Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.17 , 08:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      049/050 Киев - Трускавец "Кобзар"

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Print
Author Topic: 049/050 Киев - Трускавец "Кобзар"  (Read 62457 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3282


View Profile
« Reply #60 on: 25.11.13 , 22:11 »
Share

Коли ще цей поїзд возив фастівчан сотнями по "формі 10", я теж декілька разів надибав на такий девайс. Один раз на ньому смажилась картошка, ще раз на ньому варили суп!!! І ніфіга він не електричний! До панелі акурат по всій довжині припасований газ.балон. На моє питання чи надовго вистачає газу провідник розповів що на місяць якщо щодня щось готувати.

Так що питання чи не міг він пожрати в Трускавці залишається відкритим.
Logged
funt
Active user

Posts: 221


View Profile
« Reply #61 on: 25.11.13 , 23:11 »
Share

До панелі акурат по всій довжині припасований газ.балон. На моє питання чи надовго вистачає газу провідник розповів що на місяць якщо щодня щось готувати.

Одні вже докуховарились свого часу http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=5878.msg185548#msg185548
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 1824


View Profile
« Reply #62 on: 25.11.13 , 23:11 »
Share

Какой газовый балон в вагоне?? Таких полупроводников надо гнать в шею ссаными тряпками.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1130


View Profile
« Reply #63 on: 14.12.13 , 18:12 »
Share

13.12.2013, Киев-Винница, вагон 18П
Типичный для этого поезда красноплюш, свежепокрашенный и не обшарпанный, в хорошем состоянии, но в проходе не было ковровой дорожки, которая обычно есть в фирменных поездах.
Вместе со мной в Виннице выходило из вагона ещё несколько таких же как я трамвайщиков. Вообще это последний вечерний поезд из Киева, с которого можно успеть в Виннице на трамвай/троллейбус, идущий в депо. Если бы из Киева была ЭПК в 19:00-19.30, прибывавшая в Винницу в 22:30-23.00, то тогда бы трамвайщиков до Винницы в 49 (сабж), 81 и 117 было поменьше.
Оценка 9,5 из 10. Минус полбалла за отсутствие ковровой дорожки
« Last Edit: 14.12.13 , 18:12 by Иван Супряга » Logged
Kaban
Active user

Posts: 2133


View Profile
« Reply #64 on: 03.03.14 , 10:03 »
Share

02.03.2014 г., вагон 15 П, маршрут Львів - Київ (23:32 –7:15)

Вагон червоноплюшевий плацкарт із засаленними нижніми полицями.
Сам вагон виглядав трохи потасканим, але не занадто, у вагоні ні коврів, ні шторок не було, туалет чистий з омилками и ТБ, температура комфортна (+25), постіль чиста.
Цей вагон «трамвайний», була висадка-посадка по станціях, але не шумно.

Графік «Шалений Кобзар» майже витримав, вагон під час руху не кидало, спати нормально, до Козятина їхали по графіку, потім до Фастова набрали 10 хв. запізнення, у столицю прибули на 12 хв. пізніше графіка, хоча я більше думав, що саме ділянку Фастів – Київ він «зіллє», але впорався за 46 хвилин.

Оцінка 8/10 (мінус за стан вагону)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3282


View Profile
« Reply #65 on: 23.06.14 , 21:06 »
Share

23/06/2014, Тернопіль -- Фастів-1. Вагон 05К.

Квитки для фастівської платформи за шість годин ловив Г-дзе, за що я, Валерій і Євген Миколайович висловлюємо йому щиру вдячність.

Посадка по Тернополю дуже велика. Народ принципово не вірить, що в сидячці 750-го можна їхати всю ніч і розмітає нічні поїзди. Сидячка в ніч на понеділок поїхала до столиці з сотнями вільних місць)))

Скажений Кобзар був під локом ЧС8-006 і локбригада з переляку приперла його в файне місто навіть на 2 хвилини раніше, знаючи про велику посадку. Їм це не допомогло, бо посадка тривала 01.10-01.18 і далі ми привозили тільки спізнення. З Хмеля відправились 03.01 (+4 хв до графіка), в Козятині було 05.23-05.26 (+5 хвилин до графіка), у Фастів приїхали 06.23 (+6 хвилин до графіка). Все це старанно документував Jbond989, оскільки ми з Женею відпочивали після виснажливої обкатки 458-го від Франика до Тернополя і послідуючого фуршету в одній файній самогонній ресторації.

На ділянці Козятин-Фастів в деяких місцях нами була зафіксована швидкість 128 км/год.

Вже перед Фастовом з’ясувалось, що вагон населений депутатами і екс-кандидатами на посаду міського голови: це Валерій зустрів фастівського шансоньє Альберта Салтикова зі свитою :)

Незважаючи на дику швидкість, особливо не хитало, тому що вагон крюківський, і цим все сказано. Спалось комфортно. Я як завжди передбачливо поговорив з провідником, щоб не влаштовував самодіяльності з побудкою, і нас ніхто не турбував.

Стан туалету дуже непоганий, як на такі швидкості :)

Тому оцінка 8 з 10. Поїзду, який ще ніколи в житті повністю не виконав графік, не можна ставити десятку. Провідник без оцінки, я його практично не бачив.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7075


View Profile
« Reply #66 on: 23.06.14 , 22:06 »
Share

На ділянці Козятин-Фастів в деяких місцях нами була зафіксована швидкість 128 км/год.
Из личного опыта сравнения GPS с показаниями скоростемера могу сказать, что более-менее точные совпадения идут только в "длительных" режимах, т.е. когда минут 5+ локомотив (поезд) двигается с постоянной неизменной скоростью. Тестировалось на разных GPS - железках. Было и 120 и 130 при реальной 100-105 км/час.
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2133


View Profile
« Reply #67 on: 14.07.14 , 23:07 »
Share

06.07.2014 г., вагон 10 П, маршрут Львов - Киев (23:28 – 7:15)

Стандартный, в меру потасканный красно-плюш. Жарища в вагоне при посадке была неимоверная, почему на входе не выдают веничков  к утру уже было комфортно.
Туалет чистый, но не было воды на слив унитаза.
Не знаю как ночью держали график, но утром от Мотовиловки до Боярки поезд тянулся, но к Киеву набрали всего 5 минут опоздания.
Кстати интересна схема состава: в центре – плацкартники, а по краям – купейники и СВ, обычно наоборот плацкарт болтается «по краям». Купейные вагоны №№1-4 – «крюковцы», остальные – после КВР).

Оценка: 7/10 (минус за жару и отсутствие воды на слив в унитазе)
Logged
sean
Active user

Posts: 2598


View Profile
« Reply #68 on: 27.08.14 , 14:08 »
Share

25.08.2014, Львів - Київ, вагон 06П

Жахливий червоноплюш і жахлива провідниця. Туалет брудний і смердючий. Постіль лежала на столиках. Вночі було дуууже холодно.
Вагон, як і потяг, відсотків на 80 заповнювався саме у Львові паксами з квитками від Самбора.
Контингент в більшості з ОЕ, змінювались пакси по Хмелю, Вінниці і Козятину з відповідним шумом.
Режим "скаженого кобзаря" (с) з міста Лева до столиці. Не знаю, як там було усю дорогу, але по Фастову мали стандартні 5-6 хв. За 10 хв до теоретичного прибуття прослідували тільки Боярку. Стояли по Волинському хвилин 5. Прибули із запізненням 12-13 хв.

Оцінка - 5/10.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2564


View Profile
« Reply #69 on: 27.08.14 , 18:08 »
Share

Quote
Контингент в більшості з ОЕ
Що це означає?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 13.06.15 , 20:06