Я розглядав як один із варіантів це вкладення решітки на бетоні від Ларги до Мамалиги. Але чи піде хто на це? Це теж чималі кошти. І решітку вкладати і рихтувати. І не розраховуйте на Окницю, це важливий вузол залізниць Молдови. До того ж протяжність транзиту більше ніж 117/118 ( 83 проти 33) Ще і дільниця Окниця - Могилів-Подільський єдиний шлях із Молдови в Україну незалежний від Придністров'я.
Ви здається, неправильно мене трохи зрозуміли. Окниця в обох випадках юридично залишається молдовською, АЛЕ якщо б УЗ уклала би договір оренди з ЧФМ, то українським, тобто УЗшним було б усе, за виключенням станції Окниця, бо це є вузлом , де колія іде на південь країни, і щоб молдавани не платили "за межгос" до Окниці у випадку оренди, тому і така ситуація, бо по Петропавловську, Казахстані така ж сама проблема .