Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.21 , 17:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Відгуки про потяги

      Other trains

        IC718 Грац - Зальцбург

Pages: [1]
Print
Author Topic: IC718 Грац - Зальцбург  (Read 305 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1755


View Profile
« on: 23.08.21 , 20:08 »
Share

19.08.2021, Грац - Зальцбург, вагон 10

Склад DB (вагони + лок). Сам вагон частково з купейною компоновкою, частково з відкритим салоном. В мене було місце біля вікна в відкритій частині вагону (купував резервацію). Людей по мінімуму, десь 20% відкритої частини вагону було зайнято, в купе не звернув увагу. Сусіднє місце теж було вільне. Квиток просканували майже одразу після відправлення. Дорога досить мальовничим маршрутом з горами, річками. Двічі змінювали напрямок, на станціях Selzthal і Bischofshofen, обидва рази менше 10 хвилин, і як в них так виходить?:)
Вайфай працював з перебоями, але в основному був. За висадкою-посадкою не особливо спостерігав, але людей багато не набиралось.
Сусіднім вагоном був ресторан, але так і не скористався ним.
В Зальцбург прибули вчасно.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23198


View Profile
« Reply #1 on: 24.08.21 , 01:08 »
Share

Двічі змінювали напрямок, на станціях Selzthal і Bischofshofen, обидва рази менше 10 хвилин, і як в них так виходить?:)
Маневрів по Зельцталю і Бішгофсгофену не виконують.
Там же пуш-пульний склад - як ДПЛка - у хвості цього поїзда є безбезмоторний вагон з пультом керування локомотивом.

Тому по ділянці Зецталь - Бішгофсгофен - поїзд просто прямує з електровозом в хвості, машиніст керує поїздом з монокабіни.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3773


View Profile
« Reply #2 on: 24.08.21 , 09:08 »
Share

Двічі змінювали напрямок, на станціях Selzthal і Bischofshofen, обидва рази менше 10 хвилин, і як в них так виходить?:)
Маневрів по Зельцталю і Бішгофсгофену не виконують.
Там же пуш-пульний склад - як ДПЛка - у хвості цього поїзда є безбезмоторний вагон з пультом керування локомотивом.

Тому по ділянці Зельцталь - Бішгофсгофен - поїзд просто прямує з електровозом в хвості, машиніст керує поїздом з монокабіни.


https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=OeBB&kategorie=IC&cislo=718&nazev=Ennstal&rok=2021
Logged
Tags:
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!