Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.21 , 02:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Цікавий маршрут по Ломбардії

Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Author Topic: Цікавий маршрут по Ломбардії  (Read 2643 times)
ITAtraveller
Guest
« on: 12.08.21 , 00:08 »
Share Reply with quote

Вітаю! Буду на декілька днів у Мілані, тож подумав чому не витратити один день на залізничні (чи залізниця + ще щось) подорожі Ломбардією, тому буду вдячний за поради куди поїхати і що подивитися цікавого

Загальний план:
- мандрувати цілий день, тобто десь з 10 до 22
- весь транспорт покривається денним проїзним за 16,50
- великі міста чи довгий sightseeing не надто підходять для такого формату, тож більше хотів би потягом по гарних місцях проїхатися і максимум десь на годинку-дві прогулятися між пересадками чи перед зворотнім шляхом. Тобто напр. Бергамо не надто підходить, бо там треба мінімум половину дня, а то й цілий, тож краще я покатаюсь на потягах і подивлюсь на краєвиди за вікном, а в Бергамо конкретно потім поїду.

Буду вдячний за поради мальовничих маршрутів (може хтось колись їздив цікавим колом, зигзагом або зіркою) чи гарних маленьких містечок на годинку прогулянки. Поки думаю хіба до озер поїхати, але які цікавіше.Може щось краще за озера.Будя вдячний за будь-яку пораду!
Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #1 on: 12.08.21 , 14:08 »
Share Reply with quote

Ну тоді малі мальовничі нас. пункти на озерах:
Porto Cereseo, Laveno, Lecco (хоча тут можно і більше декілька годин) та озера до нього, Iseo, Peschiera del Garda (хоча це вже не Ломбардія  але влазить в ivol)
або Lodi, Pavia, Treviglio, Crema, Cremona. Novara, Piacenza (хоча це вже не Ломбардія але влазить в ivol)
якщо трохи полазити вдовж річок то теж можу написати варіанти, наприклад Алла з її мостом та паромом Леонардо.
Ах да, у серпні Тренорд (якій і так працює не дуже добре) видає просто щось неймовірне з точно зору невиконання розкладу
Logged
klepko
Active user

Posts: 585


View Profile
« Reply #2 on: 12.08.21 , 15:08 »
Share Reply with quote

Ну тоді малі мальовничі нас. пункти на озерах:
Porto Cereseo, Laveno, Lecco (хоча тут можно і більше декілька годин) та озера до нього, Iseo, Peschiera del Garda (хоча це вже не Ломбардія  але влазить в ivol)
або Lodi, Pavia, Treviglio, Crema, Cremona. Novara, Piacenza (хоча це вже не Ломбардія але влазить в ivol)
якщо трохи полазити вдовж річок то теж можу написати варіанти, наприклад Алла з її мостом та паромом Леонардо.
Ах да, у серпні Тренорд (якій і так працює не дуже добре) видає просто щось неймовірне з точно зору невиконання розкладу

Плюс питання чи пустять на поїзд через обмеження
Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #3 on: 12.08.21 , 16:08 »
Share Reply with quote


Плюс питання чи пустять на поїзд через обмеження
наразі немає ніяких обмежень через covid, якщо мова про це. Тут питання у тому що працівники Trenord мають їхати у літню відпустку, а персонала не вистачає завжи.
Logged
ITAtraveller
Guest
« Reply #4 on: 17.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

ще раз дякую за поради, вже повернувся і все пройшло добре. врешті-решт, маршрут виглядав таким чином:

- Mi.C - Lecco + прогулянка по містечку (приємне і майже без туристів, тобто було видно життя звичайного міста зранку)
- Lecco - Varenna Esino + прогулянка по Varenna (теж гарне містечко з класичними озерними пейзажами ніби з картинки, але вже дещо туристине)
- Varenna Esino - Tirano + прогулянка (бував по ту строну хребта у Scuolo Tarasp and St. Moritz, а тут захотів глянути на італійський бік + наробив гарних фото як потяг ретійської залізниці йде прямо посеред міської дороги як трамвай. Тепер залишається якось проїхати міжкордоний шматок БернінаБану
- Tirano - Edolo (автобус) не було бажання повертатися тим самим шляхом на потязі, тож поїхав автобусиком по серпантину до містечка Edolo, там неочікувано ще досить відомий гірськолижний курорт (Aprica) на півдорозі та на диво багато туристів навіть влітку, навіть підйомники працюють
- Edolo - Brescia і коротенька прогулянка по Brescia в районі вокзалу. Наступного разу точно треба у центр, але цього поспішав далі аби встигнути зустріти захід сонця біля озера
- Brescia - Peschiera Del Garda + прогулянка (містечко цікаве з точки зору фортечності старого міста та каналу, але тож суцільний Бердянськ чи Затока, було непрохтовхнутися від усіх тих німців, голландців та місцевих відпочивальників)
- Peschiera Del Garda - Mi.C

і дійсно з усіх потягів тільки черепаха Edolo - Brescia прийшов вчасно, всі решта запізнювалися на прибуття чи відправлення від 5 до 20 хвилин, але добре, що мені ці запізнення не надто поламали плани
Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #5 on: 17.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

Edolo Brescia це найкраще що є у Тренорда.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 390


View Profile
« Reply #6 on: 18.08.21 , 11:08 »
Share Reply with quote

Дякую. Дуже цікаво. Усе це вклалося в один день? Цікаві приблизні часові рамки наведених етапів (час відправлення потягів (автобусів))
Logged
ITAtraveller
Guest
« Reply #7 on: 18.08.21 , 13:08 »
Share Reply with quote

Усе це вклалося в один день? Цікаві приблизні часові рамки наведених етапів (час відправлення потягів (автобусів))

Так, оскільки акцент був саме на мандрівці як такій, а не на містах. Тож прогулянки були більше по маленьких містечках, де мені цілком вистачило години чи дві. Щодо часу, то було так:
- Mi.C - Lecco: 7:20-7:59 --> станція в Лекко у центрі, тож буквально одразу починається старе місто і за 5 хв. є змога бути біля озера на променаді
- Lecco - Varenna Esino: 10:02-10:24 --> залізнична станція трохи між містечками, але там буквально 200 метрів до знаку "Varenna", в самому містечку зручно пройтися в одно сторону 'низом' біля озера, а назад по 'верху' через старі вулички
- Varenna Esino - Tirano: 11:25-12:52 --> до Colico ще продовжується озерні пейзажі, бо потяг майже весь час йде поруч з водою, а далі гарна долина з виноградниками на схилах та яблучними полями аж до самого Тірано
- Tirano -  Edolo: 14:35-15:40 --> там є трохи більші автобусики, але оскільки це не піковий рейс, то в мене був простенький мікрик Iveco і після Aprica я був єдиним пасажиром. Цікаво, що там по серпантину купа тунелів де дві машини не роз"їдуться та й загалом дорога досить вузька, тож часом транспорт стоїть і чекає проїзду зустрічних
- Edolo - Brescia: 15:54-17:54 --> до озера Iseo там схоже майже без туристів, тож знову була можливість глянути на звичайні містечка у долині, а вже на озері знову було багато туристів
- Brescia - Peschiera Del Garda: 18:33-18:57 --> нічого особливого, хоча було трохи незвично коли регіональний (хоч і експрес) їхав зі швидкістю під 150 км/год.
- Peschiera Del Garda - Mi.C: 20:59-22:50

Також деталь, що кондуктори у Тренорда дещо ледачі, бо в кожному потязі вони були (в т.ч. виходили на кожній станції), але реально квитки перевіряли тільки на ділянках Mi.C-Lecco та Brescia-Peschiera, щодо решти, то там вони просто одразу йшли теревенити з машиністом і ніхто квитків не перевіряв жодного разу, хоча пройтися декілька разів їм би точно було не складно, особливо на довгих ділянках як то Varenna-Tirano, Edolo-Brescia чи хоч перед Міланом. Така ледачість схоже призводить до того, що у першому класі (NB: проїзний дозволяє їхати першим у потягах де він є) купа сумнівного контингенту в котрих майже точно відсутні будь-які квитки не кажучи вже про 1й клас
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23156


View Profile
« Reply #8 on: 18.08.21 , 15:08 »
Share Reply with quote

В Італії 160 км/г для регіонального поїзда на магістральних лініях - це скоріше стандарт.

І ситуацій, що на лінії можна їздити 160 км/г, а регіонральний має графік під меншу швидкість через обмеження рухомого складу - в Італії я ніколи не бачив. Це при тому що наприклад у Німеччині я на таке потрапляв неодноразово. Трапляються, хоч і не усюди, дуже швидкі графіки регіональних на 160 км/г зовсім не на магістралях, а навіть на неелектрифікованих одноколійках, де працюють одновагонні мотриси.
При чому так в Італії вже дуже давно, ще з часів коли у багатьох інших країнах 160 км/г для приміських було екзотикою.

При чому мені дуже подобається італійська розтановка пріорітетів - навіть зараз істотна частина рухомого складу регіональних  - без кондиціонерів, без шумоізоляції і з виду кустарні вагончики і старенький фіатівський електровозик. Сучасний РС для приміських вони стали масово купувати буквально останні років 9. Я вперше бував у Італії у 2012 і тоді усюди крім Тренордівських володінь мені траплялись лише старенькі вагончики + електровозик - але 160 км/г ганяли аж гай шумів.
Мені така розстановка пріорітетів подобється значно більше, ніж приміські з ростановкою пріорітетів "по іспанськи" - коли швидкість 120 км/г, зато всі вагони нові, красиві, з пневматичним підресорюванням (тому тихі) і з кондиціонерами.

Є навіть ділянка де регіональні поїзди в Італії прямують частково по ВШМ - а саме на ділянці Рим - Флоренція. Це найперша ВШМ в Італії і там електрифікація 3 кВ постійним струмом (на всіх наступних ВШМ в Італі ї 25 кВ 50 Гц), тому рухомий склад приміських (односистемний на 3 кВ) може тут прямувати по ВШМ. Також сприяє такому рішенню, що   - стара залізниця і ВШМ мають багато з'їздів одна на одну (на новіших ВШМ уже так не робили) і окремим рейсам регіональних деколи прокладають графік частково по ВШМ.
 
Наприклад ті поїзди у котрих по графіку 55-56 хв від станції Рим-Тибуртіна до Орте - це точно через ВШМ.
« Last Edit: 18.08.21 , 15:08 by Maxy » Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #9 on: 18.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

На ВШМ планується  закупити регіонали на 200 км/час. Швидше за все тендер виграє Alstom зі своєю платформою Coradia.
https://www.ferrovie.it/portale/articoli/8722
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!