Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 15:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19619 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #220 on: 01.03.21 , 23:03 »
Share

.........
У коментарі Суспільному член правління Укрзалізниці Олександр Перцовський сказав, що якщо місцева влада бачить туристичний потенціал потягу "Чернівці-Київ" — вона може замовити регулярний потяг, як послугу. Тоді з міського бюджету повинні будуть виділяти гроші для компенсації перевезень.

Не вистачає однієї традиційної абревіатури :).
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #221 on: 02.03.21 , 12:03 »
Share

Не розумію таких тверджень пасажирської служби Укрзалізниці - постійно мотивувати на відміну поїздів та витрати. Чомусь автомобілісти самі вишукують маршрути, опимізують їх. Хоча і є в них нерентабельні, які відміняють.  Але що нерентабельний маршрут до якогось села, що до 250-тисячного міста як Чернівці
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2253


View Profile
« Reply #222 on: 02.03.21 , 13:03 »
Share

Тут все по-чесному:  м̶е̶н̶і̶  УЗ вершки (прибуткові маршрути), а  т̶о̶б̶і̶ місцевим громадам - корішки (збиткові). Так сказав д̶я̶д̶ь̶к̶о̶ президент: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124912.0
А якщо місцеві громади не хочуть їх фінансувати - тоді УЗ їх відмінить з чистою совістю  з̶а̶л̶і̶з̶н̶о̶ю̶ ̶в̶і̶д̶м̶а̶з̶к̶о̶ю̶.
« Last Edit: 02.03.21 , 13:03 by jbond989 » Logged
Philip
Active user

Posts: 221


View Profile
« Reply #223 on: 02.03.21 , 17:03 »
Share

Не гарно вийшло з попереднім дописом!
Тепер давайте думати разом !
Дивіться опитування яке вони проводили в ФБ показало на маршрут Чернівці-Ужгород і Чернівці-Рахів потім ще на Харків 3 позиція була .
Суть в тому що то опитування не є показником і результати ті подавати в УЗ неможливо так як відсотково там проголосувало орієнтовно 50% людей які з етичних міркувань не користуються залізницею!
Крім того я особисто проголосував з 3 сторінок за різні потяги якими навіть якщо запустять я ними не користуватимуся!!!
Тут потрібен більше моніторити Букінг і каси тоді ми зможемо зорієнтуватися по пасажиропопиті!
« Last Edit: 02.03.21 , 17:03 by Philip » Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #224 on: 06.03.21 , 19:03 »
Share

Накінець завговорили про сполучення із Чернівцями із 13-ї хвилини відео https://www.youtube.com/watch?v=Oado0vgK6iA . Лише чомусь названо ділянку через Хотин і відстань вказана виходячи із автосполучення. Якщо і справді по даному маршруту буде реалізація, то це в декілька разів дорожче, бо потрібно будувати два мости через річки Дністер та Смотрич
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #225 on: 06.04.21 , 21:04 »
Share

Перша офіційна рекакція від УЗ.

У Клічука не змогли вирішити проблему залізничного сполучення Чернівців.
«Укрзалізниця» відмовила у призначенні усіх потягів, які просили у листі, а також зазначили, що швидкісного сполучення з Києвом не буде.


Проблема залізничного сполученням Чернівців з українськими містами не нова, а після того як «Укрзалізниця» скоротила кількість потягів з столиці Буковини, місто опинилось, по суті, в транспортній ізоляції. У Чернівців залишилось залізничне сполучення лише з Києвом, Львовом та Одесою, та й те не щоденне. Звісно, що такі проблеми потребують прискіпливої уваги з боку міської влади та негайного вирішення шляхом перемовин з керівництвом «Укрзалізниці». Однак нова міська влада пішла іншим шляхом і замість перемовин вирішила… заспамити «Укрзалізницю» листами з вимогою запровадити кілька нових потягів на Чернівці.
Звісно коли цим займаються активісти, то це цілком прийнятно і зрозуміло, але коли у флешмобі «1000 листів до Укрзлізниці» беруть участь представники прогресивної нової команди Клічука, це викликає подив і розуміння, що інших напрацювань та шляхів вирішення покращення залізничного сполучення Чернівців у міської влади немає.
Секретарка міськради Марина Кирилюк похвалилася на своїй фейсбук-сторінці, що взяла участь у залізничному спам-флешмобі. З неї покепкував у коментарях навіть колишній мер Олексій Каспрук, який написав: «Флешмоб це прикольно... Ще можна спробувати владні повноваження використати». Зрештою, побавившись у флешмоби, міська влада таки надіслала і офіційного листа.
Та спам атака на «Укрзалізницю», як і одинокий лист з міськради, завершилися цілком логічним провалом. «Укрзалізниця» надіслала відповідь у якій відмовили у введенні усіх додаткових потягів, які просили активісти та міська влада Чернівців. Тож чернівчани і далі залишатимуться без сполучення з Дніпром, Запоріжжям, Миколаєвом, Пшемислем, Ковелем, Ужгородом та Раховом. Також у відповіді зазначили, що Чернівці найближчим часом не включать до програми швидкісного руху в Україні, а отже потягів типу «Інтерсіті» наш залізничний вокзал також не побачить.





https://promin.cv.ua/2021/04/06/u-klichuka-ne-zmohly-vyrishyty-problemu-zaliznychnoho-spoluchennia-chernivtsiv.html
Logged
Philip
Active user

Posts: 221


View Profile
« Reply #226 on: 06.04.21 , 22:04 »
Share

Так там жодної конкретики не було (Ми хочемо і ви зробіть) тому я не здивований.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #227 on: 07.04.21 , 00:04 »
Share

Так там жодної конкретики не було (Ми хочемо і ви зробіть) тому я не здивований.
Так я навіть здивований. На підставі чого вони збиралися "пускати" потяги в Харків, а особливо Дніпро та Запоріжжя? І при цьому навіть з абзацу-відповіді УЗ навіть не видно хоча б  слова "літо" та похідне з нього! А це значить, що навіть елементарних знань про той же до прикладу 231/ 232 у можновладців немає.  Так-так, це ІФ-Генічеськ, про який я декілька разів згадував.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #228 on: 07.04.21 , 15:04 »
Share

Ну как нету? такой финт с Раховом же прокатил. Но дважды снаряд в одну воронку не падает, правда?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #229 on: 07.04.21 , 19:04 »
Share

Ну как нету? такой финт с Раховом же прокатил. Но дважды снаряд в одну воронку не падает, правда?
Не падає, бо по рахівські петиції були з аргументаційною аналітикою (аналітичні довідки і подібне), а тут (з того, що бачив) один-два аркуші емоційного тексту і на тім усе.

Десь на початку теми я писав про те, що "найбільшим гальмом у цій справі є Чернівецька ОДА". Відсутня стратегічна концепція. Мета повинна бути іншою - короткий час у дорозі, а не швидкісний рух. Бо, відомо, на разі потрібну швидкість досягають надто просто: достатньо 12-годиний маршрут Київ - Чернівці" натягнути на Шепетівку-Лівів, і "необхідна швидкість досягнута"... це в той час, коли інший 12-годинний маршрут без особливого надриву блукає придністровськими ярами. Хотіли швидкість - маєте, але часу у дорозі від цього не змінився.

Стратегія повинна бути скерована на нову залізничну лінію Чернівці - КП (можливо через Мельницю-Подільську, як було, вочевидь, заплановано австрійськими та російськими проектантами понад 100 років тому). Колію з Іване-Пустого дотягнуть теж до Мельниці-Подільської, і ще один швидкий вихід на Тернопіль... і Тернопіль - Чортків - Борщів - КП - теж добрий варіант, але потрібно Чернівцям мислити не як "куркулю-одноосібнику", а у співпраці хоча б із КП, якому теж би знадобився вихід на Буковину та Прикарпаття. Ще потрібно зацікавити вантажних перевізників, щоб ті теж лобіювали. Кам'янецький цемент... зерно... інші вантажі. Вантажі з/до Румунії... чому вони повинні кататись через Львів, коли буде колія навпростець... усі чомусь хочуть швидких рішень і швидкого піару.

Рахів, принаймні, ніколи не спамив, і розглядав залізницю, як суб'єкта-партнера у переговорах, а не як об'єкт для насміхань.

Перша офіційна рекакція від УЗ.

У Клічука не змогли вирішити проблему залізничного сполучення Чернівців.
.... Тож чернівчани і далі залишатимуться без сполучення з Дніпром, Запоріжжям, Миколаєвом, Пшемислем, Ковелем, Ужгородом та Раховом. ...
Чернівчан, в особі офіційних мужів, Рахів ніколи не цікавив.... навіть і тоді, коли я намагався їх ним (цим Раховом) зацікавити. Можливо колись пізніше у них з'явиться бажання мати поїзд до Рахова, то нехай гукають - спробую допомогти.
Орієнтовно:
(формування) Чернівці (15:30) - Коломия (17:00-17:10) - Яремче (18:25-18:30) - Ворохта (19:15) - Ясіня (20:00) - Рахів (21:00) з усіма доцільними "дрібними" зупинками;
Рахів (22:00) - Львів (5:55 - 6:35) - ... Здолбунів ... Рівне ... Луцьк ... Ковель. (можливо разом із 601/602) ... можливо тільки до Луцька (куди встигне з обігом сам на себе)
зворотно: Ковель?... Луцьк Львів ... Рахів (23:40)
на Чернівці: Рахів (00:40) ... Коломия (4:30-4:40) - Чернівці (6:10). (або все змістити на +20...50 хв.)
із 7:00 до 14:00 - рухомий склад - на обслузі... і Чернівцям буде праця... але ОДА не виявляє бажання.
Ця ідея не нова, культивувалась із різною інтенсивністю в різний час на цьому форумі.
Раніше чернівецькі туристи полюбляли на ніч виїжджати в гори, добиратись до стартових майданчиків, і на ранок вже штурмувати Чорногірські двотисячники.
Повернення ранкове до Чернівців їх теж би влаштувало, бо львів'ян більш-менш влаштовувало наявне відправлення із Рахова незадовго перед 1:00.
« Last Edit: 07.04.21 , 19:04 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!