Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19614 times)
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #210 on: 28.02.21 , 19:02 »
Share

Останнім часом виникли обставини, що пропуск через Кам'янець-Подільський під великим ризиком. А через Могилів-Подільський і розраховувати ніколи не треба А причина - велика криза на залізниці Молдови через невиплату зарплати.  І як наслідок різке скорочення персоналу, яке відображається на технічному стані: колії, тепловозів, сигналізації. Із особистих досліджень 2-х річної давнини встановлено, що рихтування колії не проводиться, не вкладаються стрілочні переводи не говорячи вже про капітальний ремонт. Чернівецькі можновладці вкотре піднімають питання побудови обводу Мамалига - Ларга(Кельменці).  Але якщо читати коментарі начальника відділу інфракструктури та будівництва доріг Чернівецької ОДА, то він не до кінця обізнаний із проблемою. Пропонує будувати залізницю Чернівці - Хотин - Кам'янець-Подільський. Кошторис коштів ще не встановлений, протяжність пропонованої ділянки до 70 км, замість 36 км Мамалига - Ларга(Кельменці). До того ж треба будувати два мости: один через Дністер, другий через Смотрич.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1621


View Profile
« Reply #211 on: 28.02.21 , 19:02 »
Share

Я надіслав запит на отримання публічної інформації до Міністерства інфраструктури щодо збереження в існуючих умовах руху 117/118 через Кам'янець та недопущення його переведення на маршрут через Чортків, а також запланованих на 2021 рік ремонтних робіт на підконтрольних Україні проблемних дільницях колії від Чернівців до Ларги. Чекаю на відповідь.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #212 on: 28.02.21 , 20:02 »
Share

Вважаю, що побудова ділянки Мамалига - Ларга(Кельменці) єдиний вихід із ситуації. Бо  невиконання Закону № 3022-III можна вважати злочином та капітуляцією. Згадаймо 2004 рік, із 1.03 627/628 Чернівці - Київ знімаються із дільниці через це нехтування. А в 2005 році Молдова будує обвід Придністров'я Ревака - Кайнари. Нам втерла носа Молдова, але ніхто із цього не зробив висновки. Варто подивитись безліч відео в якому стані залізниця Молдови: вагони розхитуються в різні строни, багато позначених гнилих шпал. Хіба ми можемо надіятись що Молдова зможе нормально утримувати  свої кілометри від 60 до 76 та від 83 до 96 км своєї  колії?
« Last Edit: 28.02.21 , 20:02 by ВикторБГол » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3526


View Profile
« Reply #213 on: 28.02.21 , 22:02 »
Share

А УЗ не может каким-то образом выкупить себе эти молдавские километры? Подобно тому, как линия через Чертково принадлежала РЖД, не смотря на расположение на территории Украины.
Хотя объезд в любом случае интереснее был бы, но мало ли, как промежуточный/альтернативный вариант.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #214 on: 01.03.21 , 00:03 »
Share

А УЗ не может каким-то образом выкупить себе эти молдавские километры? Подобно тому, как линия через Чертково принадлежала РЖД, не смотря на расположение на территории Украины.
Хотя объезд в любом случае интереснее был бы, но мало ли, как промежуточный/альтернативный вариант.
+1, але це не знімає відповідальності з УЗ прослідувати викуплені молдовські кілометри без зупинок, інакше Ви не зміните межі державного кордону, де в тій же Окниці (наприклад цей відрізок також викупила б УЗ) все рівно треба провести паспортний і митний контроль, незважаючи на "внутрішньоукраїнський" тариф на проїзд (згадайте Петропавловськ у Казахстані, який належить РЖД, і проізд до нього від станцій РФ внутрішньоросійський).
 А щодо 46 молдовських км від Ларги до Мамалиги -то тут 100% 👍👍, бо викуп цих км може позитивно відобразитися в майбутньому як на паспотоці, так і на економії за транзит (чи все рівно УЗ навіть таким макаром буде перераховувати десятки мільйонів Молдові в рік, незважаючи на те, що вже то власність УЗ)?
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1621


View Profile
« Reply #215 on: 01.03.21 , 01:03 »
Share

Я ЗА побудову колії в обхід території Молдови і також вважаю це необхідністю. Я висловлював занепокоєння у запиті лише в тому разі, якщо маршрут 117/118 змінять БЕЗ побудови обходу.

to Vovan: Окницю можна проїхати на ходу при обслуговуванні тепловозами УЗ (я пропонував би 2М62 депо Жмеринка). Відповідно, без прикордонно-митного контролю можна обійтись. Теоретично, була б технічна зупинка по Вовчинцю для схрещення в один бік. Але це прикордонна станція, і ніщо не заважає прикордонникам Молдови оточити поїзд на час технічної зупинки і контролювати, щоб ніхто не намагався вискочити з нього. Не турбуючи при цьому пасажирів, які мирно сплять у потязі, відповідно не покидачи території України, якою є поїзд.

« Last Edit: 01.03.21 , 01:03 by Мандрівник » Logged
VB
Active user

Posts: 4413


View Profile
« Reply #216 on: 01.03.21 , 02:03 »
Share

....мирно сплять у потязі, відповідно не покидачи території України, якою є поїзд.
Де це таке Ви вичитали? Це є власність української компанії, а не територія України. В міжнародному праві є схоже, але це не має жодного стосунку до потягів.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #217 on: 01.03.21 , 07:03 »
Share

Дякую за продуктивне обговорення. Уточню із Мамалиги до Ларги(Кельменці) молдовських кілометрів 31(60-76,83-96), посередині 5 км 600м в селі Подвір'ївка Дністровського району Чернівецької області. Може бути варіант, що наша Україна відремонтує колію, тобто "одягне" в бетон колію та 7 стрілок, проведе рихтування колії.. Але які це будуть договори і хто сплатить за виконані роботи
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #218 on: 01.03.21 , 12:03 »
Share

Та не, там строить и всё. Даже адекватным обменом там не пахнет. Оба участка проходят через относительно большие населённые пункты. А это вот всё територия наша жд ваша это всё лохотрон. Паланка тому подтверждение.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #219 on: 01.03.21 , 23:03 »
Share

70 мільйонів збитків: стало відомо, чому УЗ скасувала щоденний потяг Чернівці - Київ.

Укрзалізниця не запускатиме нові регулярні потяги в Чернівецьку область через низький попит серед пасажирів.
Додаткові поїзди запускатимуть лише напередодні свят.
Про це йдеться у відповіді Укрзалізниці на інформаційний запит Суспільного Буковини.
Керівництво залізниці вважає сполучення "Чернівці-Київ" збитковим.
За 2020 рік сума збитків за курсування щоденного потягу склала майже 70 мільйонів гривень.
У коментарі Суспільному член правління Укрзалізниці Олександр Перцовський сказав, що якщо місцева влада бачить туристичний потенціал потягу "Чернівці-Київ" — вона може замовити регулярний потяг, як послугу. Тоді з міського бюджету повинні будуть виділяти гроші для компенсації перевезень.

https://suspilne.media/109260-70-mln-grn-zbitkiv-stalo-vidomo-comu-uz-skasuvala-sodennij-potag-cernivci-kiiv/
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!