Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 15:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Потяг на Чернівці"

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]
Print
Author Topic: Проект "Потяг на Чернівці"  (Read 19618 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #230 on: 07.04.21 , 20:04 »
Share

Как грузовики могут пролобировать изменение маршрута? Они ведь не видят как идут их грузы и платят установленную плату за доставку груза из точки А в точку Б за оговоренное время. И не вадно что по пути от Киева в Одессу их груз побывал в Харькове.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #231 on: 07.04.21 , 21:04 »
Share

Так звані грузовики якби ретельніше "поковирялись" в цінах, то виставили б претензії за додаткові кілометри через Львів. Так само як 135/136 Чернівці - Одеса збитковість якого наведена була останнім часом. Але бюрократам наверху все рівно скільки платити, не із свого карману і щоб той  обвід не будувати.  Щодо виходу із Чернівців на Мельницю-Подільську не варіант через складний профіль та кількості кривих, що не дозволить реалізувати більші швидкості. І основне - міст через Дністер треба будувати. Так само як і варіант Чернівці - Хотин - Кам'янець-Подільський, там два мости треба будувати через Дністер та Смотрич. І навіщо, коли рядом є міст через Дністер за с. Ленківці. Хоча б уошти були виділені на обвід Мамалига - Ларга(Кельменці), а не планувати залізницю через Хотин. Проїхали чиновники на авто на Хотин, а профіль місцевості добре не розгледіли
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #232 on: 07.04.21 , 21:04 »
Share

Ніхто ніякі обходи Молдови ніколи не буде будувати, максимум, що можна зробити -це взяти в оренду ВЕСЬ молдовський північний відрізок шляху УЗ -від Могильова-Подільського до Мамалиги КРІМ Окниці, аби врятувати молдованам за рахунок власного транзиту фінансову  ситуацію, бо з усіх боків Україна. Згадайте Павлодар у Казахстані (РЖД) та Йолчу у Білорусі (УЗ).
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #233 on: 07.04.21 , 22:04 »
Share

Я розглядав як один із варіантів це вкладення решітки на бетоні від Ларги до Мамалиги. Але чи піде хто на це? Це теж чималі кошти. І решітку вкладати і рихтувати. І не розраховуйте на Окницю, це важливий вузол залізниць Молдови. До того ж протяжність транзиту більше ніж 117/118 ( 83 проти 33) Ще і дільниця Окниця - Могилів-Подільський єдиний шлях із Молдови в Україну незалежний від Придністров'я.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #234 on: 08.04.21 , 00:04 »
Share

Я розглядав як один із варіантів це вкладення решітки на бетоні від Ларги до Мамалиги. Але чи піде хто на це? Це теж чималі кошти. І решітку вкладати і рихтувати. І не розраховуйте на Окницю, це важливий вузол залізниць Молдови. До того ж протяжність транзиту більше ніж 117/118 ( 83 проти 33) Ще і дільниця Окниця - Могилів-Подільський єдиний шлях із Молдови в Україну незалежний від Придністров'я.
Ви здається, неправильно мене трохи зрозуміли. Окниця в обох випадках юридично залишається молдовською, АЛЕ якщо б УЗ уклала би договір оренди з ЧФМ, то українським, тобто УЗшним було б усе, за виключенням  станції Окниця, бо це є вузлом , де колія іде на південь країни, і щоб молдавани не платили "за межгос" до Окниці  у  випадку оренди, тому і така ситуація, бо по Петропавловську, Казахстані така ж сама проблема . 
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #235 on: 08.04.21 , 20:04 »
Share

Я вважаю, що із Молдовою краще справ не мати. Ні,  моє відношення до Молдови нормальне. Але треба враховувати те, на що спроможна така держава. вона не багата і невідомо коли нею буде. А нам треба проробляти свої варанти..
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #236 on: 09.04.21 , 09:04 »
Share

я бы перефразировал что Украина не настолько бедная и технологически отсталая страна что бы не смогла построить этот обход. то же касается и деловое - солотвино. тонель же прорыли. и в аэропорт съезд сделали.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #237 on: 09.04.21 , 11:04 »
Share

Пишете за Солотвине - Берлібаш. Так, і це треба робити. І для транзиту, і для місцевих перевезень. Зараз всі говорять за окупність, тобто гривню в гривню. Ніхто не задається питанням чи буде вигода в перспективі.  ШЩодо Мамалига - Ларга(Кельменці), яку всі зараз пропонують будувати, то основний привід не тільки у пасажирському та вантажному сполученні, але і в стратегічному. Вибачте, але далі розширювати думку поки не маю права
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!