Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.21 , 21:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      "Революційний" розклад руху поїздів УЗ на 2021-2022 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57
Reply | Print
Author Topic: "Революційний" розклад руху поїздів УЗ на 2021-2022 рр. (обговорення)  (Read 35530 times)
Volodymyr
Active user

Posts: 225


View Profile
« Reply #520 on: 12.10.21 , 09:10 »
Share Reply with quote

З Вараша на Львів колись єдиний нещасний спрінтер був, а з Маневич, Сарн і інших "регіонів" хіба з пересадками, тому поїзд з адекватним прибуттям до Львова там виграє.
Якщо в селищі немає достатнього пасажиропотоку щоб заповнити більше однієї маршрутки на день, то й навряд чи там буде помітний пасажиропотік на потяг.
Якщо в селищі не достатньо людей/грошей для утримання туди автодороги в пристойному стані, то затикати цю проблему цілим потягом теж не завжди логічно.
Потяг це не для вирішення соціальних проблем там де навіть автобус не ходить. Потяг розрахований на місця де автобус не справляється з пасажиропотоком.
Якщо держава так хоче забезпечити хоч якись "соціальний" транспорт до села/міста Х, то це вигідніше вирішувати запуском держаного автобуса, а не державного потяга він більше пристосований для такого. Німецький DB катає по деяких напрямках автобуси, а не потяги. В Франції компанія приміських перевезень володіє і електричками і автобусами й ганяє те що їй вигідніше. Чим Україна гірша? На Львівській залізниці дуже гарно зайшли б автобуси щоб замінити малозаселені приміські на неелектрифікованих лініях. Але на це потрібна вже нова ітерація "революційних" змін в головах причетних.
Logged
opex
Active user

Posts: 12653


View Profile
« Reply #521 on: 12.10.21 , 09:10 »
Share Reply with quote

З Вараша на Львів колись єдиний нещасний спрінтер був, а з Маневич, Сарн і інших "регіонів" хіба з пересадками, тому поїзд з адекватним прибуттям до Львова там виграє.
Якщо в селищі немає достатнього пасажиропотоку щоб заповнити більше однієї маршрутки на день, то й навряд чи там буде помітний пасажиропотік на потяг.
Якщо в селищі не достатньо людей/грошей для утримання туди автодороги в пристойному стані, то затикати цю проблему цілим потягом теж не завжди логічно.
Потяг це не для вирішення соціальних проблем там де навіть автобус не ходить. Потяг розрахований на місця де автобус не справляється з пасажиропотоком.
Якщо держава так хоче забезпечити хоч якись "соціальний" транспорт до села/міста Х, то це вигідніше вирішувати запуском держаного автобуса, а не державного потяга він більше пристосований для такого. Німецький DB катає по деяких напрямках автобуси, а не потяги. В Франції компанія приміських перевезень володіє і електричками і автобусами й ганяє те що їй вигідніше. Чим Україна гірша? На Львівській залізниці дуже гарно зайшли б автобуси щоб замінити малозаселені приміські на неелектрифікованих лініях. Але на це потрібна вже нова ітерація "революційних" змін в головах причетних.

Зараз форумних комуняк розірве від негодування. Адже логічну правду написав Volodymyr!
Logged
VSK
Active user

Posts: 1099


View Profile
« Reply #522 on: 12.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote


Якщо в селищі немає достатнього пасажиропотоку щоб заповнити більше однієї маршрутки на день, то й навряд чи там буде помітний пасажиропотік на потяг.
Якщо в селищі не достатньо людей/грошей для утримання туди автодороги в пристойному стані, то затикати цю проблему цілим потягом теж не завжди логічно.
Потяг це не для вирішення соціальних проблем там де навіть автобус не ходить. Потяг розрахований на місця де автобус не справляється з пасажиропотоком.
Якщо держава так хоче забезпечити хоч якись "соціальний" транспорт до села/міста Х, то це вигідніше вирішувати запуском держаного автобуса, а не державного потяга він більше пристосований для такого. Німецький DB катає по деяких напрямках автобуси, а не потяги. В Франції компанія приміських перевезень володіє і електричками і автобусами й ганяє те що їй вигідніше. Чим Україна гірша? На Львівській залізниці дуже гарно зайшли б автобуси щоб замінити малозаселені приміські на неелектрифікованих лініях. Але на це потрібна вже нова ітерація "революційних" змін в головах причетних.

В цілому так, 100% погоджуюся.
Але в даній ситуації, саме Вараш-Сарни, до Львова сплутані причино-наслідкові зв'язки. Один спрінтер там курсує не через те, що сам по собі пасажиропотік відсутній, а через те, що відсутній пасажиропотік саме на автобус, бо основна маса пасажирів до Львова їде потягом.
Logged
opex
Active user

Posts: 12653


View Profile
« Reply #523 on: 12.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote

Іхав на Шацькі минулого тижня. Купа автобусів на Вараш, з Києва і Рівного ясно але були і екзоти на кшталт Луцька або Володимира Волинського. Не треба думати що там один спринтер на Львів і більше нічого.
Logged
Andrii
User

Posts: 62


View Profile
« Reply #524 on: 12.10.21 , 11:10 »
Share Reply with quote

З Вараша на Львів колись єдиний нещасний спрінтер був, а з Маневич, Сарн і інших "регіонів" хіба з пересадками, тому поїзд з адекватним прибуттям до Львова там виграє.
Якщо в селищі немає достатнього пасажиропотоку щоб заповнити більше однієї маршрутки на день, то й навряд чи там буде помітний пасажиропотік на потяг.
Якщо в селищі не достатньо людей/грошей для утримання туди автодороги в пристойному стані, то затикати цю проблему цілим потягом теж не завжди логічно.
Потяг це не для вирішення соціальних проблем там де навіть автобус не ходить. Потяг розрахований на місця де автобус не справляється з пасажиропотоком.
Якщо держава так хоче забезпечити хоч якись "соціальний" транспорт до села/міста Х, то це вигідніше вирішувати запуском держаного автобуса, а не державного потяга він більше пристосований для такого. Німецький DB катає по деяких напрямках автобуси, а не потяги. В Франції компанія приміських перевезень володіє і електричками і автобусами й ганяє те що їй вигідніше. Чим Україна гірша? На Львівській залізниці дуже гарно зайшли б автобуси щоб замінити малозаселені приміські на неелектрифікованих лініях. Але на це потрібна вже нова ітерація "революційних" змін в головах причетних.

За такою десь логікою у нас і діють. Тільки автобусів не запускають, просто припиняють рух за напрямками один за одним. Просто лишимось без більшої частини залізниця та й по всьому.

Щодо Рава-Руська - Червоноград. Ви бачили фото доріг? Це по ній автобус пускати?
Logged
Philip
Active user

Posts: 223


View Profile
« Reply #525 on: 12.10.21 , 13:10 »
Share Reply with quote

Цікаво як проходитиме обслуговування 135/136 при такому розкладі?
А в цілому як я і прогнозував графік нічим не відрізняється від того що є .
Кака била кака будет 👎

"А Баба-Яга против...", як завжди. :)
Але нарешті це скоро дійде до керівництва УЗ і тоді дійсно буде ще менше поїздів до Чернівців.
На ділянці Коломия - Чернівці заплановано лише дві або три станції, де можна буде роз'їхатись потягам. Думаю Снятин залишать, Лужани і напевне Заболотів.


Нагадаю вам що поїзди ( за вказівкою) а це з вірогідністю 60% що буде як з поїздом 607/608 який був в розкладі 2018/19 який жодного разу не призначився
Logged
GenkaUA
Active user

Posts: 206


View Profile
« Reply #526 on: 12.10.21 , 13:10 »
Share Reply with quote

Іхав на Шацькі минулого тижня. Купа автобусів на Вараш, з Києва і Рівного ясно але були і екзоти на кшталт Луцька або Володимира Волинського. Не треба думати що там один спринтер на Львів і більше нічого.
Якраз ця купа автобусів з Києва до Вараша стала через реформу Красноштана. Коли потяг почав до  їхати 9,5 годин замість 5,5-6. Ще вночі на Київ можна і 9 годин їхати бо лежиш і спиш. А вдень 9,5 годин в потязі їхатиме хіба, що пільговик
Logged
Technic
User

Posts: 47


View Profile
« Reply #527 on: 12.10.21 , 20:10 »
Share Reply with quote

Потяг розрахований на місця де автобус не справляється з пасажиропотоком.
Якщо держава так хоче забезпечити хоч якись "соціальний" транспорт до села/міста Х, то це вигідніше вирішувати запуском держаного автобуса, а не державного потяга він більше пристосований для такого. Німецький DB катає по деяких напрямках автобуси, а не потяги. В Франції компанія приміських перевезень володіє і електричками і автобусами й ганяє те що їй вигідніше. Чим Україна гірша? На Львівській залізниці дуже гарно зайшли б автобуси щоб замінити малозаселені приміські на неелектрифікованих лініях. Але на це потрібна вже нова ітерація "революційних" змін в головах причетних.
Ага, а з Маріуполя на Рахів вже я так розумію всі автобуси забиті. Автобуси то іноземні оператори катають, але там де немає колії, ні? Якщо УЗ хоче бути такою прогресивною, то от, нехай організує підвіз до станції пасажирів автобусами, Взяти той же Вараш, Володимирець та Рафалівка. І що це за мантра постійно з неелектрифікованими лініями. Ні на DB ні де-інде це не є причиною відміни поїздів. І взагалі, порівняйте мережевий розвиток залізниці любої європейської країни і України, і в нас і те хочуть закрити. УЗ - це злоякісна пухлина українських залізниць. Поки що, куди не глянь, відбувається занепад.

Ви можете сказати що УЗ немає бабла і т.д. Так подивіться як вона розпоряджається наявними ресурсами, наприклад приміські поїзди. Замість того, щоб забезпечити ними зручне добирання до міст на роботу і з роботи, залізниця придумує якісь маразматичні розклади, що нормальна людина дійсно не буде ними користуватись, що на Ковельському вузлі, що на Львівському, що на інших...або прибуває між 6 і 7, коли більшості на роботу на 8, 9, або відправляється назад часто після 8-ї вечора. Враження, що на залізниці працюють повні неадеквати. А потім вони кажуть - нема пасажиропотоку - скоротити.

Завжди згадую як зокрема на Львівській залізниці скоротили поїзд Львів - Сянки в пікову годину, який був завжди забитий, народ збунтувався, і через кілька тижнів повернули. То ціла стаття вийшла, як залізниця дослухається до потреб населення. Яку вони хорошу справу зробили.
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 225


View Profile
« Reply #528 on: 12.10.21 , 21:10 »
Share Reply with quote

Автобуси то іноземні оператори катають, але там де немає колії, ні?
Ні, в Німеччині залізниця (DB) володіє парком автобусів і запускає їх на дальніх відрізках не для того щоб відміняти потяги, а щоб не було надто великих перерв між потягами на малонавантажених напрямках. Особисто я їздив таким минулого літа по маршруту Франкфурт-Нюрнберг. Тарифікувався він як інтерсіті. Так само й УЗ може собі дозволити закупити кілька автобусів для рейсів в місця де потяг не заповниться, а залишати без сплоучення їх не варто. Такий УЗ-автобус класно зайшов би навіть на напрямку Київ-Одеса щоб закрити перерви мі відправленнями потягів. Автобусами можна залатати дирки в розкладах в містах де потяг є лишень через день і вирішити багато інших проблем там де потяг об'єктивно не запониться.
Logged
Andrii
User

Posts: 62


View Profile
« Reply #529 on: 13.10.21 , 01:10 »
Share Reply with quote

Починаємо сюди!)
                 Поїзд 103/104 Київ-Маріуполь-Київ
                             Цілий рік через день
    -      -    15:40   Київ-Пас.                13:33   -      -
16:00   2   16:02   Дарниця                 13:13   2   13:15
17:22   2   17:24   Гребінка                 11:43   2   11:45
18:00   2   18:02   Лубни                    11:06   2    11:08
18:57   2   18:59   Миргород               10:05   7     10:12
   -       -    19:35   Братешки*             09:13  13*  09:26
   -       -    19:42   Решетилівка*         08:52  10*  09:02
19:51   9*  20:00   Уманцівка*              -       -     08:42
20:09  22*  20:31  Абазівка*                 -       -      08:38
   -       -    20:41   Супрунівка*           08:22   6*   08:28
20:48   5   20:53   Полтава-Київська    08:10   5   08:15
21:23   7   21:30   Полтава-Південна    07:40   5   07:45
22:10   2   22:12   Карлівка                  06:55   2   06:57
22:46   2   22:48   Красноград              06:23   2   06:25
23:13   2   23:15   Кегичівка                06:00   2   06:02
23:34   2   23:36   Сахновщина            05:35   2   05:37
00:20  30  00:50   Лозова-Пас.             04:32  24  04:56   
01:50   2   01:52   Павлоград-1            03:43  2   03:45
02:38   2   02:40   Синельникове-1       03:10  2   03:12
03:34   5   03:39   Запоріжжя-1            02:10  5   02:15
05:02  20* 05:22   Федорівка               00:45  20  01:05
   -       -    05:41   Світлодолинське*   00:20  7*  00:27
05:57   2   05:59   Молочанськ            23:58   2   00:00
06:12   2   06:14   Великий Токмак      23:39   4   23:43
07:48   2   07:50   Комиш-Зоря            22:11   2   22:24
09:13  20  09:33   Волноваха               20:31   20   20:51
10:51   -      -       Маріуполь                   -        -    19:14

А чому б не відправити його з Києва трохи раніше, замість більш ніж пів години стоянки в Уманцівці й Аьбазівці? Як бонус встиг би на Полтаву-Південну до відправлення останніх приміських потягів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!