Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.08.17 , 20:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      049/050 Киев - Трускавец "Кобзар"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Print
Author Topic: 049/050 Киев - Трускавец "Кобзар"  (Read 62539 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10723


View Profile
« Reply #70 on: 27.08.14 , 18:08 »
Share

Quote
Контингент в більшості з ОЕ
Що це означає?
Концерт Океан Ельзи
Logged
OlehHudzeliak
User

Posts: 6


View Profile
« Reply #71 on: 28.08.14 , 20:08 »
Share

Поїзду, який ще ніколи в житті повністю не виконав графік, не можна ставити десятку.
Хм. Їхав цим поїздом вже четвертий раз за це літо, і був впевнений, що вчасне прибуття 49/50 до Києва це щось поза межами реальності. Так і було три минулі поїздки. Але ось сталося напевне чудо)) Кобзар приїхав на К-П чітко о 7:15. Спеціально перевірив час на телефоні через *160#.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3285


View Profile
« Reply #72 on: 28.08.14 , 22:08 »
Share

Мабуть у той день уся Південно-Західна на радощах була п’яна в сраку.

"Ми сдєлалі ето!" -- кричали й обіймались всі, від Кривопішина до якого-небудь обхідника колії. А машиніст, який став легендою, зі сльозами на очах з премії принесе додому дитині "Снікерс".

Історичне досягнення. Я наших партнерів по робочій групі з цим привітаю.

Хоча насправді вітати нема з чим. Щоб прибути в Київ о 7.15 треба виїхати з Фастова хоча б 06.29 за умови вільної дороги. Тобто можна по Фастову плюсувати 10 хвилин. Те, що таке плюсування херачить по-чорному весь пригород далі, нікого не цікавить.

Стоянка 5 хв по Волинському береться звідки: виїхав з Фастова з плюсом у 5-7 хвилин, за умови вільної дороги їх легко би нагнав, але попереду два обгони і електрички не встигають втекти. Тому плюс 5-7 зберігається до Волинського, а там уже диспетчери перекривають і пропускають 100-й зі Святошина, який заходить на станцію по графіку.
« Last Edit: 28.08.14 , 22:08 by Віктор Гарвона » Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 454


View Profile
« Reply #73 on: 29.08.14 , 09:08 »
Share

Просто одни машинисты умеют ездить, а другие умеют, но не так хорошо. Что и с Фастова до Киева даже не за 46 минут, а за меньшее время (42-43 минуты) можно доехать (при отсутствии предупреждений и с "низкого старта") - просто надо разгонять максимально быстро и поддерживать скорость. Тем более, есть такие, что говорят, что все легко с этим поездом нагоняется.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 659


View Profile
« Reply #74 on: 03.01.15 , 22:01 »
Share

Їхав 2 січня з Києва до Чопа у вагоні 31/428М (безпересадочний вагон Київ – Будапешт).

Не знав у яку тему писати відгук, бо цей вагон їздить з трьома поїздами. Оскільки моя поїздка почалася з трускавецького, пишу сюди.

З часу призначення нових міжнародних вагонів після відміни Тиси моніторив режим продажу на них. У вагони Київ/Львів – Будапешт продаж до українських станцій відкривається за добу до відправлення. Вагон Київ – Братислава, що у складі 99 поїзда слідує до Чопа чомусь відкривають не за добу, а зранку в день відправлення.
На деякі дати за добу вивалювалося по 15-20 місць, мені ж пощастило менше – за добу були у продажі лише 4 місця і все на треті полиці. Втім до українських станцій їхало більше, ніж 4 людини, тому можливо більше місць з’явилося згодом. На букінгу квитки в ці вагони купити неможливо, бо місця не відображаються взагалі. Ціна квитка без постелі з урахуванням студентської пільги – 158,46 грн. Постіль не брав, бо мав спальний мішок, та й 31 гривня за постіль (а саме стільки вона коштує в цьому вагоні) – це не ті гроші, які варто за неї платити.

Вагон РІЦ-140 (WLABm 1981 року). КВР Дніпропетровськ 2010 року. Маршрутна дошка – в кращих традиціях Південно-Західної дороги – листок А4 з надрукованим маршрутом тільки українською мовою. Над вікнами написи «Спальний вагон» чотирма мовами одна з яких українська (ніколи раніше не бачив щоб українською писали). У вагони на Будапешт та Братиславу тепер продають по 3 місця в купе, що у внутрішньому сполученні робить їх доступними по ціні для більшої кількості людей, бо до станцій УЗ вагони продаються вже не як люкс, а як м’які. У вагоні продавалося 27 місць (одне купе виділено провідникам). Нумерація місць була як європейська, так і звичайна від 1 до 30. Вагон виглядав дуже класно як зовні, так і всередині. Для мене незвичним було розташування купе провідників та робочого тамбура в іншому кінці вагона. Пластик кольору світлого дерева, склопакети на вікнах (правда не було ні штор ні занавісок ні в коридорі ні в купе), всюди килими, нижня і середня полиці були застелені ще якимись покривалами. Самі полиці замшеві, дуже м’які і широкі. Сподобалося освітлення у коридорі та в купе – м’якше, ніж у амендорфах. Місця для багажу нам вистачило, при тому, що у жінки була велика валіза, у чоловіка сумка і в мене сумка з рюкзаком. У вагоні біотуалет, на зупинках не закривається, було мило, папір та освіжувач повітря. В коридорі та в купе працювали індикатори зайнятості для обох туалетів. В купе на вікні була захисна шторка, що опускається. У шкафчику працююча розетка на 220V, заряджав телефон. Освітлення працювало справно. Мені сподобалося розташування персональних світильників біля кожної полиці – коли якийсь увімкнений – це не заважає пасажирам на інших полицях. В купе умивальник під столом, ми ним не користувались, але думаю він теж був справний. Була також шторка, наскільки я зрозумів її призначення – просто закривати повішений на гачки верхній одяг. В купе також була кнопка виклику провідника, у дверях глазок та ланцюжок для закривання. У сусідів по купе була постільна білизна – звичайна, як і на інших УЗ-шних поїздах. За що беруть 31 гривню незрозуміло.

З того, що не сподобалося – індикатори зайнятості туалетів світять вночі дуже яскравим ядерно-салатовим кольором і це трохи заважає. Довелось повісити біля дверей вішак з курткою, щоб їх закрити. Над стелею періодично вмикався якийсь генератор або кондиціонер (я не знаю що це насправді було) і шумно працював хвилин 5-10. Знизу це не дуже відчутно, але на третій полиці це заважало спати.

Провідники – двоє чоловіків років по 50, привітні. При посадці їм доводилось майже кожному пасажиру показувати де його місце і розказувати, що в купе продаються по 3 місця. Після відправлення при роздачі постелі провідник у кожному купе наголошував, що туалет біо і щоб туди нічого не кидали. Дуже багато говорили і провідники і пасажири про відміну 15 і 59 поїздів і про теперішній маршрут і графік. На моє запитання чому відразу до 13 поїзда вагон не чіпляють відповіли – щоб збирати паксів з Вінниці/Хмеля/Тернополя. Казали, що коли вагон продавався у двомісному режимі, все було набагато простіше. А тепер доводиться вислуховувати від пасажирів запитання типу «Хто таке взагалі придумав?» І справді після посадки багато людей нарікали на ті треті полиці.

Контингент. Вагон забитий повністю. В кожному купе їхало по 3 пасажира. Зі мною в купе їхала жінка до Будапешта на нижній полиці і чоловік до Тернополя на середній (причому квиток він купив за кілька годин до відправлення, пізніше, ніж я). У Тернополі на середню полицю сів інший пасажир до Будапешта. Жінка жалілася, що нинішній графік поганий і що їй більше подобалося приїжджати в угорську столицю зранку Тисою. Виходили люди в Тернополі, Львові, Стрию, у Воловці та в Мукачеві. Більше половини вагона їхало за кордон, всі, здається, до Будапешта. Було у вагоні двоє американців.

Вагон слідує з Києва до Львова в голові поїзда, на великій швидкості його досить добре хитає. У Львові стоянка тривалістю в годину. Вагон відчіпляють, катають по станції і причіпляють до львівського вагона, який тепер курсує щоденно. Все це супроводжується неймовірним шумом і скреготом підвагонного обладнання чи колісних пар (можливо це через малу швидкість руху під час маневрів). У Львові ходив у магазин біля вокзалу. Провідник спочатку не хотів мене випускати, але, переконавшись, що я знаю куди нас мають причіпити, все ж таки випустив. Коли я підійшов в голову 13 поїзда наші вагони якраз під’їжджали разом з ВЛ10. Біля останнього вагона стояла купка десь з п’яти людей, які чекали посадки у львівський вагон. Одна бабуся запитала мене чи я їду до Будапешта і чи не знаю я як перебратися з вокзалу Ньюгаті, на який тепер прибувають вагони, на Келеті. Їй потрібно було далі в Сербію. Жалілася на те як фігово стало добиратися після відміни Тиси. Я їй порадив прийти зранку в наш вагон і запитати в тих хто їде за кордон. Львівський вагон був 76 року випуску і теж після Дніпропетровського КВР, виглядав так само дуже пристойно. Зі Львова до Чопа слідували так само в голові, але поїзд ішов набагато плавніше, ніж трускавецький, вагон уже не так сильно кидало зі сторони в сторону. Хвилин за 10 до Чопа провідник оголосив, що під’їжджаємо до границі. В Чопі зійшов я один. Біля вагонів після прибуття вже стояли прикордонники. Вагони одразу ж відчепили і повезли на перестановку.

Це була моя перша поїздка у вагоні РІЦ. В цілому враження неоднозначні. Сам вагон дуже хороший, якби я був один в купе – було би взагалі шикарно, але для трьох незнайомих людей компоновка не дуже вдала. Третя полиця розташовано на висоті десь 1,8 м, ні сісти там не можна, ні до стола за пляшкою води не дотягнутися. Як люди раніше їздили по троє в купе з Москви до Будапешта, а тим більше до Белграда, Бара чи Спліта – я навіть уявити собі не можу. Мені моїх 900 км з Києва до Чопа вистачило цілком, щоб відчути що таке РІЦ. Наступного разу поїду хіба що якщо буде вільним ціле купе. Претензій до чистоти/справності вагона немає, так само як і до роботи провідників – все чудово.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11265


View Profile
« Reply #75 on: 03.01.15 , 22:01 »
Share

Да там по трое никто не ездил, разве что своей компанией. Заполняемость тех вагонов была от силы 5-10 человек.
Logged
MAI
User

Posts: 59


View Profile
« Reply #76 on: 10.01.15 , 17:01 »
Share

6.01.2015

Київ - Львів , вагон 01К

Квитки брали за місяць і вже  нормальних варіантів з повністю вільним купе до Львову не було. Довелось брати на Кобзар з прибуттям у Львів в 4.30( Хоча вже 5 січня в продажі були сила силенна квитків на всі поїзди, в тому числі на 91-й.

Вагон - крюківець. Провіднция, жіночка літнього віку, жартувала з пасажирами, нам сказала, що в Кобзарі немає лимону до чаю, бо трускавецькі курортники його не люблять) Незважаючи на температуру - 17 за бортом, в вагоні була нереальна спека - спати було просто не можливо. Тулает не дуже охайний. Постіль була дуже волога. Ну і індикатори зайнятості туалетів не працював.

7 за 10 ( по - 1 балу за не дуже чистий туалет, неймовірну спеку і вологу білизну)

« Last Edit: 30.01.15 , 08:01 by MAI » Logged
Sergio
Active user

Posts: 4116


View Profile
« Reply #77 on: 14.06.15 , 22:06 »
Share

29.05.2015
Київ - Трускавець, вагон 01К.

Продавалось 40 місць, то ж мав бути крюківець, так і вийшло. Турбувало, що вагон може бути біля локомотива, але те що вагон крюківський переважило. До того ж одразу за локомотивом був причепний РІЦ.
Вагон 2006 р/в, але не виглядає якимось побитим, потертостей не видно, деталей що хитаюсться, дренчать та заважають спати (як часто у КВР) нема.
Єдина вада - не працював титан. Його намагались полагодити - не вийшло, то ж каву/чай носили з вагону №2.
Туалети чисті, працювали всю поїздку, мило, туалетний папір, накладки на унітаз в наявності.
Провідники пропонували чай/каву, але робили це ненав'язливо. Температуру відрегулювали чудово, не жарко і не холодно.

Багато людей їхало до Львова, скільки до Трускавця - не можу сказати. Чи не третина.

Оцінка - можна було б поставити 9 з 10, бал знято за непрацюючий титан та противний чай-сигару, поширену на ПЗЗ.
Якщо їхати в крюківському вагоні - можна рекомендувати.

Але...
Треба віднзанчити, що від Самбора (і ще більше від Дрогобича) ходили тітоньки, пропонували туристичні послуги(поселення, путівки, курсівки) - чи зацікавили кого -- не знаю. Мабуть це не дуже добре, особливо якщо ці тітоньки не купують квитки.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 1825


View Profile
« Reply #78 on: 19.11.15 , 23:11 »
Share

13.11.2015, Пт
Киев – Мукачево (20.45 – 9.57)
Киев – Львов с поездом 049 (20.45 – 4.30), Львов – Мукачево с поездом 013 (5.32 – 9.57)
Вагон 31М (222 грн (постель 31), 847 км)
Формирование: ЮЗЖД, ВБС Киев - Будапешт

ВБС Киев – Будапешт находился в голове поезда. «Кобзарь» вел скоростной ЧС8-026, шустрый график до Львова он выполнил без проблем.
Пришел на посадку за 25 минут до отправления, в узком коридоре РИЦа уже сложно было разминуться, в пятницу вагон заполнился на 100%, были пассажиры до Винницы и Хмельницкого например. Одно-два купе ехали до Будапешта, а так почти все по Украине и в основном до Львова. Вагон прошел КВР в 2010 году на ДВРЗ, сам он 1980-х годов выпуска, туалеты вакуумники, все расходники на месте, в т.ч накладки на унитаз, вода в кране теплая-холодная. В купе вроде было аж 3 вида освещения, в шкафчике при открытии загорается подсветка, там же розетка, работала еще на стоянке в Киеве. У двери в купе и в коридоре индикаторы занятости туалета – маленькие зеленая/красная лампочки. Полки широкие, с ограничителями, постель норм, а вот матрасы совсем худые, как пододеяльник, ну то такое.
По Львову вагон покатал и ЧС8, и ЧМЭ3, на другой платформе прицепили к ВБС Львов – Будапешт (также КВРенный РИЦ), а потом и к прибывшему 13-му также в голову).
Чай 6 грн, нормальный в пакетике, а не это стрючкообразное убожество. Проводница принесла билеты за полчаса до прибытия, про постель ни слова. Температурный режим: вечером даже в легком свитере комфортно ехалось, а ночью притопили, как раз.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3155


View Profile
« Reply #79 on: 20.11.15 , 01:11 »
Share

Я думал, что билет в этот РИЦ подороже будет
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 15.06.15 , 17:06