Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19615 times)
_vs_
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #180 on: 09.02.21 , 22:02 »
Share

Якщо поруч можна збудувати один міст замість двох, то будуватимуть один. Навіть за гроші ЄС. Точніше, особливо за гроші ЄС, бо в більш корумпованій державі більше шансів тупо на розпил.
До того ж, там повсюди озера, болота й інші заповідні місця, через яке не так легко (але можливо) пройти з Ізмаїла на Орлівку та Рені. А в Орлівці з часом передбачається міст, який можна зробити відразу комбінованим як "Дружбу".
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #181 on: 10.02.21 , 07:02 »
Share

Не знаю как вы но я считаю, если дорогу в тех условиях смогли проложить то железку тоже смогут. На крайняк по автодороге железку а автобан с нуля,  Другой вопрос есть ли в этом экономическая выгода? И кто будет платить.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #182 on: 10.02.21 , 08:02 »
Share

Не знаю как вы но я считаю, если дорогу в тех условиях смогли проложить то железку тоже смогут. На крайняк по автодороге железку а автобан с нуля,  Другой вопрос есть ли в этом экономическая выгода? И кто будет платить.
За міст через Дунай - згідно домовленостей між державами, коли буде такий проект запущено, в теорії 50/50 такі речі діляться, бо кордон проходить посередині річки. А ось щодо вигоди, то це відбивало б інвестиції , які вкладені лише з того моменту , коли поїхали б міжнародні вантажні і пас. потяги, все рівно ж мєжгос платиться пасажирами , і причому немаленька сума. Зважайте також на те, що зараз робиться крюк між вказаними містами в 170 км, замість 20 км по прямій залізницею , що в рази спростило би пересування. Про майбутні в такому разі наприклад потяги на Болгарію в порівнянні з автобусами, які ідуть через трасу Одеса-Рені говорити й годі.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #183 on: 10.02.21 , 12:02 »
Share

Тоді потрібне економічне обґрунтування, що мегаконструкція з двох мостів замість одного з заощадженням пари десятків км критично прискорить поїзди на зразок Одеса - Варна (якого наразі не існує, і принаймні в цьому столітті не існувало) або Київ - Варна, Київ - Мангалія тощо (які все одно в дорозі перебуватимуть біля доби). Ну в принципі китайці або турки хоч 20 км естакаду зроблять на всю довжину — давай тільки гроші. Однак наразі реальність там така, що нещасну переправу 20 з чимось років будували.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #184 on: 10.02.21 , 13:02 »
Share

А ще крім цього враховуйте додатково вартість комплексу для зміни колісних пар на території Румунії, бо на вокзалі  це неможливо, в Ізмаїлі навряд чи подвійну колію  проклали б  за прикладом Закарпаття , хоча тут в будь якому випадку прийшлося би обривати маршрут потяга, хоч в Україні, хоч в Румунії для цієї операції. Бо тут два варіанти - або комплекс, що на 99.9% необхідний для перестановки колісних пар, або подвійна колія по Румунії і Болгарії 1520 мм разом з 1435, бо європейська колія до Києва -це утопія і дуже дорого для самої України, ми щойно одійшли від Закарпаття ))). Ну і третій варіант -це розбивка потягів на місці стику, і пересадка на інший потяг по цьому ж квитку,  але з вантажними таке не проканає, що знову ж напрошується коплекс по зміні колісних пар.
« Last Edit: 10.02.21 , 13:02 by Vovan » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #185 on: 10.02.21 , 14:02 »
Share

Не знаю как вы но я считаю, если дорогу в тех условиях смогли проложить то железку тоже смогут. На крайняк по автодороге железку а автобан с нуля,  Другой вопрос есть ли в этом экономическая выгода? И кто будет платить.
За міст через Дунай - згідно домовленостей між державами, коли буде такий проект запущено, в теорії 50/50 такі речі діляться, бо кордон проходить посередині річки. А ось щодо вигоди, то це відбивало б інвестиції , які вкладені лише з того моменту , коли поїхали б міжнародні вантажні і пас. потяги, все рівно ж мєжгос платиться пасажирами , і причому немаленька сума. Зважайте також на те, що зараз робиться крюк між вказаними містами в 170 км, замість 20 км по прямій залізницею , що в рази спростило би пересування. Про майбутні в такому разі наприклад потяги на Болгарію в порівнянні з автобусами, які ідуть через трасу Одеса-Рені говорити й годі.
Там нахер не нужен мост, там надо соединить Измаил с Рени 30км или сколько там на местности железкой по берегу Дуная ВСЕ. что бы не платить молдаванам по конскому тарифу. все равно стандарт колеи с Румынией разный а на завод что в Румынии наша широкая на сколько я понимаю лежит, никаких других грузов в обозримом будущем там не будет в т.ч. мега пассажирского потока.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #186 on: 10.02.21 , 15:02 »
Share

Андрію, якщо вже так, то від  Ізмаїла до Рені не 30-40 км, а 60+ км. Ніхто не збирається напряму мостами через озеро Кагул йти, ви звідки таку відстань взяли?) І причому колію  треба вписувати прямо посередині траси, як трамвай у місті, бо скрізь болота і озера плюс вузька смуга суші між озером та Дунаєм .
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #187 on: 10.02.21 , 15:02 »
Share

Ізмаїл - Рені є в одному пункту закону № 3022-III так само як Мамалига - Ларга. Але в 2006 році коли гендиректор УЗ Вася Гладкіх перед виборами заявив, що Ізмаїл - Рені вже будується і вкладено пару км. А потім хтось видав інформацію, що були прикиди до проекту і будувати потрібно від роз'їду Дзінілор.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #188 on: 10.02.21 , 15:02 »
Share

подвійна колія по Румунії і Болгарії 1520 мм разом з 1435, бо європейська колія до Києва -це утопія і дуже дорого для самої України
1520 по країнах ЄС це ще більша утопія. Максимум, що там може бути побудовано, це доведення 1520 до великих хабових станцій для зручності транзиту, як-от Галац (куди вона там зараз доходить?) або Яси (наразі в якійсь промзоні), за зразком Перемишля. Відповідно по Україні є сенс у євроколії як мінімум до таких самих хабів, як Мукачево, Львів, Чернівці або, наприклад, Ізмаїл. Тільки якщо ви називаєте "утопією" євроколію до Києва (а як щодо Одеси?), то чому для вас подвійний міст, за кілька кілометрів від якого можна побудувати одинарний, — не утопія?
Там нахер не нужен мост, там надо соединить Измаил с Рени 30км или сколько там на местности железкой по берегу Дуная ВСЕ. что бы не платить молдаванам по конскому тарифу. все равно стандарт колеи с Румынией разный а на завод что в Румынии наша широкая на сколько я понимаю лежит, никаких других грузов в обозримом будущем там не будет в т.ч. мега пассажирского потока.
Поток на Болгарию давно есть, на Румынию увеличивается по мере ознакомления наших граждан с этой страной. Одни мои знакомые периодически ездили из Киева в Бухарест через Черновцы (на авто), после ремонта Одесса - Рени переключились туда. Когда границы откроются — скорее всего будут ездить через Орловку - Исакчу, чем делать крюк еще и к молдаванам. В проекте переправы через N лет предусмотрен мост. Фактически это, с ремонтом дорог, становится кратчайшим и простейшим путем из большей части Украины в Турцию и все, что по дороге. Если же там сделать еще и ж-д, конкретно этот мост наиболее существенно сократит путь в межрегиональном масштабе (Одесская обл. - побережье Румынии и Болгарии), без крюка в пару сотен км; локально же из Измаила в Тульчу проще ездить по воде. А в целом регион нужно "вытягивать" более дальнобойным международным трафиком, сам по себе он до сих пор в заднице. УЗ до сих пор саботирует сообщение с Румынией даже на буковинском направлении (карантин ни при чем — румыны запустили поезд в В-Сирет еще в 2015, а наши не сделали навстречу нихрена). И тоже отмазывается "отсутствием пассажиропотока". Естественно, а какой поток будет при необходимости доезжать забитой под завязку проходящей маршруткой с автовокзала и даже не до станции, а потом еще около километра идти по селу Черепківці? Лично так ездил в 2019, из Киева в Бухарест, Софию и Афины.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1621


View Profile
« Reply #189 on: 11.02.21 , 12:02 »
Share

Чи цікавить ще когось варіант Буковини через Могилів-Подільський? Міг би прикинути графік.
« Last Edit: 11.02.21 , 12:02 by Мандрівник » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!