Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.21 , 01:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект електрички Київ - Васильків-2

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Print
Author Topic: Проект електрички Київ - Васильків-2  (Read 5497 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6409


View Profile
« Reply #70 on: 05.09.21 , 17:09 »
Share

Обидва варіанти :). Частіше проїздом на машині, коли їду на (з) фазенду. Інколи на скутері катну, ділянка проходить недалеко. До півгодини їхати.

Інших бажаючих чомусь до сих пір не знайшлося. Хоча це поки ледь не єдиний активний проєкт.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6409


View Profile
« Reply #71 on: 05.09.21 , 17:09 »
Share

Вышла новость. Сразу хочу отметить, что эти тендера не подразумевают работы по установке опор и монтажу контактной сети.
Quote
УЗ оголосила тендер на електрифікацію ділянки Васильків – Васильків-2

02.09.2021 - 16:141472

Південно-Західна залізниця оголосила два тендери на електрифікацію ділянки Васильків – Васильків-2. Загальна вартість робіт – 55,8 млн грн.

Згідно з тендерною документацією, підрядник, крім електрифікації колій, має замінити стрілочні переводи, сигналізацію, світлофори, облаштувати систему оповіщення пасажирів та відремонтувати платформи на станції Васильків-2.

Роботи мають виконати до кінця 2021 року. Аукціон запланували на 17 вересня. Тож підрядник у найкращому разі матиме приблизно три місяці на виконання робіт.

Нагадаємо, у серпні Київська обласна держадміністрація виклала в мережу ролик, у якому демонструються темпи робіт з будівництва колії для приміських електропотягів на маршруті Васильків-Київ.

URM
« Last Edit: 05.09.21 , 17:09 by sergius » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6187


View Profile
« Reply #72 on: 05.09.21 , 17:09 »
Share



Хоча це поки ледь не єдиний активний проєкт.

В соцмережах на днях бачив фотки зі станції Черкаси, що там вже ставлять електроопори. Та мабуть з форумчан в тих краях рідко хтось буває :)

А за Ваші звіти - щира подяка :)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6409


View Profile
« Reply #73 on: 05.09.21 , 18:09 »
Share

Одна из стадий . Речь идет о реконструкции парной горловины В2, обустройства переездов, СЦБ, радиосвязи и рабочем месте ДСП.
Quote
Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Васильків – Васильків 2 регіональної філії «Південно-Західна залізниця» 20 159 390,00 UAH

6.   Технічні вимоги
Робочу документацію виконати відповідно до вимог норм технологічного проектування пристроїв автоматики і телемеханіки на залізничному транспорті України з доповненнями до них, затвердженими наказом 247-Ц/09 від 29.05.2014р.,  ПТЕ, інструкції з сигналізації на залізницях України, типових проектних рішень, затверджених Департаментом автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця», «Руководящих указаний по применению сигнализации РУ-30-80» та доповнення до них, Інструкції з утримання технічної документації на пристрої сигналізації, централізації та блокування (СЦБ) на залізницях України, затвердженої наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України № 257-Ц від 21 серпня 2001р.  та інших.
При розробці робочої документації врахувати:
Пристрої СЦБ:
1.   Обладнання пристроями АПС переїзду ПК4+978 перегону Васильків 1 – Васильків 2 , ПК9+700 ст. Васильків 2., ПК0+687 ст. Васильків 1, ПК10+408 ст. Васильків 2 із заміною польового обладнання, кабелів їх підключення по типовому альбому АПС-04.
2.   Конроль відкриття релейних, батарейних шаф, шаф переїздів перегону Васильків 1 – Васильків-2  та станцій у ДСП ст. Васильків-1 та Васильків-2 .
3.   Застосування світлодіодних головок пристроїв АПС, зовнішні лінзи світлофорів АПС мають бути захищені антивандальними металевими сітками.
4.   Здійснити реконструкцію частини парної горловини ст. Васильків-2 пов’язаної з реконструкцією станційного переїзду та впровадженням дії напівавтоматичного блокування на перегоні Васильків-1 - Васильків-2.
5.   Релейні, батарейні шафи повинні бути обладнані антивантальними пристроями.
6.   Надати виконавчу документацію на прокладені кабелі СЦБ та результати вимірювання їх електричних параметрів.
7.   Передбачити постачання аварійно-відновлювального запасу (АВЗ), необхідний для експлуатації напільного обладнання у т.ч. світлодіодна матриця для світлофора АПС - 1 шт., звукові оповіщувачі для пристроїв АПС - 2 шт.
8.   Вимоги до напільного обладнання:
Дросель-трансформатори
Для запезпечення пропуску зворотнього тягового струму на електрофікованих ділянках повинні бути встановлені дросель-трансформатори, які дозволені до застосування на залізницях України з антивандальними залізобетонними саркофагами.
Світлофори
Повинні бути поставлені й встановлені світлофори з корпусами, фоновими щитами й сонцезахисними козирьками, які виготовлені з композитного матеріалу (SMC (Sheet Molding Compound) - матеріал армований скловолокном). Кришка корпусу світлофорної головки повинна закриватися спеціальним ключом і замком, які забезпечують щільне прилягання кришки до корпусу. Вид виконання (ступінь захисту, яка забезпечується оболонкою) по ГОСТ 14254-96 (МЭК 529-89) повинен бути не менше IP54.
Металічні конструкції світлофора: мачти, драбини, кронштейни, фундаменти карликових світлофорів повинні бути виготовлені з оцинкованого металу.
Трансформаторні ящики світлофорів повинні відповідати вимогам вказаним для корпусів світлофорів. Ввід кабелю повинен здійснюватися через гермовводи, які забезпечують ступінь захисту не менше IP54.
Світлофорні головки повинні бути укомплектовані двохнитковими лінзовими комплектами, які дозволені до застосування на залізницях України.
В якості джерела світла повинні бути встановлені світлодіодні аналоги світлофорних ламп типа ЖС, які дозволені до застосування на залізницях України.
Колійні коробки, трансформаторні ящики, кабельні муфти
Повинні застосовуватися колійні коробки, трансформаторні ящики, кабельні муфти (розгалужувальні, проміжні й кінцеві), корпуси яких виготовлені з композитного матеріалу (SMC (Sheet Molding Compound) - матеріал армований скловолокном. Кришка корпусу повинна закриватися спеціальним ключом і замком, які забезпечують щільне прилягання кришки до корпусу. Вид виконання (ступінь захисту, яка забезпечується оболонкою) по ГОСТ 14254-96 (МЭК 529-89) повинен бути не менше IP54. Ввід кабелю повинен здійснюватися через гермовводи, які забезпечують ступінь захисту не менше IP54.
Рейкові кола
Ділянки наближення до переїздів повинні бути обладнані тональними рейковими колами, які включають апаратуру, яка дозво-лена до застосування на залізницях України. Виконавцем, в складі робочої доку-ментації повинні бути надані регулювальні таблиці рейкових кіл з затвердженням в Департаменті автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця».
Пристрої зв’язку:
1.   Прокладання кабелю зв’язку марки ТЗАБЛ 4х4х1,2 з влаштуванням відпаїв між постом ЕЦ ст.Васильків-1 та транспортабельним модулем ст.Васильків-2.
2.   Прокладання волоконно-оптичного кабелю зв’язку ємністю 24 волокна між постом ЕЦ ст.Васильків-1 та транспортабельним модулем ст.Васильків-2.
3.   По ст.Васильків-1, ст.Васильків-2 та відгалуження на перегоні кабелю зв’язку марки ТЗАБЛ 4х4х1,2  обладнати кінцевими пристроями. Тип кінцевих пристроїв визначити проектом.
4.   Волоконно-оптичний кабель зв’язку ємністю 24 волокна по ст.Васильків-1, ст.Васильків-2 обладнати кінцевими пристроями. Тип кінцевих пристроїв визначити проектом.
5.   Встановлення реперних стовпчиків по трасі проходження кабелів.
6.   Надати виконавчу документацію на прокладений кабель.
7.   Виконати вимірювання електричних параметрів кабелю зв’язку марки ТЗАБЛ 4х4х1,2.
8.   Виконати вимірювання оптичного кабелю з наданням рефлектрограми.
https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2021-09-01-009092-a
https://public.docs.openprocurement.org/get/1d4cfac57a4346a7812750bf6e935508?Signature=fdehT1zidvvZR1ulX84ccNUIIDU1cHCgDqly1aQw8swtkED3Fuah5e5YVRK9KBHs%2FQYnkMXjxsh%2F7x4CeAUHCA%3D%3D&KeyID=52462340

Quote
Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Васильків – Васильків 2 регіональної філії «Південно-Західна залізниця» 35 670 841,67 UAH

6.   Технічні вимоги
Робочу документацію виконати відповідно до вимог норм технологічного проектування пристроїв автоматики і телемеханіки на залізничному транспорті України з доповненнями до них, затвердженими наказом 247-Ц/09 від 29.05.2014р.,  ПТЕ, інструкції з сигналізації на залізницях України, типових проектних рішень, затверджених Департаментом автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця», «Руководящих указаний по применени юсигнализации РУ-30-80» та доповнення до них, Інструкції з утримання технічної документації на пристрої сигналізації, централізації та блокування (СЦБ) на залізницях України, затвердженої наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України № 257-Ц від 21 серпня 2001р.  та інших.
Загальні вимоги
1.1 Запропонована до впровадження мікропроцесорна система централізації стрілок та сигналів повинна:
-  виконувати функції наведені в даних технічних вимогах;
- мати Технічні умови на систему, погоджені з АТ «Укрзалізниця» та/або Типові проєктні рішення (Типові матеріали на проєктування) на систему, затверджені АТ «Укрзалізниця» для серійного її впровадження, що регламентовано п. 6.52 «Правил технічної експлуатації залізниць України» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/z0050-97);
- відповідати вимогам: ДСТУ 4178-2003 «Комплекси технічних засобів систем керування та регулювання руху поїздів. Функційна безпечність і надійність. Вимоги та методи випробування», ДСТУ 4151-2003 «Комплекси технічних засобів систем керування та регулювання руху поїздів. Електромагнітна сумісність. Вимоги та методи випробування», «Норми технологічного проектування пристроїв автоматики і телемеханіки на залізничному транспорті України».
(https://www.uz.gov.ua/about/documents_pat/legislature/other_documents/);
- бути раніше сертифікованою в акредитованому в Україні Органі з оцінки відповідності (Органі сертифікації), що регламентовано статтею 11 Закону України «Про залізничний транспорт». Наявний сертифікат (сертифікати) повинен підтверджувати відповідність системи вимогам ДСТУ 4178-2003 до станційних систем стрілок та сигналів .
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/273/96-%D0%B2%D1%80).
1.2 Для впровадження запропонованої системи на станції Васильків-2 регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Виконавцем на неї повинна бути розроблена робоча документація в відповідності з викладеними вимогами в даному документі, яка погоджується з Замовником. Також робоча документація повинна мати програму перевірки залежностей, таблиці перевірки залежностей й регулювальні таблиці рейкових кіл.
Всі проектні роботи повинні відповідати стандартам, які застосовуються на залізничному транспорті України, проєктування повинно виконуватися по принципу відсутності невідповідностей.
Стадія виконання проєктної документації - робоча документація («Р»).
Мова документації - українська.
Розроблена робоча документація Виконавцем повинна бути передана Замовнику в п’яти екземплярах і одним екземпляром в електронному вигляді.
1.3 Виконавцем повинно бути забезпечено постачання всіх матеріалів і обладнання, необхідних для монтажу і вводу в експлуатацію системи.
Технічні вимоги:
Вимоги до робочих місць користувачів
Робочі місця користувачів системи повинні являти собою автоматизовані робочі місця (АРМ) і забезпечувати інтерфейс людина-система.
Система повинна передбачувати наявність автоматизованих робочих місць:
-   Оператора (АРМ-оператора основне й резервне в приміщенні чергового по станції Васильків-1)
-   Оператора (АРМ-оператора основний й резервний в приміщенні чергового по станції Васильків-2)
-   Електромеханіка СЦБ (АРМ-ШН) по ст. Васильків-1 та ст. Васильків-2.
Відображення стану об'єктів контролю й управління повино відповідати вимогам СОУ 35.0-00034045-001:2006.
(https://www.uz.gov.ua/about/documents_pat/legislature/other_documents/).
АРМ повинен реалізовувати наступні функції:
-   Безперервне достовірне відображення данних про стан об’єктів контролю та управління, розміщених на станції та підключених до системи.
-   Відображення на схематичному плані станції іфнформації про встановлені маршрути.
-   Зручне й чітке формування команд управління для системи (тільки для АРМ-оператора).
-   Відображення на пристроях індикації всіх дій персоналу по вводу команд управління.
-   Вивід необхідної інформації про дієздатність АРМа.
-   Реєстрація і протоколювання данних, які надходять в АРМ від системи.
При організації робочих місць Виконавцем повинно бути передбачено постачання мебелів, які необхідні для розміщення всіх пристроїв АРМ системи й пристроїв зв'язку.
Вимоги до напільного обладнання
Стрілочні електроприводи
Для управління стрілочними переводами повинні бути встановлені стрілочні електропривода типа СП-ТС або СП-6М, які дозволені до застосування на залізницях України з асинхронними електродвигунами та з електрообігрівом контактів автоперемикачів.
Дросель-трансформатори
Для запезпечення пропуску зворотнього тягового струму на електрофікованих ділянках повинні бути встановлені дросель-трансформатори, які дозволені до застосування на залізницях України з антивандальними залізобетонними саркофагами.
Світлофори
Повинні бути поставлені й встановлені світлофори з корпусами, фоновими щитами й сонцезахисними козирьками, які виготовлені з композитного матеріалу (SMC (Sheet Molding Compound) - матеріал армований скловолокном). Кришка корпусу світлофорної головки повинна закриватися спеціальним ключом і замком, які забезпечують щільне прилягання кришки до корпусу. Вид виконання (ступінь захисту, яка забезпечується оболонкою) по ГОСТ 14254-96 (МЭК 529-89) повинен бути не менше IP54.
Металічні конструкції світлофора: мачти (при використанні металічних), драбини, кронштейни, фундаменти карликових світлофорів повинні бути виготовлені з оцинкованого металу.
Трансформаторні ящики світлофорів повинні відповідати вимогам вказаним для корпусів світлофорів. Ввід кабелю повинен здійснюватися через гермовводи, які забезпечують ступінь захисту не менше IP54.
Світлофорні головки повинні бути укомплектовані двохнитковими лінзовими комплектами, які дозволені до застосування на залізницях України.
В якості джерела світла повинні бути встановлені світлодіодні аналоги світлофорних ламп типа ЖС, які дозволені до застосування на залізницях України.
Зовнішні лінзи карликових світлофорів  мають бути захищені антивандальними оцинкованими металевими сітками.
Колійні коробки, трансформаторні ящики, кабельні муфти
Повинні застосовуватися колійні коробки, трансформаторні ящики, кабельні муфти (розгалужувальні, проміжні й кінцеві), корпуси яких виготовлені з композитного матеріалу (SMC (Sheet Molding Compound) - матеріал армований скловолокном. Кришка корпусу повинна закриватися спеціальним ключом і замком, які забезпечують щільне прилягання кришки до корпусу. Вид виконання (ступінь захисту, яка забезпечується оболонкою) по ГОСТ 14254-96 (МЭК 529-89) повинен бути не менше IP54. Ввід кабелю повинен здійснюватися через гермовводи, які забезпечують ступінь захисту не менше IP54.
Рейкові кола
Район управління станції Васильків-2 повинен бути обладнаний мікропроцесорними тональними рейковими колами, які включають апаратуру, яка дозволена до застосування на залізницях України. Виконавцем, в складі робочої документації повинні бути надані регулювальні таблиці рейкових кіл з затвердженням в Департаменті автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця».
Пристрої електропостачання
Система повинна передбачати наявність живильної установки, яка дозволена до застосування на залізницях України.
Живильна установка повинна забезпечувати надійне електроживлення системи з врахуванням технічної оснащенності району управління ст. Васильків-2. Передбачити живлення поста ЕЦ ст. Василькыв-2 від двох незалежних джерел електроенергії.
При розробці робочої документації врахувати:
Пристрої СЦБ:
1.   Окрему зону, яка розміщується в приміщенні ДСП ст. Васильків-1, для  управління стрілками і сигналами ст. Васильків-2.
2.   Постове обладнання СЦБ та зв’язку, АРМ ДСП (основний і резервний), АРМ ШН розмістити в транспортабельному модулі ст. Васильків-2, місце встановлення якого визначити комісійно.
3.   Обладнання зони управління ЕЦ мікропроцесорною централізацією стрілок та сигналів, дозволеною до застосування АТ «Укрзалізниця». До централізації включити  стрілки №1, №3.
4.   Обладнання системою рахунку осей рухомого складу на перегоні Васильків 1- Васильків 2 .
5.   Конроль опускання курбельних заслінок електроприводів ст. Васильків-2  та відкриття релейних, батарейних шаф, шаф переїздів перегону Васильків 1 – Васильків-2  та станцій у ДСП ст. Васильків-1 та Васильків-2 .
6.   Обладнання колійними пристроями АЛС колій 1П, 2П,  3ТП, в обох напрямках; НВГП в непарному напрямку; ЧВГП в парному напрямку.
7.   Встановлення  літерних знаків на світлофорах;  нумерації на колійних коробках, муфтах, стрілочних електроприводах.
8.   Розрахунок польових кабелів здійснювати з урахуванням наступного: для кожної нитки ламп світлофорів – окрему пару жил ; для кабельних мереж світлофорів, стрілок, живлячих і релейних кінців рейкових кіл – окремі екрановані кабелі парної скрутки з розрахунком необхідної кількості жил на кожен з об’єктів.
9.   Схему заземлення всіх пристроїв у відповідності до діючих норм. Схему каналізації зворотного тягового струму.
10.   Пуско-налагоджувальні роботи постової частини обладнання передбачити шляхом імітації напільних пристроїв за допомогою макета.
11.   Передбачити постачання вимірювальних приладів й інструменту для обслуговування пристроїв МПЦ (СЦБ) та зв'язку, у відповідності до технологічних карт на обслуговування пристроїв, а саме вимірювальні переносні прилади М-01 (або аналог) - 2 шт.; комплект слюсарного-монтажного інструменту для обслуговування польових пристроїв  СЦБ – 2 комплекти, один комплект інструменту для обслуговування постових пристроїв МПЦ.
12.   Передбачити постачання аварійно-відновлювального запасу (АВЗ), необхідний для експлуатації обладнання і пристроїв МПЦ, та напільного обладнання у т.ч. світлодіодні лампи світлофорні - 2шт., тризначна карликова головка - 1 шт., двозначна карликова головка - 1 шт., лінзові комплекти карликового світлофора - 2 шт., колійна коробка - 1 шт., зовнішні лінзи карликового світлофора - 3 шт, по одному світлофільтру до карликового світлофора ( синій, зелений, червоний, білий), один комплект стрілочної гарнітурної ізоляції, спеціальний пристрій, для вимірювання зусилля натискання фрикційного зчеплення в електроприводах - індикатор зусилля переводу УИП.
13.   Передбачити виконання робіт, матеріали та обладнання по облаштуванню ізолюючих стиків в колії та на стрілочних переводах.
14.   Передбачити можливість керування та контролю пристроями МПЦ ст. Васильків-2 черговою по ст. Васильків-1, та в подальшому – керування та контроль ДНЦ по збудованій системі ДЦ дільниці Київ-Фастів.
15.   Можливість передачі керування пристроями МПЦ ст. Васильків-2 від ДСП ст. Васильків-1 на ДСП ст. Васильків-2 та навпаки.
16.   Встановлення транспортабельного модулю з 6 секціями, з благоустроєм території, зовнішнім та внутрішнім відеоспостереженням, з виводом та архівацією інформації до ДСП ст. Васильків 1, охоронну та пожежну сигналізацію з виводом інформації до ДСП ст. Васильків-1, систему кондиціонування (з зовнішнім антивандальним захистом) та опалення модулю.
17.   Модернізацію обладнання архівації переговорів по ст. Васильків-1 до 24-канального.
18.   Обладнання дільниці Васильків-1 - Васильків-2 пристроями напівавтоматичного блокування з ув’язкою по оптоволоконній лінії зв’язку.
19.   Релейні, батарейні шафи повинні бути обладнані антивантальними пристроями.
Пристрої зв’язку:
1.   Організацію поїзного радіозв’язку (ПРЗ).
1.1   Придбання та встановлення в приміщенні ДСП ст. Васильків-2 стаціонарних радіостанцій основної та резервної КХ діапазону (2шт.) та УКХ діапазону (2 шт.) стандарту DMR з виносними пультами віддаленого керування.
1.2   Облаштування направляючої лінії, як лінії для сигналу ПРЗ, на опорах контактної мережі між ст.Васильків-1 і ст.Васильків-2.
1.3   Підключення радіостанції КХ діапазону виконати згідно вимог інструкції ЦШ-0058.
1.4   Передбачити резервний конденсатор для підключення стаціонарної радіостанції до направляючої лінії -2 одиниці, УК-6 -2 одиниці, блок ЛТ-1В.
1.5   Передбачити узгодження направляючої лінії на перегоні ст.Васильків-1 - ст.Васильків-2 з існуючим хвильоводом ділянки Київ-Фастів згідно вимог інструкції ЦШ-0058.
1.6   Встановлення опори для антени УКХ діапазону на ст.Васильків-2 з обладнанням та підключенням антенно-фідерного господарства.
2.   Організацію ОТЗ IP для ДСП ст. Васильків-2 та загально-технологічного зв’язку, технологія IP, для абонентів по ст. Васильків-2, кількість абонентів визначити проектом.
3.   Для організації загально-технологічного зв’язку та продажу квитків передбачити: прокладання кабелів від транспортабельного модулю до приміщення квиткових кас та облаштувати в цих приміщеннях кінцеві пристрої; прокладання кабелів типу КПП-ВП 5е, 4х2х0,51 до турнікетів (при їх встановленні) та терміналів самообслуговування з продажу квитків. Для прокладання кабелів в «тілі» платформи передбачити будівництво 1-канальної трубо-мережі з облаштуванням оглядових пристроїв біля кас, турнікетів та облаштування вводів в ці приміщення.
4.   Організацію  зв’язку гучномовного оповіщення пасажирів.
5.   Передбачити встановлення підсилювача з пультом диктора в приміщенні каси продажу квитків, потужність підсилювача та кількість гучномовців визначити проектом.
6.   Передбачити можливість гучномовного оповіщення станції Васильків -2 зі станції Васильків-1.
7.   Прокладання кабелів від приміщення де встановлено підсилювач  до місць встановлення гучномовців на платформі.
8.   Прокладання кабелів від приміщення де встановлено підсилювач  до гучномовців, які встановлені біля стрілочних переводів по ст. Васильків-2.
9.   Для прокладання кабелів в «тілі» платформи передбачити будівництво 1-канальної трубо-мережі з облаштуванням оглядових пристроїв або  розподільчих коробок в місцях встановлення гучномовців.
10.   Передбачити встановлення опор для встановлення гучномовців біля стрілочних переводів по ст. Васильків-2.
11.   Встановлення в квиткових касах переговорних пристроїв пасажир-касир типу «Діалог».
12.   Для організації  візуального оповіщення пасажирів про рух поїздів передбачити встановлення зовнішніх, двосторонніх, світлодіодних табло прибуття і відправлення поїздів на платформі та одне зовнішнє, одностороннє, світлодіодне табло розкладу руху поїздів біля кас продажу квитків.
1.1   Робоче місце оператора та сервер доступу з двома послідовними інтерфейсами розмістити в приміщенні квиткової каси.
1.2   На табло, які встановлені безпосередньо на платформі повинна виводитись інформація про прибуття-відправлення поїздів даної платформи.
1.3   Написи назв полів необхідно виконати двома мовами - українською та англійською.
1.4   Зміна даних в полі динамічної інформації повинно здійснюватись з робочого місця оператора в автоматичному та ручному режимах.
1.5   До складу всіх табло повинен входити годинник, призначений для відображення поточного часу в годинах і хвилинах.
13.   Для організації системи відеонагляду по ст.Васильків-2 передбачити встановлення IP відеокамер на платформі, кількість камер визначити проектом. Монітор та відеорегістратор розмістити в приміщенні касира та передбачити керування та доступ до системи відеонагляду зі ст.Васильків-1 з облаштуванням окремого АРМу в приміщенні ДСП ст.Васильків-1.
14.   Передбачити встановлення відеокамер в приміщенні касового павільона з виводом інформації на ст.Васильків-1.
15.   Встановити дві стаціонарні радіостанції РОРС УКХ діапазону стандарту DMR по ст. Васильків-2 з виносним пультом по ст. Васильків-1. Передбачити можливість здійснювати оголошення по гучномовному зв’язку  для технічних працівників на ст. Васильків-2 зі ст. ст. Васильків-1.
https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2021-09-01-009108-a
https://public.docs.openprocurement.org/get/232ddef6f0de46bf9a6dea91c3eb2b38?Signature=nCqJdqa7xS4xXkc%2F2LViBhuxRt63uOhsX2cdpuSzCpmMZ%2FGVbbmxvMtry2TM0IfUEbX9R1O7TdITv%2F5GofKmBQ%3D%3D&KeyID=52462340
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6409


View Profile
« Reply #74 on: 05.09.21 , 19:09 »
Share

А вот еще два тендера
Quote
Експертиза проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Васильків - Васильків ІІ регіональної філії "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" у Київській області" 147 248,40 UAH
...............
https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2021-09-03-007719-c

Quote
Технічний нагляд по об'єкту: "Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Васильків - Васильків ІІ регіональної філії "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" у Київській області" 2 859 950,40 UAH
...............
https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2021-09-03-010119-c

Содержание +/- одно и тоже, немного напутанное. В частности, в проектной документации нехватает страниц с приложениями.

Стоит обратить внимание
1.
Quote
        
Глава 4. Об'єкти енергетичного господарства               
7   4-1   Мережі живлення 0,4кВ   429,692     -         -       429,692
8   4-2   Монтаж КТП   325,948   584,541     -       910,489
9   4-3   Мережі живлення та електроосвітлення залізничних переїздів   934,132   576,425     -       1510,557
10   4-4   Встановлення реклоузерів з вакуумними вимикачами на відпайках ЛЕП-
10кВ та СЦБ дільниці Васильків - Васильків 2   169,680   1131,120     -       1300,800
11   4-5   Заміна релейно-контактного захисту на фідерах живлення контактної
мережі 27,5кВ та лінії ПЕ, СЦБ 10кВ на мікропроцесорні пристрої на
тягових підстанціях ( 12шт)   97,501   650,004     -       747,505
12   4-6   ДУ роз'єднувачами контактної мережі, ліній ПЕ, АБ   1034,987   83,209     -       1118,196
13   4-7   Телемеханізація пристроїв електропостачання   341,830   431,818     -       773,648
14   4-8   Пост секціонування змінного струму   352,780   8000,000     -       8352,780
15   4-9   Контактна мережа на ст.Васильків   9911,328   232,266     -       10143,594
16   4-10   Контактна мережа на перегоні ст.Васильків - ст.Васильків 2   43838,618   2021,931     -       45860,549
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------   --------------------   --------------------   --------------------   --------------------
        Разом по главi 4:   57436,496   13711,314     -       71147,810
https://public.docs.openprocurement.org/get/b96bf9e843db4513a3226abfa856f549?Signature=KtY0C%2Bqd49XVWxei7WK2BrFDzDO3hipTSl0pPdVaG77ArPZJgdfEXmd%2BiDTEM%2B7SRBdfNumPovR%2FST1xiomFCw%3D%3D&KeyID=52462340

Измеряется в тысячах гривен. Как видно, опоры с контактной сетью стоят дороже, чем сумма двух тендеров в предыдущем сообщении.

2.
Quote
6.2 Проєктні рішення  
 Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією від станції Васильків до зупинного пункту Васильків 2 передбачена схемою пасажирського  сполучення «Kyiv City Express» м. Києва та Київської області.
Схема пасажирського сполучення «Kyiv City Express» м. Києва та Київської області після електрифікації дільниці Васильків – Васильків 2 наведена на рисунку 6.2.
Перспективні розміри руху електропоїздів на дільниці Васильків – Васильків 2:
•   2 пари електропоїздів у ранковий час з 6 до 10 годин;
•   2 пари електропоїздів у вечірній час з 17 до 21 годин.
Результати тягового розрахунку руху електропоїзда на дільниці Васильків – Васильків 2 - дивись  Додаток 9.
Час руху електропоїзда на дільниці ст. Васильків – з. п. Васильків 2 у непарному та парному напрямку складає 17 хв.
Пропускна спроможність дільниці забезпечує перспективні розміри руху електропоїздів.

Тягове обслуговування дільниці Васильків-І – Васильків-ІІ передбачається електропоїздами Серії ЕР-9М, ЕР-9Т, ЕР-9Е, ЕПЛ-9Т, ЕД-9М у 10-и вагонних складах (Додаток 4).
https://public.docs.openprocurement.org/get/36ef35e1dd364317941d8c0ee4a84f70?Signature=SaIJykr6I%2BY%2FrF8Y9AvPQ%2FaZDXwYB1T5jd0Fek71mCCEPlRG30lBP%2FZes1crm24v%2BHenvB5pKtGyil9%2Fy0e5CA%3D%3D&KeyID=52462340

Преодолевать 10 км участка Васильков-1 - Васильков-2 за 17 минут – будто на конной тяге. Должна быть иная цифра.
« Last Edit: 05.09.21 , 19:09 by sergius » Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1444


View Profile
« Reply #75 on: 05.09.21 , 21:09 »
Share

Проте з точки зору великого будівництва це можна подати так: у 1992 - за 30 хвилин, у 2022 - вдвічі швидше! Васильків - це ти! Весна прийде - прискорювати будемо!
Logged
pr47
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #76 on: 05.09.21 , 21:09 »
Share

Преодолевать 10 км участка Васильков-1 - Васильков-2 за 17 минут – будто на конной тяге. Должна быть иная цифра.
Скоріш за все, рахувалось по поточному стану. Але якщо почитати файл, то бачимо:
Quote
3. Експлуатаційна довжина колії – 11,0 км.
3. Встановлена швидкість руху - 25 км/год.
Що все одно не дає 17 хвилин. Незрозуміло звідки цифри такі
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6409


View Profile
« Reply #77 on: 05.09.21 , 23:09 »
Share

Напрошується висновок про нашвидкоруч зроблений документ. Та і реконструкція вже почалася.

Ще щодо
Quote
6.1 Існуючий стан
Дільниця Васильків – Васильків 2 – одноколійна, обладнана напівавтоматичним блокуванням.  Експлуатаційна довжина  дільниці становить 11,045 км.
Хіба що з двома коліями по В2. Якщо міряти від середини вокзалу В1 до переїзду по вул. Соборна, виходить 10.4 км. Платформа буде трохи далі на захід, тому усюди вказував рівно 10.



Дотягнувши до тупика за синагогою, виходить не більше 10.9 км.

******************
Щодо рухомого складу. Сьогодні лунала думка про ТЕП70+3-4 сидячі вагони вивільнені з-під літніх перевезень. Такий формат дозволятиме виконувати заявлений час, та тоді доведеться заводити склад на технічну платформу.

Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6409


View Profile
« Reply #78 on: 11.09.21 , 18:09 »
Share

Еженедельная рубрика «Васильковские ебеня вести»

За 11.09.21 (суббота).

По уже реконструированной части станции на запад от переезда на улице Соборная – без изменений.

А вот с восточной стороны начались активные работы. Только не удалось установить, просто убрали травку с РШР или уже заменили.


Возле самого переезда добавили билборд



З Василькова до Києва вчасно і без заторів

В городе – ситилайт

У Київ на роботу маршруткою 80 хв. Електричкою – 37 хв.

По перегону. Фото сделаны в сторону В2 и В1 рядом с ул. Софиевская. Ниже – точка локации. От нее (места начала необработанного участка) до В2 остается около километра, а установка новой колеи происходила чуть западнее. Т.е. обработано уже 8.5 км из 10.




Переезд по о.п. Черкес. Сделан, пока что без сигнализации. Вид на В2 и В1




Как можно заметить, справа присутсует путейкая техника, проводящая манипуляции с РШР. Понемногу продвигалась на подъем в сторону В1.




Электрификацию пока что не начинали.

Бонус. Забавный дом с флюгером-петушком


« Last Edit: 11.09.21 , 18:09 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 5838


View Profile
« Reply #79 on: 11.09.21 , 23:09 »
Share

Я щось пропустив чи випав з теми: то таки «електричкою»?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!