Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19612 times)
_vs_
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #170 on: 06.02.21 , 12:02 »
Share

Молдова якраз колії будувала. До порту Джурджулешть, наприклад. А для пасажирських перевезень там залізниця давно неконкурентна через дебільну топологію мережі в поєднанні з невизнаним утворенням "ПМР".
Що ж до Рені, з Заходу туди простіше їздити навіть через Румунію, ніж оці ваші проєкти з беззупинковим рухом молдавськими манівцями. Якщо вже сполучати з Заходом цілий регіон (а не окремий райцентр), то краще тупо видовжити Чернівці - БД до Ізмаїла, або запустити його таким графіком, щоб він прибував в Одесу більш-менш одночасно з "Дунаєм", і вчепити туди ВБС.
Logged
VB
Active user

Posts: 4413


View Profile
« Reply #171 on: 06.02.21 , 12:02 »
Share

Відновлення Кишинів - Кайнари лише чого вартує, не кажучи вже про Надпруття...
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #172 on: 06.02.21 , 15:02 »
Share

Правда, її так відновили, що...
В 2006г. во время кризиса с ПМР на участке Ревака-Кайнары груженные поезда в кол-ве 40-50 вагонов с металлом из Кривого Рога, Запорожья в пункт назначения Галац выталкивали на верх 6-ю локомотивами. Седьмой был в голове...
http://oldchisinau.com/forum/viewtopic.php?t=309&start=40
А колія на Галац, виходить, існує і використовується принаймні для вантажного руху?
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #173 on: 06.02.21 , 20:02 »
Share

Так, правильно наводити факти, що Молдова збудували дві гілки залізниці:Ревака - Кайнари та Кагул - Джурджулешти в 2005 та 2008 роках. Перша ділянка нічому нас не навчила, бо із 1.03.2204 року ми змушені були змінити маршрут поїздів № 628/627 Чернівці - Київ через транзит Молдовою. По суті це була своєрідна капітуляція. Скільки було звернень, публікацій в пресі та жаль ніхто не зробив висновків. Домовились та ввели в 2014 році безупинний транзит та ніхто ні колії не збирається ремонтувати ні в Молдові(60-76, 83-96км) і ми від Мамалиги до Чернівці теж Полізло на 46 вилин збільшення часу в дорозі. Плюс тяга ще в гіршому стані
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #174 on: 06.02.21 , 22:02 »
Share

Якщо розібратися, в нас таких постімперських маразмів набагато більше, критичних або просто таких, що збільшують час у дорозі і завантажують наявні лінії. Виходячи з кількості населення, ми мали б ще в 00-х збудувати щонайменше штук 20 перемичок такої довжини або щось капітальне на зразок прямої Київ - Одеса, по лівому берегу до Дніпра тощо. Поляки он таких критичних проблем не мають, але розгортають будівництво 1800 км нових швидкісних доріг і модернізацію 2400 км. У нас мабуть немає навіть фентезі-проєкту такої розбудови.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #175 on: 08.02.21 , 15:02 »
Share

Ну правильно, в Молдові як були побудовані колії за часів совка чи навіть часів Російської імперії, відтоді вони не відновлювалися, бо грошей немає в цій маленькій державіпросто напросто , навідміну від України, де востаннє капітально відновлювали на стратегічних напрямках колії в честь Євро-2012, а цієї події Молдова недостойна, щоб зробити навіть цей  елементарний піар хід з відновлення інфраструктури))
  На жаль, тепер свої вологі мрії по відновленню сполучення Західної України з Рені через всю Молдову судячи з попереднього коментаря можна сміливо хоронити , (незважаючи навіть на вартість проїзду  у 1370 гривень у плацкарті  без постілі від Ларги до Рені при умові 2.25 за молдовський км(приклад -"Буковина")),бо навіть якби їздили і міжнародні потяги зараз, все рівно до цього обмеження в 25 км/год дійшло б, і вже навіть середні закладені у графік без зупинок 49 км/год ніхто б не витримував , і ніхто б не відновлював капітально рейки, бо грошей в держави немає і  все і так давно поросло травою)))

Раніше чи пізніше Східна частина історичної території "Молдова" воз'єднається із західною, яка понад 101 рік у складі Румунії. Тривалий час у РМ і Румунії був один прапор на двох. Тому, цілком очевидно, що після прилучення РМ до Румунії, усі колії на території колишньої РМ стануть європейськими, і цілком можливо, що з'являться нові перемички.
Однак чернівчани категорично проти євроколії у своєму місті, бо це загрожує напливом туристів з Європи, які залишатимуть їм свої гроші. За місяць до корони я пропонував одному туристу із Мюнхена прилетіти до Сучави (там є/був прямий рейс), а звідти - до Чернівців. Таких туристів могло б бути багато, але багатогодинні пересадки (у т.ч. з перестановкою візків) не дають Чернівцям розвинутись. Це важко збагнути: люди хочуть мати євротуристів, але не хочуть, щоб ці євротуристи мали можливість комфортно до них доїхати.
Зараз банальний ігнор побутової гігієни зробив недобру ковідну славу Чернівцям, що на тривалий період відгородило Чернівці від туристів, бо ніхто з них не бажає привезти "на згадку" з Чернівців вишуканий штам вірусу.

Щодо інфраструктури: чому не зроблять Ізмаїл - Рені? ...а до Галаца вже є го Найперше було б добре з'єднати МП з (умовно) Вапняркою (з одного боку), і з Новодністровськом - з іншого.

Якщо розібратися, в нас таких постімперських маразмів набагато більше, критичних або просто таких, що збільшують час у дорозі і завантажують наявні лінії. Виходячи з кількості населення, ми мали б ще в 00-х збудувати щонайменше штук 20 перемичок такої довжини або щось капітальне на зразок прямої Київ - Одеса, по лівому берегу до Дніпра тощо. Поляки он таких критичних проблем не мають, але розгортають будівництво 1800 км нових швидкісних доріг і модернізацію 2400 км. У нас мабуть немає навіть фентезі-проєкту такої розбудови.
Наведу електротехнічну аналогію. Маємо Львів, Одесу і Київ. Маємо схему "зірка" (трипроменева), бо так було простіше (і дешевше) - все звести в одну точку, і частково русла рік цьому сприяли. Однак, подальший розвиток повинен був дійти до "трикутника". Та ж сама пряма лінія Київ - Одеса. Її немає. І тут доречно загадали про поляків, які намалювали (і працюють над цим) 1800 км нових перемичок. ... а ще якихось 25-30 років тому поляки приїжджали до України аби скупитися будь-яким залізяччям, якого у них не було зовсім. Україна тим часом піклувалась про збереження господарських зв'язків - зміцнювала ноги глиняного Колосса.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #176 on: 08.02.21 , 16:02 »
Share

Ну правильно, в Молдові як були побудовані колії за часів совка чи навіть часів Російської імперії, відтоді вони не відновлювалися, бо грошей немає в цій маленькій державіпросто напросто , навідміну від України, де востаннє капітально відновлювали на стратегічних напрямках колії в честь Євро-2012, а цієї події Молдова недостойна, щоб зробити навіть цей  елементарний піар хід з відновлення інфраструктури))
  На жаль, тепер свої вологі мрії по відновленню сполучення Західної України з Рені через всю Молдову судячи з попереднього коментаря можна сміливо хоронити , (незважаючи навіть на вартість проїзду  у 1370 гривень у плацкарті  без постілі від Ларги до Рені при умові 2.25 за молдовський км(приклад -"Буковина")),бо навіть якби їздили і міжнародні потяги зараз, все рівно до цього обмеження в 25 км/год дійшло б, і вже навіть середні закладені у графік без зупинок 49 км/год ніхто б не витримував , і ніхто б не відновлював капітально рейки, бо грошей в держави немає і  все і так давно поросло травою)))

Раніше чи пізніше Східна частина історичної території "Молдова" воз'єднається із західною, яка понад 101 рік у складі Румунії. Тривалий час у РМ і Румунії був один прапор на двох. Тому, цілком очевидно, що після прилучення РМ до Румунії, усі колії на території колишньої РМ стануть європейськими, і цілком можливо, що з'являться нові перемички.
Однак чернівчани категорично проти євроколії у своєму місті, бо це загрожує напливом туристів з Європи, які залишатимуть їм свої гроші. За місяць до корони я пропонував одному туристу із Мюнхена прилетіти до Сучави (там є/був прямий рейс), а звідти - до Чернівців. Таких туристів могло б бути багато, але багатогодинні пересадки (у т.ч. з перестановкою візків) не дають Чернівцям розвинутись. Це важко збагнути: люди хочуть мати євротуристів, але не хочуть, щоб ці євротуристи мали можливість комфортно до них доїхати.
Зараз банальний ігнор побутової гігієни зробив недобру ковідну славу Чернівцям, що на тривалий період відгородило Чернівці від туристів, бо ніхто з них не бажає привезти "на згадку" з Чернівців вишуканий штам вірусу.

Щодо інфраструктури: чому не зроблять Ізмаїл - Рені? ...а до Галаца вже є го Найперше було б добре з'єднати МП з (умовно) Вапняркою (з одного боку), і з Новодністровськом - з іншого.

Якщо розібратися, в нас таких постімперських маразмів набагато більше, критичних або просто таких, що збільшують час у дорозі і завантажують наявні лінії. Виходячи з кількості населення, ми мали б ще в 00-х збудувати щонайменше штук 20 перемичок такої довжини або щось капітальне на зразок прямої Київ - Одеса, по лівому берегу до Дніпра тощо. Поляки он таких критичних проблем не мають, але розгортають будівництво 1800 км нових швидкісних доріг і модернізацію 2400 км. У нас мабуть немає навіть фентезі-проєкту такої розбудови.
Наведу електротехнічну аналогію. Маємо Львів, Одесу і Київ. Маємо схему "зірка" (трипроменева), бо так було простіше (і дешевше) - все звести в одну точку, і частково русла рік цьому сприяли. Однак, подальший розвиток повинен був дійти до "трикутника". Та ж сама пряма лінія Київ - Одеса. Її немає. І тут доречно загадали про поляків, які намалювали (і працюють над цим) 1800 км нових перемичок. ... а ще якихось 25-30 років тому поляки приїжджали до України аби скупитися будь-яким залізяччям, якого у них не було зовсім. Україна тим часом піклувалась про збереження господарських зв'язків - зміцнювала ноги глиняного Колосса.
Вчасно ви згадали Ізмаїл))) це ви знову нагадуєте на незбудований багатообіцяючий відрізок Березине -Бесарабська, з допомогою якого я вже описував що відкриваються дуже великі вікна в Європу через Болград та Рені, АЛЕ мова зараз не про це😉.
 Я трохи іншу ситуацію згадав і подивився уважно на карту, виявляється всю Незалежність наші політики не знали , що так можна зробити -просто з'єднати два береги Дунаю залізницею. Бо ця так звана пряма вона і обривається по обидва боки Дунаю , в Ізмаїлі і в румунській Тульчі, тим більше, що якщо ця залізниця була до 1940, то відновити буде дешевше, ніж Березине-Бесарабська(я думаю).
 Ну і трошки про саме сполучення Ізмаїлу(хоча не по темі). Зараз від БД до Ізмаїлу немає приміських потягів, а Ізмаїл і Березине має лише "Дунай", тому можна було б пустити ще причепленням/відчепленням по Одесі до 5 вагонів на Харків та Львів, причому на Березине було би лише в будній день, (бо по Жмеринці та Одесі -це недоцільно(!) . А вагони курсували б до Одеси у складі потягів , які найближче до графіка" Дунаю".
« Last Edit: 08.02.21 , 17:02 by Vovan » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3526


View Profile
« Reply #177 on: 08.02.21 , 22:02 »
Share

Я трохи іншу ситуацію згадав і подивився уважно на карту, виявляється всю Незалежність наші політики не знали , що так можна зробити -просто з'єднати два береги Дунаю залізницею. Бо ця так звана пряма вона і обривається по обидва боки Дунаю , в Ізмаїлі і в румунській Тульчі, тим більше, що якщо ця залізниця була до 1940, то відновити буде дешевше, ніж Березине-Бесарабська(я думаю).
20 км через широкую реку по не понятной почве (Измаил - Тульча) и 20 км по существующей насыпи (Березино - Бессарабская) - явно второй вариант будет дешевле.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #178 on: 08.02.21 , 23:02 »
Share

Тут ще мінус в цьому проекті в тому, що розворот на Румунію треба робити в районі вулиці Нахімова, а на боці Румунії колія пройде в районі Копаної Балки, буде два мости -через Дунай та через протоку Святого Георга.
 Цікаво було б побачити, як з боку Румунії це робили, бо міст через Дунай -це вже справа обох держав, яка ще більше укріпить стосунки, і буде збудований альтернативний шлях в ЄС ).
  Яка широка ріка??)) Ви , Utopiste, гляньте на карту, 13 кілометрів Черкаської дамби через Дніпро в рази більше , ніж пропонований  жд міст через Дунай Ізмаїл-Тулча, ви подивіться на карту і поміряйте ширину Дунаю в тому місті, там +- як Дніпро в районі міста Дніпро - +-2 км.
« Last Edit: 08.02.21 , 23:02 by Vovan » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #179 on: 09.02.21 , 09:02 »
Share

И тут Остапа снова понесло
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!