Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.21 , 21:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      "Революційний" розклад руху поїздів УЗ на 2021-2022 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57
Reply | Print
Author Topic: "Революційний" розклад руху поїздів УЗ на 2021-2022 рр. (обговорення)  (Read 35539 times)
Andrey123
User

Posts: 51


View Profile
« Reply #530 on: 13.10.21 , 05:10 »
Share Reply with quote

Починаємо сюди!)
                 Поїзд 103/104 Київ-Маріуполь-Київ
                             Цілий рік через день
    -      -    15:40   Київ-Пас.                13:33   -      -
16:00   2   16:02   Дарниця                 13:13   2   13:15
17:22   2   17:24   Гребінка                 11:43   2   11:45
18:00   2   18:02   Лубни                    11:06   2    11:08
18:57   2   18:59   Миргород               10:05   7     10:12
   -       -    19:35   Братешки*             09:13  13*  09:26
   -       -    19:42   Решетилівка*         08:52  10*  09:02
19:51   9*  20:00   Уманцівка*              -       -     08:42
20:09  22*  20:31  Абазівка*                 -       -      08:38
   -       -    20:41   Супрунівка*           08:22   6*   08:28
20:48   5   20:53   Полтава-Київська    08:10   5   08:15
21:23   7   21:30   Полтава-Південна    07:40   5   07:45
22:10   2   22:12   Карлівка                  06:55   2   06:57
22:46   2   22:48   Красноград              06:23   2   06:25
23:13   2   23:15   Кегичівка                06:00   2   06:02
23:34   2   23:36   Сахновщина            05:35   2   05:37
00:20  30  00:50   Лозова-Пас.             04:32  24  04:56   
01:50   2   01:52   Павлоград-1            03:43  2   03:45
02:38   2   02:40   Синельникове-1       03:10  2   03:12
03:34   5   03:39   Запоріжжя-1            02:10  5   02:15
05:02  20* 05:22   Федорівка               00:45  20  01:05
   -       -    05:41   Світлодолинське*   00:20  7*  00:27
05:57   2   05:59   Молочанськ            23:58   2   00:00
06:12   2   06:14   Великий Токмак      23:39   4   23:43
07:48   2   07:50   Комиш-Зоря            22:11   2   22:24
09:13  20  09:33   Волноваха               20:31   20   20:51
10:51   -      -       Маріуполь                   -        -    19:14

А чому б не відправити його з Києва трохи раніше, замість більш ніж пів години стоянки в Уманцівці й Аьбазівці? Як бонус встиг би на Полтаву-Південну до відправлення останніх приміських потягів.
Щось не так.
На сайті УЗ вказано що цей потяг буде за вказівкою.
А тут у розкладі через день.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #531 on: 13.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote

Починаємо сюди!)
                 Поїзд 103/104 Київ-Маріуполь-Київ
                             Цілий рік через день
    -      -    15:40   Київ-Пас.                13:33   -      -
16:00   2   16:02   Дарниця                 13:13   2   13:15
17:22   2   17:24   Гребінка                 11:43   2   11:45
18:00   2   18:02   Лубни                    11:06   2    11:08
18:57   2   18:59   Миргород               10:05   7     10:12
   -       -    19:35   Братешки*             09:13  13*  09:26
   -       -    19:42   Решетилівка*         08:52  10*  09:02
19:51   9*  20:00   Уманцівка*              -       -     08:42
20:09  22*  20:31  Абазівка*                 -       -      08:38
   -       -    20:41   Супрунівка*           08:22   6*   08:28
20:48   5   20:53   Полтава-Київська    08:10   5   08:15

.......................
10:51   -      -       Маріуполь                   -        -    19:14

А чому б не відправити його з Києва трохи раніше, замість більш ніж пів години стоянки в Уманцівці й Аьбазівці? Як бонус встиг би на Полтаву-Південну до відправлення останніх приміських потягів.
Нормально так наяривает как для полновесного допа., Киев - Гребенка за 1:41/1:48 с остановкой по Дарнице. На остальной части маршрута +/- типично.
А вот эти технические на Миргород - Полтава напоминают мне 2012 год. На то время составы тормозили корейцы и частичная однопутность участка. К нашему времени этот фрагмент по большей части одвухпутили.
Logged
Andrii
User

Posts: 62


View Profile
« Reply #532 on: 13.10.21 , 10:10 »
Share Reply with quote

Починаємо сюди!)
                 Поїзд 103/104 Київ-Маріуполь-Київ
                             Цілий рік через день
    -      -    15:40   Київ-Пас.                13:33   -      -
16:00   2   16:02   Дарниця                 13:13   2   13:15
17:22   2   17:24   Гребінка                 11:43   2   11:45
18:00   2   18:02   Лубни                    11:06   2    11:08
18:57   2   18:59   Миргород               10:05   7     10:12
   -       -    19:35   Братешки*             09:13  13*  09:26
   -       -    19:42   Решетилівка*         08:52  10*  09:02
19:51   9*  20:00   Уманцівка*              -       -     08:42
20:09  22*  20:31  Абазівка*                 -       -      08:38
   -       -    20:41   Супрунівка*           08:22   6*   08:28
20:48   5   20:53   Полтава-Київська    08:10   5   08:15

.......................
10:51   -      -       Маріуполь                   -        -    19:14

А чому б не відправити його з Києва трохи раніше, замість більш ніж пів години стоянки в Уманцівці й Аьбазівці? Як бонус встиг би на Полтаву-Південну до відправлення останніх приміських потягів.
Нормально так наяривает как для полновесного допа., Киев - Гребенка за 1:41/1:48 с остановкой по Дарнице. На остальной части маршрута +/- типично.
А вот эти технические на Миргород - Полтава напоминают мне 2012 год. На то время составы тормозили корейцы и частичная однопутность участка. К нашему времени этот фрагмент по большей части одвухпутили.

Ну але ініціативна група з покращення сполучення Маріуполя якимось чином рахувала, що потяг через Полтаву може пройти за 13:30. Тобто як 10. А тут 18 годин з хвилинами.
А щодо технічних зупинок, то це все ще судячи з усього ІС+ і однопутки або обгін.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #533 on: 13.10.21 , 11:10 »
Share Reply with quote

Обольщались ситуацией 2014 года, когда вместо хундаев поехали составы на локомотивной тяге. От Киева до Лозовой доезжали за 5-5.5 часов.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #534 on: Yesterday at 08:06 »
Share Reply with quote

Так смотрю, в новом расписании 15/16 не будет пересекаться с 701/702 и 749/750 при езде со Львова на Франковск.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5641


View Profile
« Reply #535 on: Yesterday at 11:14 »
Share Reply with quote

В новому графіку з Києва (15:02) до Львова (23:55) появиться дешевий 56 Київ - Рахів. До речі, хочу ще добитися зупинки в Підзамче для 55/56.
Також має появитись щось типу Харків (06:00) - Черкаси - Львів (00:20). Тоді взагалі не зрозуміло, яка доля буде в 747 з маршрутом до Львова.

Оба через Тернополь? Тогда 747 там действительно будет не очень нужен.

Но интересно все же понять причину, по которой упрямо не хотят там продлевать вечерний пригородный. Это ведь простейшее и по деньгам, и по заполняемости решение. Ежу понятно, что гонять его только до Красного (а часто и только до Золочева, судя по пресс-реляциям) тупо. Кроме того, в девять вечера приезжает 6381/6382, с нее желающие могли бы перескочить на тернопольскую. Отсутствию такой возможности у них очень рады таксисты Красного. В складчину однажды там этой весной сбросился, имея цель успеть на 91/92-й — по 300 грн вышло (с троих). Можно было еще поторговаться и выловить последний вечерний бус, но не очень хотелось после трекинга на 30 км за день в сумме (15 в одну сторону от станции, 15 обратно) и с полезным грузом артефаков в рюкзаке.

Пока ждал попутчиков, обсудил с водителем проблему продления электрички: он о ней, конечно, в курсе и аж светился от счастья.

Для ДПКр знайдеться неелектрифіковані залізниці.

Не спорю. Это лишь расплывчатая идея, как можно было бы организовать оборот с новым ДПКр, ориентированным на ось Тернополь-Черновцы. В интервьюхе, где он упоминался, обмолвились, что и во Львов должен забегать.

Так. І 55/56, і новий Харків - Черкаси - Львів заплановані через Тернопіль.
Щодо Дпкр-3 маршрутом Львів - Тернопіль - Чернівці. Першочергово це має бути сполучення Львова та Чорткова і Львова та Заліщиків. Такого сполучення немає більше як 80 років. Розклад запланований орієнтовно: зранку зі Львова, під вечір повернення до Львова.
« Last Edit: Yesterday at 11:16 by Entony » Logged
landspot
User

Posts: 52


View Profile
« Reply #536 on: Yesterday at 11:24 »
Share Reply with quote

Доброго дня. Скажіть, чи не планується вирішення проблеми нещоденного забезпечення на ділянці Харків-Хмельницький? На сьогоднішній день фактично 2 потяги (137/138 та 21/22) йдуть в один день через день. Пасажиропоток там точно є для щоденного курсування (Вінниця і Хмельницький).
Logged
Entony
Active user

Posts: 5641


View Profile
« Reply #537 on: Yesterday at 11:28 »
Share Reply with quote

Поки, що ні. З нового графіку має бути 131/132 Жмеринка - Лисичанськ (ниткою 137/138 в обох напрямках).
Logged
Entony
Active user

Posts: 5641


View Profile
« Reply #538 on: Yesterday at 11:31 »
Share Reply with quote

113/114 Бахмут - Львів. Маршрут: Сарни - Рівне - Луцьк - Сапіжанка - Львів. Прибуття до Львова о 05:38. Відправлення зі Львова о 13:11.
На даний час така остання версія.
63/64 Київ - Харків заплановано до Костянтинівки. Через Лозову. 123/124 так розумію більше не буде.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6520


View Profile
« Reply #539 on: Yesterday at 12:12 »
Share Reply with quote

Щодо 123/124. Він же їздив через Лиман. Народ буде репетувати.

Чи відомо, де буде з зміна локомотиву у Бандери ? ТЧ Коростень не вистачить часу провести одною бригадою .
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!