Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.21 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      "Прикарпатський Експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Author Topic: "Прикарпатський Експрес"  (Read 7610 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10934


View Profile
« Reply #70 on: 29.09.21 , 20:09 »
Share Reply with quote

А це фішка Льв, інші залізниці не мали таких вагінів?
Харків мав, бачив їх в  покійному 375
Були на Донецькій. Їхав особисто в такому вагоні в 389/390 (91/92).
Навіть у 2015 році ще був, коли 91/92 обслуговала Донецька залізниця.
Там вони були навіть більш зручними. Замість стоячих місць за столами, там були м'які дивани, як у вагоні-ресторані.
Logged
dimaka
newbee

Posts: 2


View Profile
« Reply #71 on: 04.10.21 , 19:10 »
Share Reply with quote

Щось після 9 числа нема квитків в продажу, з чим це може бути пов'язано?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6560


View Profile
« Reply #72 on: 04.10.21 , 19:10 »
Share Reply with quote

Щось після 9 числа нема квитків в продажу, з чим це може бути пов'язано?
С тем, что он на неделе с 5 по 12 октября не курсирует, вероятно, проходит углубленный техосмотр.

https://uz.gov.ua/passengers/timetable/?ntrain=2277&by_id=1

щоденно, крім середи та 5,7-11/10/2021   

В целом вид у него здоровый.
« Last Edit: 04.10.21 , 19:10 by Emblaze » Logged
Entony
Active user

Posts: 5641


View Profile
« Reply #73 on: 08.10.21 , 15:10 »
Share Reply with quote

Скоро має появитися "Придністровський експрес". :)

Комісія Укрзалізниці прийняла два дизель-поїзди ДПКр-3 виробництва КВБЗ.

П’ятого-восьмого жовтня 2021 року на Крюківському вагонобудівному заводі працювала комісія Укрзалізниці з приймання готової продукції – одразу двох дизель-поїздів, а саме ДПКр-3-002 та ДПКр-3-003. Її очолив заступник начальника Департаменту приміських пасажирських перевезень Укрзалізниці Сергій Храпатий.
Ми з фотографом Юрієм Язовцевим теж два дні працювали на випробувальному полігоні КВБЗ, де вишикувалися наче за командою «струнко» два потужні й динамічні тривагонні дизель-поїзди. Вони сяяли новою фарбою та великими вікнами у променях осіннього яскравого сонця. А члени комісії ретельно перевіряли їх. Наче новобранців на готовність служити пасажирам на українській залізниці.
Голова комісії зробив невеличку перерву в роботі й люб’язно погодився відповісти на кілька запитань.
- Сергію Борисовичу, хто у складі очолюваної вами комісії?
- Представники Південної, Донецької, Львівської залізниць, а також Департаменту приміських пасажирських перевезень Укрзалізниці.
- А відомо де саме працюватимуть нові дизель-поїзди?
- Їх місцем приписки стануть, скоріш за все, Південна та Львівська залізниці. А спеціалістів Донецької запрошено тому, що зараз складаються маршрути руху, у одного з поїздів він пролягатиме й територією Донеччини. Інший, за попередньою інформацією, працюватиме на маршруті Коломия-Чернівці-Тернопіль-Львів.
- На що саме ви звертаєте особливу увагу?
- На все, дрібниць немає. Комісія перевіряє технічний стан рухомого складу, роботу всіх систем – діагностики, пожежної, відеоспостереження, силових агрегатів тощо. А також комплектацію, зокрема й ЗІП, технічну документацію на відповідність умовам договору. Робота чимала й копітка. Від заводу-виробника нам допомагають представники корпусу пасажирського вагонобудування, конструктори, працівники відділу технічного контролю.
- Ваше враження про нову техніку від КВБЗ, що приходить на залізницю.
- Ми бачимо прогрес. Машини відповідають нашим очікуванням. Вірю, що наступні дизель-поїзди будуть ще кращими. Ви набиваєте руку у їх виготовленні, ми – в експлуатації. Відтак упевнений, що нові машини забезпечать перевезення пасажирів з мінімальними експлуатаційними витратами і максимально задовольнять потреби замовника.
Як логічний результат цього етапу роботи – акти технічного приймання, який підписали повноважні представники УЗ та КВБЗ. Найближчими днями дизель-поїзди попрямують на залізницю.

https://m.facebook.com/100006006169223/posts/pcb.1666313123578877/?photo_id=1666312863578903&mds=%2Fphotos%2Fviewer%2F%3Fphotoset_token%3Dpcb.1666313123578877%26photo%3D1666312863578903%26profileid%3D100007903051920%26source%3D49%26refid%3D17%26_ft_%3Dmf_story_key.1666313123578877%253Atop_level_post_id.1666313123578877%253Atl_objid.1666313123578877%253Acontent_owner_id_new.100006006169223%253Athrowback_story_fbid.1666313123578877%253Aphoto_attachments_list
« Last Edit: 08.10.21 , 15:10 by Entony » Logged
pr47
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #74 on: 08.10.21 , 15:10 »
Share Reply with quote

А другий куди можуть пустити? Харків-Лисичанськ?
Враховуючи, що там і з донжд були
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6560


View Profile
« Reply #75 on: 08.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

Интересно, а он будет как-то с пригородными стыковаться? 807/808, по крайней мере, в это не умеет по Коломые, только по Стрыю стыкуется в одну сторону с 6187, а в другую с 6012, но с зазором в пару минут.

Щось після 9 числа нема квитків в продажу, з чим це може бути пов'язано?
Обновили график, показано прохождение на участке от ИФ до Киверцев, а до Коломыи на неделе все-таки не бегает. Забирайте:



https://uz.gov.ua/passengers/timetable/?ntrain=2491&by_id=1

5,7-11/10/2021 щоденно

https://uz.gov.ua/passengers/timetable/?ntrain=2490&by_id=1

5,8-11/10/2021 щоденно

алсо, повесили уведомление, что на неделе по 12 окт включительно 6423/6424 обрезается по Рожнятову
« Last Edit: 08.10.21 , 16:10 by Emblaze » Logged
ДоВас
Active user

Posts: 1658


View Profile
« Reply #76 on: 08.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

Якщо Львівська отримає 3-ій ДПКр, то можна 2 з них приписати до РПЧ-2 Тернопіль, 1 до РПЧ-4 Коломия і запускати так
1. 05:00 Коломия - 06:00 - 06:30 Чернівці - Львів - 22:00 - 22:30 Чернівці - 23:30 Коломия.
2. Ранок Тернопіль - Чернівці - Ківерці (808)
3. Ранок Ківерці - Чернівці (807) - Тернопіль
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1559


View Profile
« Reply #77 on: 08.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

Ох вже ця звичка їздити загогулинами! А потім будуть жалітися, що від Львова до Коломиї 8 годин замість 2 з чимось.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6560


View Profile
« Reply #78 on: 08.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

Ох вже ця звичка їздити загогулинами! А потім будуть жалітися, що від Львова до Коломиї 8 годин замість 2 з чимось.
Им в любом случае нужно участок от Залещиков до Тернополя захватить, там именно под ДПКр ремонт делался.

В данный момент 807/808 проходит это расстояние (Львов-Коломыя) за 3:53, а ночной бескондюковый аммендорф, следующий северным сегментом, лишь немногим быстрее, за 3:41. Стоит ли задержка более интересного маршрута и более удобного вагонофонда? думаю, стоит
« Last Edit: 08.10.21 , 16:10 by Emblaze » Logged
ДоВас
Active user

Posts: 1658


View Profile
« Reply #79 on: 08.10.21 , 16:10 »
Share Reply with quote

Ох вже ця звичка їздити загогулинами! А потім будуть жалітися, що від Львова до Коломиї 8 годин замість 2 з чимось.
Якими загогулинами?
Я пропоную окремі рейси з Чернівців до Тернополя, Коломиї, Львова та Ківерців. Просто в попередньому пості написав обороти якомога скорочено.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!