стосуються аналізу зміни думок, а лише допомагають мені пізнати дефініцію слова "рахоботи" вжите тобою тут:
... Враховуючи надмірну активність рахоботів, ...
... Ми ставимо перед собою амбітні цілі на 2021, а розпочнемо з лобіювання запровадження декількох потягів, які об‘єднають Чернівці зі сходом та півднем України. Далі — ще цікавіше.»

Мені здалось, що рахоботи - це люди, які напихають у Рахів поїзди, як фарш у ковбасну кишку, обділяючи таким чином (на думку окремих форумучан) місто Чернівці. Копнув історію, і побачив, що то була твоя ідея: шматок 115/116 Харків - Чернівці завернути з Чернівців на Рахів. Я розумію, що причетні зробили на свій лад - запихнули туди увесь поїзд, залишивши Чернівцям цукрового когутика (посмоктати). Пізніше (ти ж таки) упихнув туди миколаївський раховоз (я теж тобі дуже трохи в цьому допоміг - пасивно), і ти пасивно допоміг по вернути 357/358 на свій історичний маршрут (це потрапило у пропозиції ГКУЗ). Саме це все (в комплексі) збурило Чернівці, хоча у 2019 році вони мали те ж саме, хіба крім Ковеля, ... і мало кому з Чернівців цікаво, що Миколаїв - Рахів - це той же одвічний 605/606, видовжений до Миколаєва. От тут і з'явився термін "рахоботи" ... , з якими ти почав жваву боротьбу. Це як боротися зі своїм відображенням у дзеркалі. Хто з нас більший рахобот? Запитання риторичне. Та й, узагалі, навіщо тобі здався оцей термін "рахоботи"? Боротьба з ними як боротьба з вітряками. Успіхів тобі, й наснаги! Не зважай на закиди недоброзичливців, йди в перед. Повір, рахоботи, аж ніяк не вороги тобі. Це надумана проблема. Ну, хіба це допомагає тобі втертися в довіру до буковинців. То нех так буде.
« Last Edit: 24.01.21 , 22:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #159 on: 24.01.21 , 22:01 »
Share

Прочитав щодо можливого транзиту через Молдову і далі на Могилів-Подільський. Так трохи коротше і це було вигідно при союзі. Але чи погодиться Молдова на такий протяжний транзит через Окницю. І платня за використання буде більше бо до 33 км добавляється ще 50(із 160 по 210км) Так склалось, що Гречани із Ларги(Кельменців) немає шпал із дерева, якби все нормально в Укрзалізниці то заміною рейок можна вийти на 70 км/ Ларга - Кам'янець-Подільський, 80-100 км/г Кам'янець-Подільський - Гречани. В 2007 році коли запустили експрес до Києва саме такі швидкості і були. Зараз значно знижені по всіх ділянках залізниць
А я навпаки, вважаю, що вигідніше було б транзитом проїхати через Могилів-Подільський-Сокиряни-Ларгу-Новоселицю-Чернівці, бо таким чином частково зекономиться час , і для цього треба попередити офіційно Молдову про наприклад зміну маршруту для тої ж Буковини.
Попередити і все :)
Все решту саме собою. Трухляві шпали самі зазалізобетоняться...
Ну так, бо на основі міждержавної угоди між Україною та Молдовою  було пущено 117/118, де саме там вказувався маршрут потяга через К-П. Якщо буде "Буковина" через М-П, то туди ж треба внести зміни щодо маршруту, бо це той же потяг.
 А ось якщо запускаються нові  потяги, в тому числі  через М-П, чи подовжується той же 7хх Київ-М-П до Чернівців, то треба укладати нову угоду щодо транзиту та маршруту, або прописувати на майбутнє  всі бажані потяги в одній угоді, які йтимуть транзитом через Молдову (в т.ч колись і Чернівці-Рені)
В угоді, як пригадую, були вказані тільки ординати пунктів між якими застосовується ця угода. Як воно на місцевості - не вивчав. Там номерів поїздів не було, як і їх кількості - не обмежено угодою.
Щодо Рені, то зауважу, що в угоді оперують терміном "беззупинковий транзит". Доїхати до Рені в режимі такого транзиту ... важко уявити.

... Єдиний вихід проблеми залізничного сплучення із Чернівцями: побудова обходу Мамалига - Ларга(Кельменці) Немає в нас потужного лоббі в регіоні, щоб пробити цю проблему
+100 (плюсую). Роками товчуть воду у ступі. Приклад сусідньої Румунії (беруть і роблять):
https://www.youtube.com/watch?v=yMfZenPFfaA - красиво, з висоти пташиного лету
https://www.youtube.com/watch?v=KaGP71_H-nk - CabView
https://www.youtube.com/watch?v=WPjkbhuR6cg
https://www.youtube.com/watch?v=aQrumBmRGvg
https://www.youtube.com/watch?v=9xBHEkvBdbA

... Тому в принципі немає там за чим ностальгувати. Якщо трохи підшаманити кам'янецький хід, то навіть через Молдову можна щось зафігачити за 9:55 і побити хвалений рекорд совка. А взагалі УЗ варто купити або орендувати кілька автобусів і підвозити узгоджено до Хмеля на 715/716 і ще якісь ключові поїзди східного напрямку за єдиним квитком. Тим більше що там дорогу ніби вже нормально зробили, включно з об'їздом Дунаївців. Це найкраще, що зараз можна зробити для реального прискорення сполучення з Буковиною, до 7 годин +/-.
Отож бо. Це як притча про Козу:
Quote
Притча про козу
Есть замечательная еврейская притча про козу.
Приходит еврей в синагогу.
— Ребе! Дай мне совет! Живу я с четырьмя детьми, с женой, с тещей, повернуться негде…
Как дальше жить?
Ребе спокойно говорит:
— Купи козу.
Совет раввина — закон, еврей пошел и таки купил козу.

Проходит некоторое время. Он опять приходит к раввину.
— Ребе, что ты наделал?! В комнатке у меня сумасшедший дом: дети на голове ходят, теща старая, больная, да тут еще и коза стоит — почти всю комнату занимает, блеет… Что делать, ребе?
— Продай козу.
— Ребе, я не понимаю: то «купи козу», то «продай козу…».
— Слушай меня: немедленно продай козу.
Проходит еще некоторое время. Этот же еврей опять приходит к раввину.
— Дорогой ребе! Как я тебе благодарен! Я и не знал, что я такой счастливый человек!…
К чему это я...Гости у меня были.  Потом старшие ускакали к бабушке, а маленькая ушла гулять с дедом на улицу. Сколько места, оказывается, у меня в квартире! Сколько работы можно переделать, когда никто не прыгает по тебе.
И как мало нужно, чтобы почувствовать себя практически счастливой.

Тільки тут все до навпаки: всі буковинці жили спокійно, і їм було байдуже, що Заліщики навантажують їх своїми пасажирами, маючи при цьому власний поїзд у Заліщиках із вкрай незручним графіком... аж поки поїзд 357/358 після ремонту колії не повернули на його класичний маршрут (всі розуміли, що до Чернівців він їздить тимчасово - до завершення ремонту колії), ось і "забили на сполох" буковинці.

... І ще, зверніть будь ласка увагу, що Ларга була Молдовською залізницею, а не Львівською, тобто були інші кордони?)
Так, були інші межі залізниць, які могли не співпадати із межами союзних республік. Бєлгород (РРФСР) був підпорядкований Південній (Харків, УРСР).
« Last Edit: 24.01.21 , 23:01 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!