Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.08.18 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      143/144 Київ - Івано-Франківськ/Ворохта

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11
Print
Author Topic: 143/144 Київ - Івано-Франківськ/Ворохта  (Read 73083 times)
opex
Active user

Posts: 11587


View Profile
« Reply #50 on: 15.06.11 , 13:06 »
Share

Ну тогда если поезд доставляет наименьшее неудобство - то терпеть, шо ж поделать. Все эти жалобы - мертвому припарки.
Logged
joy
Active user

Posts: 24877


View Profile
« Reply #51 on: 15.06.11 , 14:06 »
Share

Другим транспортом на такое расстояние - категорически нет.
Ну если другой транспорт - это "Богданы", то фтопку такую альтернативу.
С другой стороны, на УЗ даже фирменный плацкарт - это специфическое явление, и едешь в плацкарте - знаешь, что тебя ждет.
А вот в поезде "Львов" плацкарт мне понравился.
Logged
opex
Active user

Posts: 11587


View Profile
« Reply #52 on: 15.06.11 , 14:06 »
Share

Просто надо не требовать изменить мир как тебе нравится, а взвесить - что тебе приемлемей - теснота маршрутки или бухари в соседнем отсеке.
Logged
sean
Active user

Posts: 3147


View Profile
« Reply #53 on: 29.06.11 , 11:06 »
Share

25/06/2011, Київ - Волочиськ, вагон 16К нефірмовий

Квиток на є-квитку зловив чисто випадково за добу до відправлення. Налаштовувався на різне, усе виявилось краще, ніж сподівався. Вагон дійсно виявився факультативним, зі слів провідника - включається до складу поїзда по чт/пт-нд/пн та святкових днях при збільшенні пасажиропотоку (курсує виключно за маршрутом Львів - Київ - Львів). Оскільки курсує регулярно, то всередині висить уся необхідна інформація - розклад "Галичини", графік обходу поїзда начальником, графіки санітарних зон, ким обслуговується, різноманітна реклама лікарських препаратів, львівських таксі/готелів/клубів і т.д. і т.п.

Вагон - "шоколадка" зі склопакетами у досить хорошому стані; на жаль, не знаю, хто виробник. Пристойно виглядає ззовні, досить акуратний і охайний всередині. Полиці - дуже м'які і з тими "обмежувачами" (чи як вони там називаються), щоб не впасти. Нарікань до санітарного стану немає - чисто всюди, в т.ч. в туалеті. Доріжки в коридорі і в купе - з символікою УЗ, білизна також. В туалеті - туалетний папір і мило.

Провідник - дуже ввічливий типовий львів'янин років 50-ти. Зауважень до виконання обов'язків немає. Чай пропонував після того, як зібрав квитки.

Постіль лежала на полицях при посадці, тому я постелився одразу після відправлення. Контингент - дуже адекватний. В нашому купе 15 хв по відправленню всі уже вляглись, замкнули двері і вимкнули світло. Оскільки погода в той день уже не радувала, то ковдри розійшлись одразу, про що ніхто потім не пошкодував - температура вночі як для літа бажала кращого. Але то примхи погоди (

Ніч виявилась дуже спокійною, поїздка - надзвичайно комфортною. Вагон був першим за електровозом, йшли дуже плавно.

Оцінка - 10/10.

З.І. І, власне, про саму "фірму" "Галичини". За що вона вони деруть такі гроші, коли особисто вдалось переконатись, що нефірмове купе (що по ціні лише трохи дорожче від фірмового плацкарта) абсолютно нічим не відрізняється від фірмового? Частіше б і більше таких вагонів Львівське ВЧД додавало до цього поїзда. До речі, глянув - відправленням з Києва сьогодні уже два Н/Ф купе - №16 і №17.
Logged
sean
Active user

Posts: 3147


View Profile
« Reply #54 on: 29.08.11 , 17:08 »
Share

23/08/2011, Київ - Волочиськ, вагон 05П

Як завжди, звичайний краноплюш. Вагон був чистий і охайний. Нарікань до роботи провідників немає. На посадці стояв молодий чоловік років за 25, біля нього крутилась якась молодичка в спортивних штанах і майці, вона і розбудила мене, будучи уже в формі. Дуже культурні і ввічливі. Чай пропонували одразу після того, як роздали постіль. Сама постіль - нормальна і відносно не темна, без видимих яскравих ознак крові (що останнім часом стало популярним в поїздах формування ПІВД), жиру і т.п.

Туалет - трохи мокруватий. В наявності - туалетна бумага. Педаль, що включає воду, включалась, але не виключалась - вода текла доти, допоки провідник не бахне по ній кілька разів. Ще один жирний мінус - відсувні двері, ненавиджу їх!

Контингент у вагоні - цілком адекватний. Дуже швидко усі повлягались спати і здавалось, що ніч буде просто ідеальною. Але сталось не так, як гадалось. Жінчока у моєму відсіку розхропілась так, що наш і ще два сусідні відсіки взагалі не зімкнули очей. Спочатку її будили, вона обіцяла, що більше не буде хропіти, але проходило півгодини, як наша пісня ставала гарна-нова; з думкою про те, що ночі не буде, уже всі змирились, тоді як жіночка дуже навіть мило віддихнула, мабуть. Такого інтенсивного храпу я в житті не чув! Здавалось, що ще трішки - і вікна повилітають, якщо, звісно, до того часу її ніхто не приб'є. Але то таке. Поспати таки дійсно не вдалось, але наступні півдня бачив солодкі сни.

Оцінка (виключно стан вагону і робота провідників) - 9/10.

З.І. Коли по Києву проходила посадка на "Галичину", на сусідню колію подали 363-ій. Подали тоді, коли уже 10 хв, як і духу його не мало бути в столиці. Усі літали в пошуках свого вагону, провідники кіпішували. Наче і закінчили посадку (принаймні ті вагони, які були в полі мого зору), але багато людей просто знаходились на вулиці, коли поїзд ні з того, ні з сього поїзд почав відправлятись. Навпроти мене знаходився 10-ий штабний, куди на ходу миттєво почали залітати пакси. Провідник пропускала усіх, на сходинки застрибнула останньою. В цей момент в сусідньому вагоні зірвали стоп-кран, після чого поїзд простояв ще хвилин зо п'ять.

Кому потрібне таке хаотичне відправлення? Хто виграє від того? Хіба не повинна бути погодженою робота машиніста з поїзною бригадою (начальником поїзда) у випадку, коли состав відправляється із затримкою?

І ще: я помітив, що останнім часом дуже часто по Києву поїзди подають на посадку із запізненням. І добре, якщо хоча б за 10 хв до відправлення, а не як вийшло зі "Світязем". З чим це пов'язано? Не вистачає колій, не встигають витягувати состави із депо?
« Last Edit: 29.08.11 , 17:08 by sean » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3681


View Profile
« Reply #55 on: 30.08.11 , 12:08 »
Share

Оффтоп, звісно, але подача з затримкою -- це фірмова карма "Світязя". За дивовижним збігом обставин, саме він найчастіше відправляється з затримкою з київського вокзалу. Можливо, пов’язані зі специфікою витягання з відстою. Один раз скажено наганяли спізнення, з Києва до Фастова за 43 хвилини залетів (швидше ніж ПЕ, з диким гальмуванням по станції).

По темі "Галичини" ще раз підтверджу, що не люблю цей потяг за завищений на мою думку коефіцієнт фірмовості. І органічно не приймаю оцінок 10/10, 9/10 і т.п., особливо якщо тут же написано, що н/ф вагон особливо не відрязняється від фірмового. Та ж "Десна" / "Кобзар" краща, а коеф. фірмовості менший. Так що тут питання переважно до залізниці і до атестаційної комісії, яка ні за що не відповідає. До 2010 р. "Галичина" років з десять проїздила з шоколадками, на які постійно нарікали взимку щодо опалення. Червоноплюші в "Галичині" вже переважно затерті, як жриці на окружній, але хоча б зменшити на них КФ нікому в голову не приходить. І те, що різні залізниці на один і той самий новий крюківський купейник ставлять різний КФ, на мою думку -- бардак. Тому що за однакових рівних умов залишається останній аргумент -- комусь "деньги очень нужны", а комусь не дуже. Але до якості поїздки це вже не має жодного стосунку.
Logged
sean
Active user

Posts: 3147


View Profile
« Reply #56 on: 30.08.11 , 17:08 »
Share

Вікторе, на рахунок коефіцієнту фірмовості Галичини з Вами цілком згоден. Була би можливість їздити н/ф купе (вірніше, включалось би воно в склад поїзда регулярно), я би із задоволенням! А ще - мали би зупинки по Волочиську Кобзар/Десна, їздив би ними. А так, за відсутності альтернативи, тішимось тим, що є. Як би воно не було.
Logged
sean
Active user

Posts: 3147


View Profile
« Reply #57 on: 18.10.11 , 10:10 »
Share

12/10/2011, Київ - Волочиськ, вагон 06П

Стандартний червоноплюш. На посадці - дуже ввічливий провідник років не більше 25-ти. В вагоні - охайно, тепло і затишно. Контингент - цілком адекватний і спокійний.
Білизна - стандартна УЗ, трохи заюзана. Обидва туалети - чисті і сухі, в наявності - туалетний папір і тверде мило.
Розбудив уже інший провідник, такий же молодий і дуже ввічливий.

Оцінка - 8/10.

Офф. Вночі стався коллапс. Одразу після Вінниці з верхньої бокової полиці впав чоловік. Сам був дуже огрядний, тому був гучний удар. Одразу увімкнулось світло, прибіг провідник. Підняли чоловіка, посадили на полицю, через деякий момент він почав втрачати свідомість. Дали понюхати нашатир, наче трохи відійшов. Чувак з нижньої полиці уступив йому місце, куди ліг той чолов'яга. По Хмелю прийшов лікар, толку з нього, звісно, було, як з козла молока. Розпитав, що сталось, що болить, поміряв тиск, запропонував вийти, той відмовився. Так і поїхали далі.
« Last Edit: 18.10.11 , 10:10 by sean » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #58 on: 18.10.11 , 10:10 »
Share

sean, Вам надо создать отдельную тему с репортажами о поездках в Волочиск, все уже поняли что поезд хороший, есть ли смысл каждые два месяца писать о 10/10?
Именно потому что со временем в некоторых (да наверное во многих) поездах ничего не меняется, я перестал писать отзывы о поездках, иначе несколько тем просто бы превратились в моноспектакль и личный календарь поездок.
Logged
opex
Active user

Posts: 11587


View Profile
« Reply #59 on: 18.10.11 , 10:10 »
Share

Не согласен. Никому не помешает такая информация, даже вагон можно себе выбрать исходя из таких сообщений.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.12 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 13.12.13 , 18:12