Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.11.21 , 17:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект електрички Київ - Васильків-2

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16
Print
Author Topic: Проект електрички Київ - Васильків-2  (Read 12615 times)
igloz
Active user

Posts: 262


View Profile
« Reply #90 on: 19.09.21 , 13:09 »
Share

До Вишгорода та Обухова немає електрифікації, що заважає зробити її метрошного типу?
Наприклад, те, що з метою запобігання уражень електричним струмом колію доведеться обнести огорожею, так само, як обнесені колії метро. І як тоді бути з переїздами?
Також питання, чи зможе потім проїхати звичайний вантажний потяг під тепловозом, чи не буде контактна рейка йому заважати? І т. д. :)
« Last Edit: 19.09.21 , 13:09 by igloz » Logged
igloz
Active user

Posts: 262


View Profile
« Reply #91 on: 19.09.21 , 13:09 »
Share

На форумі була дуже слушна ідея залізничного тунелю Почайна-Вокзал.
Колись -- так. Коли ми станемо Норвегією :)
Logged
brodjaga
Active user

Posts: 156


View Profile
« Reply #92 on: 19.09.21 , 14:09 »
Share

2 системні електрички мабуть будуть практичніше. Потрібно вирішувати знаючи ціни на різні варіанти.
Колії в місті в нас вже обгороджують, навіть без контактної рейки ця практика продовжуватиметься.  в метро є стрілки і розриви контактної рейки, отже не проблема такі ж розриви робити на переїздах, пішохідних переходах. Чи заважатиме вона вантажним потрібно шукати цифри. Сам сходити й поміряти рулеткою не можу)

На перший погляд це виглядає скажено, але інтервал 15-20хв має зайти і на одноколійку Кловська-Майдан і великого збільшення інтервалу для метро з Харківської, Оболоні не зробить.
Варіант спільного з метро маршруту Либідська- Почайна здається гіршим.

Пасажири маршруток пересідають на те ж метро, тому додаткового навантаження не буде. Навпаки пасажири з передмістя матимуть свої поїзди і не штовхатимуться з оболонськими, харківськими пасажирами. Електрички найкраще підійдуть з суцільним проходом через усі вагони, можуть бути довшими за поїзди метро, просто в голові та хвості можуть мати більше сидінь і не мати дверей.

Такий варіант ще й допоможе розвантажити наявні станції пересадок метро.

З однаковою ціною що обрати?  шрутку від будинку до фактично метро у себе в місті і зручно сісти на кінцевій та потрапити без пересадок, штовханини відразу до центру Києва? Пересісти безпосередньо на платформі метро - теж зручно.

Чи товктись богданом, еталоном до метро, там штовхатися, лізти у переповнені поїзди?
Здається навіть найзатятіші фанати маршруток оберуть такий сіті експрес і побіжать голосувати на виборах за місцеву, центральну владу що такий проект  запустить.

Пропонований варіант сіті експресу, інтегрованого з метрополітеном буде привабливим і для тих, хто звик їздити на авто
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 273


View Profile
« Reply #93 on: 19.09.21 , 15:09 »
Share

Шо, двух-токосъемные составы, тоннели и прочее?! Вроде же в аптеках сейчас морфиовые и кодеиновые препараты не продают?! )))
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 13219


View Profile
« Reply #94 on: 19.09.21 , 15:09 »
Share

Осень... Сезонное обострение. "Эта нарманьна!"(с) Елена Малышева
Logged
brodjaga
Active user

Posts: 156


View Profile
« Reply #95 on: 19.09.21 , 15:09 »
Share

Завдяки скептико- консерваторам ми досі 3й світ, осучаснюємось табличками у золотій рамочці, зміною кольору табл зички чи купою дорогих гранітних сходів всюди.

2 системний з 2ма типами струмоприймачів це дешевше за акумуляторний поїзд. Якомусь Штадлеру не проблема таке замовлення.

Наш фунікулер теж має нижній і верхній струмоприймачі)

1ша черга - міг би бути сам Вишгород, з'їзд метро- залізниця через метродепо - відпадає потреба тягнути дроти і ремонтувати колії оболонської промзони.
Ідея прямих рейсів між лініями метро щоб розвантажити пересадку давно й не раз звучала. Перешкода - страх щось змінювати.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6837


View Profile
« Reply #96 on: 01.10.21 , 17:10 »
Share

Сегодня проезжал станцию. За 2 недели никаких изменений. Да и рабочих не видно.
Logged
pr47
User

Posts: 139


View Profile
« Reply #97 on: 01.10.21 , 20:10 »
Share

Мабуть чекають результатів тендеру, УЗ уже завершили свою частину, як я розумію.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6837


View Profile
« Reply #98 on: 05.10.21 , 13:10 »
Share

Васильков 05.10.21 (вторник).

Впервые, за почти 3 недели, продолжили работы.

Забивают сваи возле перезда, на месте второго билборда. Только вот не ясно предназначение, для будущей платформы, или третьего билборда с агитацией.



Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6837


View Profile
« Reply #99 on: 08.10.21 , 22:10 »
Share

Васильков 08.10.21
...для будущей платформы...

Таки да



Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!