Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19608 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #160 on: 24.01.21 , 23:01 »
Share

В нас, будувати 40-кілометровий обхід будуть років з 10. Згадайте, як робили більш простий проект -- експрес на Бориспіль. Там всього було до 4х км нової колії. А тут ще й "гори", мости, вододіли...

Він то потрібний, але на "стратегічну перспективу". На "тактичну", можна прийняти слова Віктора Борисовича -- відлагодити колію та вкластися в локомотиви (або визначити більш потужніші/спритніші у справному стані), тоді можна буде досягти часу руху у 10.5 годин. А якщо ще й обмежити вагову норму до 10-14 вагонів та повернути 1 км обходу Ларги -- вижати омріяні, маркетингово привабливі 9:55. І це -- реально можливі та практичні речі, а не казки про гіперлупи/пендоліни/експреси на 350 км/год, які ще з десяток років ми точно не побачимо. Згадайте, за який час проапгрейдили ділянку Гречани -- КП під ПЕ177.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #161 on: 24.01.21 , 23:01 »
Share

А щодо "ностальгії" -- вважаю, варто наводити, щоб окреслити потенційні можливості ліній.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #162 on: 25.01.21 , 00:01 »
Share

Прочитав щодо можливого транзиту через Молдову і далі на Могилів-Подільський. Так трохи коротше і це було вигідно при союзі. Але чи погодиться Молдова на такий протяжний транзит через Окницю. І платня за використання буде більше бо до 33 км добавляється ще 50(із 160 по 210км) Так склалось, що Гречани із Ларги(Кельменців) немає шпал із дерева, якби все нормально в Укрзалізниці то заміною рейок можна вийти на 70 км/ Ларга - Кам'янець-Подільський, 80-100 км/г Кам'янець-Подільський - Гречани. В 2007 році коли запустили експрес до Києва саме такі швидкості і були. Зараз значно знижені по всіх ділянках залізниць
А я навпаки, вважаю, що вигідніше було б транзитом проїхати через Могилів-Подільський-Сокиряни-Ларгу-Новоселицю-Чернівці, бо таким чином частково зекономиться час , і для цього треба попередити офіційно Молдову про наприклад зміну маршруту для тої ж Буковини.
Попередити і все :)
Все решту саме собою. Трухляві шпали самі зазалізобетоняться...
Ну так, бо на основі міждержавної угоди між Україною та Молдовою  було пущено 117/118, де саме там вказувався маршрут потяга через К-П. Якщо буде "Буковина" через М-П, то туди ж треба внести зміни щодо маршруту, бо це той же потяг.
 А ось якщо запускаються нові  потяги, в тому числі  через М-П, чи подовжується той же 7хх Київ-М-П до Чернівців, то треба укладати нову угоду щодо транзиту та маршруту, або прописувати на майбутнє  всі бажані потяги в одній угоді, які йтимуть транзитом через Молдову (в т.ч колись і Чернівці-Рені)
В угоді, як пригадую, були вказані тільки ординати пунктів між якими застосовується ця угода. Як воно на місцевості - не вивчав. Там номерів поїздів не було, як і їх кількості - не обмежено угодою.
Щодо Рені, то зауважу, що в угоді оперують терміном "беззупинковий транзит". Доїхати до Рені в режимі такого транзиту ... важко уявити.


... Єдиний вихід проблеми залізничного сплучення із Чернівцями: побудова обходу Мамалига - Ларга(Кельменці) Немає в нас потужного лоббі в регіоні, щоб пробити цю проблему
+100 (плюсую). Роками товчуть воду у ступі. Приклад сусідньої Румунії (беруть і роблять):
https://www.youtube.com/watch?v=yMfZenPFfaA - красиво, з висоти пташиного лету
https://www.youtube.com/watch?v=KaGP71_H-nk - CabView
https://www.youtube.com/watch?v=WPjkbhuR6cg
https://www.youtube.com/watch?v=aQrumBmRGvg
https://www.youtube.com/watch?v=9xBHEkvBdbA

... Тому в принципі немає там за чим ностальгувати. Якщо трохи підшаманити кам'янецький хід, то навіть через Молдову можна щось зафігачити за 9:55 і побити хвалений рекорд совка. А взагалі УЗ варто купити або орендувати кілька автобусів і підвозити узгоджено до Хмеля на 715/716 і ще якісь ключові поїзди східного напрямку за єдиним квитком. Тим більше що там дорогу ніби вже нормально зробили, включно з об'їздом Дунаївців. Це найкраще, що зараз можна зробити для реального прискорення сполучення з Буковиною, до 7 годин +/-.
Отож бо. Це як притча про Козу:
Quote
Притча про козу
Есть замечательная еврейская притча про козу.
Приходит еврей в синагогу.
— Ребе! Дай мне совет! Живу я с четырьмя детьми, с женой, с тещей, повернуться негде…
Как дальше жить?
Ребе спокойно говорит:
— Купи козу.
Совет раввина — закон, еврей пошел и таки купил козу.

Проходит некоторое время. Он опять приходит к раввину.
— Ребе, что ты наделал?! В комнатке у меня сумасшедший дом: дети на голове ходят, теща старая, больная, да тут еще и коза стоит — почти всю комнату занимает, блеет… Что делать, ребе?
— Продай козу.
— Ребе, я не понимаю: то «купи козу», то «продай козу…».
— Слушай меня: немедленно продай козу.
Проходит еще некоторое время. Этот же еврей опять приходит к раввину.
— Дорогой ребе! Как я тебе благодарен! Я и не знал, что я такой счастливый человек!…
К чему это я...Гости у меня были.  Потом старшие ускакали к бабушке, а маленькая ушла гулять с дедом на улицу. Сколько места, оказывается, у меня в квартире! Сколько работы можно переделать, когда никто не прыгает по тебе.
И как мало нужно, чтобы почувствовать себя практически счастливой.

Тільки тут все до навпаки: всі буковинці жили спокійно, і їм було байдуже, що Заліщики навантажують їх своїми пасажирами, маючи при цьому власний поїзд у Заліщиках із вкрай незручним графіком... аж поки поїзд 357/358 після ремонту колії не повернули на його класичний маршрут (всі розуміли, що до Чернівців він їздить тимчасово - до завершення ремонту колії), ось і "забили на сполох" буковинці.

... І ще, зверніть будь ласка увагу, що Ларга була Молдовською залізницею, а не Львівською, тобто були інші кордони?)
Так, були інші межі залізниць, які могли не співпадати із межами союзних республік. Бєлгород (РРФСР) був підпорядкований Південній (Харків, УРСР).
Якщо згадати потяг Москва-Ташкент, який добу їде по туркменській території,(хтось про це вже десь писав), то логічним стає питання про технічну зупинку для зміни бригад по станції Каїнари , бо саме там як раз "середина" -8 годин, при цьому тепловоз той самий -з Чернівців, бо напрямок не змінюється. Тобто зупинка для цього буде всього лише 15 хвилин , як зараз на Козятині-2 для експресів, і цей ньюанс щодо зміни бригад та тимчасового перебування у Молдові українських залізничників теж треба прописати в угоді, бо одразу зустрічний навряд чи буде
« Last Edit: 25.01.21 , 00:01 by Vovan » Logged
tera
Active user

Posts: 1180


View Profile
« Reply #163 on: 28.01.21 , 19:01 »
Share

Вельми вдячний,що Ви бажаєте пересадити львів'ян на автобуси.Вечірній дизель не розглядаю.
УЗ така УЗ,і всі причетні до неї.
Ну так а Ви вважаєте нормальним, щоб ці покатушки сплачували пасажири до Києва та Одеси? Я так не вважаю.

Ми платимо тепер по ринковим цінам усі комунальні послуги,а пас.перевезення ні.
Quote
При цьому держава регулює тарифи на перевезення пасажирів, встановлюючи їх на рівні, удвічі нижчому за собівартість таких перевезень. https://mintrans.news/dorogi/zamministra-finansiv-oleksandr-kava-pro-te-yak-bude-finansuvatisya-infrastruktura-u-2021-rotsi
Пільги є на проїзд,чому державна фірма має бути збиткова?Ціну на собівартість,і подивимось наскільки витребувана ця послуга.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #164 on: 28.01.21 , 19:01 »
Share

Вельми вдячний,що Ви бажаєте пересадити львів'ян на автобуси.Вечірній дизель не розглядаю.
УЗ така УЗ,і всі причетні до неї.
Ну так а Ви вважаєте нормальним, щоб ці покатушки сплачували пасажири до Києва та Одеси? Я так не вважаю.

Ми платимо тепер по ринковим цінам усі комунальні послуги,а пас.перевезення ні.
Звичайно, бо це послуга, тариф якої встановлюється Міністерством Інфраструктури, а не перевізником, а не перевізником, та напряму залежить від кілометражу. Тому тут "ринком" не пахне навіть.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #165 on: 28.01.21 , 21:01 »
Share

Якщо згадати потяг Москва-Ташкент, який добу їде по туркменській території,(хтось про це вже десь писав), то логічним стає питання про технічну зупинку для зміни бригад по станції Каїнари , бо саме там як раз "середина" -8 годин, при цьому тепловоз той самий -з Чернівців, бо напрямок не змінюється. Тобто зупинка для цього буде всього лише 15 хвилин , як зараз на Козятині-2 для експресів, і цей ньюанс щодо зміни бригад та тимчасового перебування у Молдові українських залізничників теж треба прописати в угоді, бо одразу зустрічний навряд чи буде
Виходячи із неперевності часу (за зупинками на станціях) і кілометражу маршруту
https://www.tutu.ru/poezda/view_d.php?np=5744a0
бачимо багато тарифних зупинок на території лише однієї проміжної держави - Казахстан.
Справа у тім, що ці 15 хв (+ ще якийсь час на гальмування/розгін) потрібно "охороняти" цей поїзд. У міждержавній угоді прописана мінімальна швидкість - знайдіть про це. У разі зменшення - необхідно повідомляти прикордонників. Вважається, що швидкість менша встановленої в угоді є потенційним ризиком нелегального (без належного оформлення перетину кордону) залишення поїзда, тобто з'являється потенційний шанс вижити і сховатись після такого вистирибування. Ба більше, можна навпаки - зачепитись за поїзд, а потім через міжвагонне суфле пролізти у рухомий склад. Історія знає такі випадки (Чернігів). Загугліть: Чернігів міжвагонне суфле.

Он, в Литві калінінградський поїзд супроводжують на гвинтокрилах. Тому...самі розумієте. Та й швидкості по Молдові, мабуть не такі вже привабливі для наших випещених пасажирів, яким головне не час у дорозі, а те, з якою частотою стукають колеса (прямопропорційно швидкості та оберненопропорційно довжині рейки). На доповнення: від тих швидкостей можуть не працювати кондиціонери.

Quote
При цьому держава регулює тарифи на перевезення пасажирів, встановлюючи їх на рівні, удвічі нижчому за собівартість таких перевезень. https://mintrans.news/dorogi/zamministra-finansiv-oleksandr-kava-pro-te-yak-bude-finansuvatisya-infrastruktura-u-2021-rotsi
Пільги є на проїзд,чому державна фірма має бути збиткова?Ціну на собівартість,і подивимось наскільки витребувана ця послуга.

У когось може скластись думка, що ми вступили у змову:
... Якщо буде справедлива ціна, тоді у приміських підрозділів буде єдина задача - перетягнути пасажира з маршрутки до електрички. Інакше за справедливу ціну із незручним графіком ніхто не поїде. Це зараз бабці можуть по 3-4 години чекати на пересадки, у разі справедливих цін - поїдуть бусиками.

Тому, УЗ надалі намагається діяти неринковими (демпінговими) способами, щоб не перейматись зручністю розкладів, сподіваючись, що на дешеву незручність завжди буде вдосталь охочих пасажирів. ...
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12440


View Profile
« Reply #166 on: 28.01.21 , 21:01 »
Share

Так, були інші межі залізниць, які могли не співпадати із межами союзних республік. Бєлгород (РРФСР) був підпорядкований Південній (Харків, УРСР).
А Новобілицька(БРСР) була межею Київського відділення ПЗз
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #167 on: 29.01.21 , 12:01 »
Share

Якщо згадати потяг Москва-Ташкент, який добу їде по туркменській території,(хтось про це вже десь писав), то логічним стає питання про технічну зупинку для зміни бригад по станції Каїнари , бо саме там як раз "середина" -8 годин, при цьому тепловоз той самий -з Чернівців, бо напрямок не змінюється. Тобто зупинка для цього буде всього лише 15 хвилин , як зараз на Козятині-2 для експресів, і цей ньюанс щодо зміни бригад та тимчасового перебування у Молдові українських залізничників теж треба прописати в угоді, бо одразу зустрічний навряд чи буде
Виходячи із неперевності часу (за зупинками на станціях) і кілометражу маршруту
https://www.tutu.ru/poezda/view_d.php?np=5744a0
бачимо багато тарифних зупинок на території лише однієї проміжної держави - Казахстан.
Справа у тім, що ці 15 хв (+ ще якийсь час на гальмування/розгін) потрібно "охороняти" цей поїзд. У міждержавній угоді прописана мінімальна швидкість - знайдіть про це. У разі зменшення - необхідно повідомляти прикордонників. Вважається, що швидкість менша встановленої в угоді є потенційним ризиком нелегального (без належного оформлення перетину кордону) залишення поїзда, тобто з'являється потенційний шанс вижити і сховатись після такого вистирибування. Ба більше, можна навпаки - зачепитись за поїзд, а потім через міжвагонне суфле пролізти у рухомий склад. Історія знає такі випадки (Чернігів). Загугліть: Чернігів міжвагонне суфле.

Он, в Литві калінінградський поїзд супроводжують на гвинтокрилах. Тому...самі розумієте. Та й швидкості по Молдові, мабуть не такі вже привабливі для наших випещених пасажирів, яким головне не час у дорозі, а те, з якою частотою стукають колеса (прямопропорційно швидкості та оберненопропорційно довжині рейки). На доповнення: від тих швидкостей можуть не працювати кондиціонери.

Quote
При цьому держава регулює тарифи на перевезення пасажирів, встановлюючи їх на рівні, удвічі нижчому за собівартість таких перевезень. https://mintrans.news/dorogi/zamministra-finansiv-oleksandr-kava-pro-te-yak-bude-finansuvatisya-infrastruktura-u-2021-rotsi
Пільги є на проїзд,чому державна фірма має бути збиткова?Ціну на собівартість,і подивимось наскільки витребувана ця послуга.

У когось може скластись думка, що ми вступили у змову:
... Якщо буде справедлива ціна, тоді у приміських підрозділів буде єдина задача - перетягнути пасажира з маршрутки до електрички. Інакше за справедливу ціну із незручним графіком ніхто не поїде. Це зараз бабці можуть по 3-4 години чекати на пересадки, у разі справедливих цін - поїдуть бусиками.

Тому, УЗ надалі намагається діяти неринковими (демпінговими) способами, щоб не перейматись зручністю розкладів, сподіваючись, що на дешеву незручність завжди буде вдосталь охочих пасажирів. ...
По перше, у Вільнюсі тарифна зупинка , а по друге, як Ви це собі уявляєте супроводження поїздів літаками Повітряних Сил РФ? Це дуже смішно, бо не один такий потяг курсує на Калінінград, а три -з Адлера, Москви та СПБ. По третє, "вистрибування" індивідуумів на ходу при малій швидкості є тільки в теорії, а напрактиці - ні, бо перетин кордону БЕЗ транзитної литовської візи неможливий, а білоруси про цей "сюрприз" також знають, про який говориться,  тому і питають про цей документ і просять як мінімум пред'явити фото зі смартфону, бо інакше висадять зразу з потяга. Нормальна адекватна людина такого злочину як вистрибування на ходу на території іншої держави не буде,(особливо якщо всі є наявні документи при цьому), бо прекрасно усвідомлює наслідки, що їй світить за це. На жаль це  може зробити зачепер-підліток (частіше всього), який живе на території даної держави, а ніяк не українець, бо під час технічної у Молдові всі двері зачинені на ключ , рівно як і під час технічної в Україні, а у вузьку віконну щілину(яка відкривається) ніхто не влізе, для цього треба бути психічно хворим щоб розбити вікно під час стоянки або початку руху і вистрибнути.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #168 on: 06.02.21 , 08:02 »
Share

Залізниця Молдови останнім часом в критичному стані, бо відміняють приміське та пасажирське сполучення. Хоча проскакує, що можуть бути варіанти. Але і нам треба робити висновки. А саме по транзиту по їх території. Стан колії погіршується із кожним роком. Варіант із транзитом через Могилів-подільський набирає ще більше заперечуючих факторів. Є загорозі і транзиту від Мамалиги до Ларги. Так можуть встановити швидкість 25 км/г і час в дорозі збільшиться на 1 годину. Отож вагомий аргумент на користь побудови обходу Мамалига - Ларга(Кельменці) І питання із коштами можна легко вирішити. А то недавно один із олігархів мало не відсудив в держави 6 мільярдів доларів. І на якій основі він на ці гроші претендував. І виходить, що на такі пропозиції, що ми пишемо тут на форумі немає грошей
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #169 on: 06.02.21 , 09:02 »
Share

Ну правильно, в Молдові як були побудовані колії за часів совка чи навіть часів Російської імперії, відтоді вони не відновлювалися, бо грошей немає в цій маленькій державіпросто напросто , навідміну від України, де востаннє капітально відновлювали на стратегічних напрямках колії в честь Євро-2012, а цієї події Молдова недостойна, щоб зробити навіть цей  елементарний піар хід з відновлення інфраструктури))
  На жаль, тепер свої вологі мрії по відновленню сполучення Західної України з Рені через всю Молдову судячи з попереднього коментаря можна сміливо хоронити , (незважаючи навіть на вартість проїзду  у 1370 гривень у плацкарті  без постілі від Ларги до Рені при умові 2.25 за молдовський км(приклад -"Буковина")),бо навіть якби їздили і міжнародні потяги зараз, все рівно до цього обмеження в 25 км/год дійшло б, і вже навіть середні закладені у графік без зупинок 49 км/год ніхто б не витримував , і ніхто б не відновлював капітально рейки, бо грошей в держави немає і  все і так давно поросло травою)))
« Last Edit: 06.02.21 , 09:02 by Vovan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!