Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 15:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19620 times)
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #190 on: 11.02.21 , 13:02 »
Share

Чи цікавить ще когось варіант Буковини через Могилів-Подільський? Міг би прикинути графік.
Ну давайте))) Я зараз напишу в одну сторону в бік Чернівців, а ви зворотній , ага?)
 Значить від Києва до Вінниці діючим (20:05-23:06), далі розробленим:
 Вінниця 23:06-23:09;
 Жмеринка-23:36-00:01;
 Бар 00:28-00:30;
 Могилів-Подільський 01:45-01:50;
 Сокиряни 03:08-03:10;
 Романківці 03:25-03:27;
 Ларга 04:13-04:15;
 Новоселиця 06:10-06:12;
 Чернівці 06:58.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #191 on: 11.02.21 , 13:02 »
Share

Розробляєте, пропонуйте, але потяги на Чернівці через Могилів-Подільський ніколи не поїдуть. За подальший транзит не так просто домовлятись. І чи піде на це Молдова.Тим більше що в 117-го було прибуття о 7.10, ще до зниження швидкостей Мамалига - Чернівці.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #192 on: 11.02.21 , 13:02 »
Share

Та і трохи історії. Ми в 1977 році зняли сполучення Чернівці - Киїів через Могилів-Подільський, ще при союзі. А тепер плануємо якийсь транзит, коли скільки перетинів ліній кордону. До 1977 року було два поїзди в сполучення Чернівці - Київ. № 223/224 через могилів-Подільський із схрещенням по ст. Вережани. Та 227/228 із схрещенням по ст. Савинці. Пункти схрещення як роздільні пункти зараз не діють
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1621


View Profile
« Reply #193 on: 11.02.21 , 13:02 »
Share

У моєму варіанті схрещення по ст. Вовчинець, детальніше якщо когось цікавить оприлюдню ввечері. Якраз можна буде тоді возити з ним могилівську ПГВ замість 757/758 з мінімальним перестоєм.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #194 on: 11.02.21 , 14:02 »
Share

Розробляєте, пропонуйте, але потяги на Чернівці через Могилів-Подільський ніколи не поїдуть. За подальший транзит не так просто домовлятись. І чи піде на це Молдова.Тим більше що в 117-го було прибуття о 7.10, ще до зниження швидкостей Мамалига - Чернівці.
Ви хоч зрозуміли, що ляпнули?😡 Запам'ятайте раз і назавжди, що Санду -це НЕ Додон, який загравався з Москвою і ледь ледь за його президенства вдалося протягнути цей перший транзит через Молдову! Молдові самій дуже вигідний цей транзит в фінансовому плані, рівно так як транзит російського газу через Україну до ЄС, і тому при новому президенті Молдови зараз це проштовхування транзиту буде простіше з політичної точки зору, (але швидкість залежить від ініціативності української влади), ну і плюс ви самі помітили, що тут через Молдову і МП на годину менше виходить, ніж через КП(прибуття в Чернівці о 06:58 проти 07:57).
« Last Edit: 11.02.21 , 14:02 by Vovan » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1640


View Profile
« Reply #195 on: 11.02.21 , 14:02 »
Share

Розробляєте, пропонуйте, але потяги на Чернівці через Могилів-Подільський ніколи не поїдуть. За подальший транзит не так просто домовлятись. І чи піде на це Молдова.Тим більше що в 117-го було прибуття о 7.10, ще до зниження швидкостей Мамалига - Чернівці.
Ви хоч зрозуміли, що ляпнули?😡

Майте повагу до учасників форуму. Тим більше, тих, хто знає на практиці більше.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #196 on: 11.02.21 , 15:02 »
Share

Я не бачу у всьому написаному неповаги до учасників форуму. Яж не назвав нікого поганими виразами, ні рівнем компетенції. Пишу так, як склалось. Та і на основі фактів, бо сам бачив як впродовж 90-х знімались поїзди із Окниці, Могилів-Подільського та перенаправлялись через Чортків, Тернопіль. Яка там  дружба б не була із Молдовою, то і теперішній транзит 117/118 через Молдову ненадійний через стан колії, а ви ще вважаєте, що через Окницю можливий. Будувати обвід треба, тобто виконувати вимоги Закону № 3022-III/
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #197 on: 11.02.21 , 15:02 »
Share

Ще доповню ще одним фактом, що не на користь транзиту по Молдові. Десь півтора року був анансований проект сполучення Бєльци - Чернівці. На жаль, його немає і він "заглох" в мережах десь через пару тижнів після пулікацій. По своїй території їздити треба
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #198 on: 11.02.21 , 16:02 »
Share

Я не бачу у всьому написаному неповаги до учасників форуму. Яж не назвав нікого поганими виразами, ні рівнем компетенції. Пишу так, як склалось. Та і на основі фактів, бо сам бачив як впродовж 90-х знімались поїзди із Окниці, Могилів-Подільського та перенаправлялись через Чортків, Тернопіль. Яка там  дружба б не була із Молдовою, то і теперішній транзит 117/118 через Молдову ненадійний через стан колії, а ви ще вважаєте, що через Окницю можливий. Будувати обвід треба, тобто виконувати вимоги Закону № 3022-III/
Якби все так було просто, то вже б ніхто потяги транзитом не пускав , і відрізок з Окниці в обидва боки був би давно розібраний . Гілка була б по укр.території Могилів-Ларга-Чернівці, в Закарпатті Рахів-В.Бичків , і на Одещині Рені-Ізмаїл, де колію треба прокладати прямо посередині траси як трамвай у місті. Тільки ж вибачте, а Болград то на отшибі залишається, ну і т.д, цей весь закон як то кажуть до дупи, реалізовувати його НІХТО не буде НІКОЛИ, бо "денег нет, но вы держитесь", і їздіть через Молдову або взагалі живіть без потягів(ви зрозуміли про які міста я говорю).
 P.S. Невеликі молдовські фрагменти при транзиті через КП,Ларгу  чи МП на Чернівці зі швидкістю 40 км/год -то півбіди, біда друзі в тому, що українські кілометри в повній сраці, і рівняються теж на молдовський стан, тобто замість того, щоб хоча б українські кілометри підремонтувати і підвищити швидкість тут до стандарту 60-70 км/год, -УЗ фігнею страдає
« Last Edit: 11.02.21 , 17:02 by Vovan » Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #199 on: 11.02.21 , 18:02 »
Share

Зрозумійте правильно, навіщо нам Чернівецький поїзд через Могилів-Подільський? Посилаючись на ваші дописи із інформацією про величину оплати транзиту Молдовою, то можна до названої вами цифри добавити 1,5 величини. До того ж залізниці невигідно, бо зменшується на107 км доля електровозної тяги. Щоб не образити жителів Могилів-Подільського та прилеглих регіонів, то зазначу, що по ділянці Окниця - Могилів-Подільський може курсувати сполучення Кишинів- Київ і по Могилів-Подільському приціпляти декілька вагонів. У вас виникне питання, а як із Буковинськими Сокирянами? А ніяк. Вони ще в 2006 році показали невдоволенням сполучення Київ - Сокиряни(я водив ті три вагони на М62). Адміністрація домагалась щоб те сполучення відмінили, бо автобусне сполучення почало втрачати прибутки. А власник сам правитель району. Але як дуже хотять, то нехай добиваються приціпної групи до Ларги до 117/118. Сокиряни - Кельменці по автодорозі значно коротше і ще до зняття до 2004 року сокирянці під'їзжали до Ларги автотранспортом.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!