Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.01.22 , 22:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект електрички Київ - Васильків-2

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 39
Print
Author Topic: Проект електрички Київ - Васильків-2  (Read 27653 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 7187


View Profile
« Reply #120 on: 07.11.21 , 20:11 »
Share

Васильков 07.11.21 (вс)

Две недели назад начали устанавливать первые опоры. В прошлую пятницу, проезжая по путепроводу одесской трассы над перегоном, узрел их окончание за 500 метров в кривой. Т.е. по логике дальше не работали. В эту пятницу картина аналогична. Но! Оказалось, почему-то пропустили этот фрагмент (как и начало перегона в Багрине), и начали устанавливать дальше. Предполагаю, еще не рассчитали габарит под мостом. На сегодня, за исключением двух кусков, опоры установлены на всем перегоне вплоть до Васильков-2.

Багрин


Конец поселка


Среди них есть 2 с консолями, но почему-то аж за ~1 км от станции, и разнесенными через 3 промежутка


О.п. Черкес. Также видно, что бывшую платформу демонтировали (последнее фото)




Несколько промежуточных мест далее до станции.




В половине случаев можно наблюдать уложенные на шпалы длинномерные рельсы. Некоторые из них были в эксплуатации (левая).



Сама станция Василков-2. Только зашли на станцию.




Ускорились.
« Last Edit: 07.11.21 , 20:11 by sergius » Logged
Andrii
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #121 on: 07.11.21 , 20:11 »
Share

Васильков 07.11.21 (вс)

Две недели назад начали устанавливать первые опоры. В прошлую пятницу, проезжая по путепроводу одесской трассы над перегоном, узрел их окончание за 500 метров в кривой. Т.е. по логике дальше не работали. В эту пятницу картина аналогична. Но! Оказалось, почему-то пропустили этот фрагмент (как и начало перегона в Багрине), и начали устанавливать дальше. Предполагаю, еще не рассчитали габарит под мостом. На сегодня, за исключением двух кусков, опоры установлены на всем перегоне вплоть до Васильков-2.

Ускорились.


Добре. Хочуть вкластись в термін кінець року?
Погано, що знесли проміжну платформу.
А ще там є така штука, як стара будівля вокзалу, вона ж синагога. В занедбаному стані, але пам'ятка архітектури. Привести б її заодно до ладу.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 7187


View Profile
« Reply #122 on: 07.11.21 , 20:11 »
Share

Якщо електричка, то все ж реальніше у наступному.
Платформа майже готова. Ще переїзди облаштувати шлагбаумами.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1573


View Profile
« Reply #123 on: 08.11.21 , 11:11 »
Share

А ще там є така штука, як стара будівля вокзалу, вона ж синагога. В занедбаному стані, але пам'ятка архітектури. Привести б її заодно до ладу.
Якщо пам'ятка, то страшний геморой. Точно окремим кошторисом, за окремими дозвільними документами, з тисячею погоджень і лише спеціалізованими підрядниками з правом реставрації. УЗ скоріше відмовиться від тієї будівлі, якщо вона досі її.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 13443


View Profile
« Reply #124 on: 20.11.21 , 14:11 »
Share

Ще переїзди облаштувати шлагбаумами.
Якщо облаштовувати шлагбаумами, то потрібен і черговий. Зараз і на більш напружених ділянках від охороняємих переїздів багато де відмовились. Мабуть Ви мали на увазі сигналізацію.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 7187


View Profile
« Reply #125 on: 20.11.21 , 14:11 »
Share

Так, дякую. У моєму уявленні, переїзд як правило із палицями :). А може і у тендері була згадка, тому і дописав.

Вчора знов був проїздом у Василькові. По Багрину почали встановлювати консолі. По самому В2 темп робіт уповільнився. До сих пір недоробили кілька десятків метрів платформи.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 13443


View Profile
« Reply #126 on: 20.11.21 , 18:11 »
Share

Так, дякую. У моєму уявленні, переїзд як правило із палицями :)
Ну їх же 3 види існує - неохороняємий, нерегульований(як було до цього), тобто без сигналізації, регульований неохороняємий(з сигналізацією але без шлагбаумів та чергового) і охороняємий(з черговим та шлагбаумами).
Цікаво інше. В ТРА поки що ніяких змін не внесли(зміни по переїздам, схему секціонування), хоча вносять з поміткою "ще не введені в дію" і датою вводу в дію зазвичай місяця за 2, щоб за цей час все затвердити та ознайомити причетних.
Logged
igloz
Active user

Posts: 312


View Profile
« Reply #127 on: 23.11.21 , 17:11 »
Share

Электрификация участка Васильков 1 - Васильков 2 + строительство платформы
Logged
Almaz
Active user

Posts: 320


View Profile
« Reply #128 on: 24.11.21 , 09:11 »
Share

хорошее видео!Особенно видны многочисленные нарушения законодательства при строительстве обьекта. Например - аж две бензозаправки в 20 метрах от
пассажирской платформы,многочисленные примеры самозахвата ж.д. земли вдоль линии владельцами частных построек.Для настоящих правоохранительных органов -богатый материал))).
Logged
pr47
Active user

Posts: 162


View Profile
« Reply #129 on: 24.11.21 , 10:11 »
Share

Там були питання щодо БРСМ, десь читав, що вони обіцяли прибрати заправку. Але щось не видно, що вони збираються обіцянку виконувати. Про ОККО наче нічого не говорили
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 39
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!