Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.21 , 01:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Цікавий маршрут по Ломбардії

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Цікавий маршрут по Ломбардії  (Read 2641 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23156


View Profile
« Reply #30 on: 02.09.21 , 23:09 »
Share Reply with quote

звідкіля могла б набігти така велика сума?
Logged
dots2004
Active user

Posts: 390


View Profile
« Reply #31 on: 02.09.21 , 23:09 »
Share Reply with quote

на сайті треніталії подивився вартість на вказані потяги для кожного відрізку на завтра
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23156


View Profile
« Reply #32 on: 03.09.21 , 08:09 »
Share Reply with quote

щось Ви не те подивились.
Ось дивиіться, я шукаю від Мілана до Бергамо, у мене виходить 5.6 або 4.8.
А у Вас звідки такі неносвітенні цифри набігли?


* milano_bergamo.png (38.45 KB, 516x359 - viewed 43 times.)
Logged
Андрій НН
Guest
« Reply #33 on: 04.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Вибачте, ще одне питання. Якщо приліт в 23.30 в Бергамо і потім доїхати до вокзалу,чи можна буде звідти чимось поїхати в Мілан? Дякую!
Logged
John
Active user

Posts: 908


View Profile
« Reply #34 on: 04.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Возможно, у перевозчика Terravision есть рейсы прямо из аэропорта Бергамо на вокзал Милано Чентрале по 8 евро в 0.10 или в 0.50, в зависимости от даты, сайт terravision.it
Logged
VB
Active user

Posts: 4576


View Profile
« Reply #35 on: 04.09.21 , 14:09 »
Share Reply with quote

Якого їхати до вокзалу? Я ж написав, чим доїхати прямо з летовища.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 390


View Profile
« Reply #36 on: 05.09.21 , 16:09 »
Share Reply with quote

щось Ви не те подивились.
Ось дивиіться, я шукаю від Мілана до Бергамо, у мене виходить 5.6 або 4.8.
А у Вас звідки такі неносвітенні цифри набігли?
Я мав на увазі це, з чого почалася тема (для кожного відрізку):
Mi.C - Lecco: 7:20-7:59 --> станція в Лекко у центрі, тож буквально одразу починається старе місто і за 5 хв. є змога бути біля озера на променаді
- Lecco - Varenna Esino: 10:02-10:24 --> залізнична станція трохи між містечками, але там буквально 200 метрів до знаку "Varenna", в самому містечку зручно пройтися в одно сторону 'низом' біля озера, а назад по 'верху' через старі вулички
- Varenna Esino - Tirano: 11:25-12:52 --> до Colico ще продовжується озерні пейзажі, бо потяг майже весь час йде поруч з водою, а далі гарна долина з виноградниками на схилах та яблучними полями аж до самого Тірано
- Tirano -  Edolo: 14:35-15:40 --> там є трохи більші автобусики, але оскільки це не піковий рейс, то в мене був простенький мікрик Iveco і після Aprica я був єдиним пасажиром. Цікаво, що там по серпантину купа тунелів де дві машини не роз"їдуться та й загалом дорога досить вузька, тож часом транспорт стоїть і чекає проїзду зустрічних
- Edolo - Brescia: 15:54-17:54 --> до озера Iseo там схоже майже без туристів, тож знову була можливість глянути на звичайні містечка у долині, а вже на озері знову було багато туристів
- Brescia - Peschiera Del Garda: 18:33-18:57 --> нічого особливого, хоча було трохи незвично коли регіональний (хоч і експрес) їхав зі швидкістю під 150 км/год.
- Peschiera Del Garda - Mi.C: 20:59-22:50
« Last Edit: 05.09.21 , 16:09 by dots2004 » Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #37 on: 11.09.21 , 23:09 »
Share Reply with quote

Может кому-то пригодится.
Оказывается есть возможность покупать IVOL через мобильное приложение атобусников Autoguidovie
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pluservice.Autoguidovie
Нюанс в том что метро/жд в Милане его не считывает, и надо проходить с помощью работников. Особенно паршиво это на линии 5 (и будущей 4) где сотрудники метрополитена разъездные - нужно звонить и ждать пока приедут и откроют турникет.
В метро Брешии проблем нету так как там без турникетов.
Все остальное должно быть ок
В ближайшее время попробую протестить.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23156


View Profile
« Reply #38 on: 12.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote

це відома штука і спостерігається не лише при покупці IVOL через додаток.
Я якось купував IVOL у барі - він мав вигляд великого "чека" на білому папері - його теж турнікет метро і залізниці не зчитував і доводилось проходити звертаючись до співробітників.
Quote
Особенно паршиво это на линии 5 (и будущей 4) где сотрудники метрополитена разъездные
відсутність постійного співробітника в Мілані можлива не лише на лінії M5, а також на лінії M2 (і можливо M1) на станціях з малим пасажиропотоком - я так розумію це буває на деяких заміських. Особисто з цим зіткнувся на станції Assago Milanofiori Forum.
Quote
нужно звонить и ждать пока приедут и откроют турникет.
невже все cправді так погано? У мене не бувало подібної проблеми в Італії, але була дуже схожа в Іспанії - квиток на AVE+MD на ПДСному великому бланку з виходом з MD на станції, де ходять лише приміські і MD. Станція затурнікечена, і при цьому без персоналу. І іспанський турнікет читає лише маленький "приміський" квиток і на MD також дають квитки на такому маленькому бланку тому проблем у більшості пасажирів зазвичай не виникає, але я приїхав з квитком на великому ПДСному бланку тому не міг вийти.
 Там не треба було чекати фізичного прихода співробітника. Дзвониш у кнопку екстренного зв'язку, пояснюєш ситуацію і вони дистанційно відкривають турнікет, буквально за хвилину проблема вирішується. Єдине що іноземних мов вони не знають, треба зуміти пояснити по-іспанськи.
Гадаю в Італії це мало б так само через кнопку і дистанційне відкриття турнікету вирішуватись.
« Last Edit: 12.09.21 , 15:09 by Maxy » Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #39 on: 12.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Будь який IVOL не у форматі Trenord (наприклад куплений на стандартному бланку Trenitalia в касі у Вероні) має таку саму проблема - відмінні розміри та відсутність стандартної магнітної стрічки. Я просто спробував описати цю проблему.

Щодо М5 - так, колись довелось чекати, доречі на вихід не спрацьовував квиток, а купувати квиток на вихід (на М5 є автомати по продажу за турнікетами) не хотілось. Кнопка кнопкою але перевірка наявності квитка має бути
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!