Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.21 , 01:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Цікавий маршрут по Ломбардії

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: Цікавий маршрут по Ломбардії  (Read 2639 times)
Андрій НН
Guest
« Reply #10 on: 31.08.21 , 21:08 »
Share Reply with quote

Підкажіть,а де можна почитати про Ivol детальніше? Чи можна з ним поїхати до Швейцарії? Дякую
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3750


View Profile
« Reply #11 on: 31.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

В Італії 160 км/г для регіонального поїзда на магістральних лініях - це скоріше стандарт.

І ситуацій, що на лінії можна їздити 160 км/г, а регіонральний має графік під меншу швидкість через обмеження рухомого складу - в Італії я ніколи не бачив. Це при тому що наприклад у Німеччині я на таке потрапляв неодноразово. Трапляються, хоч і не усюди, дуже швидкі графіки регіональних на 160 км/г зовсім не на магістралях, а навіть на неелектрифікованих одноколійках, де працюють одновагонні мотриси.
При чому так в Італії вже дуже давно, ще з часів коли у багатьох інших країнах 160 км/г для приміських було екзотикою.

При чому мені дуже подобається італійська розтановка пріорітетів - навіть зараз істотна частина рухомого складу регіональних  - без кондиціонерів, без шумоізоляції і з виду кустарні вагончики і старенький фіатівський електровозик. Сучасний РС для приміських вони стали масово купувати буквально останні років 9. Я вперше бував у Італії у 2012 і тоді усюди крім Тренордівських володінь мені траплялись лише старенькі вагончики + електровозик - але 160 км/г ганяли аж гай шумів.
Мені така розстановка пріорітетів подобється значно більше, ніж приміські з ростановкою пріорітетів "по іспанськи" - коли швидкість 120 км/г, зато всі вагони нові, красиві, з пневматичним підресорюванням (тому тихі) і з кондиціонерами.

Є навіть ділянка де регіональні поїзди в Італії прямують частково по ВШМ - а саме на ділянці Рим - Флоренція. Це найперша ВШМ в Італії і там електрифікація 3 кВ постійним струмом (на всіх наступних ВШМ в Італі ї 25 кВ 50 Гц), тому рухомий склад приміських (односистемний на 3 кВ) може тут прямувати по ВШМ. Також сприяє такому рішенню, що   - стара залізниця і ВШМ мають багато з'їздів одна на одну (на новіших ВШМ уже так не робили) і окремим рейсам регіональних деколи прокладають графік частково по ВШМ.
 
Наприклад ті поїзди у котрих по графіку 55-56 хв від станції Рим-Тибуртіна до Орте - це точно через ВШМ.

Смотрите Неаполь - Салерно.

Что касается скоростей, первые дизельпоезда ДБ на 160 уже списаны, а были
региональные поезда на электротяге на 200 в Баварии.

Когда и ехал между Римом и Флоренцией на экспрессах (ПДС), то были электровозы
тартаруге на 150. В региональных поездах и о токой скорости еще даже не очень
мечтали.

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23156


View Profile
« Reply #12 on: 01.09.21 , 00:09 »
Share Reply with quote

Підкажіть,а де можна почитати про Ivol детальніше? Чи можна з ним поїхати до Швейцарії? Дякую
Правильно він називається
io viaggio ovunque in Lombardia - biglietti
https://www.regione.lombardia.it/wps/portal/istituzionale/HP/DettaglioServizio/servizi-e-informazioni/Cittadini/Muoversi-in-Lombardia/biglietti-e-agevolazioni/Io-viaggio/io-viaggio-ovunque-in-lombardia-biglietti-giornaliero-settimanale/io-viaggio-ovunque-in-lombardia-biglietti-giornaliero-settimanale
це проїзний на електрички і міський транспорт, а також приміські автобуси по всій Ломбардії і в окремих місцях - до першої зупинки в суміжному регіоні.
Буває на 1/2/3/7 днів - коштує 16,50/27,00/32,50/43,50 євро.

Навіть варіант на 1 день окуповується досить швидко. Раніше звичайний тариф по Ломбардії був трішки вище, то проїзний на 1 день окуповувався інколи навіть на 1 поїздку в 1 бік що розпочинається в Мілані - наприклад на поїздку Мілан - Тірано в 1 бік - тобо разовий квиток Мілан - Тірано виходив дорожчим ніж проїзний на день на весь регіон. Зараз проїзний трішки здорожчав, а звичайний тариф трішки понизили, а тому щоб прямо на одній поїздці з Мілану в один бік проїзний окупити не вийде. Але поїздка наскрізь через всю Ломбардію в один бік деколи окуповує проїзний, наприклад Тірано - П'ятченца.
Але все-одно, якщо кудись недалеко туди-назад з'їздити + міський транспорт у Мілані - і він окуповується навіть при не дуже далеких відстанях.

власне якщо коротко - ось мапа
https://www.regione.lombardia.it/wps/wcm/connect/389f7835-f40c-4db4-83ef-c19b4150eb3d/Regionale_2021_A4_rev001.pdf?MOD=AJPERES&CACHEID=ROOTWORKSPACE-389f7835-f40c-4db4-83ef-c19b4150eb3d-nB6BbV-
сірим тлом показано Ломбардію, там де тло штриховане сіро-біле - це місця куди чинність проїзного дострілює за межі Ломбарднії - у Швейцарію - до К'яссо, у П'ємонт - до Новарри Норд, Тортони і Арони і .д.т.

Якщо хочеться у Швейцарію кудись далі К'яссо - треба купувати квиток на решту поїздки.

Щодо окремих ліній - треба читати умови. Наприклад щодо елеектропоїздів, що ходять у аеропорт Мілан-Мальпенза - там все складно, якщо цей аспект цікавить - задайте питання у відповідній темі, я розкрию питання проїзних, бо воно там не розкрвалось попри об'ємність теми http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=26695.10
« Last Edit: 01.09.21 , 00:09 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23156


View Profile
« Reply #13 on: 01.09.21 , 00:09 »
Share Reply with quote

але якщо хочеться з Мілану оразу до Швейцарії і далі весь день кататись там - то проїзний не потрібен, разовий квиток до К'яссо лише 5.5 євро коштує.
Logged
Андрій НН
Guest
« Reply #14 on: 01.09.21 , 07:09 »
Share Reply with quote

Дуже дякую за змістовну відповідь! З приводу аеропоту- цікавить Бергамо. Чи можна купити цей квиток на 7 днів там,і одразу його використовувати?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23156


View Profile
« Reply #15 on: 01.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

З приводу аеропоту- цікавить Бергамо.
на прямі автобуси-експреси що за 50 хв довозять безпосередньо з аеропорту Берґамо до Мілана-Чентрале - такий проїзний не чинний. Але зараз це не такий привабливий варіант як колись, через ковідні обмеження авіапасажирів не так багато як колись, тому ці автобуси ходять лише раз на годину.

А по проїзному можна їхати з аеропорта Берґамо до Мілана берґамським міським автобусом з аеропорту до вокзалу міста Берґамо і далі регіональним поїздом. Автобус ходить раз на 20 хв,  15 хв у дорозі. Регіональні поїзди з Берґамо у Мілан ходять 3 рази на годину - два з них прямують швидкою, але довшою в кілометрах дорогою через Тревільйо до Чентрале, а третя повільнішою але коротшою в кілометрах дорогою до порта ґарібальді.

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23156


View Profile
« Reply #16 on: 01.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

Чи можна купити цей квиток на 7 днів там,і одразу його використовувати?
гадаю що скоріше так, але може не одразу вдаться знайти де його продають.
Іноді вдаєтся знайти де його купити навіть там, де здавалось би варантів немає, я наприклад якось його купував у барі поряд з вокзалом у Тірано.

Ось тут є список точок продажу квитків на міський транспорт у аеропорту Бергамо (Orio al Serio):
https://www.atb.bergamo.it/en/atb-network/tickets/ticket-sales
мабуть хоч хтось з них зуміє продати io viaggio на 7 днів.

Перед використанням - проїзний слід закомпостувати, якщо проїзний на 7 днів - також вписати прізвище пасажира.

Якщо компостери не працюють, або компостер непідходящої конструкції, розрахований на квитки меншої ширини - то слід написати дату час і станцію початку поїздки кульковою ручкою.
Logged
Андрій НН
Guest
« Reply #17 on: 01.09.21 , 11:09 »
Share Reply with quote

Дякую! Ще питання,якщо можна. У мене пізній приліт Райаном- о 23.30. Чи зможу я виїхати після 0.00 до Мілану чи хоча б до Бергамо... Можливо,є сенс там забронювати хостел на першу ніч...
Logged
sean
Active user

Posts: 5838


View Profile
« Reply #18 on: 01.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Автобус до Централє - 23:50, 0:50, далі 5:50
https://book.terravision.eu/rides?form_search%5Bfrom%5D=Bergamo+Airport&form_search%5Bto%5D=Milan+Central+Station&form_search%5Bdate_from%5D=02%2F09%2F2021&form_search%5Bdate_to%5D=02%2F09%2F2021&tripType=on&bookType=return&form_search%5Badults%5D=1&form_search%5Bchildren%5D=0&form_search%5Binfants%5D=0&form_search%5Bhidden_from%5D=442&form_search%5Bhidden_to%5D=624&form_search%5Btype%5D=return&form_search%5Bservice_type%5D=ticket

Автобус до станції Бергамо - 23:38, 0:32, 5:18
https://www.atb.bergamo.it/en/google-transit?dep_add=Aeroporto%20di%20Bergamo%20-%20Sacbo%20Spa%20(BGY),%20Via%20Aeroporto,%20%D0%9E%D1%80%D1%96%D0%BE-%D0%B0%D0%BB%D1%8C-%D0%A1%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE,%20%D0%91%D0%B5%D1%80%D2%91%D0%B0%D0%BC%D0%BE,%20%D0%86%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F&dep_coo=45.665711;9.698216&arr_add=Bergamo,%20Piazzale%20Guglielmo%20Marconi,%20%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BC%D0%BE,%20%D0%91%D0%B5%D1%80%D2%91%D0%B0%D0%BC%D0%BE,%20%D0%86%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F&arr_coo=45.6904241;9.675034499999999&dta_opt=1&date=01/09/2021&time=23:29
« Last Edit: 01.09.21 , 12:09 by sean » Logged
sean
Active user

Posts: 5838


View Profile
« Reply #19 on: 01.09.21 , 13:09 »
Share Reply with quote

Ось ще в продовження теми: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116640.msg408453#msg408453, я там останнім повідомленням підсумовував зручність поїздки з пересадкою у Бергамо.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!